TOD UND HASS

Exakt.Vincent Vega hat geschrieben:Mä cha nid überall sälber drusscho und sich sälber informiere! Interessier mich nunmol weder fürs Innäläbe vo PCs, no für d Installation vo ADSL/Wireless usw.
I will, ADSL/Wireless aschliesse, Computer aschalte, surfe!
D Kombination Cablecom, US Robotics, Mac het mi so bislang voll überzügt. (Wobi i au scho vernoh han, dass Cablecom Scheiss Support, Schwankige usw. heg, bi mir isch bislang alles bestens!
Zu Sunrise: Mir hei inere WG mol Sunrise gha, e schlächtere Support ha i no niä erläbt!
okay, jede isch do halt verschiede! ich informier mi lieber sälber im internet oder frog denn halt imne fachgschäft.Vincent Vega hat geschrieben:Mä cha nid überall sälber drusscho und sich sälber informiere! Interessier mich nunmol weder fürs Innäläbe vo PCs, no für d Installation vo ADSL/Wireless usw.
ich weiss es nid! hanen nonie bruucht. aber chamer scho vorstelle, dass die hotlines beschisse sin. aber ebbe, wie obe scho gseit: fachgschäft, kollege wo drus chömme etc.Vincent Vega hat geschrieben:Zu Sunrise: Mir hei inere WG mol Sunrise gha, e schlächtere Support ha i no niä erläbt!
Seeeeehr gute Idee, hab letzte Woche die Rechnung für die Monate September/Oktober erhalten. Läpische CHF 612.40....Rankhof hat geschrieben:eine weitere alternative: Mobile Internet Card (PCMCIA). Datenübertragung via Mobilfunknetz. IdR nur für Laptops. Gibt Pauschalangebote. Nicht für Vielsurfer. Für Studenten attraktive Angebote.
I frog wenn immer möglich Kollegä!eleven hat geschrieben:okay, jede isch do halt verschiede! ich informier mi lieber sälber im internet oder frog denn halt imne fachgschäft.
aber anderi frog: wenn ihr alli überd hotlines läschteret wieso bruuchet ihr se denn? froget imne fachgschäft oder kollege wo drus chömme!
ich weiss es nid! hanen nonie bruucht. aber chamer scho vorstelle, dass die hotlines beschisse sin. aber ebbe, wie obe scho gseit: fachgschäft, kollege wo drus chömme etc.
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
Do hesch anschinend ind Schissi glängt...Lou C. Fire hat geschrieben:Seeeeehr gute Idee, hab letzte Woche die Rechnung für die Monate September/Oktober erhalten. Läpische CHF 612.40....
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
ha reklammiert und d Swisscom isch mr seeeehr grosszügig entgege gho, well sie mi bim Vertragsabschluss falsch beroote gha hän. Dodrmit wäre mr widdr mol bim Thema: Swisscom isch e gueti Buude, y will mr nid vorstelle was gsi wär, hätti das Abo bi Sunrise gmacht.... wär vermuetlig jezz no in dr Warteschleife vo dr Hotline..... so geil, e Telefongsellschaft, wo me telephonisch nid erreiche gha!Dark Coyote hat geschrieben:naja ebe geeignet für studente ]
Vincent Vega hat geschrieben:Do hesch anschinend ind Schissi glängt...![]()
![]()
Was hän si dir denn gseit und vor allem wie hesch du das bewiese und nomol vor allem, was heisst entgägecho?Lou C. Fire hat geschrieben:ha reklammiert und d Swisscom isch mr seeeehr grosszügig entgege gho, well sie mi bim Vertragsabschluss falsch beroote gha hän.
