Urs Fischer Trainer

Diskussionen rund um den FCB.
D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Aftershock hat geschrieben: Weshalb aber Calla bereits zwei Einsätze hatte und Boetius noch keinen, kann ich mir nicht erklären.
Aber eben, die Trainings- und Fitnesswerte sind uns nicht bekannt.
Well bim boetuis vellicht e transfer hängig isch und me dört au relativ wit vorgschritte isch. 1 minute issatzt vo ihm und dr kontinggäntplatz isch wäg für dasjoor.

Dorum ha ich trotzallem dä 5 minute isatzt vom fransson gege sion nit ganz begriffe. Au an de olympische spiel wärde spieler beobachtet und sött är dört herussragend si ( was jo jetzt nit so usseht), wär die gfohr au dört gseh.

PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

D-Balkon hat geschrieben:Well bim boetuis vellicht e transfer hängig isch und me dört au relativ wit vorgschritte isch. 1 minute issatzt vo ihm und dr kontinggäntplatz isch wäg für dasjoor.
Dann soll er ihn erst gar nicht auf die Ersatzbank nehmen. Sinnlos, wenn er da sitzt und einem anderen den Platz wegnimmt.

Tornado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tornado »

D-Balkon hat geschrieben:Well bim boetuis vellicht e transfer hängig isch und me dört au relativ wit vorgschritte isch. 1 minute issatzt vo ihm und dr kontinggäntplatz isch wäg für dasjoor.

Dorum ha ich trotzallem dä 5 minute isatzt vom fransson gege sion nit ganz begriffe. Au an de olympische spiel wärde spieler beobachtet und sött är dört herussragend si ( was jo jetzt nit so usseht), wär die gfohr au dört gseh.
Vielleicht weil ein Verkauf kein Thema ist, egal wie gut das Angebot ist. Und es würde tatsächlich auch keinen Sinn machen, da er erst gekommen ist und ein Perspektivenspieler ist.

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Fischer stellt nach Sympathie uf, geil händr wieder öbis gfunde :o .

Dr Janko seit im Teleclub-Interview, dass es für ihn in däm Alter au ok sigi ab und zue mol vo dr Bank zko (und wie!!! sone Leischtig bringsch nid, wenn de nid vollständig akzeptiersch, dass de hüte halt "Reservist" bisch), abr BaZ interpretiert das natürlig ganz anders und attestiert ihm e womöglichi Unzufriedeheit. Und denne kunnt no dr konstrukltivsti Kritiker vom Fischer im Forum wone "nuff said" unter das BaZ-Zitat legt, grandios.

Mir händ also e Ussaag vom Spieler im Färnseh und denne hämmer e Zittigsartikel, wo frei interpretiert, abr, doch Letzteres isch relevant und usreichend, "nuff said" ebbe.

Spricht nid grad für di ufklärte Geischt Mr. G.

Bislang hani no kei nännenswärti Faktore gseh, dass es e Misskommunikation zwische Trääner und Spieler git. Dass am Afang vo dr Saison rotiert wird und au mol e Stammspieler uf dr Bank platz nimmt isch wahrlich kei Novum. Und grad bi däre Vielzahl an neue Spieler sogar notwendig. E Lang und e Janko, hän beidi nur e verküzti Vorbereitig gmacht, händr ärnsthaft erwartet, die wärde in allne drei bishärige Spiel vo Afang spiele?
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

MistahG hat geschrieben:... soviel zur kommunikation des von quo und schnuuregiige so heissgeliebten trainers...
Echt jetzt? Willst Du auch in Fischers zweiten Saison wieder ständig den gleichen Brunz von Dir geben und jeden, der in der Causa Fischer nicht Deiner Ansicht ist (also geschätzte 85% des Forums), als Fischer-Fanboy bezeichnen? Findest Du diese Strategie eigentlich nicht selber langsam ein wenig doof und kindisch? Vielleicht solltest Du ab und zu ein Snickers essen.

