Neuer Club in Basel: Musikpark A2

Der Rest...
MMM
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MMM »

O-Bolle hat geschrieben:aso, ich dänk das wird mol öpis guets! Bi gspannt!

chennt denne öprs A1?
Urks, ei moll im A1 gsy - und nach erä Schtund wider verschwundä...
Sammelbecki für Wisssockä und usgangsgstylti Fricktaler Buräbuäbä und -meitli (ei moll über ä Parkplatz laufä und mä weiss was ein erwartet). Sozsägä d'Alternativä wenn grad kei Turnhallä-Malle-Night in Magdä oder suschtwas isch... :o

Aber ebä, d'Altersgränzä isch dört glaub's au dütlich unter 25gi. Vellicht macht das plus Schtadtlag ä gwüssä Unterschied - wird das A2 wohl moll go aluägä...

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

MMM hat geschrieben:Urks, ei moll im A1 gsy - und nach erä Schtund wider verschwundä...
Sammelbecki für Wisssockä und usgangsgstylti Fricktaler Buräbuäbä und -meitli (ei moll über ä Parkplatz laufä und mä weiss was ein erwartet). Sozsägä d'Alternativä wenn grad kei Turnhallä-Malle-Night in Magdä oder suschtwas isch... :o

Aber ebä, d'Altersgränzä isch dört glaub's au dütlich unter 25gi. Vellicht macht das plus Schtadtlag ä gwüssä Unterschied - wird das A2 wohl moll go aluägä...
geil hanis doch e wysse Sportsocke fetisch

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

MMM hat geschrieben:Urks, ei moll im A1 gsy - und nach erä Schtund wider verschwundä...

Bisch scho emol im neue A1 gsi? oder numme im alte?
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Bi scho des öfteren im A1 gsi, allerdings au scho e Zytli her...am Afang ischs recht guet gsi, will denn isch d Türpolitik no strenger gsi(duet mr leid Rino:-) und denn hän sie gmerkt, dass sie au Lüt mit verrissene Hoose und Trägershirts müehn ineloh und denn hets agfange und plötzlich hets keini Lüt meh gha! Cha leider nit sage obs am Summer liegt oder obs eifach scho usdient het!
Aber em A2 emol e Chance geh!

In Dütschland gits übrigens vom A1 bis zum A30 alles...dört schints z funktioniere!

MMM
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MMM »

Rinoceronte hat geschrieben:Bisch scho emol im neue A1 gsi? oder numme im alte?
Weiss nid, wenn do was gänderet het... Isch glaub's moll im Mai gsy oder so - also wohl im Nöiä.. (?)

BFC_D
Neuer Benutzer

Beitrag von BFC_D »

Cols hat geschrieben:Bi scho des öfteren im A1 gsi, allerdings au scho e Zytli her...am Afang ischs recht guet gsi, will denn isch d Türpolitik no strenger gsi(duet mr leid Rino:-) und denn hän sie gmerkt, dass sie au Lüt mit verrissene Hoose und Trägershirts müehn ineloh und denn hets agfange und plötzlich hets keini Lüt meh gha! Cha leider nit sage obs am Summer liegt oder obs eifach scho usdient het!
Aber em A2 emol e Chance geh!

In Dütschland gits übrigens vom A1 bis zum A30 alles...dört schints z funktioniere!
die a in deutschland sind eh alle zum kotzen! da hats nur homos und opferschwuchteln

wie ist es bei euch? lullenclub oder was richtig geiles?

