PES 2008 - Auf was wirst du es spielen?
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
bei mir wirds auch noch nicht voll zur Geltung kommen, ich habe noch einen Oldschool-TV, den ich erst ersetzen werde wenn ich im Lotto gewonnen habe oder er den Geist aufgibt!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Ha au gseh, das diä VÖ am 24.10. schriebe, wie cha das sie?swissstar hat geschrieben:wieso erscht 25.?? bstelle bi wog.ch und ihr händ seh am 24.
hett öpper scho Erfahrige, das meh's effektiv ame schneller hett bi WOG?

Hakan

Jep bi WoG hesch scho gwüssi Vorteil.. vorallem zahlsch kei Porto und hesch se meischt scho vorhär als sie in de Läde sind...Domingo hat geschrieben:Ha au gseh, das diä VÖ am 24.10. schriebe, wie cha das sie?
hett öpper scho Erfahrige, das meh's effektiv ame schneller hett bi WOG?
Hakan![]()
Ersguterjunge!!!
Ob FCB oder FCB... Hauptsach Rot/Blau!
Visca el Barça!!!
Visca el Barça!!!
Huessooon!! Scheiss Hueschte und KOpfweh.. damn it!!Mayor hat geschrieben:Ha no e Grundsätzlichi Froog. Bi eifach e bitz verunsicheret.
Mi TV hett scho die richtige Vorussetzige, dass d PS3 voll zu gältig kunnt, oder?
http://www.rohner-technik.ch/cgi-bin/sh ... 2662449415
Was mi ebbe verunsicheret, isch dass dä HD-Ready und nidd Full-HD isch. Isch das e Unterschied? Und HDMI-Aaschlüss, sin scho das won ych bruch? Und was meine d Eggspärte sunscht zu mim Grät? Isch es scho veraltet für d PS3 (ha dä voreme Joohr kauft).
Don't worry... di TV bringt zwar nid die volli Leischtig vo dr PS3 do du jo nur max. 720 p hesch.. PS3 cha bis zu 1080p.
Aber immerhin hesch HD und HDMI steckplätz und nid so wie dr maradoo... hehehehe... wo no ufme röhretv zogge duet!!! Wäg vom Gellert und Bruederholz dötahne wo an jedem Ecke e H... stoht!!!

Ersguterjunge!!!
Visca el Barça!!!
Visca el Barça!!!
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
schon jmd Preisvergleiche gemacht? Man muss ja irgendwie die PS3 wieder reinholen und vergleichen:E.T.A hat geschrieben:Jep bi WoG hesch scho gwüssi Vorteil.. vorallem zahlsch kei Porto und hesch se meischt scho vorhär als sie in de Läde sind...
WOG 99.-
jmd schon billiger gesehen (vorbestellt?)
Sin die Unterschyyd gross? Oder wird ych als Laie das gar nidd merke?E.T.A hat geschrieben:Huessooon!! Scheiss Hueschte und KOpfweh.. damn it!!
Don't worry... di TV bringt zwar nid die volli Leischtig vo dr PS3 do du jo nur max. 720 p hesch.. PS3 cha bis zu 1080p.
Aber immerhin hesch HD und HDMI steckplätz und nid so wie dr maradoo... hehehehe... wo no ufme röhretv zogge duet!!! Wäg vom Gellert und Bruederholz dötahne wo an jedem Ecke e H... stoht!!!![]()
Yess, ha grad öbber in Gameboxx gschiggt mini PS3 go hole

[quote="Domingo"]die Bälle:

ich spiel eigentlich am liebsten mit dem Classic oben links in der Ecke, alles andere ist schnickschnack ]
classic oder den ganz unten rechts. ist ein guter kontraste grün weiss. für mich^^
wegen wog. ja ich bestelle da seit 3 jahren alle meine games vor oder auch wenn ich ein altes bestellen will. kein porto. super schnelle lieferung (wenn man es so vor 12 bestellt ist es am nächsten tag da)(erfahrungswert). meistens 1-2 tage vor dem offiziellen release im briefkasten^^

ich spiel eigentlich am liebsten mit dem Classic oben links in der Ecke, alles andere ist schnickschnack ]
classic oder den ganz unten rechts. ist ein guter kontraste grün weiss. für mich^^
wegen wog. ja ich bestelle da seit 3 jahren alle meine games vor oder auch wenn ich ein altes bestellen will. kein porto. super schnelle lieferung (wenn man es so vor 12 bestellt ist es am nächsten tag da)(erfahrungswert). meistens 1-2 tage vor dem offiziellen release im briefkasten^^
Ebbe sehsch... goht jo... E riese grosse Unterschied merksch nid.. schlussändlich isch eifach wichtig, dass HD hesch!!! Je höcher d'Ufflösig, desto besserMayor hat geschrieben:Sin die Unterschyyd gross? Oder wird ych als Laie das gar nidd merke?
Yess, ha grad öbber in Gameboxx gschiggt mini PS3 go hole![]()

Mann... mini Grippe wird schlimmer und schlimmer.. bisch ächt kä Kolleg EL MAYOR!!