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Konter hat geschrieben:...Dr Janko seit im Teleclub-Interview....
Gerade auf Aussagen von Marc Janko gebe ich persönlich grad überhaupt nichts, weil er das Spiel mit den Medien meisterlich beherrscht. Dem rutscht kein unbedarftes Wort versehentlich über die Lippen. Michael Lang passiert das auch nicht (aber dieser kontrolliert wenigstens seine Mimik nicht ganz so perfekt ;) ).

Rotation ist notwendig und hat ihr Gutes. Braucht einfach etwas Gespür und kommunikatives Geschick des Trainers. Time will tell, ob er darüber in ausreichendem Mass verfügt. Gesprächsstoff hält das Forum am Leben.

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

nobilissa hat geschrieben:Gerade auf Aussagen von Marc Janko gebe ich persönlich grad überhaupt nichts, weil er das Spiel mit den Medien meisterlich beherrscht. Dem rutscht kein unbedarftes Wort versehentlich über die Lippen. Michael Lang passiert das auch nicht (aber dieser kontrolliert wenigstens seine Mimik nicht ganz so perfekt ;) ).

Rotation ist notwendig und hat ihr Gutes. Braucht einfach etwas Gespür und kommunikatives Geschick des Trainers. Time will tell, ob er darüber in ausreichendem Mass verfügt. Gesprächsstoff hält das Forum am Leben.
Natürlich müssen wir nicht jedes Wort eines Profispielers für bare Münze nehmen und natürlich werden die Spieler beim FCB von Profis im Medienumgang geschult. Die Leistung auf dem Platz am Sonntag korreliert jedoch eher mit der Aussage von Janko, als mit der Interpretation der BaZ.

Ich gehe aber im Grunde mit dir einig, und ich glaube ich habe schon einige mal (auch in dem Faden) erwähnt, dass Sozialkompetenz, wozu auch die Kommunikation gehört, ein wichtiges Anforderungsprofil des FCB-Trainers sein muss. Ich finde allerdings nicht, dass Urs Fischer aktuell in der Position ist, beweisen zu müssen, dass er darüber verfügt. Im Gegensatz zu seinen beiden Vorgängern, sind mir noch keine nennenswerte Zwischenfälle zwischen Spieler und Trainer bekannt. Ich gehe daher nicht mit deiner Schlussfolgerung, dass die Zukunft zeigen wird, ob er darüber verfügt nicht einig. Nach einem Jahr spricht auf jeden Fall nichts dafür, dass er über zu wenig kommunikatives Geschick verfügt, daher sehe ich nicht ein, weshalb er dies in der Zukunft noch beweisen muss.

Aber ich möchte dich, die Meisterin im Rezitieren von BaZ-Artikeln, mal nach deiner eigenen Menung fragen. Welche kommunikativen Fähigkeit attestiert du Fischer zurzeit und wo siehst du ihn im Vergleich zu seinen Vorgängern seit Gross.
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Meine Eindrücke von aussen, nur kurz, da keine Zeit: Yakin = miserabel, kommunikationsunfähig im Sinne von Interaktion. Sousa = eigentlich gut, wohl zu komplex für viele, gelegentlich eigene Emotionen im Weg (fühlte sich unverstanden und vielleicht auch untergraben ). Fischer = kommt in seiner Einfachheit besser an, glaube aber nicht, dass er sich mit komplizierteren Gefühlslagen auseinandersetzen will.

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

nobilissa hat geschrieben:......glaube aber nicht, dass er sich mit komplizierteren Gefühlslagen auseinandersetzen will.
Er trainiert ja auch keine Frauen! Nämlig!
Wenn jemand ernsthaft glaubt, dass Sousas Kommunikation besser gewesen sei als jetzz von Fischer, dann dürfte er/ sie komplett daneben liegen.

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Tsunami hat geschrieben: Wenn jemand ernsthaft glaubt, dass Sousas Kommunikation besser gewesen sei als jetzz von Fischer..
.
Und das liest Du wo?

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

nobilissa hat geschrieben:Und das liest Du wo?
Ich höre und schaue hin...

