Glaub ich nicht...Blutengel hat geschrieben:Das ghör i jetzt scho die ganzi Zyt im C Parkett! Immer wenn die Herre hinter mir (sie hän dr Karli scho in sinere Aktiv Zyt persenlig kennt, hejo) wieder über die einzelne Spieler motze, wie schlächt die sin und friener sig halt no anderscht gsi.
x: "Jä nei, lueg emol dr Zanni ah, dä ka jo nüt (isch dr Berner gsi)
y: "Was isch den mit dem Delgdo los?. Dä isch doch letschjoor so guet gsi"
x: "Was isch den dä mit dr Glatze für eine?"
y: "Het vilicht dr Smiljanic d Hoor gschnitte!?"
x: "Nei, dä isch doch zu Marseille gang."
I ha ne den miese sage, das dr Petric jetzt grad e Goal uf Flange vom Zanni gmacht het. Zum Glück isch den Rueh gsi
Kunnt halt drvo me mr numme an die "guete" Spiel goht und Schaffhuse-Spiel nit goht go luege, will dr FCB jo eh so schlächt isch und gege die nüt bringt!
Aber trotzdäm bini scho gspannt wies Joggeli den fertig usgseht...
Webcams zeigen Erweiterung des St.Jakob-Parks
ALTE SÄCKE BASEL
- chickens**t
- Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
han i au grad dänggt. wenn de jetzt dört hinde willsch go spraye brusch gueti gummistiifel.
@alle Medien
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
Könnts si das do uf dem bild e neui art vo dr fassade testet wird ? Ich mein, könnti jo sii das me richtig autobahn meh effekt will mit liecht und dene abdeckfassade stücker. Für mi wirggt das au grösser als diä normale womer bis jetzt scho händ.
links bisherige, mitti meh durchsichtig, und rechts rot

gruess

gruess
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
das isch jo definitiv so. git bim neue teil e sone fassade wie z'münche.mattz hat geschrieben:Könnts si das do uf dem bild e neui art vo dr fassade testet wird ? Ich mein, könnti jo sii das me richtig autobahn meh effekt will mit liecht und dene abdeckfassade stücker. Für mi wirggt das au grösser als diä normale womer bis jetzt scho händ.
gruess
Hütt ca am halbzähni isch d Führwehr bim Joggeli am Käller uspumpe gsi.chickens**t hat geschrieben:git das e neue Wassergrabe à la Strassbourg oder dr huuseigeni pool vom neue Tower?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Benjamin Franklin (1706-1790)
Wurd me jetzt e Birs-Grill-Session mache, gäbs no gliemol nassi Fiessbrewz_bana hat geschrieben:hinde bi dr birs sehts au rächt nach hochwasser uss! bäum stönn uff jedefall schomoll im wasser...

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- chickens**t
- Benutzer
es wurde doch mal kommuniziert dass es die selben kissen geben sollmattz hat geschrieben:Könnts si das do uf dem bild e neui art vo dr fassade testet wird ? Ich mein, könnti jo sii das me richtig autobahn meh effekt will mit liecht und dene abdeckfassade stücker. Für mi wirggt das au grösser als diä normale womer bis jetzt scho händ.
gruess
wie in münchen
-
- Erfahrener Benutzer
zur autobahn hin will gigi eine leuchtschrift FC. BASEL (jeder Buchstaben ca. 8 Meter hoch) plus das fcb-wappen montieren lassen. da sie dies aber selber berappen muss, müssen noch muster erstellt werden.mattz hat geschrieben:Könnts si das do uf dem bild e neui art vo dr fassade testet wird ? Ich mein, könnti jo sii das me richtig autobahn meh effekt will mit liecht und dene abdeckfassade stücker. Für mi wirggt das au grösser als diä normale womer bis jetzt scho händ.
wahr? wenn ja, hammer!Pernambuco hat geschrieben:zur autobahn hin will gigi eine leuchtschrift FC. BASEL (jeder Buchstaben ca. 8 Meter hoch) plus das fcb-wappen montieren lassen. da sie dies aber selber berappen muss, müssen noch muster erstellt werden.
obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.
-
- Erfahrener Benutzer
- chickens**t
- Benutzer
Dr Varela het e Gpröch simuliert, wies in Zuekunft könnt uf dem Oberrang stattfinde. In Aspielig uf d Distanz zum Spielfäld. Me Bitrag söll zeige, dass sie hüt so scho quatsch vo sich lön. I hät natürlig au könne e eigene Tread drzue ufmache, aber das wär scho ebitz übertriebe gsiguybrush hat geschrieben: Edith: was macht das eigentligg in dämm Thread?
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
Achso. Ha das an de Mätch au scho öfters erläbt. Wär wirglig emoll nötig e "hsd" oder "Wär kei ahnig hett.." Thread zeröffne.Blutengel hat geschrieben:Dr Varela het e Gpröch simuliert, wies in Zuekunft könnt uf dem Oberrang stattfinde. In Aspielig uf d Distanz zum Spielfäld. Me Bitrag söll zeige, dass sie hüt so scho quatsch vo sich lön. I hät natürlig au könne e eigene Tread drzue ufmache, aber das wär scho ebitz übertriebe gsi

Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Pernambuco hat geschrieben:zur autobahn hin will gigi eine leuchtschrift FC. BASEL (jeder Buchstaben ca. 8 Meter hoch) plus das fcb-wappen montieren lassen. da sie dies aber selber berappen muss, müssen noch muster erstellt werden.

Dann aber bitte das Stadion auch innen anschreiben!
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
überhaupt nid! sie isch sympathisch, lieb, het charme und gseht, ihrem alter entsprächend, ordentlich us!FC BASEL 1893 hat geschrieben:weisch das cha passiere wen e person viel geld het und de ander nume sgeld will...![]()
ok, s'sgäld spielt natürlich kei unwesentlichi rolle

[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
- FC BASEL 1893
- Erfahrener Benutzer