Sie hett ämmel wiiterpfiffe und die hinte dra, eini wo im Spittel schafft als Schwester, haig e klaineri Krise gschobe... Mini Kollegin hett denn im Drummeli gfunde villicht hätt sie ihre Finger doch vo Aafang richtig iibunde, statt wiiter z pfiffe, aber es sigi so herrlig gsi ändligg witter richtig z piffe.
drummeli
[quote="Platini"]pfff. pfyffermemme !!
]
Sie hett ämmel wiiterpfiffe und die hinte dra, eini wo im Spittel schafft als Schwester, haig e klaineri Krise gschobe... Mini Kollegin hett denn im Drummeli gfunde villicht hätt sie ihre Finger doch vo Aafang richtig iibunde, statt wiiter z pfiffe, aber es sigi so herrlig gsi ändligg witter richtig z piffe.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Versumpfte
- Benutzer
- Zeekadeethee
- Benutzer
- Benutzer
- Benutzer
mir hänn unser märschli fertig drummlet und pfiffe kha und hänn druff gwartet, dass wie immer nach em uffdritt s'liecht abgoht, dass mr ab dr bühni könne... doch es isch und isch nid abgange...
mir sinn dört gstande wie bstellt und nid abgholt... e halbi minute spöter het die erscht reihe afoh dr kaschper mache und s'publikum het schallend afoh lache....
ich bi ganz linggs usse gstande und ha mol e blick hindereszues gworfe - do hannis e techniker in schwarz, ussgrüschtet mit kopfhörer und micro erblickt, wo heftigscht vor sich ahne geschtikuliert het... "uuuuuse... uuuuuse! hopp jetzt!" dä isch fascht durekheit...
ich ha denn dr afang gmacht und bi mol, mit viel applaus ab dr bühni gloffe...
d'junteressli wo nach uns dra kho sinn, hänn sich im ungwohnte fluetliecht miesse uffstelle!

PRÄDIKAT: WÄRTVOLL!

mir hänn unser märschli fertig drummlet und pfiffe kha und hänn druff gwartet, dass wie immer nach em uffdritt s'liecht abgoht, dass mr ab dr bühni könne... doch es isch und isch nid abgange...
mir sinn dört gstande wie bstellt und nid abgholt... e halbi minute spöter het die erscht reihe afoh dr kaschper mache und s'publikum het schallend afoh lache....
ich bi ganz linggs usse gstande und ha mol e blick hindereszues gworfe - do hannis e techniker in schwarz, ussgrüschtet mit kopfhörer und micro erblickt, wo heftigscht vor sich ahne geschtikuliert het... "uuuuuse... uuuuuse! hopp jetzt!" dä isch fascht durekheit...
ich ha denn dr afang gmacht und bi mol, mit viel applaus ab dr bühni gloffe...
d'junteressli wo nach uns dra kho sinn, hänn sich im ungwohnte fluetliecht miesse uffstelle!
PRÄDIKAT: WÄRTVOLL!
AN DIE SÄCKE!
- Versumpfte
- Benutzer
- Zeekadeethee
- Benutzer
art-of-football
- Erfahrener Benutzer
- Zeekadeethee
- Benutzer
- Benutzer
- Benutzer
- Erfahrener Benutzer
jubeluftritt am 16. februar, nid verpasse. es git ebbis eimooligs speziells
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
Das wo iir am Jubelufftritt mached mache mit jedes Mol wemmer am Drummeli sin...so vo wäge eimoolig und speziellScott hat geschrieben:jubeluftritt am 16. februar, nid verpasse. es git ebbis eimooligs speziells
@Gryff
Ka me jetz dört e Wörtli iisetze ? (Aso z.B. Penis oder so ?!)
- Zeekadeethee
- Benutzer
mir sin glaub die 3. letscht nummere..., d sekretärin von 05 pfifft immerno und het immerno dr gliechi lover (wo au in unserer clique isch...)Zeekadeethee hat geschrieben:Derbyy als Nummere drey.![]()
Wie goots dr Seggredäärin vom Null-Fimpf?![]()
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!