Nostradamus' Reisebericht: Grindelwald!

Der Rest...
Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!! ich ha an eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeim obe im C*****t mit mim C*** 5'000 S***z duuuuregloh!!

Zfriede Nosti?

schwarzarbeiter
Benutzer

Beitrag von schwarzarbeiter »

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:Und zur "Scheissfrisur": Wenigschtens hani eini!
Stimmt. Glatze gseht an dir eifach beschisse us. gäll. Siegfried....

Alte, ich gang nid in Beate Use. E guete Kolleg vo mir het geili Internet connections........

Au wenn s Trois Pommes mi Grössi hät, würdi nid döt ane go. Wenn de di döt ikleidsch gsesch us wie e sonne überbezahlte, kleine, versaute dräcks Stricher. Also so wie du.

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

Rinoceronte hat geschrieben:Stimmt. Glatze gseht an dir eifach beschisse us. gäll. Siegfried....

Alte, ich gang nid in Beate Use. E guete Kolleg vo mir het geili Internet connections........

Au wenn s Trois Pommes mi Grössi hät, würdi nid döt ane go. Wenn de di döt ikleidsch gsesch us wie e sonne überbezahlte, kleine, versaute dräcks Stricher. Also so wie du.
dämfall freut's mi für di, dass du nid meh gäld als e praktikante-lohn vrwalte muesch... und vowäge stricher: zu mir isch no nie e schwule cho und het gseit, dass är uf mi stoht. :)
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:dämfall freut's mi für di, dass du nid meh gäld als e praktikante-lohn vrwalte muesch... und vowäge stricher: zu mir isch no nie e schwule cho und het gseit, dass är uf mi stoht. :)
Toll, derfür ha ich no nie Pissi gsoffe. :eek:

Und usserdäm, die kömme jo au nid zu dir und sage si liebe di. Die kömme und sage: "Also du bitch, hier sind 10 Euro und nun bück dich!"

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

huere dräggs scheiss excel tabälle bullshit wixxer arschloch scheisse zigünerprogramm scheisse!

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Rinoceronte hat geschrieben:huere dräggs scheiss excel tabälle bullshit wixxer arschloch scheisse zigünerprogramm scheisse!
WORD :p

Der Text, den Sie eingegeben haben, ist zu kurz. Bitte erweitern Sie den Text auf die minimale Länge von 10 Zeichen.
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

tod und hass dr frau fink!!!!!

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

schwarzarbeiter hat geschrieben:www.wayne-interessierts.com
du interessierst am wenigsten!

Mr. Blonde
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mr. Blonde »

Rinoceronte hat geschrieben: Und usserdäm, die kömme jo au nid zu dir und sage si liebe di. Die kömme und sage: "Also du bitch, hier sind 10 Euro und nun bück dich!"
:D :D herrlig

Vasil Levski
Erfahrener Benutzer

muahahahahaha....

Beitrag von Vasil Levski »

ZU HART!

:eek:
S.P.Q.R.

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Wo ist denn Nosti??

So, das sin jetzt zwei Stund sit em Nosti sim letschte Itrag...

Ich würd sage är het glutscht (jede mues si gäld verdiene) oder är het sich in sim Mittagskund verschetzt und ka im Momänt nüm sitze (AUA AUA, mues e scheissgfühl si)...

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Vasil Levski hat geschrieben:ZU HART!

:eek:
zerst mol chille...

"pfffffff"

zu hart...du bisch dumm :eek:
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

Rinoceronte hat geschrieben:So, das sin jetzt zwei Stund sit em Nosti sim letschte Itrag...

Ich würd sage är het glutscht (jede mues si gäld verdiene) oder är het sich in sim Mittagskund verschetzt und ka im Momänt nüm sitze (AUA AUA, mues e scheissgfühl si)...
:rolleyes:

Es git Lüt, die trage no öbbis zum Allgemeinwohl bi und schaffe zwüschedure.
Aber dini Phrasedräscherei isch eh langwilig.

