-Vize- hat geschrieben:Zum Glück ha ich me im Kopf, wie gwüssi ziehmlich beschränkti Lüt wo näbe mir in dr Kurve stönd

Naja, das het wenig mit interpretiere ztue, bechums jo jedes mol mit was lauft, bi jo vor Ort...
intelligenz isch nid gleich intelligenz...versuechsch mol alles durekopf dureloh.. versuech z läse und z verstoh was er mit däm bitrag het wölle ussage (er hets wohl nid eifach zum provoziere gschriebe), versuechsches neutral z beobachte (und zwar NID mit dir und dim ego im mittelpunkt!) und machsch dr gedanke drzue... wenn öppis drbi ussekunnt, denn machsch e bitrag udn sunst losches bliebe..
ich bezwiifle stargg dass du das alles gmacht hesch. ich bezwiifle stargg dass bi däm bitrag nid di EGO e gwüssi rolle gspielt het. ich bezwiifle stargg dass bi dim bitrag nid au disskussione do inne vode vergangeheit (letsch wuche) zu dim bitrag gfüehrt hend. ich bezwiifle stargg dass nid au e stüggwiit provokation e rolle gspielt het. ich bezwiifle stargg dass do nid au e stüggwiit antipathie e rolle gspielt het.
so wemmer das alles zämefasst, denn isches summasummarum genau das, wieso das forum bi vielne lüt im staidon als mongi-forum ahgluegt wird...