s'hartnäggigschte grücht ysch immer no das de blueme fritz e sehr e riiche maa gsi ysch...Diggi_Eier hat geschrieben:Dr Blueme Fritz sett jo schyyns au voll dr Bambusstock zwüsche de Bei ha und het en schyyns inere beiz uffe Disch gleggt![]()
Durchknallti Trämli-Fotze!!!
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Willsch mer ebbis sage, Zahle-Frässi!!!Kawa hat geschrieben:Nur dann ????
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
das geht ja noch, gestern hat so ne durchgeknallte um die 50 jährige mit einer lehren champagner flasche nach uns geworfen. und zwar GRUNDLOS!! 1 meter neben uns ist das ding dann zerscheppert und ich bin total erschrocken, da ich nicht mal in diese richtung geschaut habe. haben die alten jetzt alle tollwut oder alle auf einmal in der irrenanstalt ausgang bekommen?!Diggi_Eier hat geschrieben:E ca. über 50ig Jährigi Frau mit offebar vrwirrtem Vrstand het hüt völlig grundlos im Tram uff mi iigschraue! I bi vrschrocke wie Sau, denn y bi no im Halbschlof gsi!!!
Ich ha jetzt scho vo e paar Bekannte ghört, dass die regelmässig irgendwo imene Trämli/Bus hoggt, sich näbe di setzt und denn immer s'glyyche schreit:
"Du elände Strooftäter!!! Was willsch mi Däschli klaue!" und so Züügs.
Mini Kollege hän scho vo dere Kueh vrzellt, wo regelmässig schyyns d'Tramlinie um dr Märtplatz benutzt.
Sie sitzt nääbe einem, luegt ein ängschtlich ah und denn foht sie über di abflueche und das nid zu knapp. S'geilschte isch denn jo no gsi, dass sie vor ca. 1 Monet mi beschte Kolleg an dr Tramhaltstelle aagfickt het und ihn denn bis ins Trämli iine als "Klauer, Sittestrolch und Lump" beschumpfe het und sich no het welle näbe ihn hogge.
Meine Fresse, hän dr die au scho mol aatroffe. Voll die kranggi Schnalle!!
isch amme im golden gate ghockt dr fritz...und het jedesmol gfrogt oder gseit "die kenn ich..schuttisch du nid bim fcb????"....mannomannomann...Basic hat geschrieben:s'hartnäggigschte grücht ysch immer no das de blueme fritz e sehr e riiche maa gsi ysch...

Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
-
- Erfahrener Benutzer
Tja, das passiert halt wenn die z viel mit em RUSSE in dr Stadt umehänge...Cheerio hat geschrieben:das geht ja noch, gestern hat so ne durchgeknallte um die 50 jährige mit einer lehren champagner flasche nach uns geworfen. und zwar GRUNDLOS!! 1 meter neben uns ist das ding dann zerscheppert und ich bin total erschrocken, da ich nicht mal in diese richtung geschaut habe. haben die alten jetzt alle tollwut oder alle auf einmal in der irrenanstalt ausgang bekommen?!

