Good News vom Euroairport

Der Rest...
Agglomeritaner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agglomeritaner »

Wi gseets aigentlig uss mit Bari?

S het jo mol ghaisse, TUIfly wurd ab Basel uf Bari fliege (uf dr HP vom EAP isch Bari au aawälbar), aber âb wenn fliege si jetz und ab wenn kha me bueche? :)

basilea2002
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basilea2002 »

Agglomeritaner hat geschrieben:Wi gseets aigentlig uss mit Bari?

S het jo mol ghaisse, TUIfly wurd ab Basel uf Bari fliege (uf dr HP vom EAP isch Bari au aawälbar), aber âb wenn fliege si jetz und ab wenn kha me bueche? :)
Wie wärs, wenn du mal auf die homepage von Tuifly schauen würdest?
zu faul?

man kann schon lange buchen, auf tuifly.com, flüge ab basel ab 06.09.2007

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Fätze hat geschrieben:M
Am beschte luegsch emol ab Basel via Münche/Frankfurt mit Lufthansa oder via Wien mit AUA/Austrian Airlines. I bi zum Bischbyl letzschti Wuche vo Helsinki nach Basel heiko via Frankfurt und ha fyr dä Flug nur CHF 300.50 zahlt inkl. alle Gebühre/Taxe etc.
alles abcheckt. äntwäder scheiss Zite, oder z tüür gsi.

Usserdäm: Service in Klote um Wälte besser als am EAP. Fründlichi Bedienig am Check-in, sogar lächle bi de Sicherheitskontrolle, Hilf wenn nötig. Alles Sache wo me bi de Waggis am EAP nur cha träume.

E (übersichtliche) Flughafe in dr Region isch zwar schön und guet und durchus praktisch, punkto Fründlichkeit und Service isch me aber Wälte vo Züri entfärnt

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

panda hat geschrieben:E (übersichtliche) Flughafe in dr Region isch zwar schön und guet und durchus praktisch, punkto Fründlichkeit und Service isch me aber Wälte vo Züri entfärnt
Egal, Basler fliege ab Basel.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

genau! und so viel besser isch dr flughafe vo klote au nit... Und wennd ab dört fliegsch muesch no d zugreis drzue kalkuliere (ca. 40.-)*2
und so viel mien die am flughafe jo nit mache wo d fründlichkeit entscheidend isch, hauptsach sie isch es denn em flugzüg... ;)
Kämpfe Basel

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Wär unbedingt dä "tolli" Züri-Flughafe seh will kha jo fliege. 6:00 ab Basel und Rückflug chunnt um die 11i in Basel aa. Eignet sich z.B. ganz guet für diejenige, wo scho ganz frieh irgendwo in Europa sy mien und zobe spoot zrugg wänn.

Aber "blutt" ab Züri fliege gits nid! :eek: ;)

Uebrigens, lueget doch am beste bi expedia, opodo etc. yne wenn er e Flug bruchet. Die liste vieli Flüg ab Basel uff und vereifacht s sueche...

Fätze
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fätze »

[quote="bslrules"]Wär unbedingt dä "tolli" Züri-Flughafe seh will kha jo fliege. 6:00 ab Basel und Rückflug chunnt um die 11i in Basel aa. Eignet sich z.B. ganz guet für diejenige, wo scho ganz frieh irgendwo in Europa sy mien und zobe spoot zrugg wänn.

Aber "blutt" ab Züri fliege gits nid! :eek: ]

Also I will däm Chloote Flugplatz nid no 4 Paxe generiere :D . Do vrzicht i au uff das fründligge Lächle vo dr Swiss Yycheck-Tante, wo sich drybi dänngt, wieso dä Pflogg nid ab Basel fliegt, so wie sichs ghört. Pro EAP Basel Patriot Act :cool:
"Passion, Determination, Perfection" - "No Fear, No Limits, No Equal". A World Hero, HE'S LEGEND - R.I.P. 4 EVER Ayrton!

