Nobby Stiles hat geschrieben:I gib Dir völlig rächt ! Was mir do mache isch jammere uf högschtem Niveau ! Es kunnt mir mängisch vor wie wenn mir kurz vor em Abstieg stöhn. Nach 5 Spielrundene hets scho User gä wo YB als Meister gseh hän. Und vieli hän der Meistertitel für die Saison scho abgschminkt. De Optimischte het me gsait, dass si die Rotblaui Brülle vo dr Saison tgrage würde. Und jetzt ? Wär isch im Moment Tabälle Leader ? Klar het dr FCB s högscht Budget in der CH. Aber mit Gäld ka me halt nit e Meischtertitel kaufe, es hilft nur. Und es isch eifach so, gege dr FCB isch jedi Mannschaft top motiviert. Aarau het vorgestert gar nüt könne verliere, sondern nur gwinne. Die sin top motiviert ins Spiel gege dr FCB gange. E Niederlag wär für si normal gsi. Punkte müen sie gege die Mannschafte, wo im MF und hinter ihne platziert sin. Dr FCZ zum Bispiel het au e hochs Budget. Er spielt gege der FCB e starke Match, het aber e Wuche vorher in Aarau e 5:1 Klatsche izoge und het am letschte Sunntig gege Thun wieder schwach gspielt und verlore. Also e gueti Leischtig nur gege dr FCB. Die maischte Mannschafte stöhn gege der FCB eifach hinte ine und versueche, dr FCB nit ins Spiel ko z'loo. Gege sotigi Mannschafte het dr FCB immer Müeh und zuedäm isch in däre Saison d Superleague so usgliche wie scho sit langem nümme. Und ebe, es könne alli schutte, alli trainiere mindestens so viel wie der FCB. Es sin alles Profis.
Aha die maiste Mannschafte stöhn gege uns hinte ihne und gege die Mannschafte het meh mieh.
Merksch öbis? Das heisst jo, dass meh gege die maiste Mannschafte mieh het!
Wen das e so isch muess ziemlich schnäll öbis drgege gmacht wärde. Sprich s Team muess präziser und schnäller wärde und vielliecht muess meh 'System überdängge.
Das sind jetzt aifach emol gedangge vo mir.
Aber nach jedem Match verzelle das gege uns halt alli 120% renne, kämpfe usw. khas jo au nit sy, oder?