Ersguterjunge!!!
Visca el Barça!!!
Visca el Barça!!!
[quote="E.T.A"]Ebbe sehsch... goht jo... E riese grosse Unterschied merksch nid.. schlussändlich isch eifach wichtig, dass HD hesch!!! Je höcher d'Ufflösig, desto besser
Mann... mini Grippe wird schlimmer und schlimmer.. bisch ächt kä Kolleg EL MAYOR!! ]
Wär isch do s Kollegeschwein, wo mir si Pulli nidd gäh will...
Das Teil isch geil! Ha nur e Problem mitm Sound. Ha e DVD-Aalag mit 5.1 vo Sony (6 jöörig). Das Teil hett aber kai optische Ussgang, sondern nur die rot/wysse Aaschlüss. Bringt das öbbis? Heisst glaub AV oder so...

Mann... mini Grippe wird schlimmer und schlimmer.. bisch ächt kä Kolleg EL MAYOR!! ]
Wär isch do s Kollegeschwein, wo mir si Pulli nidd gäh will...

Das Teil isch geil! Ha nur e Problem mitm Sound. Ha e DVD-Aalag mit 5.1 vo Sony (6 jöörig). Das Teil hett aber kai optische Ussgang, sondern nur die rot/wysse Aaschlüss. Bringt das öbbis? Heisst glaub AV oder so...
Was immer??? Die letschte zwei mol du arsch barsch chuchi-marsch!!!! Well mi dr Mayor ahgsteckt het... die dumme nudde... hehehe... Dä Pulli bechunnsch jetzt erscht rächt nümmi.... !!!maradoo hat geschrieben:drumm bekunnsch en immer!!!!!![]()
Ersguterjunge!!!
Visca el Barça!!!
Visca el Barça!!!
Jo das mit dim sourround git nur ei lösig und die isch grad perfekt.. do du jo eh kei Full HD hesch... statt HDMI kabel hole... holsch dir e komponänte kabel.. dä het 5 stecker.. drei für video (grien, blau und rot) und zwei für sound (rot, wyss)... HDMI bruchsch eh nur, für FULL HD... well mit em komponänte Kabel chasch uf maximum 720p... kapisch? drum... grad guet..hesch muet... wo isch di huet.. ?!Mayor hat geschrieben:Wär isch do s Kollegeschwein, wo mir si Pulli nidd gäh will...![]()

Ersguterjunge!!!
Visca el Barça!!!
Visca el Barça!!!
HDMI-Kabel hani jez grad kauft. Dämfall bhalt y das und nimm no sone rot/wyss kabel woni denn in d DVD-Aalag yystegg, oder?E.T.A hat geschrieben:Jo das mit dim sourround git nur ei lösig und die isch grad perfekt.. do du jo eh kei Full HD hesch... statt HDMI kabel hole... holsch dir e komponänte kabel.. dä het 5 stecker.. drei für video (grien, blau und rot) und zwei für sound (rot, wyss)... HDMI bruchsch eh nur, für FULL HD... well mit em komponänte Kabel chasch uf maximum 720p... kapisch? drum... grad guet..hesch muet... wo isch di huet.. ?!![]()
Oder söll y jez das Kabel grad furtkeie und s Komponäntekabel kaufe?
Lägg isch das kompliziert...
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
ps3 und hamer de tv kauft
Panasonic TH-42PZ700E Plasma TV
daten
42 Zoll Plasma-Fernseher, 106 cm Diagonale, 16:9 Bildformat, Auflösung: max. 1.920x1.080 Pixel, Full HD, Kontrast: 5.000:1, Progressive Scan, HD ready, V-Real Technologie, DVB-T Empfang, SRS Tru Surround XT Soundsystem, integrierter Einschub für SD-Card, Bild-im-Bild (1-Tuner), Common Interface: 1x, HDMI-Schnittstellen: 2, YUV-/Komponenten-Eingang, VGA-Eingang
preis 2515fr
daten
42 Zoll Plasma-Fernseher, 106 cm Diagonale, 16:9 Bildformat, Auflösung: max. 1.920x1.080 Pixel, Full HD, Kontrast: 5.000:1, Progressive Scan, HD ready, V-Real Technologie, DVB-T Empfang, SRS Tru Surround XT Soundsystem, integrierter Einschub für SD-Card, Bild-im-Bild (1-Tuner), Common Interface: 1x, HDMI-Schnittstellen: 2, YUV-/Komponenten-Eingang, VGA-Eingang
preis 2515fr
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Unglaublich!
Ich schau, dass ich noch soviel wie möglich bei der PS3 und den Games spare und dann gibt es Leute, die einfach nur so klotzen
Ihr erinnert mich extrem an Lou-C-Fire
Da lob ich mir maradoo, geh dann halt mit ihm in der "Gosse" gamen