Mooogli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mooogli »

Tsunami hat geschrieben:Er trainiert ja auch keine Frauen! Nämlig!
Wenn jemand ernsthaft glaubt, dass Sousas Kommunikation besser gewesen sei als jetzz von Fischer, dann dürfte er/ sie komplett daneben liegen.
Nein. Aber irgendwie irgendwo äh auch nicht viel öh besser. Ob und wie viel Fischer mit seinen Spielern spricht resp. Sousa sprach, kann ich bei beiden Trainern nicht beurteilen. Bin ja kein Insider. Schätze aber Mal, Fischer spricht nun mehr mit ihnen als es Sousa tat. Aber da sind wir wieder bei den sozialen Fertigkeiten.
:):D:mad::cool:
verstohsch was i mein

Quo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quo »

Tsunami hat geschrieben:Ich höre und schaue hin...
Sie meinte natürlich, wo du das in IHREM Post liest. Diese Posts sind eben immer so abgefasst, dass sie zwar schon etwas sagt, aber halt eben doch nichts gesagt hat...

Stremissimo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stremissimo »

Mooogli hat geschrieben:Nein. Aber irgendwie irgendwo äh auch nicht viel öh besser. Ob und wie viel Fischer mit seinen Spielern spricht resp. Sousa sprach, kann ich bei beiden Trainern nicht beurteilen. Bin ja kein Insider. Schätze aber Mal, Fischer spricht nun mehr mit ihnen als es Sousa tat. Aber da sind wir wieder bei den sozialen Fertigkeiten.
Wer sagt denn, dass Fischer schwache soziale Fähigkeiten hat? Nur weil seine Rethorik nicht das Wahre ist?

Mooogli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mooogli »

Stremissimo hat geschrieben:Wer sagt denn, dass Fischer schwache soziale Fähigkeiten hat? Nur weil seine Rethorik nicht das Wahre ist?
Niemand. Mein Post bezog sich auf den vorherigen Vergleich bezüglich der Kommunikationsfähigkeiten zwischen Sousa und Fischer, welche sich m.E.n. in nichts nachstehen. Der Umgang mit Spielern hat für mich weniger mit Kommunikationsfähigkeiten zu tun, als mit sozialen Fertigkeiten.
:):D:mad::cool:
verstohsch was i mein

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Konter hat geschrieben:Fischer stellt nach Sympathie uf, geil händr wieder öbis gfunde :o .

Dr Janko seit im Teleclub-Interview, dass es für ihn in däm Alter au ok sigi ab und zue mol vo dr Bank zko (und wie!!! sone Leischtig bringsch nid, wenn de nid vollständig akzeptiersch, dass de hüte halt "Reservist" bisch), abr BaZ interpretiert das natürlig ganz anders und attestiert ihm e womöglichi Unzufriedeheit. Und denne kunnt no dr konstrukltivsti Kritiker vom Fischer im Forum wone "nuff said" unter das BaZ-Zitat legt, grandios.

Mir händ also e Ussaag vom Spieler im Färnseh und denne hämmer e Zittigsartikel, wo frei interpretiert, abr, doch Letzteres isch relevant und usreichend, "nuff said" ebbe.

Spricht nid grad für di ufklärte Geischt Mr. G.

Bislang hani no kei nännenswärti Faktore gseh, dass es e Misskommunikation zwische Trääner und Spieler git. Dass am Afang vo dr Saison rotiert wird und au mol e Stammspieler uf dr Bank platz nimmt isch wahrlich kei Novum. Und grad bi däre Vielzahl an neue Spieler sogar notwendig. E Lang und e Janko, hän beidi nur e verküzti Vorbereitig gmacht, händr ärnsthaft erwartet, die wärde in allne drei bishärige Spiel vo Afang spiele?
das mit dr sympathie het imfall extra e smiley drhinter, damit me dr scherz au klar erkenne kah...

bim baz zitat bezieh ich mi uf das, dass är meischtens garnüt seit... aber jo, hauptsach jetzt isch alles gold, was glänzt... für mi muess mit dere mannschaft schönere fuessball dinligge. und immer go verzelle, es sig scho super und was will me meh als 3:0 gwünne, dä hets halt nid verstande. es goht nid ums resultat, mit däm bini zfriide. aber wenns um das goht, denn verstandi nid, was am fischr jetzt besser sött si, als am sousa oder am yakin... ich bi dr meinig, dr fcb sött immer probiere no besser zwärde, und sit em abgang vom fink hani halt sgfühl, es stagniert... und ich glaub nid, dass das miessti si...

