EHC Basel

Der Rest...
Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

Mutter Theresa hat geschrieben:Gute Sache war das: ein toller 6:2-Sieg gegen das drittplatierte Schoddfoo vor über 4800 (!) Zuschauer. Es wurde toller Sport geboten!
ja war ein Gutes Spiel und Alex Frei hat zwei mal getroffen...auch wenn nur das leere Hockeytor.

aber pssst... so was wird ja hier nicht unterschtüzt....
Signatur zu vermieten.

PrOv
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PrOv »

Dome hat geschrieben:ja war ein Gutes Spiel und Alex Frei hat zwei mal getroffen...auch wenn nur das leere Hockeytor.

aber pssst... so was wird ja hier nicht unterschtüzt....
Der FCB selber unterstützt den EHC direkt vor Ort aber das Forum macht das laut Admin nicht. Lächerlich!!!

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

PrOv hat geschrieben:Der FCB selber unterstützt den EHC direkt vor Ort aber das Forum macht das laut Admin nicht. Lächerlich!!!
nein das Forum unterschtüzt es nicht nur nicht, er zensuriert es.
und übt man Kritik aus, wirds gelöscht.

ein 35-jähriger, der wie ein 8 jähriger rum teubbelet...
Signatur zu vermieten.

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Dome hat geschrieben:nein das Forum unterschtüzt es nicht nur nicht, er zensuriert es.
und übt man Kritik aus, wirds gelöscht.

ein 35-jähriger, der wie ein 8 jähriger rum teubbelet...
Ich muess es Dir glaub nomol sage: wenn Du di Thread bzw. Bytrag doh yhne g'macht hättisch, anstatt im FCB-Thread, denn würds no dohstoh...versproche ;) (siehe Mutter Theresa's Beiträge)!

Aber es frogt sich halt scho, wer doh meh am umeteubbele isch, de Admin oder Du :p
Alles für BS

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

Laufi hat geschrieben:Ich muess es Dir glaub nomol sage: wenn Du di Thread bzw. Bytrag doh yhne g'macht hättisch, anstatt im FCB-Thread, denn würds no dohstoh...versproche ;) (siehe Mutter Theresa's Beiträge)!

Aber es frogt sich halt scho, wer doh meh am umeteubbele isch, de Admin oder Du :p
1. es isch nit mi Thread gsy
2. Ich muess es Dir glaub nommol sage: was het e FCB Beteiligung im OT z sueche?
3. me könnt in däm Fall sage, sorry, i hätt das lieber im OT, als grad alles z beschniede

sag mol bisch si Brueder oder was?
versprich nüt wo de nit halte kasch...
den Kritik eifach go lösche...

weis gar nit was Du do versuech.... die BFF go rächtfertige oder was?
nur wells sie Forum isch, chaner zumind. us dr Astands Sicht nit eifach alles lösche was ihm nit passt...

jo ich teubbele jetzt als Reaktion uf sini Anti Hai und Anti alles was mir nit passt Art au...
Signatur zu vermieten.

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Toll wär jetzt natürlich, wenn beim nächsten heimspiel etwa 2000 Nasen erscheinen würden.

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Zum Glück hani däm Scheiss do scho lang dr Rugge kehrt.

Und i frog mi, worum i immer noni glöscht worde bi...

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

Käppelijoch hat geschrieben:Toll wär jetzt natürlich, wenn beim nächsten heimspiel etwa 2000 Nasen erscheinen würden.
der Leistung von gestern und dem letzten Heimspiel, das ich besucht habe, wäre dies def. angemessen.
Signatur zu vermieten.