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Meinsch du s A1 bi Recherswil? Dass wo jetzt e Saunaclub isch?
Das gits übrigens sit 2 Joor scho nüm und s "neue" A1 z Dietikon gits sit em letschte September hani gmeint...
Cha mr übrigens nit vergliiche, wills nit sgliche isch:-)

Wie gseit, s A1 in Dietikon het am Afang funktioniert, het aber massive Bsuecherschwund erlebt...Am Afang ischs sehr gepflegt gsi und no eigermasse nobel! Netti Fräuleins, guete sound, aständigi Lüt und geil Interieur...denn hets ebe agfange mit de Buurebuebe und naja,d enn sin halt immer weniger Lüt cho, wills wieder e Fescht irgendwo geh het!
MMM hat geschrieben:Weiss nid, wenn do was gänderet het... Isch glaub's moll im Mai gsy oder so - also wohl im Nöiä.. (?)

MMM
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MMM »

Cols hat geschrieben:Meinsch du s A1 bi Recherswil? Dass wo jetzt e Saunaclub isch?
Das gits übrigens sit 2 Joor scho nüm und s "neue" A1 z Dietikon gits sit em letschte September hani gmeint...
Nei, ich mein scho das neuä. Das wo jetzt wider ä Saunaclub isch, han'ich besser gfundä (by aber au nur einisch gsy) - geili Irichtrig gsy!

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Jä, dr A1-Club in recherswil het e geils Interieur gha mit em Colosseum Stil und dr Rolltreppe in obere Stock in dr Buddha Lounge...
MMM hat geschrieben:Nei, ich mein scho das neuä. Das wo jetzt wider ä Saunaclub isch, han'ich besser gfundä (by aber au nur einisch gsy) - geili Irichtrig gsy!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

MMM hat geschrieben:Nei, ich mein scho das neuä. Das wo jetzt wider ä Saunaclub isch, han'ich besser gfundä (by aber au nur einisch gsy) - geili Irichtrig gsy!
was fir e Saunaclub? Ischer guet? ;)

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

badcop hat geschrieben:in basel hets nur arschgsichter do spielt dr club kei rolle...hahaha
Isch nur e Froog vo dr Zyt, bis die erscht Schiesserei/Schlägerei stattfindet. Gib däm ganze höchschtens e Joor.
Basel sucks (leider), was Clubs agoht. Liggt au an dr Basler "mentalität" ;)

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

[quote="Pascilicious"]Isch nur e Froog vo dr Zyt, bis die erscht Schiesserei/Schlägerei stattfindet. Gib däm ganze höchschtens e Joor.
Basel sucks (leider), was Clubs agoht. Liggt au an dr Basler "mentalität" ]
wirsch jo no fotographiert, dänke das wird au no e abschreckendi wirkig ha...

d idee findi guet. sone apres ski club gits do nid und wird sicher am afang super laufe (sofern dr club no mit werbig bekannt gmacht wird und d priise au fair sind)

guybrush
Erfahrener Benutzer

Beitrag von guybrush »

Gseht so us als wär das e Club genau in dere Art wienen garantiert nid mag. Wird en eimoll mit "akademischen" Interässe go bsueche!
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Benjamin Franklin (1706-1790)

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

do no dr link für dr baslerstab artikel

http://epaper.baslerstab.ch/sixcms/detail.php?id=3110

Schlafstadt
Neuer Benutzer

Beitrag von Schlafstadt »

Tja wieso gits ächt in Basel en Club wo bi dr Buure scho Funktioniert het will die Stadt als wie meh zü nem Provinz Kaff verchunt wo gärn äs bitzeli meh wär.
von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

i muess glaub wirklich mol e geile alternative schuppe uffmache

het mr epper e paar millione zum verbuttere?
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

Schlafstadt hat geschrieben:Tja wieso gits ächt in Basel en Club wo bi dr Buure scho Funktioniert het will die Stadt als wie meh zü nem Provinz Kaff verchunt wo gärn äs bitzeli meh wär.
was weri den die "perfekti" disco, dass du dir en neue username müestisch suech?

