Alpay schon wieder negativ aufgefallen

Alles über Fussball, ausser FCB.
big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

Balisto hat geschrieben:Alpay fliegt mit der Ampelkarte vom Platz... :rolleyes:
Und 2:0 hinten sind sie auch, die Kölner. :rolleyes:

....3:0 :rolleyes: :D

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

big_fish hat geschrieben:Und 2:0 hinten sind sie auch, die Kölner. :rolleyes:

....3:0 :rolleyes: :D
ohne streller und mit alpay, latour, und vor allem mit dem giftzwerg in die 2. liga, herrlich :)
FOOTBALL'S LIFE!

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

Ich ha das ganze mitverfolgt hüt.

Er het halt e schlechte ruef, und schiris zücke bi ihm schneller rot, als bi anderne spieler.

Er het bi dr erschte karte vrsuecht, dr ball z'hole, wo dr roque junior uf dr erstzbank nid het welle usegäh, und für das gits e karte, das isch doch lächerlich. S'gliiche het au dr latour gseit nach em spiel.

DLX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DLX »

Mendez hat geschrieben:Ich ha das ganze mitverfolgt hüt.

Er het halt e schlechte ruef, und schiris zücke bi ihm schneller rot, als bi anderne spieler.

Er het bi dr erschte karte vrsuecht, dr ball z'hole, wo dr roque junior uf dr erstzbank nid het welle usegäh, und für das gits e karte, das isch doch lächerlich. S'gliiche het au dr latour gseit nach em spiel.
fakt isch er het sinere mannschaft wider en bäredienst gleistet.........wenn die kake scho am dampfe isch denn söt me sich es biz zrugneh. emotione hin oder her.

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

DLX hat geschrieben:fakt isch er het sinere mannschaft wider en bäredienst gleistet.........wenn die kake scho am dampfe isch denn söt me sich es biz zrugneh. emotione hin oder her.
Jo, wenn dr ball bi dr ersatzbank vo leverkusen isch, köln 0:2 hinte liegt, roque junior dr ball nid freigit und dr alpay unbedingt dr iiwurf will usfüehre, was machsch denn? Wie willsch di denn zrugnäh? Wartisch, bis dr roque junior sich entschliesst, dr ball usezgäh?!?!?!

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Mendez hat geschrieben:Jo, wenn dr ball bi dr ersatzbank vo leverkusen isch, köln 0:2 hinte liegt, roque junior dr ball nid freigit und dr alpay unbedingt dr iiwurf will usfüehre, was machsch denn? Wie willsch di denn zrugnäh? Wartisch, bis dr roque junior sich entschliesst, dr ball usezgäh?!?!?!
Ich schnappe mir vom nächsten Balljungen ganz einfach eine neue Kugel.

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

Balisto hat geschrieben:Ich schnappe mir vom nächsten Balljungen ganz einfach eine neue Kugel.
Wär sicher e alternative gsi ... :)

Aber Alpay isch keine, wo sich mit alternative beschäftigt. :D

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Mendez hat geschrieben:Wär sicher e alternative gsi ... :)

Stimmt, man hats bei der zweiten Gelben gesehen. Alpay wie er leibt und lebt. :rolleyes:

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Mendez hat geschrieben:Wär sicher e alternative gsi ... :)

Stimmt, man hats bei der zweiten Gelben gesehen. Alpay wie er leibt und lebt. :rolleyes:

Redbluedwarfs
Neuer Benutzer

Beitrag von Redbluedwarfs »

Schreckmöpfli hat geschrieben:Was mich mal interessieren würde ist, ob dieser Alpay wirklich ein Mensch oder nur ein bis auf den Kopf kahl geschorener Affe ist?! Sowas gehört in den Zoo und nicht auf einen Fussballplatz...
die arme Dierli

Antworten