Unglaublich!
Ich schau, dass ich noch soviel wie möglich bei der PS3 und den Games spare und dann gibt es Leute, die einfach nur so klotzen

Da lob ich mir maradoo, geh dann halt mit ihm in der "Gosse" gamen

Domingo hat geschrieben:*räusper*
müsste mein Häkchen jetzt ändern
bin gerade die PS3 holen gegangen (mit 60GB) für "nur" 699.- (das Set mit 2 Controllern und den 2 Games statt für 799.- )
Konnte nicht mehr widerstehen als mir der Verkäufer sagte, das es mit den Cumulus-Bons "nur" noch 699.- sind
Freu mich jetzt aber auf nächste Woche und weiss jetzt wenigstens was ich heute abend vorhabe(installieren)

- Domingo
- Erfahrener Benutzer
verräter
]
Sorry!
Aber die PS2-Grafik hat mich so schockiert im Vergleich zu PS3, das ich nichts anders konnte
Evtl kann ich dir aber helfen, wenn du Optiken verbessern willst, oder Mayor, kann dir dann das Update zur Verfügung stellen!

]
Sorry!

Aber die PS2-Grafik hat mich so schockiert im Vergleich zu PS3, das ich nichts anders konnte

Evtl kann ich dir aber helfen, wenn du Optiken verbessern willst, oder Mayor, kann dir dann das Update zur Verfügung stellen!
Isch glaub so zimli s Noochfolger-Modäll vo mim. immerhin hesch Du Full-HD. Aber anschyynend merggt me de Unterschyyd nidd so krass. Me sorge macht mr mi Surround...Joggeligool hat geschrieben:ps3 und hamer de tv kauft
daten
preis 2515fr
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
wen ich ne ps3 kauf , kaufe ich auch ne neue tv..Domingo hat geschrieben:Scheiss-Bonzen
Unglaublich!
Ich schau, dass ich noch soviel wie möglich bei der PS3 und den Games spare und dann gibt es Leute, die einfach nur so klotzenIhr erinnert mich extrem an Lou-C-Fire
![]()
Da lob ich mir maradoo, geh dann halt mit ihm in der "Gosse" gamen![]()

Domingo hat geschrieben:Sorry!![]()

- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Ja, i ha alles gschafft i'zrichte o dr PS3, isch jo total easy gsi!
Online-Name isch au do (wie scho bim online PES6 zocke): Domingo1893
Dä übernimmts jo denn glaub au für Online-Games, oder?
Lohnt sichs das MotorStorm uszpacke (isch nid mi Stil so Züügs, ha eigentlich nur bi GT ame ä Usnahm gmacht)? oder hett öpper Interesse?
sF1 lueg i mol aa, gäll maradoo, du hesch das au scho online gamed, han i glaub mol neumä gläse!
Ha denn grd no dr Trailer vom PES2008 abeglade im PS-Shop, isch eifach endgeil das Game, i freu mi druf!
Wärde mr denn au wieder ä Online-Liga mache? Sött im Neue glaub professionell möglich sy!
Lohnt sichs das MotorStorm uszpacke (isch nid mi Stil so Züügs, ha eigentlich nur bi GT ame ä Usnahm gmacht)? oder hett öpper Interesse?
sF1 lueg i mol aa, gäll maradoo, du hesch das au scho online gamed, han i glaub mol neumä gläse!
Ha denn grd no dr Trailer vom PES2008 abeglade im PS-Shop, isch eifach endgeil das Game, i freu mi druf!
Wärde mr denn au wieder ä Online-Liga mache? Sött im Neue glaub professionell möglich sy!
welcome ps3ler!Domingo hat geschrieben:Ja, i ha alles gschafft i'zrichte o dr PS3, isch jo total easy gsi!

motorstorm würdi nit uspagge...
f1 goht online!!! aifach ohni chat...
Basel ai Liebi!!!
Bi mir isch de Vorgang glyych simpel vor sich gange! Gseht eifach edel uss das TeilDomingo hat geschrieben:Ja, i ha alles gschafft i'zrichte o dr PS3, isch jo total easy gsi!

Ych ha aber beidi Spiel grad usspackt - bi sooo giggerig gsi die Maschine usszprobiere (und vorallem im momänt äääändlos Zyt...)
Ych ha s Demo vom PES 2008 gsuecht, aber nidd gfunde. Dämfall muess ych mol de Trailer sueche.
Ych ha mi unter "MayorBS" aagmolde (für de Fall dass es bi de Spiel denn de glyych Name isch).
git kei demo, nur trailer!Mayor hat geschrieben: Ych ha s Demo vom PES 2008 gsuecht, aber nidd gfunde. Dämfall muess ych mol de Trailer sueche.
Ych ha mi unter "MayorBS" aagmolde (für de Fall dass es bi de Spiel denn de glyych Name isch).
jep isch dr glich name! sehsch in dr fründeslischte immer öb d kollege online sin und was si am zogge sin!
Basel ai Liebi!!!