zum glück war das ein fehler....STEVIE GERRARD hat geschrieben:das beste war als ich gestern während der halbzeitpause auf premiere dieses halbzeitresultat sah:
Shakhtar Donetsk vs Glasgow Rangers 2:0

Und das funktioniert wie? Schalten sie dann einfach den Telefonanschluss auf ohne dass man damit Festnetz-Telefonieren kann? Naja... für die nächsten 2 Jahre habe ich einen anderen Anbieter.Magoo hat geschrieben:man braucht jetzt kein festnetzanschluss mehr für bluewin tv.. einfach ein handy abo über swisscom
Das beste wäre wenn die ganze Pay-TV-Scheisse den Bach runter geht und man Fussball IM STADION wieder zu vernünftigen Zeiten miterleben kannBadBlueBoy hat geschrieben:Es wäre für alle das beste, wenn man die NLA Spiele Premiere verkaufen würde statt Teleclub. Dann müsste man als Fussballfan für das bezahlen, was man sehen will, .
soweit ich gelesen habe: Ja. Wenn man die Telefonleitung nur für ADSL nimmt zahlt man keine Festnetzgebühren, sofern man ein Swisscom-Mobile-Abo hat. Die Anschlussgebühren fürs Festnetz übernimmt offenbar Swisscom Mobile.Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Schalten sie dann einfach den Telefonanschluss auf ohne dass man damit Festnetz-Telefonieren kann?
es ist ja unwichtig ob du ein spiel sehen willst oder nicht (das gleiche mit mir). schlussendlich ist es wichtig, dass die leute, die gehen, zufrieden sind. deine meinung und meine meinung als tv-zuschauer ist nicht von bedeutung!ScoUtd hat geschrieben:ist relativ schwierig an einem samstag innerhalb von 6 stunden 3 verschiedene englische stadien zu beehren...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
ha jez grad saragossa gege FC Sevilla gluegt. und jez chunnt schiinz e portugiesematch...Joggeligool hat geschrieben:es werden heute keine spanischi spiel gseigt damisiech![]()
![]()
git i de meischte länder nur 1 abüter und was a teleclub so schlecht söll sie muemer mal eine erkläre,für en 70er im Monet chunt mer emel gnueg öber, abgseh devo das de albi saner und de adrian f. zwei fläsche sindBaseli hat geschrieben:In der Schweiz fehlt die Konkurenz für den Teleclub, darum kann er machen was er will. Konkurenz ist nie schlecht.![]()
Scheiss Teleclub - für was isch das Ding guet, ich zahl jede Monat und Film sind dr grössti Witz - alts und unbekannts Züg - sport - OK, aber wie wärs mit e paar mätch zeige?MPH2001 hat geschrieben:git i de meischte länder nur 1 abüter und was a teleclub so schlecht söll sie muemer mal eine erkläre,für en 70er im Monet chunt mer emel gnueg öber, abgseh devo das de albi saner und de adrian f. zwei fläsche sind
Genau eso seh ichs au immer wie mehr...dFilm sind z.T. Schrott, chasch villeicht högschtens 3 Film im Monet bruche, alles andere chasch in dr Pfiffe rauche. Und Sport isch au nit das so wie ich mir das vorgstellt ha...s'einzige wo oft gluegt wird, sind die Dicovery Channels, obwohl die mit dr Zyt au nur no dr glichi Müll bringe.xgate hat geschrieben:Scheiss Teleclub - für was isch das Ding guet, ich zahl jede Monat und Film sind dr grössti Witz - alts und unbekannts Züg - sport - OK, aber wie wärs mit e paar mätch zeige?
Tststs, und das seit eine wo sharky heisst! Hättsch müesse über oster uff animal Planet Nigth of the Sharks luege, das sind geili Dokus gsi, scho allei sind dä Monate s'Abo wert gsi...Sharky hat geschrieben:Genau eso seh ichs au immer wie mehr...dFilm sind z.T. Schrott, chasch villeicht högschtens 3 Film im Monet bruche, alles andere chasch in dr Pfiffe rauche. Und Sport isch au nit das so wie ich mir das vorgstellt ha...s'einzige wo oft gluegt wird, sind die Dicovery Channels, obwohl die mit dr Zyt au nur no dr glichi Müll bringe.
Ich bi mir das am überlege, ob ich dä wieterhin abonnier...oder doch uf Bluewin TV umstieg. Wie ischs bi Bluewin mittlerwyle mit Bildqualität und sunschtige Kinderkrankete?
Das kunnt denn wohl au uff dr persönlig Gschmagg druff aa, und so allgemeini Dokus und "Tiergschichte" oder au historischi Dokus sin halt au nid d Sach vo "jedermann"....The Heckler hat geschrieben:Tststs, und das seit eine wo sharky heisst! Hättsch müesse über oster uff animal Planet Nigth of the Sharks luege, das sind geili Dokus gsi, scho allei sind dä Monate s'Abo wert gsi...
Im ernst, ich bi zfriede mit em Teleclub, soo schlecht sind die Film au nit und dr Sport / animal planet und dr Discovery sind sehr guet! Mini Meinig...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Klar, alles im Leben ist geschmacksache, von Freundin bis TV Programm..Goofy hat geschrieben:Das kunnt denn wohl au uff dr persönlig Gschmagg druff aa, und so allgemeini Dokus und "Tiergschichte" oder au historischi Dokus sin halt au nid d Sach vo "jedermann"....
Und für öber wo numme s Abo löst, wägem Sport für dä isches halt scho e weneli tüür....
PS. Ich ha kai Abo, ka also im Grund nid drüber rede, das obe isch eifach e allgemeine Iiwand gsi, anhand vom Programm uff teleclub.ch....
Die meischte Bricht über Haie hani dängg scho gseh...The Heckler hat geschrieben:Tststs, und das seit eine wo sharky heisst! Hättsch müesse über oster uff animal Planet Nigth of the Sharks luege, das sind geili Dokus gsi, scho allei sind dä Monate s'Abo wert gsi...
Im ernst, ich bi zfriede mit em Teleclub, soo schlecht sind die Film au nit und dr Sport / animal planet und dr Discovery sind sehr guet! Mini Meinig...
Sehr guet..Sharky hat geschrieben:Die meischte Bricht über Haie hani dängg scho gseh...![]()
Aber das sind au grad die einzige guete Bricht wo chömme. Wer will scho hundertmol dr Dr. Dreesen, Tierpolizei NewYork, etc, oder Zollibricht bo verschiedene Zollis gseh...
Und uf Dicovery Channel chunnt jedesmol wenn ich ischalt dr glichi Seich, Der gefährlichste Job Alaskas, Töffschrub-Familie und Mythbusters....chani alles nümm gseh.
Schad chamme die Discovery-Chanels nit elai miete...dr ganzi anderi Seich bruchi eigentlich nümm.
Wie Spirit of St. Jakob au seit, kaufi lieber 3 DVDs pro Monet...denn gseh ich wenigschtens genau das was ich will gseh, und muess nit no glich e halb Johr oder no länger warte, bis die aktuelle Kinofilm ändlich uf TC chömme. Wenn sie denn überhaupt chömme...
Jo das isches jo ebbe...The Heckler hat geschrieben: Das isch so, wenn Discovery und Sport könntsch für 40 miete würd ichs glaub au eso mache. Uff dr andere siete kunnts uff 10 oder 20 mehr au nüme a, denne hesch wieder alles! :-)