Die hani au schomol live dörfe miterläbe.....sehr amüsant gsi!!! Die het e ältere Herr um die 50 ufs derbschte beschimpft, genau die Wortwahl "Stroooofdäätr", "Sittestrolch", gmeingföörlig", "Dieb" usw...
Dr Ander hets nümm gseh und het sich zimmlig enerviert und het gfunde das sigi Ehrvrletzig und Üble Nachrede was si do würd mache... Die Alti hets wirklich gschaft, dä vrdutzti armi Herr völlig ufd Palme z triibe, eifach herrlig gsi. Am Schluss hetr si welle uf dr Polizeiposchte mitschleppe, aber denn het si völlig usklinkt und isch voll duurekeit. Är hets denn lo blybe und het s einzig richtige gmacht und si links liege lo.... Isch aber lang gange, sicher öbbe 10 min.
Dr Ander hets nümm gseh und het sich zimmlig enerviert und het gfunde das sigi Ehrvrletzig und Üble Nachrede was si do würd mache... Die Alti hets wirklich gschaft, dä vrdutzti armi Herr völlig ufd Palme z triibe, eifach herrlig gsi. Am Schluss hetr si welle uf dr Polizeiposchte mitschleppe, aber denn het si völlig usklinkt und isch voll duurekeit. Är hets denn lo blybe und het s einzig richtige gmacht und si links liege lo.... Isch aber lang gange, sicher öbbe 10 min.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Und du hesch nüd bessers z'due ka, als dr das 10min. iinez'ziehe?! BoooaH!Gollum hat geschrieben:Die hani au schomol live dörfe miterläbe.....sehr amüsant gsi!!! Die het e ältere Herr um die 50 ufs derbschte beschimpft, genau die Wortwahl "Stroooofdäätr", "Sittestrolch", gmeingföörlig", "Dieb" usw...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
Stadtorginal
Dr Albi vom Mutz: Sitz jede Obe, usnahmslos im Mutz und dringg si 1dl Rotwhy! Dä stirbt emol dört ine! E herrligs Männli! Chiller!
Die blödi Fotze, wo immer bi dr Uni umestrolcht! Au wenns - 15 Grad het, het sie nur e Rock und sone Träger-Shirt ah! Denn streggt sie immer d'Ärm hindere und grinst eim mit ihrer Ruine, wo sie in dr Frässi het, ah! Bi uns isch sie mol ine Vorläsig inecho go grinse!
Die blödi Fotze, wo immer bi dr Uni umestrolcht! Au wenns - 15 Grad het, het sie nur e Rock und sone Träger-Shirt ah! Denn streggt sie immer d'Ärm hindere und grinst eim mit ihrer Ruine, wo sie in dr Frässi het, ah! Bi uns isch sie mol ine Vorläsig inecho go grinse!
Jep. Bi nid dr einzig gsi. Die het däm arme Strossemusikant 10 Meter wyter ääne die ganzi Show gstohle...Diggi_Eier hat geschrieben:Und du hesch nüd bessers z'due ka, als dr das 10min. iinez'ziehe?! BoooaH!
Und simmer mol ehrlich, do blybt jeede stoh, wos grad nid pressant het...sone Szeene gsesch schliesslich nid jeede Dag.
[quote="Scott"]wenn mr scho bi de kretins sind (ps: nid abschätzig gmeint)...
...dr roger...lieb guet roger..ob dä no läbt? wer kennt en?
lang gotthelf quartier ummegschliche/gwohnt...wie e riese kind...und e riese süffer...immer roti birre...schifft ab und zue au mol gern am hellichte tag bim wielandplatz näbem schuggerposchte an baum....erkennungsmerkmool sind also, rote grind (meinsch dä verjaggts bald mol), kugele buch (naiii, nid vom bier, naiiii ]
grad vorgeschter im 6er gseh... het rächt nüechtern ussgseh!
mi grossmuetter wohnt in dr wanderstroos, gseht in viel dört bim coop. holt sich e fläsche bier. sufft die, schifft an baum, goht wieder in coop go e neui fläsche hole....
sehr begeischterte fasnächtler isch är au!!!
...dr roger...lieb guet roger..ob dä no läbt? wer kennt en?
lang gotthelf quartier ummegschliche/gwohnt...wie e riese kind...und e riese süffer...immer roti birre...schifft ab und zue au mol gern am hellichte tag bim wielandplatz näbem schuggerposchte an baum....erkennungsmerkmool sind also, rote grind (meinsch dä verjaggts bald mol), kugele buch (naiii, nid vom bier, naiiii ]
grad vorgeschter im 6er gseh... het rächt nüechtern ussgseh!
mi grossmuetter wohnt in dr wanderstroos, gseht in viel dört bim coop. holt sich e fläsche bier. sufft die, schifft an baum, goht wieder in coop go e neui fläsche hole....

