FCB-trikot ohni werbig (gfunde)
Ich ha emol d Liste updated, mir sueche immer no öbber wos ind Hand nimmt (Kreditkarte??) oder öbs für alli i.O. isch wenn dir mirs Gäld zerscht gän und ich denn gege Vorrusrächnig bstell.
Do emol no alli zämme:
Alhoil L
BluePower Grössi?
Dave XXL
OldBalu Grössi?
Örjan Berg L
Specht L
Schranz? Grössi?
Mendez L
Mel S
Do emol no alli zämme:
Alhoil L
BluePower Grössi?
Dave XXL
OldBalu Grössi?
Örjan Berg L
Specht L
Schranz? Grössi?
Mendez L
Mel S
-
- Neuer Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Ich glaube nicht, dass es die originale Beflockung ist.Mendez hat geschrieben:Wär d'beflockig original? Ich würd's gern beflocke loh, aber nur wenn's die buechstabe und ziffere vo nike sind. Suscht gseht's jo scheisse us, wenn sie so ne wyssi standard-beflockig nehme.
Steht auf jeden Fall so ähnlich auf der Page. Kauf dir am besten das Tricot und mach die Beflockung im FCBshop, dauert an Nichtspieltagen nur ein paar Minuten.
ZANNI RAUS
So mini Liebe und Böse
Bis jetzt hets sich no keine gfunde mit ere Kreditkarte, dorum bstell ichs mir jetzt gege Vorrussrächnig halt. Wär sich däm jetzt definitiv will aschliesse söll mir doch nomol e PN schicke (au die wo sich in däm Thread scho güsseret hän). Ich schick denn dere Person mini Kontonummere zrugg, wo mä mir denn cha dr Stutz überschiebe. Wär gnue vrtraue in mi het, cha sich dere Sammelbstellig aschliesse, wär lieber individuell will bstelle muess halt sälber luege. Ich lueg denn, öb ich bi ere grosse Stückzahl no cha e Rabatt schinde, öbs klappt weiss ich nid, es isch jo scho reduziert.
Ich sälber flieg in e paar Stund ab uff d Insle. Ich chum erst am Fritig wider zrugg und cha dorum au erst denn antworte. Ich wird denn no e biz warte und schlussändlich für alli bstelle, vo dene ich dr Stutz uff em Konto ha.
Wär will, cha mit mir au vorem Spiel gege Aarau am 20. August abmache und dr Stutz diräkt gä.
So das isch alles wo ich jetzt abiete due. Wär nid will oder mit em Vorgang nid ivrstande isch sölls bliebe lo!
Bis jetzt hets sich no keine gfunde mit ere Kreditkarte, dorum bstell ichs mir jetzt gege Vorrussrächnig halt. Wär sich däm jetzt definitiv will aschliesse söll mir doch nomol e PN schicke (au die wo sich in däm Thread scho güsseret hän). Ich schick denn dere Person mini Kontonummere zrugg, wo mä mir denn cha dr Stutz überschiebe. Wär gnue vrtraue in mi het, cha sich dere Sammelbstellig aschliesse, wär lieber individuell will bstelle muess halt sälber luege. Ich lueg denn, öb ich bi ere grosse Stückzahl no cha e Rabatt schinde, öbs klappt weiss ich nid, es isch jo scho reduziert.
Ich sälber flieg in e paar Stund ab uff d Insle. Ich chum erst am Fritig wider zrugg und cha dorum au erst denn antworte. Ich wird denn no e biz warte und schlussändlich für alli bstelle, vo dene ich dr Stutz uff em Konto ha.
Wär will, cha mit mir au vorem Spiel gege Aarau am 20. August abmache und dr Stutz diräkt gä.
So das isch alles wo ich jetzt abiete due. Wär nid will oder mit em Vorgang nid ivrstande isch sölls bliebe lo!

- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
vergiss es, ich maltretiere den FCB fanshop hoschi aus dem barrackenwagen hinterm block seit 8 monaten mit der gleichen bitte, ob er mir ein leibchen ohne kübelwagen logo besorgen kann. vergebens ...Supersonic hat geschrieben:Aber vielleicht kann man die normalen Trikots ohne VW Werbung auch beim FCBshop kaufen wenn wir in die CL kommen sollten?![]()

Kauft
Mini liäbe Mitfäns und "Libli-ohni-Wärbig-Läibhaber":
Ich ha mir scho letschti Wuche sone blutts Libli, d.h. oni "Novartis" und dodermit au oni Schtärn :-(, beschtellt, willi i nit dänggt hät, dass aine soviel Enthusiasmus zaigt, wie dr Spächt, und e Sammelsbschtellig duureziet.
Ich wart jetzt uff das Libli, bis es im mim Briefkaschte liegt, und wird euch denn in däm Fred verzelle, ob das Libli wirkligg qualitativ öbbis wärt isch.
Ich ha mir scho letschti Wuche sone blutts Libli, d.h. oni "Novartis" und dodermit au oni Schtärn :-(, beschtellt, willi i nit dänggt hät, dass aine soviel Enthusiasmus zaigt, wie dr Spächt, und e Sammelsbschtellig duureziet.
Ich wart jetzt uff das Libli, bis es im mim Briefkaschte liegt, und wird euch denn in däm Fred verzelle, ob das Libli wirkligg qualitativ öbbis wärt isch.
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Liäbe MitfänBluePower hat geschrieben:Mini liäbe Mitfäns und "Libli-ohni-Wärbig-Läibhaber":
Danke! Ich wart uf dr Bricht.

ZANNI RAUS
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
bi au drbi... grössi XXLSpecht hat geschrieben:So, do chöme doch no e paar zämme wo so eins wän. Ich ha jetzt emol e Zämmestellig gmacht wär binere Sammelbstellig drbi wär. D Froog isch eifach wäg em Bstelle: Ich ha sälber kei Kreditkarte und die hätte gärn dass mä drmit zahlt. Oder sie schicke im vorruss e Rächnig, dass chönt ich denn scho mache wenn ich vo allne vorhär s Gäld hätti. E arme Studänt wien ich cha nid für alli vorstrecke.
Do emol no alli zämme:
Alhoil L
BluePower Grössi?
Dave XXL
OldBalu Grössi?
Örjan Berg L
Specht L
Schranz? Grössi?
cheers
ALTE SÄCKE BASEL
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- Silent Bob
- Erfahrener Benutzer
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
60 er Joor Retro Shirt Rulez!
Werbig - ka me das ässe?
Werbig - ka me das ässe?
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
i glaub, d manor hets momentan as aktion im agebot.Mindl hat geschrieben:cha mr das irgend imene lade kaufe?
oder i-net shop?
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]

Habe so ein Teil bestellt und erhalten (schon lezte Woche). Die Dinger sind echt (Nike) und sehen toll aus. Habe vom Lieferanten inzwischen auch die Mitteilung erhalten, dass es ausverkauft sei. Schade!Supersonic hat geschrieben:Hat jetzt irgend jemand das Leibchen?
Ist es wirklich das Orginale, einfach ohne Werbung? Oder doch nur ein Fake?
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Sofern deine Aussage stimmt, Bravo, du hast einen Super-Deal gemacht!fifty-one hat geschrieben:Habe so ein Teil bestellt und erhalten (schon lezte Woche). Die Dinger sind echt (Nike) und sehen toll aus. Habe vom Lieferanten inzwischen auch die Mitteilung erhalten, dass es ausverkauft sei. Schade!
- Deine Aussage ist dein erster Eintrag in diesem Forum, wenn du ein Fake bist, so bist du ein Volla........!
Copyrights @ el presidente!
ohni Wärbig
Ich bin immer no seeehr erfolglos bleibe bim Uffschpüüre vomene FCB Libli ohni Wärbig Auguscht isch laider nit bearbeitet worde, obwohl i scho zahlt ha, dorum suech i immer no e FCB Libli ohni Wärbig. Ich zahl au e Uffpriis derfür.
Wär verkauft mer ains oder wär waiss, woni so ains bikumm?
Messi für eure Mieh (nomoll).
Wär verkauft mer ains oder wär waiss, woni so ains bikumm?
Messi für eure Mieh (nomoll).
dieses angebot is auch von teamsportschlaefer (die url wo der thread gestartet wurde führt zu seinem shop). die grösse könnte auch problematisch werden:Domingo hat geschrieben:hier für rund CHF60.-
http://cgi.ebay.ch/OVP-Nike-Basel-Home- ... dZViewItem
OVP FC Basel Home Trikot. Gr.: S.
“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla
― Nikola Tesla
- el presidente
- Erfahrener Benutzer