Genau, und s'gliiche sött meh au grad no mit de Velofahrer mache (wer nid uff eme offizielle Parkfeld parkiert bekunnt e Buess, Punkt! So isch's G'setz mimiimiicantona hat geschrieben:1. Muess me ind Innestadt weder mitem Auto no mitem Töff.
2. Händ Oberwiler und Allschwiler sowieso e Scheiss z mälde.
3. Wenn me abr unbedingt s Bedürfnis drzue het, denn kame, genau wie d Autofahrer, au öppis drfür zahle. 50 Rappe pro Stund sött sich au dr letschti Räpplispalter könne leischte.
4. Vom Bezirk Arlesheim isch d Innestadt mitem Velo ohni witeres z erreiche. Vo de Städter erscht gar nid z rede. Die vo usserhalb händ ÖV.
5. isch sicher nid alles wo motorisiert isch öppis böses. Aber im hochfrequentierte Zentrum, wo all hundert meter e bus odr e tram fahrt, wo me au eifach laufe ka, brucht mes eifach nid, abgseh vom Zuebringerdienscht. So sehts e Grossteil in dr Stadt und für dr Räscht gilt Punkt 2.

In minem G'schäft (e Ami-Bude nota bene) kömme sie jetzt au mit däm Argument,dass mir mien produktiver wärde, well jedi Anlag uff däre nid produziert wird koschtet uns 10'000 sFr./Tag! Eso kah meh e Buechigsystem eröffne, wo virtuell Profit oder Defizit generiert wird, was eifach nur s'Läbe verkompliziert und d'Mensche unter Druck setzt!
Ich weiss de Zämehang isch nid grad offesichtlich...es goht mir um die hüüchlerischi Veramerikaninisierig in unserer G'sellschaft

Armi Zuekunft...was sin mir doch frei gsi vor 20 Joor