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

Zwingt euch öbber, in däm Forum z läse und z schribe? Wenn dr do schribed, akzeptiereds und sunsch lönd doch dr Account lösche. Wurum gwüssi e Problem mit däm traditionslose Haifischverein hän? Die hän vor paar Johr wirklich alles unterno, die paar Fans wosi ka hän z verschüche. Do muess me sich wirklich nit beschwere, wenn dr Angelo das nit will unterstütze.

huerre fischtheater dass.

ps; i bi friener gnueg oft an ehc spil gsi solangs s gäld das zuegloh het (näb em fcb ischs e verdammt düre spass). es isch bis hüt unverständlich, was damals mit däm verein gmacht worde isch. das isch nüm dr ehc basel.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

stacheldraht hat geschrieben:Zwingt euch öbber, in däm Forum z läse und z schribe? Wenn dr do schribed, akzeptiereds und sunsch lönd doch dr Account lösche. Wurum gwüssi e Problem mit däm traditionslose Haifischverein hän? Die hän vor paar Johr wirklich alles unterno, die paar Fans wosi ka hän z verschüche. Do muess me sich wirklich nit beschwere, wenn dr Angelo das nit will unterstütze.

zwingt di öpper do z kommentiere und dr gedanke drüber z mache, was mir für Problem hän`?

uih meh macht e riese theater wäge däm Haifisch... finds au nit s töllschte aber jänu...frühener isch es e Drache gsy, das isch jo kei problem gsy und nun hän sie dä müesse wäg näh und hän halt jetzt e Haifisch...

er muess es nit unterschtüze, muess es aber nit anderne uferlege... und nommol für die Läse Debile: es isch um e FCB Beteiligung am Jubiläumsfescht gange.... um dr F C B.... jetzt Begriffe????

Ps. dr Angelo löscht alles...nur nit Accounts... luegsch John_Clark ah, luegsch die Lüt ah, wo uf sinere Benutzersite e Löschig beatrait hän...etc etc...
Signatur zu vermieten.

PrOv
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PrOv »

stacheldraht hat geschrieben:Zwingt euch öbber, in däm Forum z läse und z schribe? Wenn dr do schribed, akzeptiereds und sunsch lönd doch dr Account lösche. Wurum gwüssi e Problem mit däm traditionslose Haifischverein hän? Die hän vor paar Johr wirklich alles unterno, die paar Fans wosi ka hän z verschüche. Do muess me sich wirklich nit beschwere, wenn dr Angelo das nit will unterstütze.

ps; i bi friener gnueg oft an ehc spil gsi solangs s gäld das zuegloh het (näb em fcb ischs e verdammt düre spass). es isch bis hüt unverständlich, was damals mit däm verein gmacht worde isch. das isch nüm dr ehc basel.
I be au eine vo dene wo scho lang EHC luegt sit 1. Liga und grundsätzlich au eine vo dene wo dr Hai eher hasst, gang aber trotzdem no ab und zue go luege wel dr Club trotzdem dr Club blibt. Das dr EHC nüm dr EHC isch stimmt inere gwüsse wiis aber dr FCB isch au nüm dr FCB wie vor 20 Johr. Also chum vo dim Ross abe.

Und jä lösch doch di Account du Vollpfoschte!

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Ich ha Spiil vo de EHC Basel/Kleinhüningen Green Dragons in dr 1.Liga gluegt
Ich ha Spiil vo de EHC Basel/Kleinhüningen Dragons in dr 1.Liga und Nati B gluegt. Do sind d'Farbe no Silber/Grien/Schwarz gsi.
Ich ha Spiil vom EHC Basel in dr Nati A, Nati B, Nati A und Nati B gluegt. Do sind d'Farbe wieder uff Schwarz/Rot/Wyss zrugg gange wie vor 1990.
Ich lueg au d'Spiil vo de EHC Basel Sharks in dr Nati B.

Einzig dr Name het sich immer wieder gänderet, dr Verein isch dr Glych bliibe.

Wie richtig gschriibe: Dr FC Basel 2012 isch nümm dr FCB 1988, au nümm dr FCB 1994, au nümm dr FCB 1999 oder 2002. Trotzdäm gangi goh luege.

S'Logo het vo de Machart au immer wieder gwäggslet.

