Hass thread!

Der Rest...
Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Vorschlag?! :p
Gib der d Natelnummere vomene Kolleg vo mir de cha dis Ahängsel de närve :D
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

HASS....

hass an alli falsche kollege...

kindergartesessions....
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

Don Diego
Benutzer

Beitrag von Don Diego »

Französisch-HASS!!!!!! :mad:
Ich bin dagegen gegen alles zu sein.

Aidemo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aidemo »

hass

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

Träxli hat geschrieben:Gib der d Natelnummere vomene Kolleg vo mir de cha dis Ahängsel de närve :D
Als obs mit däm getan wäri... :p

No hämmer aifach 2 wo sich närve, die Madame wott mi aber ainewäg no :rolleyes:

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Hass dem Murphy's law!

Da muss ich doch beinahe täglich irgendwelchen ferngesteuerten, während dem Autofahren telefonierenden Idioten ausweichen, die aber natürlich nie zu einer Busse verknurrt werden, aber kaum fahre ich einmal ein fremdes Auto ohne Freisprecheinrichtung, nehme einen Anruf entgegen, halte diesen so kurz wie möglich, werde ich erwischt und muss CHF 100.00 abdrücken.
Naja, hab es mir verkniffen die Bullen darauf hinzuweisen, dass ich dies eigentlich nie tu - was übrigens wahr gewesen wäre - aber das hören die vermutlich von allen....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Als obs mit däm getan wäri... :p

No hämmer aifach 2 wo sich närve, die Madame wott mi aber ainewäg no :rolleyes:
Ok de verzell ich ihre huufe schlächti Sache über dich, segsch nid treu, all Abe e anderi im Bett, hebsch keni Maniere und sigsch de gröscht Lügner uf Ärde und Gäld hebsch au kes! Ich wüssi da eine wo viel besser sigi als du...

Und em Kolleg verzelli de schusch irgendwas :D

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Träxli hat geschrieben:Ok de verzell ich ihre huufe schlächti Sache über dich, segsch nid treu, all Abe e anderi im Bett, hebsch keni Maniere und sigsch de gröscht Lügner uf Ärde und Gäld hebsch au kes! Ich wüssi da eine wo viel besser sigi als du...
Wär bisch du, hösch?! Gibs zue, du kennsch mi! :eek: :D

Hehe naja, i probiers mol imene Gspröch z kläre...

Ka jo nid so schwierig sy sich e Frau vom Hals z halte :rolleyes: :cool:

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben: Ka jo nid so schwierig sy sich e Frau vom Hals z halte
:D :D Oh du armer Unerfahrener :D :D

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben: W
Ka jo nid so schwierig sy sich e Frau vom Hals z halte :rolleyes: :cool:
Normalerwyys sötts länge wenn Ihre seisch hesch e Fründin. Usser es isch e speziell Dumm's, denn muesch es viellicht no uffschriebe.

Oder denn gitt's no Möglichkeit 3 und Du hesch es dr Stalkerin gar nitt gseit und findsch es eigentligg no rächt cool......

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

Lou C. Fire hat geschrieben:Hass dem Murphy's law!

Da muss ich doch beinahe täglich irgendwelchen ferngesteuerten, während dem Autofahren telefonierenden Idioten ausweichen, die aber natürlich nie zu einer Busse verknurrt werden, aber kaum fahre ich einmal ein fremdes Auto ohne Freisprecheinrichtung, nehme einen Anruf entgegen, halte diesen so kurz wie möglich, werde ich erwischt und muss CHF 100.00 abdrücken.
Naja, hab es mir verkniffen die Bullen darauf hinzuweisen, dass ich dies eigentlich nie tu - was übrigens wahr gewesen wäre - aber das hören die vermutlich von allen....
Das tut mir Leid. Ehrlich!
Nur wärst du mit nem Ami angebraust gekommen, hätten die nur auf deine Karosse geglotzt und nicht gleich ins Innere deines Vehikels.
Sorry, musste jetzt sein. :D
Und PS ha au erst grad vor e paar wuche 120.- für s parkiere bim bahnhof chönne abdrucke ;)
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Träxli hat geschrieben:Oh du armer Unerfahrener
Hehe viva la Ironia! :rolleyes:

mimpfeli hat geschrieben:Normalerwyys sötts länge wenn Ihre seisch hesch e Fründin. Usser es isch e speziell Dumm's, denn muesch es viellicht no uffschriebe.

Oder denn gitt's no Möglichkeit 3 und Du hesch es dr Stalkerin gar nitt gseit und findsch es eigentligg no rächt cool......
Tz, hesch du e Ahnig... :eek: :o

ERROR!

Has vo Aafang aa gseit :rolleyes:

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:ERROR!

Ebbe, denn isch es viellicht e ganz speziell Dumms wo's no schriftligg brucht.... ;)

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:

ERROR!

Dämfau heschs ere würklich ado oder sie isch eifach z blöd hihi

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Träxli hat geschrieben:Dämfau heschs ere würklich ado oder sie isch eifach z blöd hihi
Erschteres bestimmt... zwaiteres vilicht au :rolleyes: :D :eek:

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

und grad nomol....

HHHHHHHAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

all dene behinderte hueresöhn wo do uf dere wält frei ume laufe....

abr frienr oder spötr kriegt halt jede sini stroof...
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

[quote="Huber"]Das tut mir Leid. Ehrlich!
Nur wärst du mit nem Ami angebraust gekommen, hätten die nur auf deine Karosse geglotzt und nicht gleich ins Innere deines Vehikels.
Sorry, musste jetzt sein. :D
Und PS ha au erst grad vor e paar wuche 120.- für s parkiere bim bahnhof chönne abdrucke ]

war ein uralt BMW Baujahr '88, bin vermutlich nur aufgefallen, weil die so überrascht waren, dass diese Kiste noch fahrtauglich ist....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Hass Hass Hass auf den Idioten, der meine WK-Einteilung vorgenommen hat :mad: :mad: :mad:

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

So, es isch wieder emol Zytt für e lutt und düütligs

HASS AN 99% VO DE AUTOFAHRENDE WYYBER :mad: :mad: :mad:

Wenn me Angscht hett vor em Bruefsverkehr und sich nitt getraut e Laschtwaage z'überhole...DENN SÖTT ME NITT AM 7I AM MORGE UNTERWÄGS SY DU HUEHN!!!!! :mad:

hoebbsi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hoebbsi »

mimpfeli hat geschrieben:So, es isch wieder emol Zytt für e lutt und düütligs

HASS AN 99% VO DE AUTOFAHRENDE WYYBER

Wenn me Angscht hett vor em Bruefsverkehr und sich nitt getraut e Laschtwaage z'überhole...DENN SÖTT ME NITT AM 7I AM MORGE UNTERWÄGS SY DU HUEHN!!!!!
stay cool, wöschwyyb..... :cool:

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

hoebbsi hat geschrieben:...
Superpost. Kasch Dir spare. Dummkopf

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

mimpfeli Solang si ne nid überhole gahts ja na, aber wenn si en de rächts überhole wirds scho fascht kriminell.. hehe isch geil gsi hüt uf de Autobahn du uhhhhhhhhhhhhh... han schön dummgluegt woni nacher gseh ha, dass es öbe 80 jährigs Groseli hinderem Stüür gsässe isch.. :D

Superfreak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Superfreak »

ABSOLUT HASS: ROTBLAU TOTAL
BASILEA X SEMPRE

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Träxli hat geschrieben:mimpfeli Solang si ne nid überhole gahts ja na, aber wenn si en de rächts überhole wirds scho fascht kriminell.. hehe isch geil gsi hüt uf de Autobahn du uhhhhhhhhhhhhh... han schön dummgluegt woni nacher gseh ha, dass es öbe 80 jährigs Groseli hinderem Stüür gsässe isch.. :D
Na ja.....rächti Spur ei Laschtwaage am andere, linggi Spur frei.....nur leider e Fraueli in ihrem Toyota Starlet wo mit 90kmh tuggelet.....argh.

Irgendwenn ha ich denn könne überhole, lueg übere und was seh ich e Schreckschruube wo s'Stüürrad umklammeret als würds um Läbe und Tod goh....argh! :mad:

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

mimpfeli hat geschrieben:Na ja.....rächti Spur ei Laschtwaage am andere, linggi Spur frei.....nur leider e Fraueli in ihrem Toyota Starlet wo mit 90kmh tuggelet.....argh.

Irgendwenn ha ich denn könne überhole, lueg übere und was seh ich e Schreckschruube wo s'Stüürrad umklammeret als würds um Läbe und Tod goh....argh! :mad:
Hehe also mir machets geng Platz,w enn ich ne mit em Ranch am Arsch hange... so nachem Motto gang us Wäg ode rich überfahr di :p

Grga Meli
Benutzer

Beitrag von Grga Meli »

tonton hat geschrieben:Hass Hass Hass auf den Idioten, der meine WK-Einteilung vorgenommen hat :mad: :mad: :mad:
Werum? :p

Superfreak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Superfreak »

tonton hat geschrieben:Hass Hass Hass auf den Idioten, der meine WK-Einteilung vorgenommen hat :mad: :mad: :mad:
kann ich mich nur anschliessen... ich darf nicht nur die letzten spiele der WM im Wk verfolgen, ich verpasse auch das Gurtenfestival und das Depeche Mode Konzert... anybody need some tickets? :mad:
BASILEA X SEMPRE

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Superfreak hat geschrieben:... anybody need some tickets? :mad:
Tehehehe.....des einen Freud, des andern Leid.... :D

Wie tüür? Wenn?

Superfreak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Superfreak »

am 10. Juni in Locarno... über de priis könne mir no rede ;)
BASILEA X SEMPRE

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Grga Meli hat geschrieben:Werum? :p
1. Weil, ich mitten im Semester gehen darf, da die Uni noch nicht auf das Bologna-System umgestellt hat und ich mich somit nicht in der Assessmentstufe befinde, die ein Verschieben des WKs ermöglicht hätte... Genau während meinem WK finden obligatorische Besprechungen statt => ich muss entweder Urlaub nehmen und während dem Wochenende daran arbeiten oder ich muss darauf verzichten :mad:
und 2. weil sie es nicht geschafft haben, dass ich in Frauenfeld WKs machen kann => pro Woche 8 Stunden Weg statt 15 Minuten :mad:

15.5.-09.06.2006 in Bière, da laufts.. :mad:

Antworten