DANK an die MK resp die Capos

Diskussionen rund um den FCB.
Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

eglifish_reloaded hat geschrieben:Vorallem sehr logisch !

Dä Herr het wohl dr Doggtr in Mahe ! :cool:
aber är het noonem Matsch e haiseri Stimm ka...und das zaigt doch, dass är alles gää het!

Was Doggter, dasch e Milchbüechlirächnig gsi ;)

Au vo mir e fetts Dangge fir d Organisazioon vo de Faane und de DHs! D Stimmig isch, dangg eyrer Koordinazioon, voll der hammer gsi!
B A S E L

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Bibamus hat geschrieben:dass die wo jedes spiel 90min supporte sicher nid d art vom support dene mien apasse, wo all 6 johr mol bits klatsche bzw. d schnurre uffkriege..!

aber wott do kei stimmigsdiskussion entfache, freue mir uns übere sieg vo gester und izug in cl (wo leider au paar unagnähmi näbeeffekt wird ha).
Bisch e Dummschwätzer! Wenn die vom C scho mol versuche Stimmig zmache und Lieder astimme (wenn d MK grad ruhig isch!), denn dörfe mir das au emol überneh. Aber nei, es wird denn grad e anders Lied agstumme. Me muess jo zeige wär dr Chief isch.... :rolleyes:

Aber wott do kei Stimmigsdiskussion entfache, freue mir uns übere sieg vo gester, Hauptsach kei Kritik... :o :rolleyes:

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

-Vize- hat geschrieben:Bisch e Dummschwätzer! Wenn die vom C scho mol versuche Stimmig zmache und Lieder astimme (wenn d MK grad ruhig isch!), denn dörfe mir das au emol überneh. Aber nei, es wird denn grad e anders Lied agstumme. Me muess jo zeige wär dr Chief isch.... :rolleyes:

Aber wott do kei Stimmigsdiskussion entfache, freue mir uns übere sieg vo gester, Hauptsach kei Kritik... :o :rolleyes:
beim ersten CL heimspiel bin ich dafür, dass der bahndamm gesprengt wird. bahndämmler sind hodefurzer...nur ei glatze nid..

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Bibamus hat geschrieben:dass die wo jedes spiel 90min supporte sicher nid d art vom support dene mien apasse, wo all 6 johr mol bits klatsche bzw. d schnurre uffkriege..!

aber wott do kei stimmigsdiskussion entfache, freue mir uns übere sieg vo gester und izug in cl (wo leider au paar unagnähmi näbeeffekt wird ha).
Aha aber wenn mans mal nicht so laut ist, wird wieder über die anderen gemotzt, weil sie nicht mitmachen. Fällt dir wirklich einen Zacken aus der Krone, wenn du mal in ihr Gesang (bzw. ein Gesang zu ihrem Rythmus) einstimmst? Bist du wirklich der Meinung, dass es ein Wettkampf zwischen den verschiedenen Tribünen geben muss?

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Hennes&Mauritz hat geschrieben:beim ersten CL heimspiel bin ich dafür, dass der bahndamm gesprengt wird. bahndämmler sind hodefurzer...nur ei glatze nid..
:D :p

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

gestern war einfach eine ganz besondere stimmung.
schon lange nicht mehr so viele emotionen gesehen. bin überhaupt sehr froh,ohne schaden dieses spiel zu überleben...meine nackenhärchen stehen immer noch :D und beruhigt habe ich mich auch noch nicht.

riesen respect an alle
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

-Vize- hat geschrieben:Bisch e Dummschwätzer! Wenn die vom C scho mol versuche Stimmig zmache und Lieder astimme (wenn d MK grad ruhig isch!), denn dörfe mir das au emol überneh. Aber nei, es wird denn grad e anders Lied agstumme. Me muess jo zeige wär dr Chief isch.... :rolleyes:

das isch e guets bispiel (woni in dr letschte dääg ahgfiegt han) wieso dass mr do inne kei diskussion kah füehre.. völlig behinderti antwort! wie alt bisch, 12fi? kasch nid e biitrag RICHTIG läse. mit dr grundussag drhinter, plus versueche das interpretiere... oder willsch eifach wiene kleine bueb nur das ghöre wo de eh scho im kopf inne hesch?

sorry, völlig behindert und wäge so biiträg funktioniert das forum nid...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

rory
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rory »

Stimmung im C5 Parkett war besser als auch schon. Es sind mehr Leute als auch schon und länger gestanden. Einfach Rudi Völler machte dabei nicht mit.
Sollte sich ein Beispiel an Grönemeyer nehmen. Der war gegen YB hier und fands einfach toll.

