Internetzugang

Der Rest...
Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Sunrise ghört abgfacklet de drecks lade die händs doch tatsächlich gschaft das ich kündet han bevor ich au nume 1 mol im Internet gsi bin!

TOD UND HASS :mad:
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Vincent Vega hat geschrieben:Mä cha nid überall sälber drusscho und sich sälber informiere! Interessier mich nunmol weder fürs Innäläbe vo PCs, no für d Installation vo ADSL/Wireless usw.
I will, ADSL/Wireless aschliesse, Computer aschalte, surfe!
D Kombination Cablecom, US Robotics, Mac het mi so bislang voll überzügt. (Wobi i au scho vernoh han, dass Cablecom Scheiss Support, Schwankige usw. heg, bi mir isch bislang alles bestens!

Zu Sunrise: Mir hei inere WG mol Sunrise gha, e schlächtere Support ha i no niä erläbt!
Exakt.
Wenn ich Post bekumm ich muess öbbis eso und eso ändere, das funktioniert denn aber nitt, bim Support gohts locker e Stund bis me mit eme menschlige (halbwägs) Wäse redet, zahle duet me aber logischerwyys vorher scho und die Null hett denn au no kei Ahnig, denn isches obermiehsam!!! :mad:

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

eine weitere alternative: Mobile Internet Card (PCMCIA). Datenübertragung via Mobilfunknetz. IdR nur für Laptops. Gibt Pauschalangebote. Nicht für Vielsurfer. Für Studenten attraktive Angebote.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

Vincent Vega hat geschrieben:Mä cha nid überall sälber drusscho und sich sälber informiere! Interessier mich nunmol weder fürs Innäläbe vo PCs, no für d Installation vo ADSL/Wireless usw.
okay, jede isch do halt verschiede! ich informier mi lieber sälber im internet oder frog denn halt imne fachgschäft.
aber anderi frog: wenn ihr alli überd hotlines läschteret wieso bruuchet ihr se denn? froget imne fachgschäft oder kollege wo drus chömme!

Vincent Vega hat geschrieben:Zu Sunrise: Mir hei inere WG mol Sunrise gha, e schlächtere Support ha i no niä erläbt!
ich weiss es nid! hanen nonie bruucht. aber chamer scho vorstelle, dass die hotlines beschisse sin. aber ebbe, wie obe scho gseit: fachgschäft, kollege wo drus chömme etc.
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Rankhof hat geschrieben:eine weitere alternative: Mobile Internet Card (PCMCIA). Datenübertragung via Mobilfunknetz. IdR nur für Laptops. Gibt Pauschalangebote. Nicht für Vielsurfer. Für Studenten attraktive Angebote.
Seeeeehr gute Idee, hab letzte Woche die Rechnung für die Monate September/Oktober erhalten. Läpische CHF 612.40....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Vincent Vega
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Vincent Vega »

eleven hat geschrieben:okay, jede isch do halt verschiede! ich informier mi lieber sälber im internet oder frog denn halt imne fachgschäft.
aber anderi frog: wenn ihr alli überd hotlines läschteret wieso bruuchet ihr se denn? froget imne fachgschäft oder kollege wo drus chömme!

ich weiss es nid! hanen nonie bruucht. aber chamer scho vorstelle, dass die hotlines beschisse sin. aber ebbe, wie obe scho gseit: fachgschäft, kollege wo drus chömme etc.
I frog wenn immer möglich Kollegä!
Zu de Hotlines: do giz seht wohl gueti! Bsp. VISA, UBS, Swisscom falle mir do grad i.
Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!

Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Lou C. Fire hat geschrieben:Seeeeehr gute Idee, hab letzte Woche die Rechnung für die Monate September/Oktober erhalten. Läpische CHF 612.40....
naja ebe geeignet für studente ;) jommere nid das isch für dich e e trinkgeld :p
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Vincent Vega
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Vincent Vega »

Lou C. Fire hat geschrieben:Seeeeehr gute Idee, hab letzte Woche die Rechnung für die Monate September/Oktober erhalten. Läpische CHF 612.40....
Do hesch anschinend ind Schissi glängt... :p :D
Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!

Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Dark Coyote hat geschrieben:naja ebe geeignet für studente ]
Vincent Vega hat geschrieben:Do hesch anschinend ind Schissi glängt... :p :D
ha reklammiert und d Swisscom isch mr seeeehr grosszügig entgege gho, well sie mi bim Vertragsabschluss falsch beroote gha hän. Dodrmit wäre mr widdr mol bim Thema: Swisscom isch e gueti Buude, y will mr nid vorstelle was gsi wär, hätti das Abo bi Sunrise gmacht.... wär vermuetlig jezz no in dr Warteschleife vo dr Hotline..... so geil, e Telefongsellschaft, wo me telephonisch nid erreiche gha!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Lou C. Fire hat geschrieben:ha reklammiert und d Swisscom isch mr seeeehr grosszügig entgege gho, well sie mi bim Vertragsabschluss falsch beroote gha hän.
Was hän si dir denn gseit und vor allem wie hesch du das bewiese und nomol vor allem, was heisst entgägecho?
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Grga Mali hat geschrieben:Was hän si dir denn gseit und vor allem wie hesch du das bewiese und nomol vor allem, was heisst entgägecho?
i has nid miesse beweise, y ha e fryndlige Briefg schriibe und ne mi Standpunggt dargleggt (s hät drum e "Packet" gäh, woni numme ca. 4/5 berächnet bygho hät, speziell fyr im Usland und ych bruuchs jo fasch usschliesslig im Usland) Do het mr denn e fryndligs Frolein aaglyyte und gmeint d Berootig im Swisscom-Shop sig wahrschinlig nid so guet gsi und da ich e guete Kund sig (ha alles bi dr Swisscom Feschtnetz, Handy, privat, gschäftlig) wurde si mir ufgrund vo däm Packet abrächne und hän mr 467.40 guetgschriibe.

PS; z erwähne wär no, as y scho div. mol Rächnige um die 70.00 -oder 80.00 Stai gha ha, das het mi nid gross g,juggt, diesmol hani das Teil aber in Italie brucht und me weiss jo, kumm yber dr Gränze, scho s erscht mol bschisse worde....

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

[quote="Lou C. Fire"]i has nid miesse beweise, y ha e fryndlige Briefg schriibe und ne mi Standpunggt dargleggt (s hät drum e "Packet" gäh, woni numme ca. 4/5 berächnet bygho hät, speziell fyr im Usland und ych bruuchs jo fasch usschliesslig im Usland) Do het mr denn e fryndligs Frolein aaglyyte und gmeint d Berootig im Swisscom-Shop sig wahrschinlig nid so guet gsi und da ich e guete Kund sig (ha alles bi dr Swisscom Feschtnetz, Handy, privat, gschäftlig) wurde si mir ufgrund vo däm Packet abrächne und hän mr 467.40 guetgschriibe.

PS]

Das teent jo nid slächt, wenn si das andere Päggli hän, denn verstand y das, isch abbr glich no e nätti Geschte vo dr Swisscom, wie gseit, bi dr Sunrise wärsch hättsch wohrschinz no miesse druffzahle will du s falsche Päggli gwählt hesch.

aber nid dr Josef

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Grga Mali hat geschrieben:Das teent jo nid slächt, wenn si das andere Päggli hän, denn verstand y das, isch abbr glich no e nätti Geschte vo dr Swisscom, wie gseit, bi dr Sunrise wärsch hättsch wohrschinz no miesse druffzahle will du s falsche Päggli gwählt hesch.
dasch jo genau dr Punggt gsi. I bin in Shop und hat gseit, i meechts Mobile Unlimited und bruuchs hauptsächlig im Usland, hauptsächlig Italie. Denn het sie gmeint, mr hän do s passende, das koschtet fynf Stutz in dr Stund (allerdings numme in dr Schwiiz, wieni jezz weiss... :rolleyes: ). Guetgläubig wieni halt bin, hani unterschriibe und mi nid witer drum kimmeret.

Wie au immer, s isch mehr als aaständig vo dr Swisscom und dr bescht isch, das Frolein het denn no gmeint "ohh i seh grad im novämber hän sie au no CHF 70.00, sin sie do au im Usland gsi?", hani g'antwortet "jo, aber wysse sie was? vergässe sie's"...

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Lou C. Fire hat geschrieben: Wie au immer, s isch mehr als aaständig vo dr Swisscom und dr bescht isch, das Frolein het denn no gmeint "ohh i seh grad im novämber hän sie au no CHF 70.00, sin sie do au im Usland gsi?", hani g'antwortet "jo, aber wysse sie was? vergässe sie's"...
So bisch halt! Keini cha dir widerstoh.. Isch si wenigschtenz guet gsi?

aber nid dr Josef

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

Mi würd interessiere was das für e Paket isch!

