Gib der d Natelnummere vomene Kolleg vo mir de cha dis Ahängsel de närve*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Vorschlag?!![]()

Ok de verzell ich ihre huufe schlächti Sache über dich, segsch nid treu, all Abe e anderi im Bett, hebsch keni Maniere und sigsch de gröscht Lügner uf Ärde und Gäld hebsch au kes! Ich wüssi da eine wo viel besser sigi als du...*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Als obs mit däm getan wäri...![]()
No hämmer aifach 2 wo sich närve, die Madame wott mi aber ainewäg no![]()
Wär bisch du, hösch?! Gibs zue, du kennsch mi!Träxli hat geschrieben:Ok de verzell ich ihre huufe schlächti Sache über dich, segsch nid treu, all Abe e anderi im Bett, hebsch keni Maniere und sigsch de gröscht Lügner uf Ärde und Gäld hebsch au kes! Ich wüssi da eine wo viel besser sigi als du...
Normalerwyys sötts länge wenn Ihre seisch hesch e Fründin. Usser es isch e speziell Dumm's, denn muesch es viellicht no uffschriebe.*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben: W
Ka jo nid so schwierig sy sich e Frau vom Hals z halte![]()
![]()
Das tut mir Leid. Ehrlich!Lou C. Fire hat geschrieben:Hass dem Murphy's law!
Da muss ich doch beinahe täglich irgendwelchen ferngesteuerten, während dem Autofahren telefonierenden Idioten ausweichen, die aber natürlich nie zu einer Busse verknurrt werden, aber kaum fahre ich einmal ein fremdes Auto ohne Freisprecheinrichtung, nehme einen Anruf entgegen, halte diesen so kurz wie möglich, werde ich erwischt und muss CHF 100.00 abdrücken.
Naja, hab es mir verkniffen die Bullen darauf hinzuweisen, dass ich dies eigentlich nie tu - was übrigens wahr gewesen wäre - aber das hören die vermutlich von allen....
Hehe viva la Ironia!Träxli hat geschrieben:Oh du armer Unerfahrener
Tz, hesch du e Ahnig...mimpfeli hat geschrieben:Normalerwyys sötts länge wenn Ihre seisch hesch e Fründin. Usser es isch e speziell Dumm's, denn muesch es viellicht no uffschriebe.
Oder denn gitt's no Möglichkeit 3 und Du hesch es dr Stalkerin gar nitt gseit und findsch es eigentligg no rächt cool......
Dämfau heschs ere würklich ado oder sie isch eifach z blöd hihi*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:
ERROR!
Has vo Aafang aa gseit![]()
Na ja.....rächti Spur ei Laschtwaage am andere, linggi Spur frei.....nur leider e Fraueli in ihrem Toyota Starlet wo mit 90kmh tuggelet.....argh.Träxli hat geschrieben:mimpfeli Solang si ne nid überhole gahts ja na, aber wenn si en de rächts überhole wirds scho fascht kriminell.. hehe isch geil gsi hüt uf de Autobahn du uhhhhhhhhhhhhh... han schön dummgluegt woni nacher gseh ha, dass es öbe 80 jährigs Groseli hinderem Stüür gsässe isch..![]()
Hehe also mir machets geng Platz,w enn ich ne mit em Ranch am Arsch hange... so nachem Motto gang us Wäg ode rich überfahr dimimpfeli hat geschrieben:Na ja.....rächti Spur ei Laschtwaage am andere, linggi Spur frei.....nur leider e Fraueli in ihrem Toyota Starlet wo mit 90kmh tuggelet.....argh.
Irgendwenn ha ich denn könne überhole, lueg übere und was seh ich e Schreckschruube wo s'Stüürrad umklammeret als würds um Läbe und Tod goh....argh!![]()
kann ich mich nur anschliessen... ich darf nicht nur die letzten spiele der WM im Wk verfolgen, ich verpasse auch das Gurtenfestival und das Depeche Mode Konzert... anybody need some tickets?tonton hat geschrieben:Hass Hass Hass auf den Idioten, der meine WK-Einteilung vorgenommen hat![]()
![]()
![]()
1. Weil, ich mitten im Semester gehen darf, da die Uni noch nicht auf das Bologna-System umgestellt hat und ich mich somit nicht in der Assessmentstufe befinde, die ein Verschieben des WKs ermöglicht hätte... Genau während meinem WK finden obligatorische Besprechungen statt => ich muss entweder Urlaub nehmen und während dem Wochenende daran arbeiten oder ich muss darauf verzichtenGrga Meli hat geschrieben:Werum?![]()