PES 2008 - Auf was wirst du es spielen?

Der Rest...

Wo?

Umfrage endete am 30.11.2007, 07:47

PS3
11
22%
PS2
15
29%
PC
10
20%
XBoxen
15
29%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 51

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

bei mir wirds auch noch nicht voll zur Geltung kommen, ich habe noch einen Oldschool-TV, den ich erst ersetzen werde wenn ich im Lotto gewonnen habe oder er den Geist aufgibt!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

swissstar hat geschrieben:wieso erscht 25.?? bstelle bi wog.ch und ihr händ seh am 24.
Ha au gseh, das diä VÖ am 24.10. schriebe, wie cha das sie?

hett öpper scho Erfahrige, das meh's effektiv ame schneller hett bi WOG?

Bild
Hakan :p

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Domingo hat geschrieben:bei mir wirds auch noch nicht voll zur Geltung kommen, ich habe noch einen Oldschool-TV, den ich erst ersetzen werde wenn ich im Lotto gewonnen habe oder er den Geist aufgibt!
ich au, abr scheiss drauf!!!
Basel ai Liebi!!!

E.T.A
Neuer Benutzer

Beitrag von E.T.A »

Domingo hat geschrieben:Ha au gseh, das diä VÖ am 24.10. schriebe, wie cha das sie?

hett öpper scho Erfahrige, das meh's effektiv ame schneller hett bi WOG?

Bild
Hakan :p
Jep bi WoG hesch scho gwüssi Vorteil.. vorallem zahlsch kei Porto und hesch se meischt scho vorhär als sie in de Läde sind...
Ersguterjunge!!!

Ob FCB oder FCB... Hauptsach Rot/Blau!
Visca el Barça!!!

E.T.A
Neuer Benutzer

Beitrag von E.T.A »

Mayor hat geschrieben:Ha no e Grundsätzlichi Froog. Bi eifach e bitz verunsicheret.

Mi TV hett scho die richtige Vorussetzige, dass d PS3 voll zu gältig kunnt, oder?

http://www.rohner-technik.ch/cgi-bin/sh ... 2662449415

Was mi ebbe verunsicheret, isch dass dä HD-Ready und nidd Full-HD isch. Isch das e Unterschied? Und HDMI-Aaschlüss, sin scho das won ych bruch? Und was meine d Eggspärte sunscht zu mim Grät? Isch es scho veraltet für d PS3 (ha dä voreme Joohr kauft).
Huessooon!! Scheiss Hueschte und KOpfweh.. damn it!!

Don't worry... di TV bringt zwar nid die volli Leischtig vo dr PS3 do du jo nur max. 720 p hesch.. PS3 cha bis zu 1080p.
Aber immerhin hesch HD und HDMI steckplätz und nid so wie dr maradoo... hehehehe... wo no ufme röhretv zogge duet!!! Wäg vom Gellert und Bruederholz dötahne wo an jedem Ecke e H... stoht!!! :D
Ersguterjunge!!!

Visca el Barça!!!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

E.T.A hat geschrieben:Jep bi WoG hesch scho gwüssi Vorteil.. vorallem zahlsch kei Porto und hesch se meischt scho vorhär als sie in de Läde sind...
schon jmd Preisvergleiche gemacht? Man muss ja irgendwie die PS3 wieder reinholen und vergleichen:

WOG 99.-

jmd schon billiger gesehen (vorbestellt?)

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

die Bälle:
Bild
ich spiel eigentlich am liebsten mit dem Classic oben links in der Ecke, alles andere ist schnickschnack ;)

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

E.T.A hat geschrieben:Huessooon!! Scheiss Hueschte und KOpfweh.. damn it!!

Don't worry... di TV bringt zwar nid die volli Leischtig vo dr PS3 do du jo nur max. 720 p hesch.. PS3 cha bis zu 1080p.
Aber immerhin hesch HD und HDMI steckplätz und nid so wie dr maradoo... hehehehe... wo no ufme röhretv zogge duet!!! Wäg vom Gellert und Bruederholz dötahne wo an jedem Ecke e H... stoht!!! :D
Sin die Unterschyyd gross? Oder wird ych als Laie das gar nidd merke?