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Mundharmonika hat geschrieben:Echt jetzt? Willst Du auch in Fischers zweiten Saison wieder ständig den gleichen Brunz von Dir geben und jeden, der in der Causa Fischer nicht Deiner Ansicht ist (also geschätzte 85% des Forums), als Fischer-Fanboy bezeichnen? Findest Du diese Strategie eigentlich nicht selber langsam ein wenig doof und kindisch? Vielleicht solltest Du ab und zu ein Snickers essen.
jo. wotti. well nur, wells dr nid passt, well di so verhasste sousa ändlig wäg isch, und du sogar e cabanas lieber als dr sousa an dr sitelinie hättsch, bliibts trotzdäm wohr... :D

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Konter hat geschrieben:Natürlich müssen wir nicht jedes Wort eines Profispielers für bare Münze nehmen und natürlich werden die Spieler beim FCB von Profis im Medienumgang geschult. Die Leistung auf dem Platz am Sonntag korreliert jedoch eher mit der Aussage von Janko, als mit der Interpretation der BaZ.

Ich gehe aber im Grunde mit dir einig, und ich glaube ich habe schon einige mal (auch in dem Faden) erwähnt, dass Sozialkompetenz, wozu auch die Kommunikation gehört, ein wichtiges Anforderungsprofil des FCB-Trainers sein muss. Ich finde allerdings nicht, dass Urs Fischer aktuell in der Position ist, beweisen zu müssen, dass er darüber verfügt. Im Gegensatz zu seinen beiden Vorgängern, sind mir noch keine nennenswerte Zwischenfälle zwischen Spieler und Trainer bekannt. Ich gehe daher nicht mit deiner Schlussfolgerung, dass die Zukunft zeigen wird, ob er darüber verfügt nicht einig. Nach einem Jahr spricht auf jeden Fall nichts dafür, dass er über zu wenig kommunikatives Geschick verfügt, daher sehe ich nicht ein, weshalb er dies in der Zukunft noch beweisen muss.

Aber ich möchte dich, die Meisterin im Rezitieren von BaZ-Artikeln, mal nach deiner eigenen Menung fragen. Welche kommunikativen Fähigkeit attestiert du Fischer zurzeit und wo siehst du ihn im Vergleich zu seinen Vorgängern seit Gross.
isch das jetzt di ärnschd? kuz? gashi? bald bö und witeri wärde folge... aber jo, mitem calla het är kei problem... :rolleyes:

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

MistahG hat geschrieben:das mit dr sympathie het imfall extra e smiley drhinter, damit me dr scherz au klar erkenne kah...

bim baz zitat bezieh ich mi uf das, dass är meischtens garnüt seit... aber jo, hauptsach jetzt isch alles gold, was glänzt... für mi muess mit dere mannschaft schönere fuessball dinligge. und immer go verzelle, es sig scho super und was will me meh als 3:0 gwünne, dä hets halt nid verstande. es goht nid ums resultat, mit däm bini zfriide. aber wenns um das goht, denn verstandi nid, was am fischr jetzt besser sött si, als am sousa oder am yakin... ich bi dr meinig, dr fcb sött immer probiere no besser zwärde, und sit em abgang vom fink hani alt sgfühl, es stagniert... und ich glaub nid, dass das miessti si...
Es git git gnueg wo uf di Spruch, ehrlich gantwortet hän, mi Votum isch also nid nur gege di grichtet gsi.

Zum Räscht vo dim Post isch glaub alles gseit, wo muess gseit si, du hesch dini Aasicht, ich mini, uffe gmeinsame Nenner wärde mer nid ko.

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

MistahG hat geschrieben:isch das jetzt di ärnschd? kuz? gashi? bald bö und witeri wärde folge... aber jo, mitem calla het är kei problem... :rolleyes:
Jop beidi nid nennenswärt, so wie ich's im Post formuliert ha.

