Aber wie immer numme d Kinder sin gniessbarSkier hat geschrieben:s'geilschte hesch vergässe!!!!

Aber wie immer numme d Kinder sin gniessbarSkier hat geschrieben:s'geilschte hesch vergässe!!!!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
y has scho immer dänggt.......Bellach SO hat geschrieben:Schlerma spugge!
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Jo chum, y bi halt nid so dr Sport-Typ, was sells.Huber hat geschrieben:gang doch mol chli ins fitness oder so. denn gönd au dini vrdammte bryscht ewäg. odr chli go jogge, hä?
Jo dängg, s Bike muesser jo zerscht obe schnappe, oder hesch dängg jedesmol e neus Mali, oder?Skier hat geschrieben:aber dängg mit em bähnli uffe!![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Nei y ha immer s gliche, das han y scho lang und das isch e guets mit gueter Fäderig. Aber natürlich nimm y s mit em Bähnli uffe, mit was denn sunscht?Goofy hat geschrieben:Jo dängg, s Bike muesser jo zerscht obe schnappe, oder hesch dängg jedesmol e neus Mali, oder?
möchtsch uns nit emmol e witz vrzelle............?Lou C. Fire hat geschrieben:aber wennscho, denn mit Vollmontur, Helm und Stirnlüchte
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
ok bebibs_eagle hat geschrieben:Migros-Mango-Joghurt *wenden* NOCH NIE GEHÖRT!
Entweder das git's bi "UNserer" Migros nit, oder du meinsch d Mango-Quark?
Scho jeeeenschti Mangojoghurt gfresse, aber no nie vo dr Migros...
hhhhhmmmmm loss misch ma' überleesche..............Lou C. Fire hat geschrieben:war da nisch wat?
jäjä.. und am schluss ändets denn so:Russe hat geschrieben:uff e gepflegti pokerrundi.....e küehls schlössli in de pföte und e indoor bud - falls no eini unbedingt uff em tisch würd welle tanze......nimms ere bestimmt nid übel....
definitiv... wenn d fütz wider mol nit willig sinRusse hat geschrieben:irgenöbber muess jo mol dr aafang mache! hehe