baslerstab hat geschrieben:dasch jetzt aber e riese hafekääs! eigentlich isch es scho im summer fräch gsi vom schischeli, froge bezüglich vrtragsvrlängerig vom gross öffentlig in d'winterpause z'schiebe. das isch eigentlich nütt anders als e ultimatum gsi. jetzt isch es abgloffe, jetzt wird entschiede. ihn bis ändi saison z'engagiere wär inkonsequänt in 'rheinkultur'. kennt öbber e clubtrainer, wo dr vrtrag ussgloffe isch?
ehrehaft wärs, wenn me ihn könnt zume guete verein "vrmittle" und denn kommuniziert, wie schad ass es isch, me ihm aber keini stei will an kopf schmeisse....äääähhhh in wäg leege. (....sorry, isch jo nit d'athen-story!)
jo, es isch scho im joor 2005 fräch gsi am gross si vertrag z verlängere. ich bin do glicher meinig.
aber trotzallem gits nid nur die variante wo mr d "auge zuemacht und dr kopf durestieret"..
also drüggemrs mol so us: ich scheiss uffe gross und sini gfühl und mir schiggeden im winter id wüesti (kanni drmit läbe, will ich muess die person nid verteidige). nach knapp 10 joore gross bini eifach dr meinig dass dä schritt genau durchdacht muess si und mr nid eifach dr erstbesti trainer kah näh. vo däm her söttis e trainer si wo ins neue konzept (als ob mir überhaupt e konzept hend) passt. wäm willsch die verantwortig überloh? am schischeli? ah dere person wo sit anbeginn e gross uffe olympija uffelobt?
ich verstand dass vieli heiss uffe neui usrichtig im verein sind, aber irgendwie hanni d angst dass mr vode einte sackgass in die nächsti wandere und zwar will nid richtig tabularasa gmacht worde isch...
p.s:jo am finke isch dr vertrag usgloffe..