Fall Gashi: Für mi e Transfer unter Hunderte wo so statt findet. Sgit immer wieder Spieler wo bime neue Trääner sportlich uf kei griene Zwyyg kömme und dorum e Wächsel präferiere.

Fall Kuz: Do gsehni s'Versage eher in dr Haltig und dr Ystellig vom Kuz, wennme denne de divärse Mediebricht glaube schänke dörf.

Bözius. Mer hän glaub jetzt alli Spiel rächt ordentlig gwunne odr, au ohni ihn. Abr klar, mit dine Asprüch isch das jo nid gnueg. De willsch no geili Dribblings gseh vom Bözius.
Bi däm ganze Bözius-Calla-Gehüüle frogi mi au immer vo wäm sindr eigentlig Fan, vom FCB odr de einzelne Spieler??? Solang mer am Änd gwunne hän isches mer scheiss egal, wär schlussäntlig gspielt het.

Ich sag jo nid, dass dr Fischer mit allne voll Dicke isch, abr für mi ischer zwischemenschlich allemal besser als dr Asperger-Yakin und dr Pokerspieler Sousa.

Reacher
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Reacher »

Habe Mitleid mit Dir Du Mischtgable äh sorry Mistahg..
Tut mir leid dass der Fcb nur 12 Punkte hat... Du kannst dich ja gar nie freuen. Du bist wirklich bemitleidenswert!
Wie kann ich Dir helfen?

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Konter hat geschrieben:Jop beidi nid nennenswärt, so wie ich's im Post formuliert ha.

Fall Gashi: Für mi e Transfer unter Hunderte wo so statt findet. Sgit immer wieder Spieler wo bime neue Trääner sportlich uf kei griene Zwyyg kömme und dorum e Wächsel präferiere.

Fall Kuz: Do gsehni s'Versage eher in dr Haltig und dr Ystellig vom Kuz, wennme denne de divärse Mediebricht glaube schänke dörf.

Bözius. Mer hän glaub jetzt alli Spiel rächt ordentlig gwunne odr, au ohni ihn. Abr klar, mit dine Asprüch isch das jo nid gnueg. De willsch no geili Dribblings gseh vom Bözius.
Bi däm ganze Bözius-Calla-Gehüüle frogi mi au immer vo wäm sindr eigentlig Fan, vom FCB odr de einzelne Spieler??? Solang mer am Änd gwunne hän isches mer scheiss egal, wär schlussäntlig gspielt het.

Ich sag jo nid, dass dr Fischer mit allne voll Dicke isch, abr für mi ischer zwischemenschlich allemal besser als dr Asperger-Yakin und dr Pokerspieler Sousa.
Do drmit isch alles gsait! Dangge Konter!
Aber gwyssi User wänn die Diskussion bis zer vergasig wyyterzieh!
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

MistahG hat geschrieben:das mit dr sympathie het imfall extra e smiley drhinter, damit me dr scherz au klar erkenne kah...

bim baz zitat bezieh ich mi uf das, dass är meischtens garnüt seit... aber jo, hauptsach jetzt isch alles gold, was glänzt... für mi muess mit dere mannschaft schönere fuessball dinligge. und immer go verzelle, es sig scho super und was will me meh als 3:0 gwünne, dä hets halt nid verstande. es goht nid ums resultat, mit däm bini zfriide. aber wenns um das goht, denn verstandi nid, was am fischr jetzt besser sött si, als am sousa oder am yakin... ich bi dr meinig, dr fcb sött immer probiere no besser zwärde, und sit em abgang vom fink hani halt sgfühl, es stagniert... und ich glaub nid, dass das miessti si...
Dr Unterschied do isch, das mr nachem 1:0 nüm uf Resultat halte und den zur Sicherheit defensivi Spieler iwäxlet und am Schluss den glich no dr Usglich kassiert, will mr offensiv nüm reagiere ka. Unter Fischer wird bis zum Schluss gspielt (teilwis halt erscht gege dr Schluss :D ) und d Wäxle sind sälte defensiver Natur, sondern 1:1 wäxle. Das mitem Kämpfe het mr geschtert guet am Delgado gseh, wo vorem 3:0 Alles gä het ;)
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