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Hesch gseh?! Sogar dr Läppli isch ab Züri gfloge. :o

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

Werde den Provinzflughafen im September wieder mal nutzen, Basel-Olbia mit easyjet. Nimmt mich wunder, wie das mit dem Service aussieht.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Dingo hat geschrieben:Werde den Provinzflughafen im September wieder mal nutzen, Basel-Olbia mit easyjet. Nimmt mich wunder, wie das mit dem Service aussieht.
Spielt doch absolut käi Rolle wie dr Service isch am Flughafe. Im Flieger iine und ab und demit d'Basler Wirtschaft unterschtütze und nid d'Zirücher. Je meh ab Basel gflooge wird, desto attraktiver wird Basel für anderi Destinatione und anderi Airline.
[/CENTER]

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

rotoloso hat geschrieben:Spielt doch absolut käi Rolle wie dr Service isch am Flughafe.
Falsch. Wenn i Ferie ha will i mi nid scho am Flughafe über unfründlichs und unfähigs Personal müese ufrege

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

panda hat geschrieben:Falsch. Wenn i Ferie ha will i mi nid scho am Flughafe über unfründlichs und unfähigs Personal müese ufrege
Denn unterstützet halt d'Zürcher...
[/CENTER]

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Ich ha ghört, dass Easyjet ab Basel glii Tunesie als Destination wird aabiete...
Weiss öbber meh?

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Wo hört me das? :)

Wär cool :cool:

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

bslrules hat geschrieben:Wo hört me das? :)

Wär cool :cool:
Grücht... ;)
Aber woorschiinlich erscht ab nöggscht Joor.

Stadtbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stadtbasler »

Yazid hat geschrieben:Ich ha ghört, dass Easyjet ab Basel glii Tunesie als Destination wird aabiete...
Weiss öbber meh?
Würden besser ein paar Inseldestinationen mehr anfliegen.

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Stadtbasler hat geschrieben:Würden besser ein paar Inseldestinationen mehr anfliegen.
Mit de viele Maghrebiner im Elsass gönn sie aber mit Marrakech und jetzt villicht au no Tunesie uf Nummer sicher... ;)

LiveForever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LiveForever »

rotoloso hat geschrieben:Denn unterstützet halt d'Zürcher...
...weil nur die es schaffen, einen guten service zu bringen? :confused:

für mich langstrecke sowieso fast immer ab deutschland und die eine strecke, welche ich innereuropäisch oft fliege (zürich-helsinki), gibt es ab basel nicht.
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Noch Helsinki fliegt me ab Basel. und zwor mit dr Cimber/SAS, Lufthansa oder wäm au immer via Kopehage, Frankfurt usw.

Das mit em service isch eifach e billigi Ussred. Ich flieg jede Monet mindestens 1x ab Basel und bi immer korrekt behandlet worde.

Als Basler fliegt me eifach ab Basel, au wenn me halt emol e 100er mehr zahlt oder halt au wenns am Flughafe kei supertolli shopping mall het.

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

bslrules hat geschrieben:Noch Helsinki fliegt me ab Basel. und zwor mit dr Cimber/SAS, Lufthansa oder wäm au immer via Kopehage, Frankfurt usw.

Das mit em service isch eifach e billigi Ussred. Ich flieg jede Monet mindestens 1x ab Basel und bi immer korrekt behandlet worde.

Als Basler fliegt me eifach ab Basel, au wenn me halt emol e 100er mehr zahlt oder halt au wenns am Flughafe kei supertolli shopping mall het.
jop, mini meinig... was aber närvt in basel isch dasses überhaupt kei rauchmöglichkeite me git... in züri het me wenigstens no die smoking-areas-aquarie... aber au wäge däm fliegi nit ab züri :p

LiveForever
Erfahrener Benutzer

bslrules hat geschrieben:Noch Helsinki fliegt me ab Basel. und zwor mit dr Cimber/SAS, Lufthansa oder wäm au immer via Kopehage, Frankfurt usw.