Aber isi, hämmer uns wieder gärn. :eek: :cool:

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben: :rolleyes:

Es git Lüt, die trage no öbbis zum Allgemeinwohl bi und schaffe zwüschedure.
Aber dini Phrasedräscherei isch eh langwilig.

Aber isi, hämmer uns wieder gärn. :eek: :cool:
Muahahahaha. Du bisch Lehrling. Was schaffsch du scho. Vo wäge Phrasedrescherei: du hesch doch eifach nüt me zum sage. You got punkt!!!!

schwarzarbeiter
Benutzer

beginner hat geschrieben:du interessierst am wenigsten!
do het dini mama e aber e anderi meinig :cool:

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

Rinoceronte hat geschrieben:Muahahahaha. Du bisch Lehrling. Was schaffsch du scho. Vo wäge Phrasedrescherei: du hesch doch eifach nüt me zum sage. You got punkt!!!!
:rolleyes:

Wo di dr Gott gschaffe het, hetr gschraue "Hirn hämmer keins meh. Ab jetzt git's Titte."!

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

I ha lieber e bitz Fleisch uf de Knoche als dass i usgseh wie e albino Äthiopier, gäll Nosti.
Zudäm, wo Gott mi gschaffe het het är gfunde: "Wow bi ich toll, jetzt nämme mr si Kot und baschtle dr Nosti......"

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

schwarzarbeiter hat geschrieben:do het dini mama e aber e anderi meinig :cool:
und dini mama isch sehr guet!

Dude
Neuer Benutzer

Beitrag von Dude »

Rinoceronte hat geschrieben:I ha lieber e bitz Fleisch uf de Knoche als dass i usgseh wie e albino Äthiopier, gäll Nosti.
Zudäm, wo Gott mi gschaffe het het är gfunde: "Wow bi ich toll, jetzt nämme mr si Kot und baschtle dr Nosti......"
Grmpf.... :D :D :D

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

Rinoceronte hat geschrieben:I ha lieber e bitz Fleisch uf de Knoche als dass i usgseh wie e albino Äthiopier, gäll Nosti.
Hey Praktikant, Kaffi mues ufgfüllt wärde und dr Müll muesch no usebringe.

Und sorry, ha jo nüt gege dini Körperfülli. Us dir chönt meh sicher 3-4 hübschi Mensche baschtle.

Zudäm duesch mr irgendwie leid. Loosisch jo uf dr Dreamcast immer voll ab bim Virtua Soccer...

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:Und sorry, ha jo nüt gege dini Körperfülli. Us dir chönt meh sicher 3-4 hübschi Mensche baschtle.

Zudäm duesch mr irgendwie leid. Loosisch jo uf dr Dreamcast immer voll ab bim Virtua Soccer...
Buh! Dä Spruch hesch im Fame scho brocht bi dere andere Gritte. Billig, wölle go doppelbelegig mache. Los dr doch öbbis neus ifalle, du Stricher.

Nosti, Virtua Soccer isch kei richtig Fuessballspiel. Du bisch dr einzig Spasti wo das game würklig toll findet. Gimmer e Strategiespiel und ich mach di platt.

Du bisch Lehrling du Tropekopf! Bestand zerscht emol d Abschlusspriefig und denn rede mr witr, gäll....

schwarzarbeiter
Benutzer

beginner hat geschrieben:und dini mama isch sehr guet!
vo dir het sie leider nur gseit sie heb mitleid mit dinnre fründin und sie würdere jetzt e dildo kaufe....

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

Rinoceronte hat geschrieben:Buh! Dä Spruch hesch im Fame scho brocht bi dere andere Gritte. Billig, wölle go doppelbelegig mache. Los dr doch öbbis neus ifalle, du Stricher.

