hani genau s gliche dänkt. mach di nid lächerlig, h&m, nid jede nid-dütsche muess automatisch schlächt si.cigán hat geschrieben:h&m...wär dr caicedo wiis und usem nördliche nochberland hättsch
scholang si trikot und e poschter überem bett....

da er sich bei mir auf der Ig-liste ist kann (oder will) seine Beiträge sowieso nicht lesen. An der Qualität seiner Posts hat sich mit höchster Wahrscheinlichkeit nichts geändert. Aber als ob H&M etwas von Fussball verstehen würde....tanner hat geschrieben:@h&m
das einzige was du noch kannst ist wohl provozieren und scheisse
schreiben![]()
wenigstens kann er was...was man von dir nicht behaupten kann...tanner hat geschrieben:@h&m
das einzige was du noch kannst ist wohl provozieren
Aha....du meisncha aber scho dr caicedo vom fcb oder?Hennes&Mauritz hat geschrieben:hallo forumsfründe,
mol e frog in d rundi, i glaub do inne hets viel caicedo untrestützer und sonigi wo in ihm e riese talänt und versprächig für zuekunft sehn...
sorry, aber dä typ ka jetzt ächt nid viel...ähnlichi veralagig wie dr tum damals, aber um klasse schlächter...muesch froh si wen dr pass über fünf meter akunnt. ei gueti aktion hüt, woner schön zrugglegt vo dr grundlinie us. suscht wiedermol e totalusfall..schlächti ballführig und technik, no miesere absclhuss. vo mir usgseh e völlig überschätzte spieler wo erst no s usländer kontigänt betrifft...
stellet dä an strosse rand und bits gäld verdiene mit däm..
Wäre aber auch nicht der erste, der nach einer Saison schon von halb Europa gejagt wird. Sondern etwa der fünfte oder sechste..Bender hat geschrieben:Wäre nicht der erste talentierte Fussballspieler, der unter Gross zum Kopfballverlängerer oder defensiven Vorposten mutiert.
bla bla bla sorry ^^ zum glück isch das nid d realität sondern nume dini meinig ^^Hennes&Mauritz hat geschrieben:hallo forumsfründe,
mol e frog in d rundi, i glaub do inne hets viel caicedo untrestützer und sonigi wo in ihm e riese talänt und versprächig für zuekunft sehn...
sorry, aber dä typ ka jetzt ächt nid viel...ähnlichi veralagig wie dr tum damals, aber um klasse schlächter...muesch froh si wen dr pass über fünf meter akunnt. ei gueti aktion hüt, woner schön zrugglegt vo dr grundlinie us. suscht wiedermol e totalusfall..schlächti ballführig und technik, no miesere absclhuss. vo mir usgseh e völlig überschätzte spieler wo erst no s usländer kontigänt betrifft...
den gibt es sogar in sehr gut !Hennes&Mauritz hat geschrieben:hallo forumsfründe,
hö? e video vom caicedo am afrika cup würdmi interessiere...Heavy hat geschrieben:Guckst du U17 WM / Afrika Cup... e riese Show wo de abzoge het. Chrönig ishc sis Solo gsi.
Dört hesch gseh was de Jungi ma cha... Hei ihn Diversi Clübs (PSG) welle verpflichte... tja er isch denn halt scho bi uns gsi.
wie kamme nur e sonne scheiss schriiebe......,wennme eine an strooserand sött stelle, den di, und zwar zum kräftig driischutte!! birreweich!!!!!Hennes&Mauritz hat geschrieben:hallo forumsfründe,
mi also auBasic hat geschrieben:hö? e video vom caicedo am afrika cup würdmi interessiere...
maradoo hat geschrieben:Gewissen Menschen gegenüber kann man seine Intelligenz nur auf eine Art beweisen, nämlich, indem man nicht mehr mit ihnen redet.
Arthur Schopenhauer (1788-1860)
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
well näbe dra di fründin druf isch...cigán hat geschrieben:wieso hangt denn das poschter vo mir über dim bett?
felipe 532min 3 töpf 1 assistHennes&Mauritz hat geschrieben:well näbe dra di fründin druf isch...![]()
chillet doch mol..könnet mi als arsch bezeichne..aber viel positivs het dr caicedo im FCB TRIKOT noni bote....
und lut fcb hp isch dr rakitic ebefalls joorgang 1988...und jetzt saget nid dr caicedo het ähnlich viel zeigt wie dr ivan...
maradoo hat geschrieben:felipe 532min 3 töpf 1 assist
ivan 1310min 3 töpf 2 assist
und? und?? hmm??? heschn aifach bekoh...
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen