"Wie Katz und Maus"middle_sister hat geschrieben:ich gseh scho, du zergosch aus cho vor sehnsucht und kasch chum mini rückkehr erwarte....
Y wünsch euch dennoch scheeni Ferie. Wenn de langi Zyt hesch, kasch jo mol alüte.

DAS KENN ICH!Mendez hat geschrieben: Suscht killt sie no ab und zue e tuube, scho 2 mol mit ere zerfleischte tuube atroffe im hobbyruum, het e chli e sauerei gäh, aber d'chatz muess schliesslich au d'fitness bhalte.
Ich würd dir au 2 chatze empfehle, wenn die tier nid usechönne.
Pah, dasch jo gar nix.mimpfeli hat geschrieben:DAS KENN ICH!
Die einti Katz bringt ab und zue emol Müüs ine.....isch prima und ich find am morge denn e zerfleischts Irgendöbbis....*igitt*!
Aber das isch halt in Ihrer Natur. Guet, bi Eichhörnli hört dr Spass denn uff!!!
hehehe dämfall sinn dini katze sehr jagdfreudig ;-) dasch ebbe dr vorteil vo wohnigskatzeLou C. Fire hat geschrieben:Pah, dasch jo gar nix.
D Jagdtrophäe vo unserne erwitere sich no um Blindschliiche, Flädermüs und Ratte. DAS ist richtig widderlig.
S eint mol, woni z Nacht ha miesse go schiffe, machts au pletzlig "pfscht" und woni s Liecht aamach, sehn i, as uf e halbaagfrässeni Muus gstande bin. Isch au total gmietlig gsi. S ander Mol hän sie e Vogel brocht und en denn im Huus widder lo goh. Toll womr Zobe heim gho sin, het dä Vogel s halbe Huus veschisse gha...
Eso eini ha ich au, sinn scho gediige. Minni kha aber uuse. Wenn's aber dusse rägnet, brunzt uns schisst si in d'Badwanne. Isch no praktisch!Dark Coyote hat geschrieben:Wenn die perfekt Huuskatz wotsch den kauf dir e:
BRITISH SHORT HAIR
![]()
Und schaff alli schwarze Kleider ab, me chunt unmöglich ohni Hoor an de Kleider us dr Huustür! Rauhfasertapete sin au in bi Katze! Kauf der e Katzebaum bi E-Bay, dört gits geili Dinger für wenig Gäld.Lou C. Fire hat geschrieben:Aigentlig isch es e verfluechti Mörderbandi....
Ha schon baar mol dänggt, wo si so härzig sin gho schmüsserle: wäre ich so gross wie ne Muus, wurde si mi gnadelos jage, z tod gwähle und denn frässe.
Zwei Sach muess mr sich immer bewusst sie:
1. me wohnt immer bi dr Katz, ihre gheert s Huus, nid umgekehrt
2. me isch letschtändlig nid meh, als dr Doseöffner...
Aber trotzdäm, mecht se nid misse!
Mini hän sich speziallisiert uf d'Sunntigsgipfeli vom Nochber wo ab em Tisch klaut wärde sobald öber nid ufpasst. Es het au scho mol e riese Bolle Fleisch (e richtige Sunntigsbroote!) müesse dra glaube wo dr Nochber zum Uftaue ufd Terasse glegt het...Lou C. Fire hat geschrieben:Pah, dasch jo gar nix.
D Jagdtrophäe vo unserne erwitere sich no um Blindschliiche, Flädermüs und Ratte. DAS ist richtig widderlig.
S eint mol, woni z Nacht ha miesse go schiffe, machts au pletzlig "pfscht" und woni s Liecht aamach, sehn i, as uf e halbaagfrässeni Muus gstande bin. Isch au total gmietlig gsi. S ander Mol hän sie e Vogel brocht und en denn im Huus widder lo goh. Toll womr Zobe heim gho sin, het dä Vogel s halbe Huus veschisse gha...
Höhö, minni het em Nochber di ganzi Späckschwarte klaut! àr weiss hüt nonig wohi das teil verschwunde ischDigge hat geschrieben:Mini hän sich speziallisiert uf d'Sunntigsgipfeli vom Nochber wo ab em Tisch klaut wärde sobald öber nid ufpasst. Es het au scho mol e riese Bolle Fleisch (e richtige Sunntigsbroote!) müesse dra glaube wo dr Nochber zum Uftaue ufd Terasse glegt het...![]()
Das kannst du nicht verallgemeinern. Meine 2 Jungs habe ich erhalten als sie 3 Wochen alt waren, da die Mutter überfahren wurde. Ich habe sie mit der Flache grossgezogen. Sie sind stubenrein und machen keine Probleme. Wenn die Katzen klein sind kann man sie bis zu einem gewissen Grad erziehen. Es gibt einfach einige Spielregeln zu beachten.Stormy hat geschrieben:Wenn du kleine Katzen willst: Nach Möglichkeit ca. 3 Monate bei der Mutter lassen nach der Geburt, was Katzen da sonst an Erziehung verpassen, kann man danach nicht mehr nachholen (zumindest nicht, ohne sie total zu verstören) - unsere Katze die am frühsten von der Mutter weggeholt wurde, ist selbst jetzt nach über 10 Jahren nicht 100% stubenrein, absolut immun gegen Erziehungsmassnahmen (solche Sachen wie "auf das Füttern warten" kennt sie nicht, ab und zu stürmt sie auf den Mittagstisch und haut mit einem Schnitzel wieder ab), und teilweise auch ziemlich ratlos, wenn's um die Verrichtung alltäglicher Dinge geht. Dagegen haben sich die 2 die wir 3 Monate bei der Mutter gelassen haben, noch nie etwas zu Schulden lassen kommen (und wenn man sie trotzdem mal zurechtweist laufen sie eine Woche lang mit gesenktem Köpfchen rum). Ach ja, und Katzen mit "Kindheitstraumas" brauchen extrem viel Zuwendung und Geduld, wenn man sie von plötzlichen Wutausbrüchen wegkriegen will, so ganz geht das allerdings nie.
