An alle: Aufwachen!!

Diskussionen rund um den FCB.
Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

@Bellach und Mimpfeli

Merci vielmol! Es git doch no Lüt mitere vernüftige Istellig! E rotblaus Härz hän mir alli, wohrschins meh als e mänge vo dene wo ufem Platz stöhn!

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Hennes&Mauritz hat geschrieben:chömet alli mol obenaabe..ächt untersti.

die einte wänn so lieder, die ander sonigi. aber d mehrheit wo will singe,und oft singe, will halt die neuere, melodischere lieder. es git lieder wie schiess e gool für uns, oder vorwärts fcb...wie dr assel gschribe het 2-3 vo dene länge längstens.

oder düen mol lieder ufzelle wo dir sage wo pushe???

allez allez allez allez allez, fc basel, fc basel, fc basel allez allez...

schalalalalallalalal.klatsch klatsch.schalalalalala.klatsch klatsch...schalalalalala..klatsch klatsch...super fc basel

alti lieder wärde ab und zue no gsunge...

bsp..wär nid gumpt..stöhnd uf wenn dr basler sin...

jä hüt z nacht isch z basel...kunnt au ab und zue mol, obwohl das def. nid so pusht..

oder wie wärs...schenkt sie, schenkt si den franzosen...

oder öpis neuers...pooooopopopopopopopopopopopoppoooooooooopopp wär doch au no geil...

übrigens wärde au no lieder gsunge wie ...ehhhhh fc basel allez...fc basel allez....

etc etc...also euri argumänt hinke so behindert wie dr matthias lanzinger in zuekunft...

druf gschisse öbs guet formuliert isch...

UND WENN DIE NEUE LIEDER SO VIEL UND SO LÜT WIE MÖGLICH WÜRDE SINGE, MIT SCHÖNEM RHYTMUS, GUETS TEMPO ETC, DENN KÄMT DAS BRACHIAL...denn würdsch dr KOP in liverpool nid mol ei sekunde höre ime uswärtsmatch...
Guter Beitrag, bin völlig deiner Meinung. Aber der Kommentar zu Lanzinger ist einfach nur beschissen geschmackslos. Über Behinderte macht man keine Sprüche.

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

radiobemba hat geschrieben:Guter Beitrag, bin völlig deiner Meinung. Aber der Kommentar zu Lanzinger ist einfach nur beschissen geschmackslos. Über Behinderte macht man keine Sprüche.
ischers def. nid behindert! dä wird einigi nid handicapierte mensche no in sack stecke was sport agoht....!!!!

huenli
Benutzer

Beitrag von huenli »

Bellach SO hat geschrieben:Miner Meinig noch, isch jetz d'Mannschaft am Zug: Sie muess em ganze Stadion zeige, dass sie will und mit Begeisterig drbi isch... Me ka nid immer vo de Fans erwarte, dass 100% Leistig und Liideschaft söll zeigt wärde und ufem Fäld so lustlos umestoh wie gester. Am Mittwuch mol in de erste 20 Minute Dauerpower ufs GC-Goal, wenn möglich mit Torerfolg und dr Cabanas 2-3 mol unsanft vo de Socke haue und scho isch s'Stadion wach und au wider mit ganzem Härze drbi!
mäinsch das jez ärnscht??? Denn miesste jo Fans vo verlierende verein numme no 10% geh... :rolleyes: as fan gisch doch äfach immr 100% mitem ziel, d'mannschaft z'pushe! und wenn si äinewäg verliere, isch treui gfrogt! miner mäinig noch chasch nid äfach dohogge und sage "bevor die nid 100% gänn, gib ich au nid 100%...", dasch doch birewäich, sorry! lis doch nomol am asselerade si bytrag, DAS isch em fan si ufgoob...:
Asselerade hat geschrieben:und denn isch nach 5sek ruhe? sorry, bereitschaft zur ufopferig und nid d bereitschaft zum schöne obe.. d bereitschaft zum heiser sii, nid d bereitschaft nomol e "six-pack" go hole... d bereitschaft am obe erschöpft si und diräggt heime go und nid d bereitschaft, direkt nachem spiel no id stadt go suufe...
ps:@whizzkid: fuessball ISCH unser läbe, nur erfolg isch nid alles ;)
Dem Blau der Treue ...
und der Liebe Rot ...
...sind wir ergeben bis in den Tod!

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Hennes&Mauritz hat geschrieben:ischers def. nid behindert! dä wird einigi nid handicapierte mensche no in sack stecke was sport agoht....!!!!
Natürlich, e Bei ab, ka jo jede locker wägstecke. I sags dr, das brucht einigi Joor, bis di do dra gwohnt hesch.