i has nid miesse beweise, y ha e fryndlige Briefg schriibe und ne mi Standpunggt dargleggt (s hät drum e "Packet" gäh, woni numme ca. 4/5 berächnet bygho hät, speziell fyr im Usland und ych bruuchs jo fasch usschliesslig im Usland) Do het mr denn e fryndligs Frolein aaglyyte und gmeint d Berootig im Swisscom-Shop sig wahrschinlig nid so guet gsi und da ich e guete Kund sig (ha alles bi dr Swisscom Feschtnetz, Handy, privat, gschäftlig) wurde si mir ufgrund vo däm Packet abrächne und hän mr 467.40 guetgschriibe.Grga Mali hat geschrieben:Was hän si dir denn gseit und vor allem wie hesch du das bewiese und nomol vor allem, was heisst entgägecho?
dasch jo genau dr Punggt gsi. I bin in Shop und hat gseit, i meechts Mobile Unlimited und bruuchs hauptsächlig im Usland, hauptsächlig Italie. Denn het sie gmeint, mr hän do s passende, das koschtet fynf Stutz in dr Stund (allerdings numme in dr Schwiiz, wieni jezz weiss...Grga Mali hat geschrieben:Das teent jo nid slächt, wenn si das andere Päggli hän, denn verstand y das, isch abbr glich no e nätti Geschte vo dr Swisscom, wie gseit, bi dr Sunrise wärsch hättsch wohrschinz no miesse druffzahle will du s falsche Päggli gwählt hesch.
So bisch halt! Keini cha dir widerstoh.. Isch si wenigschtenz guet gsi?Lou C. Fire hat geschrieben: Wie au immer, s isch mehr als aaständig vo dr Swisscom und dr bescht isch, das Frolein het denn no gmeint "ohh i seh grad im novämber hän sie au no CHF 70.00, sin sie do au im Usland gsi?", hani g'antwortet "jo, aber wysse sie was? vergässe sie's"...
Weiss jezz grad nid wie's heisst, koschtet eifach CHF 5.00 im Monet (keini MB inbegriffe) und denn zahlsch in dr Schwyyz CHF 5.00 ind dr Stund und im Ussland CHF 3.00 pro MB.FCB Forever hat geschrieben:Mi würd interessiere was das für e Paket isch!
World Data Option Month??
CHF 149.00 / Monat
100 MB inbegriffen
Preis für weitere MB CHF 3.00
i ha jo gschribe, NID FÜR VIELSURFERLou C. Fire hat geschrieben:Seeeeehr gute Idee, hab letzte Woche die Rechnung für die Monate September/Oktober erhalten. Läpische CHF 612.40....
kann ich was dafür, wenn du das falsche Angebot wählst?Lou C. Fire hat geschrieben:ähhhmmm, das sin grad emol 50 MB gsi woni bezoge ha, allerdings im Usland, in Italie notabene, sprich ca. 12 Eier pro MB, isch tatsächlig sehr gynschtig...
Du bist aber des Lesens schon mächtig?Rankhof hat geschrieben:kann ich was dafür, wenn du das falsche Angebot wählst?
http://www.sunrise.ch/privatkunden/mobi ... ckarte.htm
bei einem 2-Jahres-Vertrag monatliche Kosten von Fr. 43.-- (PCMCIA-Karte gratis) und pro Monat 2 GB Transfer (national) + 1000 Wlan-Minuten an Sunrise Hotspots
wäge? Ich weiss dass du im Usland gsi bisch. Aber d baslerin wotts jo in dr Schwiiz nutze.Lou C. Fire hat geschrieben:Du bist aber des Lesens schon mächtig?
uf das wo Du Bezug gnoh hesch, isch d Nutzig vom Internet im Usland und d Baslerin het jo in ihrem erscht Byrag sowieso gsait, as sie viel im Internet wott surfe.Rankhof hat geschrieben:wäge? Ich weiss dass du im Usland gsi bisch. Aber d baslerin wotts jo in dr Schwiiz nutze.
Oder meinsch wäg de 43 Fr.? Das isch abegrächnet, will 3 Monetsgebühre erloh wärde.
Oder wäge was susch?