Crane
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Crane »

I ha bis vor 5 Johr e Saisonkarte gha bim EHC und bi gescht s erschtmol sit denn wieder gsi go luege. S Spiel isch zwar ganz unterhaltsam gsi, aber das ganze drum herum het mi ufgregt. Viellicht ischs gescht no kli extrem gsi wägem Geburtstag, aber alles het mi so künschtlig dunkt. Wie me umsverrecke het welle Stimmig kreiere, etc. Aber am meischte het mi dr Kommentator gnärvt mit sinere Betonig: ehc basel SHARKS! ehc basel SHARKS! ehc basel SHARKS!
i has denn au gmerkt: au wenn i mi gfreut ha bi de Goal vom EHC, richtig bewegt so wie friehner hets mi nid. Es isch eifach nüm mi Verein...

Edit: Was aber unterhaltsam gsi isch: D Fankurve. Nid dass me mi falsch verstoht, es freut mi dass dr "EHC" no aktivi Fans het wo kli öbbis mache, aber es gseht halt scho amüsant us, wenn e schätzigswiis 15-jöhrige Capo zmitzt im Stimmbruch mit Megaphon e Fanszene vo schätzigswiis 30 Lüt probiert aaztriibe und drbii vo notabene 2 Trummle mit je ca 80cm Durchmässer unterstützt wird :D
Aber hey, wenn das die neu Generation vo Fans isch wo d Basis für e grösseri aktivi Fanszene legt, wieso nid. Wünsch ene alles guete.

PrOv
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PrOv »

Crane hat geschrieben:I ha bis vor 5 Johr e Saisonkarte gha bim EHC und bi gescht s erschtmol sit denn wieder gsi go luege. S Spiel isch zwar ganz unterhaltsam gsi, aber das ganze drum herum het mi ufgregt. Viellicht ischs gescht no kli extrem gsi wägem Geburtstag, aber alles het mi so künschtlig dunkt. Wie me umsverrecke het welle Stimmig kreiere, etc. Aber am meischte het mi dr Kommentator gnärvt mit sinere Betonig: ehc basel SHARKS! ehc basel SHARKS! ehc basel SHARKS!
i has denn au gmerkt: au wenn i mi gfreut ha bi de Goal vom EHC, richtig bewegt so wie friehner hets mi nid. Es isch eifach nüm mi Verein...
Die Green Dragons waren noch im Rahmen dazumals. Konnte man sich sogar indirekt mit dem Basilisk identifizieren. Die Sharks hingegen sind wirklich absolute scheisse und der Marketing-Rückschritt schlechthin. Ist einfach so ob es die Verantwortlichen gerne hören oder nicht.. Trotzdem hoffe ich auf wieder bessere Zeiten und halte dem Verein die Treue auch wen nicht mehr so wie auch schon.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Käppelijoch hat geschrieben:Ich ha Spiil vo de EHC Basel/Kleinhüningen Green Dragons in dr 1.Liga gluegt
Ich ha Spiil vo de EHC Basel/Kleinhüningen Dragons in dr 1.Liga und Nati B gluegt. Do sind d'Farbe no Silber/Grien/Schwarz gsi.
Ich ha Spiil vom EHC Basel in dr Nati A, Nati B, Nati A und Nati B gluegt. Do sind d'Farbe wieder uff Schwarz/Rot/Wyss zrugg gange wie vor 1990.
Ich lueg au d'Spiil vo de EHC Basel Sharks in dr Nati B.

Einzig dr Name het sich immer wieder gänderet, dr Verein isch dr Glych bliibe.

Wie richtig gschriibe: Dr FC Basel 2012 isch nümm dr FCB 1988, au nümm dr FCB 1994, au nümm dr FCB 1999 oder 2002. Trotzdäm gangi goh luege.