World Data Option Month??

CHF 149.00 / Monat
100 MB inbegriffen
Preis für weitere MB CHF 3.00
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

FCB Forever hat geschrieben:Mi würd interessiere was das für e Paket isch!

World Data Option Month??

CHF 149.00 / Monat
100 MB inbegriffen
Preis für weitere MB CHF 3.00
Weiss jezz grad nid wie's heisst, koschtet eifach CHF 5.00 im Monet (keini MB inbegriffe) und denn zahlsch in dr Schwyyz CHF 5.00 ind dr Stund und im Ussland CHF 3.00 pro MB.

s World Date Option Month macht fyr mi kai Sinn, willi jo nid andurend im Usland bin.

EDIT: s heisst World Data Option

Exilbasler04
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Exilbasler04 »

baslerin hat geschrieben:Mumpf, kennsch den die Ortschaft nid? i wohn nuni lang in dem Kaff!!! :D
ziehsch lieber uff Stei und gosch zur Cablecom... ;)

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

baslerin hat geschrieben:ha mi villicht falsch usdruggt, ha scho ä festnetzaschluss, bi eifach bi keim Abieter, benutz nume sNatel...
satsky...internet via satspiegel
"Mai abbassero la mia bandiera"

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

i ha jo gschribe, NID FÜR VIELSURFER ;)

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

ebichu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ebichu »

Lou C. Fire hat geschrieben:Lou: "wie lautet ihre POP3 Adresse?"
Sunrise hotline: "was ist das?"

Isch aifach dr Hammer!
rofl, ich cha nümm.

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

[quote="Rankhof"]i ha jo gschribe, NID FÜR VIELSURFER ]

ähhhmmm, das sin grad emol 50 MB gsi woni bezoge ha, allerdings im Usland, in Italie notabene, sprich ca. 12 Eier pro MB, isch tatsächlig sehr gynschtig...

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

Ich empfehle dir Cablecom. Bin seit 4 Jahren ziemlich zufrieden damit, hat sich mittlerweile auch stetig gebessert, die gute Cablecom (besonders der Support).

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Lou C. Fire hat geschrieben:ähhhmmm, das sin grad emol 50 MB gsi woni bezoge ha, allerdings im Usland, in Italie notabene, sprich ca. 12 Eier pro MB, isch tatsächlig sehr gynschtig...
kann ich was dafür, wenn du das falsche Angebot wählst?

http://www.sunrise.ch/privatkunden/mobi ... ckarte.htm

bei einem 2-Jahres-Vertrag monatliche Kosten von Fr. 43.-- (PCMCIA-Karte gratis) und pro Monat 2 GB Transfer (national) + 1000 Wlan-Minuten an Sunrise Hotspots

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Rankhof hat geschrieben:kann ich was dafür, wenn du das falsche Angebot wählst?

http://www.sunrise.ch/privatkunden/mobi ... ckarte.htm

bei einem 2-Jahres-Vertrag monatliche Kosten von Fr. 43.-- (PCMCIA-Karte gratis) und pro Monat 2 GB Transfer (national) + 1000 Wlan-Minuten an Sunrise Hotspots
Du bist aber des Lesens schon mächtig?

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Lou C. Fire hat geschrieben:Du bist aber des Lesens schon mächtig?
wäge? Ich weiss dass du im Usland gsi bisch. Aber d baslerin wotts jo in dr Schwiiz nutze.

Oder meinsch wäg de 43 Fr.? Das isch abegrächnet, will 3 Monetsgebühre erloh wärde.

Oder wäge was susch?

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Rankhof hat geschrieben:wäge? Ich weiss dass du im Usland gsi bisch. Aber d baslerin wotts jo in dr Schwiiz nutze.

Oder meinsch wäg de 43 Fr.? Das isch abegrächnet, will 3 Monetsgebühre erloh wärde.

Oder wäge was susch?
uf das wo Du Bezug gnoh hesch, isch d Nutzig vom Internet im Usland und d Baslerin het jo in ihrem erscht Byrag sowieso gsait, as sie viel im Internet wott surfe.
PS: Sunrise isch e Schaisslade, ob die wahnsinnig viel WLAN Spots hän isch nomol e ganz e anderi Froog...

Antworten