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

huenli hat geschrieben:mäinsch das jez ärnscht??? Denn miesste jo Fans vo verlierende verein numme no 10% geh... :rolleyes: as fan gisch doch äfach immr 100% mitem ziel, d'mannschaft z'pushe! und wenn si äinewäg verliere, isch treui gfrogt! miner mäinig noch chasch nid äfach dohogge und sage "bevor die nid 100% gänn, gib ich au nid 100%...", dasch doch birewäich, sorry! lis doch nomol am asselerade si bytrag, DAS isch em fan si ufgoob...:
Super fazit zoge hesch...

Ich bi dr erscht wo d'Mannschaft unterstützt, wenns mol nid lauft und's halt eifach i däm Momänt nid goht. Wenn i aber als Fan e Leischtig wie gester seh, wo nüd mit em könne het z'tue gha, als viel mehr mitem Wille und Liideschaft, denn han ich au kei Lust Wille und Liideschaft z'entwickle... Bi nach de Spiel in Bärn, Lissabon oder thun au drfür igstande, dass d'mannschaft unterstützig verdient het und ich a si glaube. Aber das gester isch eifach ganz öbbis anders gsi... bi dere lustlosigkeit vergoht mir alles!

aber wohrschins schätzisch du mi scho richtig i... wohn schliesslig nöcher an bärn als an basel und bi nur am singe wenn's glory z'hunte git...
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

auch wenn noch mehr von uns kommen kann: die Stimmung gestern in Sion war teilweise hervorragend meiner meinung nach, hätte der FCB besser gespielt und mehr gekämpft wäre bei uns wohl die Hölle los gewesen!!

fazit: das Ganze unbedingt am Mittwoch mitnehmen und alle anderen mitreissen, um auch zu Hause wieder einmal so richtig abzugehen!! und vielleicht tut uns die Mannschaft ja noch einen Gefallen und spielt auch wieder Fussball, wie es sich für einen Meister gehört!

immr lüter singe, bis dr fcb s'gool gschosse het!!!
cigán hat geschrieben:polizia assassini

huenli
Benutzer

Beitrag von huenli »

Bellach SO hat geschrieben:Super fazit zoge hesch...

Ich bi dr erscht wo d'Mannschaft unterstützt, wenns mol nid lauft und's halt eifach i däm Momänt nid goht. Wenn i aber als Fan e Leischtig wie gester seh, wo nüd mit em könne het z'tue gha, als viel mehr mitem Wille und Liideschaft, denn han ich au kei Lust Wille und Liideschaft z'entwickle... Bi nach de Spiel in Bärn, Lissabon oder thun au drfür igstande, dass d'mannschaft unterstützig verdient het und ich a si glaube. Aber das gester isch eifach ganz öbbis anders gsi... bi dere lustlosigkeit vergoht mir alles!

aber wohrschins schätzisch du mi scho richtig i... wohn schliesslig nöcher an bärn als an basel und bi nur am singe wenn's glory z'hunte git...
ich schätz dich gar nid y, ich han äfach e anderi ystellig, cha passiere... bi mir entwicklet sich weder wille no lideschaft, die isch do wenni am match-daag am morge ufstand. muess jo nid bi allne so sy, hoff de singsch am mittwuch äinewäg, so als hättisch geschtr nid dr match gluegt sondern nur in dr kurve gstande; ich ha d'stimmig geschtr nämmli geil gfunde, resultat hi odr här!
aso, zwäi daag fruscht looswärde und am mittwuch mit wille und lideschaft ins stadion laufe, ganz nachem motto:

lüter singe! immer lüter singe, bis dr fcb s'gool gschosse heeeet!!!!!
Dem Blau der Treue ...
und der Liebe Rot ...
...sind wir ergeben bis in den Tod!

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Asselerade hat geschrieben:und denn isch nach 5sek ruhe? sorry, bereitschaft zur ufopferig und nid d bereitschaft zum schöne obe.. d bereitschaft zum heiser sii, nid d bereitschaft nomol e "six-pack" go hole... d bereitschaft am obe erschöpft si und diräggt heime go und nid d bereitschaft, direkt nachem spiel no id stadt go suufe..

das sind die grosse, wichtige unterschied und nid was für lieder... alles usrede für öppis wo mr sich nid getraut uszspräche...
Die meiste Fans gön immerno zum Spass z'ha an d Mätch und nit zum e höcheri Mission z erfülle...

Es isch Freyzyt und nyt Arbetszyt....

Usserdäm gibi dene wo sage das es kei Eibahnstross ka si absolut rächt, wenn d Mannschaft sich so wie bim 4. Gool vo Sion verhaltet han i höchstens s Bedürfniss e paar vo dene Herre ume Blogg z'jage und weniger s Bedürfniss für si z singe...

Ach lirum, larum...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

Asselerade hat geschrieben:lächerlich!!!

scho mol in andere stadie gsii?? scho mol 50'000 lüt singe ghört??
weisch was isch dr grund?

bi de andere lieder het mr all 5min mol 10sek schreie könne, jetzte muess mr aber 90min SINGE... isch e unterschied.. s einte isch proll-getue, s andere isch ufopferig..

alli lieder töne abartig wenn sie vo 3'500 ltü vo unsere kurve dreiht wärde... mr muess halt nur öppis drfür gäh..
träum witter,

wenn du halb soviel Stadie wie ich gseh hesch bisch e Experte. Dört wos wirklich Stimmig het kunnts vo de Emotione, vom mitfiebere im ganze Stadion, nit vom Gesinge.
ich will widder Fuessball gseh!!!

zinni

Beitrag von zinni »

BS-Supporter hat geschrieben: LEUTE WACHT AUF¨!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaaaa, vertammt noch mal. schreit bis zum umfallen! wir erleben gerade eine neue situation was den kampf um den meistertitel angeht!

die ganze schweiz, wird auf den meistertitel von yb hoffen. es ist nicht mehr zwischen uns und den zürchern wo sich die symphatien und hass schweizweit teilen... alle werden auf basel schauen, und hoffen dass unser team verliert.... und all diese sollen hören, dass wir da sind! sie sollen uns hören!!!

schreit, und reisst alle die mit, die nicht mitmachen!

ich vermisse im übrigen die "natürliche" stadion stimmung....

was passiert, wenn in england oder sonst irgendwo da oben in den highlands ein spieler die mittellinie passiert? dann ist die hölle los und alle stehen auf und "feuern" an, in der hoffnung dass es ein tor gibt. weil sie im spiel sind und es in allen zügen mitleben! das gibts bei uns nicht!
nicht einmal wenn wir unsere fanlieder singen..... dann ist uns egal ob jemand aus unserem team am boden liegt. dann singen wir, oder die die es können weiter!

einerseits brauchen wir die fangesänge, sollten uns aber trotzdem mit dem spiel befassen und so für emotionen sorgen.

nun, morgen ist luzern - young boys. eine weitere runde und ich bin mir sicher, die berner werden stolpern!

z
faederli hat geschrieben:träum witter,

wenn du halb soviel Stadie wie ich gseh hesch bisch e Experte. Dört wos wirklich Stimmig het kunnts vo de Emotione, vom mitfiebere im ganze Stadion, nit vom Gesinge.
...ha!!! und ich hab da noch was zu dem geschrieben! RECHT HAST DU!!! viele von iuns leben das ganze zu wenig!

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

zinni hat geschrieben: was passiert, wenn in england oder sonst irgendwo da oben in den highlands ein spieler die mittellinie passiert? dann ist die hölle los und alle stehen auf und "feuern" an, in der hoffnung dass es ein tor gibt. weil sie im spiel sind und es in allen zügen mitleben!

z
was passiert wenn e Basler-Spieler d Mittellinie passiert??? Er bremst, spielt e Rückpass, den kunnt e Fehlpass und das wars. Das treit unglaublich zur Stimmig bi.
ich will widder Fuessball gseh!!!

busfahrt
Benutzer

Beitrag von busfahrt »

Nur So... hat geschrieben:Die meiste Fans gön immerno zum Spass z'ha an d Mätch und nit zum e höcheri Mission z erfülle...

richtig! gsehni au e so ...

das ganze kunnt mer irgendwie eifach z verkrampft vor! me ka lütt nid derzue
zwinge, dass sie liedeschaftlich und ussdurend singe, entweder me will das, oder
me wills ebbe nid!

quasimodo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von quasimodo »

faederli hat geschrieben:Dört wos wirklich Stimmig het kunnts vo de Emotione, vom mitfiebere im ganze Stadion, nit vom Gesinge.
Ja, so ist es. Und ich hoffe sehr, dass jetzt, wo es nochmal eng wird, auch die Emotionen zurückkommen. Auf dem Platz und auf den Rängen.
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

mimpfeli hat geschrieben: D'Fans könne no so für Stimmig sorge, mit sonere Anti-Leischtig wie geschter vergoht dr Hälfti vo de Fans s'Stimmig mache! Und das au zue Rächt! Dasch e verdammti Frächheit jedem Fan gegenüber gsi!
Richtig... 90 Minute isch duregsunge worde, sälbst nach em 3:2 und 4:2 no. Ich sälber ha nach em 4:2 ufghört. Wenn d Mannschaft Arbetsverweigerig betribt, chan ich das au

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

whizzkid hat geschrieben:Eifach 90 Min. "Fuessball isch nid alles im Läbe ..." go singe mit dem isches nid gmacht
FUESSBALL DAS ISCH UNSER LÄÄBE....

und wenn dr teggscht richtig weisch denn kunnsch au drus wieso dasses lang gsunge wird....

scheiss diskussion....würde eifach alli in dr kurve ihri frässi uffrisse und alles
gäh in dene 90 minute es würd knalle...aber solang mr lieber s bier in dr hand
hebt und zerscht mol öpis will seh ufem fäld, solang wirds bliibe wies isch..
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

cigán hat geschrieben:FUESSBALL DAS ISCH UNSER LÄÄBE....

und wenn dr teggscht richtig weisch denn kunnsch au drus wieso dasses lang gsunge wird....

scheiss diskussion....würde eifach alli in dr kurve ihri frässi uffrisse und alles
skandal! :D ;)
Basel ai Liebi!!!

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

cigán hat geschrieben:FUESSBALL DAS ISCH UNSER LÄÄBE....

Gibe dir oft rächt, aber das gester, han ich als FCB-Fan scho sehr lang nüm gseh. Isch wohl öbbe bim legendäre 1:8 zum Saisonstart 01/02 gsi, wo i s'letschtmol sone lust- und emotionslosi Mannschaft ha gseh. Do fallts mir (ka si, dass das bi andere nid dr Fall isch) eifach schwär, mi z'begeistere und mi arsch ufzrisse... Wenn gfightet worde wär und me sich gäge d'Niederlag gstemmt hät, wär das alles für mi kei Problem gsi, aber das isch nid dr Fall gsi. I ka mi mitere Niederlag uswärts im Wallis abfinde, aber vo mir us kunnts halt no ufs WIE a... und so WIE's gester isch gsi, isch für mi nid akzeptabel...
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

Nur So... hat geschrieben:Die meiste Fans gön immerno zum Spass z'ha an d Mätch und nit zum e höcheri Mission z erfülle...

Usserdäm gibi dene wo sage das es kei Eibahnstross ka si absolut rächt, wenn d Mannschaft sich so wie bim 4. Gool vo Sion verhaltet han i höchstens s Bedürfniss e paar vo dene Herre ume Blogg z'jage und weniger s Bedürfniss für si z singe...

Ach lirum, larum...
ich versuech nur ufzelle, dass mr für gueti stimmig au muess ufopferig bringe.. ich mach die regle jo nid, sondern die isch überall uf dr wält glich.. die pünggt wo ich ufzellt han, sind nunmol tatsache.. das wo du gschriebe hesch, het naütlrich au sini richtigkeit, nru isch dr thread nid vo mir ufgmacht worde und minere meinig noch degget sich d ahsprüch (gueti stimmig, d mannschaft nach vorne triibe) und dr ihsatz (ehnder e hobby, fründe träffe, bierli träffe) vielfach nid...vo däm her, mach nid ich d regle, sondern ich schriebs eifach ahne wies isch...

p.s.: wenns nur e hobby isch, und mr die ufopferig nid will gäh (was ich persönlich verstoh kah), denn muess mr aber au nid übere selbstlüg go d liederwahl ahprangere.. irgendneuemets gohts halt nümme uf

p.s.: d entwicklig im spiel wie gestert (was du ahsprichsch) isch natürlich öppis ganz anderes und do hesch natürlich au recht
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

naja...geschtr isch dr fcb trotz em schlächte spiel no sehr lang füüre triibe
worde....nachem 4te goal het aber jede mol langsam d hoffnig uffgäh au uffgrund
vom spielverlauf....normal...isch nüt verwärflichs..wennd mannschaft eso
schuttet isches verständlich wenn mr denn mol nümme mag..
-- prime crime --

crazychillbär
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crazychillbär »

Ach lirum, larum...
also wenn das für di arbeit isch, di mannschaft mit nem dauersupport z`unterstütze, den isch glaub jede diskussion zwecklos!!!??ok oder eifach mit dene, für di es arbeit isch!!
Wasi geil gfunde ha geschter, dass während dr pause einige eifach durchgsunge haen!!
Meh cha lyt jo nid dezue zwinge, dass sie durchgehend singe, di eine mache das ussem herze heraus und die wo meh zwingt oder will sie eifach total besoffe sin mache eh numme kurz mit!!
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!

Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

Kompliment an dich dieser text ist das beste,was ich seit langem hier gelesen habe!

heute ist der tag nach gestern. gestern war ich sauer,ja stinkesauer auf den fcb. aber heute sehe ich das ganze schon wieder von der anderen seite.
WIR müssen um diesen titel kämpfen...
die mannschaft soll merken,dass wir hinter ihr stehen
der gegner soll merken,das er in basel ist und sozusagen in der Hölle
die fans im ganzen stadion sollen merken, was zur geilen stimmung beitragen

ladet eure Bateriiien und mit vollem einsatz gehts in die MK gegen gcz.
schreit euch den ärger aus dem leib und singt uns zum meister
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Premius
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Premius »

ich behaupten es hat halt auch damit zu tun, dass man die billigsten tickets nicht ausschliesslich in der kurve anbieten sollte. dann würden sich die im thread erwähnten fans, die zum spass an ein spiel gehen und diejenigen, welche das ganze als "arbeit" verstehen unter umständen besser aufteilen.

wobei diese entwicklung leider nachträglich sowieso nur sehr schwer und langfristig zu beheben ist...

danish dynamite
Erfahrener Benutzer

Beitrag von danish dynamite »

BS-Supporter, du sprichsch mr usem Härz!

Und well jo jetz so vill die neui CD hän, sött me jo die Liedr au langsam könne...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Hennes&Mauritz hat geschrieben: oder öpis neuers...pooooopopopopopopopopopopopoppoooooooooopopp wär doch au no geil...
Jä bisch denn nid grad deprimiert??
:D :D
Bild
Bild
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

Terry26 hat geschrieben:Macht nichts .... das schaffen wir schon alleine :p :D ;)
Das einzige was ihr alleine schaffen müsst ist damit fertig zu werden, wenn ihr uns im letzten Spiel die Ehre erweist und dem neuen schweizer Meister beim Einmarsch spalier-steht! :D Dazu die Gewissheit, dass es für euch auch in den nächsten Jahren nichts zu holen gibt!

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

pro aggro-lieder gege gayC!!!!!!! nüd mit ninabuschischlof sondern VOLLGAS!! *wird wie immer im C voll durekeie und mehr als proletehaft gröhle* :cool:
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

hmm..auf...denn könne mr 90 min. lang "schiess e goal", "hurensöhne gcz",
"ihr seid ein scheiss verein" "eure eltern" etc singe..voll geil...git sicher e einmaligi
atmosphäre wo dr fcb nach vorne triibt.... :rolleyes:
-- prime crime --

Back in town
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Back in town »

cigán hat geschrieben:hmm..auf...denn könne mr 90 min. lang "schiess e goal", "hurensöhne gcz",
"ihr seid ein scheiss verein" "eure eltern" etc singe..voll geil...git sicher e einmaligi
atmosphäre wo dr fcb nach vorne triibt.... :rolleyes:
Hejooo, Loooos !!

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Spontan fällt mir der Film 'La grande vadrouille' ein(u.a. Louis de Funes, Bourvil und ein paar Töitsche), in dem Louis seinem Gevatter reichhaltiges Essen aus der Kantine der Auberge mit aufs Zimmer bringt, wo auch Nazis nächtigen. Nur blöd, dass sich sowohl sein Companion wie auch Staffeloberscht in der Zimmernummer irren. So liegt also der Fettwanst neben ihm(statt sein Copain)und schnarcht penetrant. Louis' Kommentar: ppchhhhrrrrrr in einer Lautstärke, die den letzten Muffel vom Sessel reisst.

In diesem Sinne, ich erwarte im Spiel vom MI auch vom hintersten und letzten in Sektoren B, C, G, und vor allem A lautstarkes Echo: EEFFFCCEEEBBBEE! :cool:
quasimodo hat geschrieben:Ich denke, man muss diferenzieren. Nicht alle Lieder kommen eintönig rüber, es gibt durchaus solche, die absolut geil und druckvoll tönen, zB. dasjenige, bei welchem immer wieder die Zeile "du weisch genau ..." vorkommt (sorry, kenn den Namen des Liedes nicht, wie gesagt, ich bin altershalber Kurven-Outsider ... :o ).

@ asselrade: Es ist schon richtig, dass echter Support Aufopferung bedeutet und ich wollte euer Engagement in keiner Weise kritisieren. Aber um 30'000 zum Singen zu bringen, muss man eben vielleicht gewisse Kompromisse eingehen.
Mir ist das 'e' aus Titel: 'D'Mutt enzer Kurve schtooht hinter diir' zu gepresst, so sagen es die Zirücher vom ZF. :rolleyes:
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Antworten