Schlafstadt
Neuer Benutzer

Beitrag von Schlafstadt »

Also guet wärs wen är mit Lokale szene ä gueti verbindig hätt siggs Djs, Bands usw. Er sött ebe au öbis für d Musik due das die Lokali Musik szene au Kontakt zü anderne cha knüpfe und drmit au vorwärts chunt, aber das wo do entstoht isch eifach en Party Tempel wo me feschte cha aber nid das Potentioal nutzt wo du ume isch.
von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration

AJBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von AJBS »

Schlafstadt hat geschrieben:Also guet wärs wen är mit Lokale szene ä gueti verbindig hätt siggs Djs, Bands usw. Er sött ebe au öbis für d Musik due das die Lokali Musik szene au Kontakt zü anderne cha knüpfe und drmit au vorwärts chunt, aber das wo do entstoht isch eifach en Party Tempel wo me feschte cha aber nid das Potentioal nutzt wo du ume isch.
vilicht sind si am afang no ume jedi idee froh, chansch ne jo mol e mail schribe...

aber so fr. und/oder sa. mit peter wackel, micki krause, de höhner, willi herren etc. z verbringe isch doch au gemütlich :p :D

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

Da werde ich sicher nicht nie anzutreffen sein :D

PS: 7.10. @ Nordstern ;)

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

Erschte Yydrugg: Bild

E GanzJoores-Ballermann-AprèsSki-Saufgelage-Schuppe... würg! :eek:

Naja, wäm s gfallt... vilicht gib i däm A2 jo mol e Chance und lueg iine, aber i bezwiifle das mir das zuesäit... :rolleyes:

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Sehe ich das richtig, die statten diesen Club mit rustikalen Möbeln und Geländern à la Bauernhaus aus? Wird wohl so n "Villa-Wahnsinn-Fetenknaller-für-Bauerntölpel"-Disco werden...

ich schmeiss mich wech!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

Vielleicht wird Basel wieder einmal eine Discometropole, wie zu Zeiten vom Xenon, Fayritale, Pascha und Happy Night etc. etc.
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Es wird ja noch einen zweiten Floor geben....
Lou C. Fire hat geschrieben:Sehe ich das richtig, die statten diesen Club mit rustikalen Möbeln und Geländern à la Bauernhaus aus? Wird wohl so n "Villa-Wahnsinn-Fetenknaller-für-Bauerntölpel"-Disco werden...

ich schmeiss mich wech!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Heaven Underground hat geschrieben:Vielleicht wird Basel wieder einmal eine Discometropole, wie zu Zeiten vom Xenon, Fayritale, Pascha und Happy Night etc. etc.
Zählst Psycho-Clubs wie Xenon, Fairytale oder Pascha auf und vergisst das Stratos.. :rolleyes: :p
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

[quote="DerZensor"]Da werde ich sicher nicht nie anzutreffen sein :D

PS: 7.10. @ Nordstern ]

doppelte verneinung, also bist du nachher stammkunde :D

was lauft im nordstern? :) bi zfuhl zum nochluege
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Lou C. Fire hat geschrieben:Zählst Psycho-Clubs wie Xenon, Fairytale oder Pascha auf und vergisst das Stratos.. :rolleyes: :p
Das ist im etc. etc. enthalten, wie auch das Happy Night etc.etc......
Xenon war weit über die Landesgrenzen hinaus bekannt. Aber das Fame kommt NIE an diese Zeiten heran.

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

Lou C. Fire hat geschrieben:Zählst Psycho-Clubs wie Xenon, Fairytale oder Pascha auf und vergisst das Stratos.. :rolleyes: :p
ja und das happy night kennt er sehr wahrscheinlich nur von den erzählungen seines vaters/seiner mutter.......
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

bird
Erfahrener Benutzer
Beitrag von bird »

scheint ein neuer sauftempel zu werden - na dann prost....

erinnerungen an die alte villa wahnsinn werden wach... :D
---------------------------------------------------------------------

René, chunnt no öppis?

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

schniposa hat geschrieben:ja und das happy night kennt er sehr wahrscheinlich nur von den erzählungen seines vaters/seiner mutter.......
:p :p :p

Gesperrt