sehr begeischterte fasnächtler isch är au!!!
[quote="Digge"]grad vorgeschter im 6er gseh... het rä]
et voila..wohnt er dämfall no im quartier...jä isch herrlich...er het sich mol bi mir (grad uff em weg an d marschiebig gsi) entschuldigt drfür, dass er würd in ere gugge si, will er gseh het ich ha e drummle (und druss gschlosse het dass ich in ere clique bi...falls jetzt eine mr wott verzelle gugge händ au drummle...)...geile siech..haha. het immer sie geile waggis ah an dr fasnacht...und wenn en frogsch wie s em goht...seit er meischtens "haaa duuurscht"..hahaha...dä geischteret au scho lang umme...dä kenne mini eltere au scho sit zitte....isch schiins mol mit es paar balön in d farnsburg ko (als "erwaggsene")...denn händ em es paar die mit de ziggis verjaggt...het er nadirlig afoh wimmere....scho fascht härzig dr roger...au wenn er e riese alki isch...immer si gruusige schnuuderlumpe drbi...
et voila..wohnt er dämfall no im quartier...jä isch herrlich...er het sich mol bi mir (grad uff em weg an d marschiebig gsi) entschuldigt drfür, dass er würd in ere gugge si, will er gseh het ich ha e drummle (und druss gschlosse het dass ich in ere clique bi...falls jetzt eine mr wott verzelle gugge händ au drummle...)...geile siech..haha. het immer sie geile waggis ah an dr fasnacht...und wenn en frogsch wie s em goht...seit er meischtens "haaa duuurscht"..hahaha...dä geischteret au scho lang umme...dä kenne mini eltere au scho sit zitte....isch schiins mol mit es paar balön in d farnsburg ko (als "erwaggsene")...denn händ em es paar die mit de ziggis verjaggt...het er nadirlig afoh wimmere....scho fascht härzig dr roger...au wenn er e riese alki isch...immer si gruusige schnuuderlumpe drbi...
wasi vo minere grossmuetter scho ghört ha wohnt är glaubs in dr nöchi bushaltstell wanderstross bi sinere muetter. isch e ganz e liebe siech und würd jetzt nie öberem öbis z'leid tue. isch scho in däm quartier ufgwachse und drumm kennen au alli. buschauffeure kennen sicher au alli, die lallt är immer voll.... hehe...Scott hat geschrieben:et voila..wohnt er dämfall no im quartier...jä isch herrlich...er het sich mol bi mir (grad uff em weg an d marschiebig gsi) entschuldigt drfür, dass er würd in ere gugge si, will er gseh het ich ha e drummle (und druss gschlosse het dass ich in ere clique bi...falls jetzt eine mr wott verzelle gugge händ au drummle...)...geile siech..haha. het immer sie geile waggis ah an dr fasnacht...und wenn en frogsch wie s em goht...seit er meischtens "haaa duuurscht"..hahaha...dä geischteret au scho lang umme...dä kenne mini eltere au scho sit zitte....isch schiins mol mit es paar balön in d farnsburg ko (als "erwaggsene")...denn händ em es paar die mit de ziggis verjaggt...het er nadirlig afoh wimmere....scho fascht härzig dr roger...au wenn er e riese alki isch...immer si gruusige schnuuderlumpe drbi...
mannomann würde ich mir blöd vorkommen 10 min herumzustehen und anderen beim streiten zusehenGollum hat geschrieben:Jep. Bi nid dr einzig gsi. Die het däm arme Strossemusikant 10 Meter wyter ääne die ganzi Show gstohle...
Und simmer mol ehrlich, do blybt jeede stoh, wos grad nid pressant het...sone Szeene gsesch schliesslich nid jeede Dag.

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Wo isch denn dä Suff-Ludi drbyy?!Scott hat geschrieben:et voila..wohnt er dämfall no im quartier...jä isch herrlich...er het sich mol bi mir (grad uff em weg an d marschiebig gsi) entschuldigt drfür, dass er würd in ere gugge si, will er gseh het ich ha e drummle (und druss gschlosse het dass ich in ere clique bi...falls jetzt eine mr wott verzelle gugge händ au drummle...
wow...die muetter hets dämfall au nid eifach..ha en emol mit sinere mamme gseh im coop go ikaufe...aber dört bi ich no e glaine bueb gsi...armi frau, wenn sie immer no dr huushalt au für e sohn muess schmeisse...in ihrem alter...Digge hat geschrieben:wasi vo minere grossmuetter scho ghört ha wohnt är glaubs in dr nöchi bushaltstell wanderstross bi sinere muetter. isch e ganz e liebe siech und würd jetzt nie öberem öbis z'leid tue. isch scho in däm quartier ufgwachse und drumm kennen au alli. buschauffeure kennen sicher au alli, die lallt är immer voll.... hehe...
...nei also das glaub ich au nid, dass dä ebberem ebbis könnt z leid due...wobi, ha ihm no nie s biersche wägno!!!

dä isch glaub nid in ere clique/gugge....als einzelmaske unterwegs an dr fasnacht...resp. hockt in dr beiz neume und hets für sich glatt...het immer freud wenn en griesse duesch...Diggi_Eier hat geschrieben:Wo isch denn dä Suff-Ludi drbyy?!
[quote="Scott"]wow...die muetter hets dämfall au nid eifach..ha en emol mit sinere mamme gseh im coop go ikaufe...aber dört bi ich no e glaine bueb gsi...armi frau, wenn sie immer no dr huushalt au für e sohn muess schmeisse...in ihrem alter...
...nei also das glaub ich au nid, dass dä ebberem ebbis könnt z leid due...wobi, ha ihm no nie s biersche wägno!!!
]
nei, s'bierli wägnäh sötsch em glaub nid... dasch aber au wirklich e grund zum usticke. also ich würd do au voll duuregheie!!!
@eierli: kei ahnig. und sowieso, mach wieder dis alte bild, ha di fascht nid erkennt!

nei, s'bierli wägnäh sötsch em glaub nid... dasch aber au wirklich e grund zum usticke. also ich würd do au voll duuregheie!!!