Yess, ha grad öbber in Gameboxx gschiggt mini PS3 go hole :cool:

swissstar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von swissstar »

[quote="Domingo"]die Bälle:
Bild
ich spiel eigentlich am liebsten mit dem Classic oben links in der Ecke, alles andere ist schnickschnack ]

classic oder den ganz unten rechts. ist ein guter kontraste grün weiss. für mich^^

wegen wog. ja ich bestelle da seit 3 jahren alle meine games vor oder auch wenn ich ein altes bestellen will. kein porto. super schnelle lieferung (wenn man es so vor 12 bestellt ist es am nächsten tag da)(erfahrungswert). meistens 1-2 tage vor dem offiziellen release im briefkasten^^

E.T.A
Neuer Benutzer

Beitrag von E.T.A »

Mayor hat geschrieben:Sin die Unterschyyd gross? Oder wird ych als Laie das gar nidd merke?

Yess, ha grad öbber in Gameboxx gschiggt mini PS3 go hole :cool:
Ebbe sehsch... goht jo... E riese grosse Unterschied merksch nid.. schlussändlich isch eifach wichtig, dass HD hesch!!! Je höcher d'Ufflösig, desto besser :D

Mann... mini Grippe wird schlimmer und schlimmer.. bisch ächt kä Kolleg EL MAYOR!! ;)
Ersguterjunge!!!

Visca el Barça!!!

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

[quote="E.T.A"]Ebbe sehsch... goht jo... E riese grosse Unterschied merksch nid.. schlussändlich isch eifach wichtig, dass HD hesch!!! Je höcher d'Ufflösig, desto besser :D

Mann... mini Grippe wird schlimmer und schlimmer.. bisch ächt kä Kolleg EL MAYOR!! ]
Wär isch do s Kollegeschwein, wo mir si Pulli nidd gäh will... :D

Das Teil isch geil! Ha nur e Problem mitm Sound. Ha e DVD-Aalag mit 5.1 vo Sony (6 jöörig). Das Teil hett aber kai optische Ussgang, sondern nur die rot/wysse Aaschlüss. Bringt das öbbis? Heisst glaub AV oder so...

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

E.T.A hat geschrieben: Aber immerhin hesch HD und HDMI steckplätz und nid so wie dr maradoo... hehehehe... wo no ufme röhretv zogge duet!!! Wäg vom Gellert und Bruederholz dötahne wo an jedem Ecke e H... stoht!!! :D
drumm bekunnsch en immer!!!!! :p
Basel ai Liebi!!!

E.T.A
Neuer Benutzer

Beitrag von E.T.A »

maradoo hat geschrieben:drumm bekunnsch en immer!!!!! :p
Was immer??? Die letschte zwei mol du arsch barsch chuchi-marsch!!!! Well mi dr Mayor ahgsteckt het... die dumme nudde... hehehe... Dä Pulli bechunnsch jetzt erscht rächt nümmi.... !!!
Ersguterjunge!!!

Visca el Barça!!!

E.T.A
Neuer Benutzer

Beitrag von E.T.A »

Mayor hat geschrieben:Wär isch do s Kollegeschwein, wo mir si Pulli nidd gäh will... :D

Das Teil isch geil! Ha nur e Problem mitm Sound. Ha e DVD-Aalag mit 5.1 vo Sony (6 jöörig). Das Teil hett aber kai optische Ussgang, sondern nur die rot/wysse Aaschlüss. Bringt das öbbis? Heisst glaub AV oder so...
Jo das mit dim sourround git nur ei lösig und die isch grad perfekt.. do du jo eh kei Full HD hesch... statt HDMI kabel hole... holsch dir e komponänte kabel.. dä het 5 stecker.. drei für video (grien, blau und rot) und zwei für sound (rot, wyss)... HDMI bruchsch eh nur, für FULL HD... well mit em komponänte Kabel chasch uf maximum 720p... kapisch? drum... grad guet..hesch muet... wo isch di huet.. ?! :confused:
Ersguterjunge!!!

Visca el Barça!!!

