faederli hat geschrieben:1. Wir sind gleicher Meinung, jeder darf so Fan sein wie er will
2. Erstaunlich wie schnell sich hier Leute angegriffen fühlen, welche selber gern austeilen.
3.Ich darf meine Meinung schreiben auch wenn sie nicht mehrheitsfähig ist.
4.Der Verlauf der letzten zwei Saisons und zwar nicjt nur sportlich, sondern auch Einnahmen, Zuschauer usw. verlief genau so wie es zu erwarten war. Schon damals wurde mir erklärt ich sehe das falsch. Leider kam es trotzdem so. Darum hoffe ich von ganzem Herzen, das alle recht haben, welche einen Aufwärtstrend sehen. Denn ich erkenne diesen Trend nur bei den Resultaten.
Also s Fan si Hani dir gar nid welle abspräche, wie gseit i Bi Au nid Grad Dr Fan vom Burgener, nur seh ich das mir vorem Burgener es Team an Spitze gkah hän wo meh so nüm wird becho, wo öbis uff d bei gestellt het wo meh 1994 nid Mol Dr vo het gwoggt zträume, wo e asoluti ussnahmeerschienig gsi Isch und wird bliebe. Du als neui führig z bestoh, Isch unmöglich und do sin als Fans durch die letschte joore eifach verwöhnt.
Es goht glaub nid Mol ums agriffe si, sondern au wenn's für dich nid e bedütig het( Dr Cup Isch in dine Auge nid so wichtig, aber Bi anderne scho und sorry das in gänf Isch öbis vom geilste gsi wo ich jeh erläbt ha in de rotblaue Farbe)
Meh stoht imne halbfinal gege Dr erzfeind, haut seh schlussändlich 3:1 wäg und de haglets zu 75 prozänt nüt als Kritik...
Dr Cup läbt von so dräckige Spiel.
Kei Wunder fühle sich e huffe user agriffe, wenn's doch schlussändlich guet usse cho Isch und für die wo in Züri drbi gsi sin (für die Isch Dr Match geschter e emotionsparty gsi, was Au cool isch)
Muess meh doch nid nur uf falsche päss und vereinsleitig ume Hacke.
Ah wie Isch das nur so gsi, die neui leitig git sich 3 joor für die Umstellig uffs neue konzämpt, mir wäre im joor 2
Und es Isch nid persönlich gege dich
Gesendet von meinem TA-1020 mit Tapatalk