bei einem 3.5-stündigen flug steig ich definitiv nicht in frankfurt, kopenhagen oder sonstwo um. man fliegt finnair oder allerschlimmstenfalls blue1 (aber nicht besonders empfehlenswert für leute, welche gerne an bord etwas essen und generell grösser als 1.80m sind...) ab zürich, alles andere ist keine ernstzunehmende alternative, ausser man möchte den ganzen tag mit reisen verbringen (und dazu fehlt mir die zeit und die lust), länger warten und die luft mit zusätzlichen starts und landungen verpesten. da ist es mir noch wurscht, ob ich ab zürich fliege oder nicht und ob ich dabei basel "schade" oder nicht (finde ich, ehrlich gesagt, doch ein wenig kindisch... :rolleyes: ). wenn die einzigen direktflüge aus vernünftiger distanz ab bern-belp oder von mir aus schupfart gehen würden, würde ich wohl auch diese benützen.
sobald ein vernünftiges angebot ab basel besteht, wäre es sicherlich auch komfortabler ab basel zu fliegen (und wie du sagst, ein 100er mehr spielt da auch keine rolle), aber die bestehenden optionen sind IMHO sinnfrei.
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Na ja uff züri muesch jo au kho und y glaub nid ass de dert mit ere Zitmaschine anekunnsch.

Usserdem muess me sich eifach nid wundere wenns ab Basel keini guete Agebot git, wenns bestehende nid emol brucht wird.

Das het nüt mit kindisch z tue, sondern mit wirtschaftliche Ueberlegige.

LiveForever
Erfahrener Benutzer

bslrules hat geschrieben:Na ja uff züri muesch jo au kho und y glaub nid ass de dert mit ere Zitmaschine anekunnsch.

Usserdem muess me sich eifach nid wundere wenns ab Basel keini guete Agebot git, wenns bestehende nid emol brucht wird.

Das het nüt mit kindisch z tue, sondern mit wirtschaftliche Ueberlegige.
ja klar, mit "kindisch" meine ich, das "ein basler fliegt ab basel, egal ob er via santiago de chile nach helsinki fliegen muss"- getue... :rolleyes:
in zürich ist man in 50min und das ist doch etwas schneller als eine zwischenlandung einzulegen. bei einem langstreckenflug bin ich da nicht so wählerisch, da sowieso meist ein tag verloren geht, aber kurz- resp. mittelstrecke wähle ich gerne die komfortabelste option, was in diesem falle sicherlich einen abflug ab zürich bedeutet. wenn der EAP ein ähnliches angebot hätte, würde ich wohl dieses nutzen, hat er aber nicht und darum verstehe ich nicht, wieso man dann nicht ab zürich fliegen dürfen sollte...

zu wirtschaftlichen überlegungen: scheinbar ist die nachfrage für helsinki ab basel nicht sonderlich gross, deswegen verstehe ich auch, dass kein direktflug angeboten wird. man sollte sich dann aber nicht wundern, wenn genau diese wenigen leute ab zürich fliegen!?
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Ebe...und wieso isch d Nochfroog nid so hoch? Will alli ab Züri noch Helsinki fliege dien. d Fluggsellschafte und Flughäfe werte ihri Passagier uss. Wenn die sehn, dass es viel git wo über Frankfurt oder Kopehage noch Helsinki gön, denn bestoht au d Möglichkeit, dass die Linie emol chunnt.

Langstrecke isch no viel extremer...es fliege alli Basler ab Züri anstatt über Frankfurt oder London. New York z.B. ... do gits gnueg Nochfrog...wenn d Swiss seh würd, dass alli Basler via Frankfurt noch New York fliegen würde si ebbe scho mol e Direktflug mache. Aber solang me sowieso ab Züri fliegt mache sis sicher nid...

Ansunste wünsch ich dir e guete Flug, Finnair isch wirgligg ok!

Pyramus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pyramus »

bslrules hat geschrieben:Ebe...und wieso isch d Nochfroog nid so hoch? Will alli ab Züri noch Helsinki fliege dien. d Fluggsellschafte und Flughäfe werte ihri Passagier uss. Wenn die sehn, dass es viel git wo über Frankfurt oder Kopehage noch Helsinki gön, denn bestoht au d Möglichkeit, dass die Linie emol chunnt.

Langstrecke isch no viel extremer...es fliege alli Basler ab Züri anstatt über Frankfurt oder London. New York z.B. ... do gits gnueg Nochfrog...wenn d Swiss seh würd, dass alli Basler via Frankfurt noch New York fliegen würde si ebbe scho mol e Direktflug mache. Aber solang me sowieso ab Züri fliegt mache sis sicher nid...

Ansunste wünsch ich dir e guete Flug, Finnair isch wirgligg ok!
es ist kaum anzunehmen, dass der reine basler markt für einen swiss langstrecke genug hergeben würde. ab zürich machen die transitpassagiere für eine langstrecke geschätzte 30-40% aus. das sind aber genau die passagiere, die in basel fehlen, da die swiss und andere herkömmliche airlines wohl zu wenig passagiere bringen. das ist vielleicht die schattenseite von easyjet und co. die flüge der billigairlines lassen sich nicht mit anderen airlines zum umsteigen über basel kombinieren.
auch für andere US-airlines dürfte basel daher aufgrund der fehlenden umsteigepassagiere, der staralliance- oder oneworld-partner wenig attraktiv sein. (sowieso, auf us-airlines kann man getrost verzichten.)
vielleicht wagen sich die billigairlines ja an langstreckenflüge heran. das wäre wohl eher einer chance für den eap.

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Bei aller Kritik, die auch ich immer gegen die Swiss lostrete: Die Fluggesellschaft hat vor nicht allzu langer Zeit einen Direktflug Basel-New York aufnehmen wollen. Leider hat Pharma und Chemie nicht mitgemacht, weil sie wieder einmal jeden Rappen 2x umkehren (wäre etwas teurer gewesen als bestehende Verträge).

Das Potential für diese Strecke ist da, wenn das sogar die Swiss behauptet, dann muss tatsächlich etwas daran sein. :D

Ansonsten stimme ich zu. Langstrecke ab Basel ist praktisch nicht möglich.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

I ha gseh dass Air Berlin mehreri Übersee Flüg aabietet, wenn die das Schaffe denn isches wohl nur no e Frog vo dr Zytt bis U2 & co. nochezien, oder?
[/CENTER]

LiveForever
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:I ha gseh dass Air Berlin mehreri Übersee Flüg aabietet, wenn die das Schaffe denn isches wohl nur no e Frog vo dr Zytt bis U2 & co. nochezien, oder?
bei ryanair ist es nur noch eine frage der zeit, bis die USA angeflogen werden.
hab gar nicht gewusst, dass air berlin jetzt auch langstrecke fliegt!!ist aber momentan gleich teuer, bzw. teurer als die regulären jets :eek:
wie stellt man sich das vor? trotz langstrecke enger sitzabstand und scheiss futter? nein danke...
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

Air Berlin hat die LTU übernommen, die Langstreckenflüge durchführt. LTU ist aber kein klassischer Billigflieger, sondern bietet auch eine business class an. LTU flog grosse Verluste ein. Ziel von Air Berlin ist es, das hub in Düsseldorf zu füttern und so die Flüge der LTU profitabel zu machen.

Ryanair-Langstreckenflüge sind sicher möglich. Ich tippe auf Irland-USA am Anfang. So eine Sensation wäre das aber auch nicht...die Linie wäre nicht wahnsinnig länger als die bereits bestehenden Linien UK-Kanarische Inseln.

Gruss

bslrules
Neuer Benutzer

Beitrag von bslrules »

easyJet het grad wieder e Sonderaktion am laufe mit reduzierte Priise!

Bueche Lüt, bueche. Mir wän e fünfte Bus (Airbus) ab em Summer!

Ich zieh mir no Nizza yne...

Antworten