Und 2:0 hinten sind sie auch, die Kölner.Balisto hat geschrieben:Alpay fliegt mit der Ampelkarte vom Platz...![]()

....3:0

fakt isch er het sinere mannschaft wider en bäredienst gleistet.........wenn die kake scho am dampfe isch denn söt me sich es biz zrugneh. emotione hin oder her.Mendez hat geschrieben:Ich ha das ganze mitverfolgt hüt.
Er het halt e schlechte ruef, und schiris zücke bi ihm schneller rot, als bi anderne spieler.
Er het bi dr erschte karte vrsuecht, dr ball z'hole, wo dr roque junior uf dr erstzbank nid het welle usegäh, und für das gits e karte, das isch doch lächerlich. S'gliiche het au dr latour gseit nach em spiel.
Jo, wenn dr ball bi dr ersatzbank vo leverkusen isch, köln 0:2 hinte liegt, roque junior dr ball nid freigit und dr alpay unbedingt dr iiwurf will usfüehre, was machsch denn? Wie willsch di denn zrugnäh? Wartisch, bis dr roque junior sich entschliesst, dr ball usezgäh?!?!?!DLX hat geschrieben:fakt isch er het sinere mannschaft wider en bäredienst gleistet.........wenn die kake scho am dampfe isch denn söt me sich es biz zrugneh. emotione hin oder her.
Ich schnappe mir vom nächsten Balljungen ganz einfach eine neue Kugel.Mendez hat geschrieben:Jo, wenn dr ball bi dr ersatzbank vo leverkusen isch, köln 0:2 hinte liegt, roque junior dr ball nid freigit und dr alpay unbedingt dr iiwurf will usfüehre, was machsch denn? Wie willsch di denn zrugnäh? Wartisch, bis dr roque junior sich entschliesst, dr ball usezgäh?!?!?!