S het jo mol ghaisse, TUIfly wurd ab Basel uf Bari fliege (uf dr HP vom EAP isch Bari au aawälbar), aber âb wenn fliege si jetz und ab wenn kha me bueche?

Wie wärs, wenn du mal auf die homepage von Tuifly schauen würdest?Agglomeritaner hat geschrieben:Wi gseets aigentlig uss mit Bari?
S het jo mol ghaisse, TUIfly wurd ab Basel uf Bari fliege (uf dr HP vom EAP isch Bari au aawälbar), aber âb wenn fliege si jetz und ab wenn kha me bueche?![]()
alles abcheckt. äntwäder scheiss Zite, oder z tüür gsi.Fätze hat geschrieben:M
Am beschte luegsch emol ab Basel via Münche/Frankfurt mit Lufthansa oder via Wien mit AUA/Austrian Airlines. I bi zum Bischbyl letzschti Wuche vo Helsinki nach Basel heiko via Frankfurt und ha fyr dä Flug nur CHF 300.50 zahlt inkl. alle Gebühre/Taxe etc.
Egal, Basler fliege ab Basel.panda hat geschrieben:E (übersichtliche) Flughafe in dr Region isch zwar schön und guet und durchus praktisch, punkto Fründlichkeit und Service isch me aber Wälte vo Züri entfärnt
Spielt doch absolut käi Rolle wie dr Service isch am Flughafe. Im Flieger iine und ab und demit d'Basler Wirtschaft unterschtütze und nid d'Zirücher. Je meh ab Basel gflooge wird, desto attraktiver wird Basel für anderi Destinatione und anderi Airline.Dingo hat geschrieben:Werde den Provinzflughafen im September wieder mal nutzen, Basel-Olbia mit easyjet. Nimmt mich wunder, wie das mit dem Service aussieht.
Denn unterstützet halt d'Zürcher...panda hat geschrieben:Falsch. Wenn i Ferie ha will i mi nid scho am Flughafe über unfründlichs und unfähigs Personal müese ufrege
...weil nur die es schaffen, einen guten service zu bringen?rotoloso hat geschrieben:Denn unterstützet halt d'Zürcher...
jop, mini meinig... was aber närvt in basel isch dasses überhaupt kei rauchmöglichkeite me git... in züri het me wenigstens no die smoking-areas-aquarie... aber au wäge däm fliegi nit ab züribslrules hat geschrieben:Noch Helsinki fliegt me ab Basel. und zwor mit dr Cimber/SAS, Lufthansa oder wäm au immer via Kopehage, Frankfurt usw.
Das mit em service isch eifach e billigi Ussred. Ich flieg jede Monet mindestens 1x ab Basel und bi immer korrekt behandlet worde.
Als Basler fliegt me eifach ab Basel, au wenn me halt emol e 100er mehr zahlt oder halt au wenns am Flughafe kei supertolli shopping mall het.
bei einem 3.5-stündigen flug steig ich definitiv nicht in frankfurt, kopenhagen oder sonstwo um. man fliegt finnair oder allerschlimmstenfalls blue1 (aber nicht besonders empfehlenswert für leute, welche gerne an bord etwas essen und generell grösser als 1.80m sind...) ab zürich, alles andere ist keine ernstzunehmende alternative, ausser man möchte den ganzen tag mit reisen verbringen (und dazu fehlt mir die zeit und die lust), länger warten und die luft mit zusätzlichen starts und landungen verpesten. da ist es mir noch wurscht, ob ich ab zürich fliege oder nicht und ob ich dabei basel "schade" oder nicht (finde ich, ehrlich gesagt, doch ein wenig kindisch...bslrules hat geschrieben:Noch Helsinki fliegt me ab Basel. und zwor mit dr Cimber/SAS, Lufthansa oder wäm au immer via Kopehage, Frankfurt usw.
Das mit em service isch eifach e billigi Ussred. Ich flieg jede Monet mindestens 1x ab Basel und bi immer korrekt behandlet worde.
Als Basler fliegt me eifach ab Basel, au wenn me halt emol e 100er mehr zahlt oder halt au wenns am Flughafe kei supertolli shopping mall het.
ja klar, mit "kindisch" meine ich, das "ein basler fliegt ab basel, egal ob er via santiago de chile nach helsinki fliegen muss"- getue...bslrules hat geschrieben:Na ja uff züri muesch jo au kho und y glaub nid ass de dert mit ere Zitmaschine anekunnsch.
Usserdem muess me sich eifach nid wundere wenns ab Basel keini guete Agebot git, wenns bestehende nid emol brucht wird.
Das het nüt mit kindisch z tue, sondern mit wirtschaftliche Ueberlegige.
es ist kaum anzunehmen, dass der reine basler markt für einen swiss langstrecke genug hergeben würde. ab zürich machen die transitpassagiere für eine langstrecke geschätzte 30-40% aus. das sind aber genau die passagiere, die in basel fehlen, da die swiss und andere herkömmliche airlines wohl zu wenig passagiere bringen. das ist vielleicht die schattenseite von easyjet und co. die flüge der billigairlines lassen sich nicht mit anderen airlines zum umsteigen über basel kombinieren.bslrules hat geschrieben:Ebe...und wieso isch d Nochfroog nid so hoch? Will alli ab Züri noch Helsinki fliege dien. d Fluggsellschafte und Flughäfe werte ihri Passagier uss. Wenn die sehn, dass es viel git wo über Frankfurt oder Kopehage noch Helsinki gön, denn bestoht au d Möglichkeit, dass die Linie emol chunnt.
Langstrecke isch no viel extremer...es fliege alli Basler ab Züri anstatt über Frankfurt oder London. New York z.B. ... do gits gnueg Nochfrog...wenn d Swiss seh würd, dass alli Basler via Frankfurt noch New York fliegen würde si ebbe scho mol e Direktflug mache. Aber solang me sowieso ab Züri fliegt mache sis sicher nid...
Ansunste wünsch ich dir e guete Flug, Finnair isch wirgligg ok!
bei ryanair ist es nur noch eine frage der zeit, bis die USA angeflogen werden.rotoloso hat geschrieben:I ha gseh dass Air Berlin mehreri Übersee Flüg aabietet, wenn die das Schaffe denn isches wohl nur no e Frog vo dr Zytt bis U2 & co. nochezien, oder?