S'Logo het vo de Machart au immer wieder gwäggslet.
und ich ha s'letscht mol dr EHC no uff dr Margrethe gse spiele...so anno 1986 oder so ähnlich... :D
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Gascht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gascht »

Crane hat geschrieben:... aber es gseht halt scho amüsant us, wenn e schätzigswiis 15-jöhrige Capo zmitzt im Stimmbruch mit Megaphon e Fanszene vo schätzigswiis 30 Lüt probiert aaztriibe und drbii vo notabene 2 Trummle mit je ca 80cm Durchmässer unterstützt wird :D
Aber hey, wenn das die neu Generation vo Fans isch wo d Basis für e grösseri aktivi Fanszene legt, wieso nid. Wünsch ene alles guete.
In der Kurve lassen die Älteren den Jungen ganz bewusst den Vortritt. Die stellten gestern auch die Choreo auf die Beine. Ist doch eine gute Sache. Im Gegensatz zur Vor-Hai-Zeit herrscht jetzt wenigstens ein richtig guter Umgang unter den Fanclubs, man arbeitet zusammen und nicht gegeneinander.

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

Crane hat geschrieben:I ha bis vor 5 Johr e Saisonkarte gha bim EHC und bi gescht s erschtmol sit denn wieder gsi go luege. S Spiel isch zwar ganz unterhaltsam gsi, aber das ganze drum herum het mi ufgregt. Viellicht ischs gescht no kli extrem gsi wägem Geburtstag, aber alles het mi so künschtlig dunkt. Wie me umsverrecke het welle Stimmig kreiere, etc. Aber am meischte het mi dr Kommentator gnärvt mit sinere Betonig: ehc basel SHARKS! ehc basel SHARKS! ehc basel SHARKS!

Edit: Was aber unterhaltsam gsi isch: D Fankurve. Nid dass me mi falsch verstoht, es freut mi dass dr "EHC" no aktivi Fans het wo kli öbbis mache, aber es gseht halt scho amüsant us, wenn e schätzigswiis 15-jöhrige Capo zmitzt im Stimmbruch mit Megaphon e Fanszene vo schätzigswiis 30 Lüt probiert aaztriibe und drbii vo notabene 2 Trummle mit je ca 80cm Durchmässer unterstützt wird :D
es isch geschter extremer gsy, das isch so.

Normal beschränkt sichs uf d Mannschaft wo us em Hai use kunnt.
Aber den wird au d Mannschaft vom Speakerhüsli us ufgruefe und nit so uf em Yys im Bayern München Style...

das mit de Sharks isch Gschmaggsach, finds au nit s glungschte, aber ebe, früehner isch es halt e Drache gsy, jetzt e Hai.
Signatur zu vermieten.

Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dome »

Gascht hat geschrieben:In der Kurve lassen die Älteren den Jungen ganz bewusst den Vortritt. Die stellten gestern auch für die Choreo auf die Beine. Ist doch eine gute Sache. Im Gegensatz zur Vor-Hai-Zeit herrscht jetzt wenigstens ein richtig guter Umgang unter den Fanclubs, man arbeitet zusammen und nicht gegeneinander.
Was war das für eine Choreo?
War drunter und konnte es nicht sehen.
Signatur zu vermieten.

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Du bisch aber e muetige, dass so total öffentlich unter dym Pseudonym im Forum go z'veröffentliche, ich hätt dä Maage nie derzue :rolleyes:
Der Übergang vom Etwas zum Nichts heißt Nüx.