MistahG hat geschrieben:.... für mi muess mit dere mannschaft schönere fuessball dinligge. ....
Ein Anliegen, das durchaus seine Berechtigung hat. In letzter Zeit wurden ja extra Spieler mit Speed und technischer Klasse (und Durchsetzungsvermögen ?) verpflichtet.

shady
Erfahrener Benutzer

Beitrag von shady »

MistahG hat geschrieben:.. für mi muess mit dere mannschaft schönere fuessball dinligge. und immer go verzelle, es sig scho super und was will me meh als 3:0 gwünne, dä hets halt nid verstande. es goht nid ums resultat, mit däm bini zfriide. aber wenns um das goht, denn verstandi nid, was am fischr jetzt besser sött si, als am sousa oder am yakin... ich bi dr meinig, dr fcb sött immer probiere no besser zwärde, und sit em abgang vom fink hani halt sgfühl, es stagniert... und ich glaub nid, dass das miessti si...
nobilissa hat geschrieben:Ein Anliegen, das durchaus seine Berechtigung hat. In letzter Zeit wurden ja extra Spieler mit Speed und technischer Klasse (und Durchsetzungsvermögen ?) verpflichtet.
Mini Herre mir sin Maischter worde mit effiziäntem, Grossschem gradlinigem, resultatorientiertem Fuessball und me het gjammeret, dass YB halt scho vill attraktiver spielt will si mehr Goal schiesse.
Mir sin Maischter worde mit em Yakin sim minimalistische Safety first taktik und wieder isch me nid zfriede gsi und het vom traumfuessball in Bärn gschwärmt und het das belegt mit dr Anzahl gschossene Goal.
Mir sin Maischter worde mit em Sousa und sim taktische Achterbahnfuessball und wieder het me gjammeret, dass GC viel attraktiver spielt will si vill Goal schiesse und e offensiv Spektakel biete.
Denn simmer Maischter worde hän so vill Goal gschosse wie scho lang nümm, so vill Pünkt gholt wie scho lang nümm und zur Überraschig vo allne sogar international no s eint oder andere guete Spiel zeigt, zfriede isch me aber au jetzt nid gsi, will me nid in dr Cüpliliga glandet isch und überhaupt dä Fischer het jo kei Ussstrahlig.

Und jetzt nach 4 Runde het dr FCB e Torverhältniss vo 14:3, im Schnitt het me 3,5 Goal gschosse und zwar nid nur gege Mannschafte wo eher Abstiegskandidate sin. Ich behaupt sogar, dass seinte oder s andere Goal richtig schön uusegspielt worde isch. Euch chunnt aber nüt bessers in Sinn als d Mannschaft (wo notabene noni mol richtig ygspielt isch) z kritisiere will me YB in dr erste Halbzit nid dominiert het.

Edith meint no: Villicht sotte sich gwüssi Lüt besser e Saisonabo in Madrid oder Barcelona kaufe. Was do z T erwartet wird, wird in dr CH wahrschlinlich nie e Verein chönne erfülle. Würd mi interessiere welle Trainer denn so extrem vill besseri Arbeit leiste würd als dr Fischer?
declaravit iam mortuum vivere

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

nobilissa hat geschrieben:Ein Anliegen, das durchaus seine Berechtigung hat. In letzter Zeit wurden ja extra Spieler mit Speed und technischer Klasse (und Durchsetzungsvermögen ?) verpflichtet.
Also ich weiss nit, sit afang johr seh ich attraktive fuessball wie lang nümme z basel... mir schiesse goal um goal und in dr neue saison spiele mir su scho mit viel zug nach vorne, abgseh vo de letste 2 erste halbzitte.... aber wenn me halt e problem mitem fischer het bländet me s offensichtliche gärn us :rolleyes:
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