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

E.T.A hat geschrieben:Jo das mit dim sourround git nur ei lösig und die isch grad perfekt.. do du jo eh kei Full HD hesch... statt HDMI kabel hole... holsch dir e komponänte kabel.. dä het 5 stecker.. drei für video (grien, blau und rot) und zwei für sound (rot, wyss)... HDMI bruchsch eh nur, für FULL HD... well mit em komponänte Kabel chasch uf maximum 720p... kapisch? drum... grad guet..hesch muet... wo isch di huet.. ?! :confused:
HDMI-Kabel hani jez grad kauft. Dämfall bhalt y das und nimm no sone rot/wyss kabel woni denn in d DVD-Aalag yystegg, oder?

Oder söll y jez das Kabel grad furtkeie und s Komponäntekabel kaufe?

Lägg isch das kompliziert...

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Mayor hat geschrieben:HDMI-Kabel hani jez grad kauft. Dämfall bhalt y das und nimm no sone rot/wyss kabel woni denn in d DVD-Aalag yystegg, oder?

Oder söll y jez das Kabel grad furtkeie und s Komponäntekabel kaufe?

Lägg isch das kompliziert...
du immer mit dine kabel!!!!!!!
Basel ai Liebi!!!

Joggeligool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeligool »

ps3 und hamer de tv kauft

Panasonic TH-42PZ700E Plasma TV

daten
42 Zoll Plasma-Fernseher, 106 cm Diagonale, 16:9 Bildformat, Auflösung: max. 1.920x1.080 Pixel, Full HD, Kontrast: 5.000:1, Progressive Scan, HD ready, V-Real Technologie, DVB-T Empfang, SRS Tru Surround XT Soundsystem, integrierter Einschub für SD-Card, Bild-im-Bild (1-Tuner), Common Interface: 1x, HDMI-Schnittstellen: 2, YUV-/Komponenten-Eingang, VGA-Eingang

preis 2515fr

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Scheiss-Bonzen :eek:

Unglaublich!

Ich schau, dass ich noch soviel wie möglich bei der PS3 und den Games spare und dann gibt es Leute, die einfach nur so klotzen :o Ihr erinnert mich extrem an Lou-C-Fire :p

Da lob ich mir maradoo, geh dann halt mit ihm in der "Gosse" gamen :cool:

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

Domingo hat geschrieben:*räusper*
müsste mein Häkchen jetzt ändern

bin gerade die PS3 holen gegangen (mit 60GB) für "nur" 699.- (das Set mit 2 Controllern und den 2 Games statt für 799.- )

Konnte nicht mehr widerstehen als mir der Verkäufer sagte, das es mit den Cumulus-Bons "nur" noch 699.- sind

Freu mich jetzt aber auf nächste Woche und weiss jetzt wenigstens was ich heute abend vorhabe(installieren)
:eek: verräter :mad:

;)

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

[quote="Patzer"] :eek: verräter

]
Sorry! :o

Aber die PS2-Grafik hat mich so schockiert im Vergleich zu PS3, das ich nichts anders konnte :o

Evtl kann ich dir aber helfen, wenn du Optiken verbessern willst, oder Mayor, kann dir dann das Update zur Verfügung stellen!

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Joggeligool hat geschrieben:ps3 und hamer de tv kauft

Panasonic TH-42PZ700E Plasma TV

daten
42 Zoll Plasma-Fernseher, 106 cm Diagonale, 16:9 Bildformat, Auflösung: max. 1.920x1.080 Pixel, Full HD, Kontrast: 5.000:1, Progressive Scan, HD ready, V-Real Technologie, DVB-T Empfang, SRS Tru Surround XT Soundsystem, integrierter Einschub für SD-Card, Bild-im-Bild (1-Tuner), Common Interface: 1x, HDMI-Schnittstellen: 2, YUV-/Komponenten-Eingang, VGA-Eingang

preis 2515fr
Isch glaub so zimli s Noochfolger-Modäll vo mim. immerhin hesch Du Full-HD. Aber anschyynend merggt me de Unterschyyd nidd so krass. Me sorge macht mr mi Surround...

Joggeligool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeligool »

Domingo hat geschrieben:Scheiss-Bonzen

Unglaublich!