Vielleicht singen wir auch falsch: "Steht auf, wenn ihr Basler seit". :D
Wir können den Wind nicht ändern,
aber wir können die Segel richtig setzen.

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer
Beitrag von rhyschiffer1893 »

I dangg au allne, wo geschter Gas gä hänn.
I weiss nit, wies Euch gange isch, aber i bi so öppis vo uff dr Frässi gsi nach em Match :cool:
I weiss nit, ob an dr geschtrige Stimmig d Capos no irgend e sonderliche Ateil hänn: was geschter gloff isch, das isch in dr Luft zum griffe gsi und ka niemerts miteme Megafon anezaubere. Tortzdäm nomol: Dangg an alli, wo do drby gsi sinn!!!
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Asselerade hat geschrieben:das isch e guets bispiel (woni in dr letschte dääg ahgfiegt han) wieso dass mr do inne kei diskussion kah füehre.. völlig behinderti antwort! wie alt bisch, 12fi? kasch nid e biitrag RICHTIG läse. mit dr grundussag drhinter, plus versueche das interpretiere... oder willsch eifach wiene kleine bueb nur das ghöre wo de eh scho im kopf inne hesch?

sorry, völlig behindert und wäge so biiträg funktioniert das forum nid...
Zum Glück ha ich me im Kopf, wie gwüssi ziehmlich beschränkti Lüt wo näbe mir in dr Kurve stönd ;) Naja, das het wenig mit interpretiere ztue, bechums jo jedes mol mit was lauft, bi jo vor Ort... :o

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

-Vize- hat geschrieben:Zum Glück ha ich me im Kopf, wie gwüssi ziehmlich beschränkti Lüt wo näbe mir in dr Kurve stönd ;) Naja, das het wenig mit interpretiere ztue, bechums jo jedes mol mit was lauft, bi jo vor Ort... :o
intelligenz isch nid gleich intelligenz...versuechsch mol alles durekopf dureloh.. versuech z läse und z verstoh was er mit däm bitrag het wölle ussage (er hets wohl nid eifach zum provoziere gschriebe), versuechsches neutral z beobachte (und zwar NID mit dir und dim ego im mittelpunkt!) und machsch dr gedanke drzue... wenn öppis drbi ussekunnt, denn machsch e bitrag udn sunst losches bliebe..

ich bezwiifle stargg dass du das alles gmacht hesch. ich bezwiifle stargg dass bi däm bitrag nid di EGO e gwüssi rolle gspielt het. ich bezwiifle stargg dass bi dim bitrag nid au disskussione do inne vode vergangeheit (letsch wuche) zu dim bitrag gfüehrt hend. ich bezwiifle stargg dass nid au e stüggwiit provokation e rolle gspielt het. ich bezwiifle stargg dass do nid au e stüggwiit antipathie e rolle gspielt het.

so wemmer das alles zämefasst, denn isches summasummarum genau das, wieso das forum bi vielne lüt im staidon als mongi-forum ahgluegt wird...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

@Assel

Voll geil, redisch mit dir sälber? Dunggt mi du überlegsch au nid immer, bevor öbbis schriebsch. Aber ich will di jetzt do nid apisse, das ha ich eigentlich nid vor ka.

Mit mim Ego het das gar nüd ztue. Ich bi sälber e Teil vo de Kurve und all die Aktive (jo au ich) predige immer und immer wieder, dr Bahndamm söll mol mitmache. Und wenn denn emol Stimmig ufchunt, wird das vo de Kurve ignoriert. Also, ich würd sag: Du lieber DU emol dr Obe Revue passiere lo und überleg bevor anderne versuche ans Bei z'pinkle... ;)

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Vermisst habe ich gestern eigentlich die Schalparade zu "Amazing Grace" im Moment des Triumphes. Wenn man schon mal wieder 30 Mille Zuschauer hat. Sieht immer wieder super aus und bringt das berühmte Hühnerhäutchen.
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

rory hat geschrieben:Sollte sich ein Beispiel an Grönemeyer nehmen. Der war gegen YB hier und fands einfach toll.

Vielleicht singen wir auch falsch: "Steht auf, wenn ihr Basler seit". :D
Vielleicht liegt es ja auch daran, dass Völler ( gottseidank)effektiv kein Basler ist. Weshalb sollte er aufstehen, wenn sich die Aufforderung an uns richtet?
---------------------------
FCB, la raison d'être!

->Ai Verein, ai Liebi<-
Erfahrener Benutzer

Stimmig

Beitrag von ->Ai Verein, ai Liebi<- »

Eifach abartigi Stimmig gsi gescht,isch mr arschkalt dr rugge drab gloffe :cool:
NO AL CALCIO MODERNO!

Antworten