nenei, mi nochber het mr denn dr ahgfrässeni broote verbybrocht, ich chönn jo au grad dr räscht no mine jungs verfüettere. hejo, alles schön rund ume abgschnitte und mr das teil sälber ind pfanne ghaue!el presidente hat geschrieben:Höhö, minni het em Nochber di ganzi Späckschwarte klaut! àr weiss hüt nonig wohi das teil verschwunde isch![]()
und vorallem NIE e fänschter kippe!!!!Ritter hat geschrieben:Wenn vorhande:
Unbedingt Dachfänschter zuetue, sünscht gohts dr wie mir und heschs Gfühl, die Dachlawine wo abgoht ruscht nid nume sondern Miaut au no! ( Kei Witz)
Sag nütt!Digge hat geschrieben:und vorallem NIE e fänschter kippe!!!!
d katz vo mine eltere het nur überläbt will dr 75jöhrig nochber ufs dach klätteret isch und d katz us em fänschter zoge het!!!
Dere meinig bini au, will woni chleiner gsi bi hämer au e 2 e halb Wuche alts mit dr Fläsche miese ufzieh dos d Mueter verstosse het.....und si isch au stuberein und suber und alles worde...redangel hat geschrieben:Das kannst du nicht verallgemeinern. Meine 2 Jungs habe ich erhalten als sie 3 Wochen alt waren, da die Mutter überfahren wurde. Ich habe sie mit der Flache grossgezogen. Sie sind stubenrein und machen keine Probleme. Wenn die Katzen klein sind kann man sie bis zu einem gewissen Grad erziehen. Es gibt einfach einige Spielregeln zu beachten.
Wenn ich e Päckli Schinke ufmache und si sin in dr nöchi denn cha se nüt me ufhalte! Die drülle jetzt aber so was vo duure wenn si schinke schmegge!!mimpfeli hat geschrieben:Sag nütt!
Unseri Katzesitterin hett das emol gmacht und prompt isch die Kleini fascht iklemmt worde!
Wenn nitt willsch das d'Katze usegöhn machsch halt e Fliegegitter ane. Denn kasch s'Fänschter uffmache!
Beträffend Frässe:
Unsere Kater LIEBT Bresso (Früschkäs)....wenn also das Bächerli uffmachsch oder scho e Brötli gstriche hesch und er isch ume, entwäder in Sicherheit bringe oder e schlabberet Dir dr ganzi Käs vom Brot...![]()
Ha letschti emol früschi Pouletbrüschtli gschnitte und unseri Madame hett das gschmeggt.....cha vo Glück sage läb ich no!Digge hat geschrieben:Wenn ich e Päckli Schinke ufmache und si sin in dr nöchi denn cha se nüt me ufhalte! Die drülle jetzt aber so was vo duure wenn si schinke schmegge!!![]()
e katz 'erzieh' goht glaubs gar nid richtig. mini katze gän mir klar z'verstoh, dass ich bi ihne wohn, und nid umgekehrt. do gits kei kompromissredangel hat geschrieben:alles unerzogeni Katze....tztztzt
bi dr einte chani alles offe ligge loh. Fleisch, Fisch alles. Die chlaut nüd....
und sit e Kolleg dr andere emol Pommes CHips gäh het, dreiht si dure wenn si nur e Pommchips-Tüte hört.
Si schmuuse mit Flädermüünd und Hünd (obwohl si no nie ein gseh kha hän), apportiere Bälleli und verjaage Heizigs-abläser.
hmmmm villicht hän si doch neume e Schaade![]()
hehe, das chunnt mr doch wirklich sehr bekannt vor. ich mach mängmol e spiele mit de jungs. stell denn e stuehl z'mitts ind kuchi und verteil schinkestückli. immer eine ufe stuehl, schingge näh und abe go frässe und dr nögschti uffe. denn isch action pur!mimpfeli hat geschrieben:Ha letschti emol früschi Pouletbrüschtli gschnitte und unseri Madame hett das gschmeggt.....cha vo Glück sage läb ich no!
Die hett afo Tön vo sich gäh.....beängschtigend, e Leu isch e Schissdrägg drgege.....![]()
![]()
also mini frässe prinzipiell ALLES was ich au iss, Pasta mit Arabiata-Sauce, scharfi Chips, Schoggi, Ärdnüssli, Gmües, Joghurt, Gipfeli. Eifach alles.redangel hat geschrieben:alles unerzogeni Katze....tztztzt
bi dr einte chani alles offe ligge loh. Fleisch, Fisch alles. Die chlaut nüd....
und sit e Kolleg dr andere emol Pommes CHips gäh het, dreiht si dure wenn si nur e Pommchips-Tüte hört.
Si schmuuse mit Flädermüünd und Hünd (obwohl si no nie ein gseh kha hän), apportiere Bälleli und verjaage Heizigs-abläser.
hmmmm villicht hän si doch neume e Schaade![]()