Ich schau, dass ich noch soviel wie möglich bei der PS3 und den Games spare und dann gibt es Leute, die einfach nur so klotzen :o Ihr erinnert mich extrem an Lou-C-Fire :p

Da lob ich mir maradoo, geh dann halt mit ihm in der "Gosse" gamen :cool:
wen ich ne ps3 kauf , kaufe ich auch ne neue tv.. :p

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

Domingo hat geschrieben:Sorry! :o

Aber die PS2-Grafik hat mich so schockiert im Vergleich zu PS3, das ich nichts anders konnte :o

Evtl kann ich dir aber helfen, wenn du Optiken verbessern willst, oder Mayor, kann dir dann das Update zur Verfügung stellen!
;) schon gut. ich bin langsam in einem alter, wo man halt nicht mehr so viel gamet. wie bei dir eigentlich nur noch pes regelmässig. und für das, ist mir die ps3 echt zu teuer. habs mir aber auch schon überlegt...

Ingrid
Benutzer

Beitrag von Ingrid »

konnte ebenfalls nicht wiederstehen...
PS3 heute gekauft + TV bestellt! :o

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Dammisieche as was schaffe diir? :o

ich wyrd PES 2008 uff dr PS2 zocke. fiir e neye tv und e ps3 hany grad
gar kei moscht..

egalm wyrd au dysjohr e guedi usgob. has uff d gic scho chöne
game het fun gmacht.

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Ja, i ha alles gschafft i'zrichte o dr PS3, isch jo total easy gsi!

Online-Name isch au do (wie scho bim online PES6 zocke): Domingo1893

Dä übernimmts jo denn glaub au für Online-Games, oder?

Lohnt sichs das MotorStorm uszpacke (isch nid mi Stil so Züügs, ha eigentlich nur bi GT ame ä Usnahm gmacht)? oder hett öpper Interesse?

sF1 lueg i mol aa, gäll maradoo, du hesch das au scho online gamed, han i glaub mol neumä gläse!

Ha denn grd no dr Trailer vom PES2008 abeglade im PS-Shop, isch eifach endgeil das Game, i freu mi druf!

Wärde mr denn au wieder ä Online-Liga mache? Sött im Neue glaub professionell möglich sy!

swissstar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von swissstar »

wegen der liga wenns nicht geht kann ich bei LMO eine tabelle zur verfügung stellen. das wird dann gehen da mir das ein kumpel eingerichtet hat.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Domingo hat geschrieben:Ja, i ha alles gschafft i'zrichte o dr PS3, isch jo total easy gsi!

Lohnt sichs das MotorStorm uszpacke (isch nid mi Stil so Züügs, ha eigentlich nur bi GT ame ä Usnahm gmacht)? oder hett öpper Interesse?

sF1 lueg i mol aa, gäll maradoo, du hesch das au scho online gamed, han i glaub mol neumä gläse!

Ha denn grd no dr Trailer vom PES2008 abeglade im PS-Shop, isch eifach endgeil das Game, i freu mi druf!

Wärde mr denn au wieder ä Online-Liga mache? Sött im Neue glaub professionell möglich sy!
welcome ps3ler! :D

motorstorm würdi nit uspagge...

f1 goht online!!! aifach ohni chat...
Basel ai Liebi!!!

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Domingo hat geschrieben:Ja, i ha alles gschafft i'zrichte o dr PS3, isch jo total easy gsi!

Bi mir isch de Vorgang glyych simpel vor sich gange! Gseht eifach edel uss das Teil :eek:

Ych ha aber beidi Spiel grad usspackt - bi sooo giggerig gsi die Maschine usszprobiere (und vorallem im momänt äääändlos Zyt...)

Ych ha s Demo vom PES 2008 gsuecht, aber nidd gfunde. Dämfall muess ych mol de Trailer sueche.

Ych ha mi unter "MayorBS" aagmolde (für de Fall dass es bi de Spiel denn de glyych Name isch).

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Mayor hat geschrieben: Ych ha s Demo vom PES 2008 gsuecht, aber nidd gfunde. Dämfall muess ych mol de Trailer sueche.

Ych ha mi unter "MayorBS" aagmolde (für de Fall dass es bi de Spiel denn de glyych Name isch).
git kei demo, nur trailer!

jep isch dr glich name! sehsch in dr fründeslischte immer öb d kollege online sin und was si am zogge sin!
Basel ai Liebi!!!

Antworten