@eierli: kei ahnig. und sowieso, mach wieder dis alte bild, ha di fascht nid erkennt!
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
"Ha di fascht nid erkennt"Digge hat geschrieben:nei, s'bierli wägnäh sötsch em glaub nid... dasch aber au wirklich e grund zum usticke. also ich würd do au voll duuregheie!!!![]()

Abr dä Typ han-y jetzt leidr no nie aatroffe... wär abr no cool, däm an dr Fasnacht e Bierli z'spendiere.. hehe. Isch jo nüm lang und denn heissts scho widr iistoh. Viellicht will är j Vorträble, Promis könne mer immer bruuche. Gueti PR

[quote="Diggi_Eier"]"Ha di fascht nid erkennt"
Dä isch guet.... Nai s'Bildli blibbt no e Zyt.
Abr dä Typ han-y jetzt leidr no nie aatroffe... wär abr no cool, däm an dr Fasnacht e Bierli z'spendiere.. hehe. Isch jo nüm lang und denn heissts scho widr iistoh. Viellicht will är j Vorträble, Promis könne mer immer bruuche. Gueti PR ]
dr roger im vortrab? ich weiss jo nid...dä kasch uff s requisit keie mit eme fässli bier...
wellere clique bisch denn? versoffene deecht wäge gueter pr?

Abr dä Typ han-y jetzt leidr no nie aatroffe... wär abr no cool, däm an dr Fasnacht e Bierli z'spendiere.. hehe. Isch jo nüm lang und denn heissts scho widr iistoh. Viellicht will är j Vorträble, Promis könne mer immer bruuche. Gueti PR ]
dr roger im vortrab? ich weiss jo nid...dä kasch uff s requisit keie mit eme fässli bier...
wellere clique bisch denn? versoffene deecht wäge gueter pr?

- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Y bi kai Clique-Mensch. Anere Fasnacht muesch güügele und GüggeleScott hat geschrieben:dr roger im vortrab? ich weiss jo nid...dä kasch uff s requisit keie mit eme fässli bier...
wellere clique bisch denn? versoffene deecht wäge gueter pr?![]()

Dorum kai Requisit.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Jep, übr die hän mers au grad ka...Bender hat geschrieben:Die hat mich auch schon mal aus einem Tagtraum geholt.
Voll krass die Tussi![]()
p.s. da gibt's noch eine, die seit x-Jahren auf einem LSD-Tripp weilt und immer in einem Sommerrock mit Sandalen rumläuft. Die Grinst jeden an, der an ihr vorbei geht.
Frauen in Basel halt ...![]()
Abr die schrulle het mer ächt dr Räscht gäh... und das am Morge frieh

Ha nonig mol dr erscht Kaffi intus gha...
- Bajass
- Erfahrener Benutzer
Kenn die au....ha se scho paar mol gseh....
"Du elände Strooftäter"..."Ich hol d´Staatsawaltschaft"....du Raubmörder du! Sehsch worum ich das blaue Aug ha he? Vo dir!!!

es jaggt mi jedesmol!
"Du elände Strooftäter"..."Ich hol d´Staatsawaltschaft"....du Raubmörder du! Sehsch worum ich das blaue Aug ha he? Vo dir!!!

es jaggt mi jedesmol!
John Jack Criminals
Top, die Wette gilt
Jesus war ein guter Mann,
der hatte einen Umhang an...
Ausscheiden macht frei!
© sek. WM 2006: Alle ausser Deutschland
Top, die Wette gilt
Jesus war ein guter Mann,
der hatte einen Umhang an...
Ausscheiden macht frei!
© sek. WM 2006: Alle ausser Deutschland
das erklärt doch einiges...Diggi_Eier hat geschrieben:Y bi kai Clique-Mensch
lecks mich bisch du langwilig!!! ]