Crane
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Crane »

Shamrock hat geschrieben:Du bisch aber e muetige, dass so total öffentlich unter dym Pseudonym im Forum go z'veröffentliche, ich hätt dä Maage nie derzue :rolleyes:
Muet isch mi zweite Vorname ;)

Ganz ehrlig, i ha mit dere Beobachtig niemerem welle znochträtte, für mi passts eifach zum ganze Bild wo dr Verein momentan abgit: alles no sehr jung und früsch, glichzytig aber welle bi de grosse mitspiele mit dr ganze mögliche Infrastruktur. Bim widerholte dureläse kanni verstoh dass mi Ussag evtl. negativ wärtend verstande wird, das isch allerding nid mi Intention gsi. Wie gseit: i freu mi dass es e jungi Bewegig git und hoff dass si ihre Wäg gön und im Verein treu bliibe. Mir isch bewusst dass e Fanszene nid vo 0 uf 100 ka entstoh sondern sich muess finde und entwickle. Vo dem her findis au lässig dass anschiinend die Ältere de Junge dr Vortritt lön damit sich öbbis neus ka bilde.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

esst mehr haifischflossensuppe
CR7 Fanboy

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

PrOv hat geschrieben:I be au eine vo dene wo scho lang EHC luegt sit 1. Liga und grundsätzlich au eine vo dene wo dr Hai eher hasst, gang aber trotzdem no ab und zue go luege wel dr Club trotzdem dr Club blibt. Das dr EHC nüm dr EHC isch stimmt inere gwüsse wiis aber dr FCB isch au nüm dr FCB wie vor 20 Johr. Also chum vo dim Ross abe.
Wo ischs Problem? I sag eifach, ich cha mi nüme mit em Verein identifiziere. I ha eifach mie drmit, dass me versuecht het uss me kleine Verein mit me schöne Huffe veruggte Fans e Marketingschleudere z mache. Ich finds enorm schad. Es wär übrigens schön, wenn dr EHC wider chönt uffstoh und dä Klub aständig gfiert wird.. aber so im Momänt channi mi nit wirklich Identifiziere drmit. Die wos wänn sölle das doch, die neu jung Fankurve findi au nit übel - wenn me so Lüt d Chance git sölle sih was uffbaue. I ha eigetlich nur welle zu Usdruck bringe, dassis ka verstoh das dr Angelo das nit will unterstütze. Sött me doch auch könne Gälte loh, oder? ;)

Ich gib au zue, bi scho sehr lang nüm ame Match gsi. Wenn de seisch es het sich sit em Bruch e huffe gänderet - zum positive, kummi au gärn wider mol go Inebligge und mi vom Gegeteil überzüge loh.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Haie gehören ins Wasser, nicht auf s Eis :p
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Gascht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gascht »

Dome hat geschrieben:Was war das für eine Choreo?
Diesbezüglich geht es mir wie dir.

Gascht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gascht »

Dome hat geschrieben:Was war das für eine Choreo?
Aus dem EHC-Forum:

Bild

Bild

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Nur so zur Info: Ich habe den EHC seit den 90er Jahren unterstützt, da spielten sie noch in der 1. Liga und war zu dieser Zeit sogar für die offizielle Homepage zuständig.

Seit man mich und viele andere treuen Fans mit der Hai-Geschichte verarscht hat, ist der Verein für mich gestorben.

Deshalb ist für mich das Thema ein rotes Tuch.

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer
Beitrag von rhyschiffer1893 »

Dome hat geschrieben:es isch geschter extremer gsy, das isch so.

Normal beschränkt sichs uf d Mannschaft wo us em Hai use kunnt.
Aber den wird au d Mannschaft vom Speakerhüsli us ufgruefe und nit so uf em Yys im Bayern München Style...

das mit de Sharks isch Gschmaggsach, finds au nit s glungschte, aber ebe, früehner isch es halt e Drache gsy, jetzt e Hai.
E Basilisgg isch das gsi. Au wenn si sich fälschlicherwyys denn als "Green Dragons" bezeichnet hänn... :eek:

*Derby gege Burgdorf* :cool:
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

Mutter Theresa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mutter Theresa »

Falls es überhaupt noch jemanden interessiert:

Hiergibt es zwei Sitplatzkarten zu gewinnen für das Heimspiel vom Dienstag, 29.01.2013.

Larry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Larry »

DacoOfa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DacoOfa »

Ich schaus mir vielleicht mal an, wenn ich Gratistickets bekomme :D

Antworten