shady hat geschrieben:Mini Herre mir sin Maischter worde mit effiziäntem, Grossschem gradlinigem, resultatorientiertem Fuessball und me het gjammeret, dass YB halt scho vill attraktiver spielt will si mehr Goal schiesse.
Mir sin Maischter worde mit em Yakin sim minimalistische Safety first taktik und wieder isch me nid zfriede gsi und het vom traumfuessball in Bärn gschwärmt und het das belegt mit dr Anzahl gschossene Goal.
Mir sin Maischter worde mit em Sousa und sim taktische Achterbahnfuessball und wieder het me gjammeret, dass GC viel attraktiver spielt will si vill Goal schiesse und e offensiv Spektakel biete.
Denn simmer Maischter worde hän so vill Goal gschosse wie scho lang nümm, so vill Pünkt gholt wie scho lang nümm und zur Überraschig vo allne sogar international no s eint oder andere guete Spiel zeigt, zfriede isch me aber au jetzt nid gsi, will me nid in dr Cüpliliga glandet isch und überhaupt dä Fischer het jo kei Ussstrahlig.

Und jetzt nach 4 Runde het dr FCB e Torverhältniss vo 14:3, im Schnitt het me 3,5 Goal gschosse und zwar nid nur gege Mannschafte wo eher Abstiegskandidate sin. Ich behaupt sogar, dass seinte oder s andere Goal richtig schön uusegspielt worde isch. Euch chunnt aber nüt bessers in Sinn als d Mannschaft (wo notabene noni mol richtig ygspielt isch) z kritisiere will me YB in dr erste Halbzit nid dominiert het.

Edith meint no: Villicht sotte sich gwüssi Lüt besser e Saisonabo in Madrid oder Barcelona kaufe. Was do z T erwartet wird, wird in dr CH wahrschlinlich nie e Verein chönne erfülle. Würd mi interessiere welle Trainer denn so extrem vill besseri Arbeit leiste würd als dr Fischer?
Ich habe es schon längstens aufgegeben. Sie wollen Fischer einfach weg haben.
Heusler.

Alla sätt är bra utom de dåliga.

"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."

Bolzblatzholzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bolzblatzholzer »

Kritik dörf sicher au Moll si. Die 1.HZ isch nid guet gsi. Dass denn aber die gueti 2.HZ das Ganze logischerwiis überragt mues au klar si.

Die ständigi Kritik, es fähli an Taktik isch miner Meinig noch zimlig haltlos. Dr Fischer mues sich do nid verstecke vor anderne Trainer. Grad au wenn me sini Trainerkarriere ahluegt sött mes besser wüsse. Domols bim FCZ: Het e schöne Fuessball zeigt, dr FCB z.T. and Wand gspielt - nid sälte hani domols nidisch überegluegt und mi gfrogt, wieso dr Fink das nid ahnebringt. Domols zum Glück trotzdäm mit guetem Usgang füre FCB. Bi Thun: Suubere Underdog-Fuessball loh spiele und das nid nur indr Liga (oft au geg dr FCB) sondern au indr EL mit überraschend starke Leistige. E Umstand wo mi übrigens au für die diesjöhrig CL durchus zueversichtlig stimmt.

Lange Rede kurz: Die 3-4 wo gegene Fischer motze (sin jo eigentlig immere öbbe die gliche) düen mMn eifach ihri persönligi Antipathie gegenüber am Fischer kund. Das zwar mit teils fadeschiinige Gründ, aber mi störts nid wirklig.

Zargor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zargor »

Bolzblatzholzer hat geschrieben:Lange Rede kurz: Die 3-4 wo gegene Fischer motze (sin jo eigentlig immere öbbe die gliche) düen mMn eifach ihri persönligi Antipathie gegenüber am Fischer kund. Das zwar mit teils fadeschiinige Gründ, aber mi störts nid wirklig.
genau so sehe ich das auch - danke !
- Irrtum sprach der Igel und stieg vom Kaktus -

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

shady hat geschrieben:Mini Herre mir sin Maischter worde mit effiziäntem, Grossschem gradlinigem, resultatorientiertem Fuessball und me het gjammeret, dass YB halt scho vill attraktiver spielt will si mehr Goal schiesse.

Merci :)
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Gesperrt