Nosti, Virtua Soccer isch kei richtig Fuessballspiel. Du bisch dr einzig Spasti wo das game würklig toll findet. Gimmer e Strategiespiel und ich mach di platt.

Du bisch Lehrling du Tropekopf! Bestand zerscht emol d Abschlusspriefig und denn rede mr witr, gäll....
Kei richtigs Fuessballspiel? Jooooooo, nur well's nid so eifach isch wie alli andere Fuessballspieli (wo ich di au würd abeloh, nach 1 Std.-Probespiele)...
Und Virtua Tennis mach di in 3 Sätz innerhalb vo 90 Sekunde fertig, ohni dass du 1 Punkt machsch!

Dr Spruch hani wirklig scho s' zweite mol brocht. Aber dä isch halt so guet, dass är mues vröffentlicht wärde. :D

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Nur well du keini Kollege ka hesch und dine Siegfried Heiler Jugend im YES verbrocht hesch (Komisch, aber wieso hesch di mit em Gäld wo de uf em Strich verdient hesch nid ändlig lo umwandle, sondern hesch alles im YES verzoggt?) muesch jetzt nid meine de sigsch en.

1 Stund probespiele? 1 STUND? Was bisch denn du für e Zigünerlusche. Hesch das bi dim Erschte Mol au verlangt? 1 Stund an ihm probespiele bevor de weisch wies goht?!

Dude
Neuer Benutzer

Beitrag von Dude »

Rinoceronte hat geschrieben:Nur well du keini Kollege ka hesch und dine Siegfried Heiler Jugend im YES verbrocht hesch (Komisch, aber wieso hesch di mit em Gäld wo de uf em Strich verdient hesch nid ändlig lo umwandle, sondern hesch alles im YES verzoggt?) muesch jetzt nid meine de sigsch en.

1 Stund probespiele? 1 STUND? Was bisch denn du für e Zigünerlusche. Hesch das bi dim Erschte Mol au verlangt? 1 Stund an ihm probespiele bevor de weisch wies goht?!
:eek: Joyoyoioyoi....do gaat's aber ab! :D :D

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

Rinoceronte hat geschrieben:Nur well du keini Kollege ka hesch und dine Siegfried Heiler Jugend im YES verbrocht hesch (Komisch, aber wieso hesch di mit em Gäld wo de uf em Strich verdient hesch nid ändlig lo umwandle, sondern hesch alles im YES verzoggt?) muesch jetzt nid meine de sigsch en.

du bisch jo nur nie im yes gsi, well du di nid unter d' mensche getraut hesch und s' gliche spieli einsam vor dr dreamcast zockt hesch. und wieso sött ich mi umwandle? wilsch mi abfülle und denn heime näh? miesstisch jo fascht, wenn sich scho mol e frau mit dir abgit. wobi nymphomanine hänn sicher freud an dir. bi dir git's einiges zum usesuuge...

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

Der Friede sei mit Euch!

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:du bisch jo nur nie im yes gsi, well du di nid unter d' mensche getraut hesch und s' gliche spieli einsam vor dr dreamcast zockt hesch. und wieso sött ich mi umwandle? wilsch mi abfülle und denn heime näh? miesstisch jo fascht, wenn sich scho mol e frau mit dir abgit. wobi nymphomanine hänn sicher freud an dir. bi dir git's einiges zum usesuuge...
Billig.
Ich will jo au numme öbbis vo Nymphe (Freighttrain bisches).
Du sötsch di umwandle, well dr all die Fitschi Sheboys und Boytoys dr dini Kunde wägnämme und wenn de scho wie e Frau anehebsch und sugsch, denn kasch du grad so guet lo umbaue...
Alte, ich ha sicher nie Virtua Soccer 2000 zoggt.

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

Rinoceronte hat geschrieben:Billig.
Ich will jo au numme öbbis vo Nymphe (Freighttrain bisches).
Du sötsch di umwandle, well dr all die Fitschi Sheboys und Boytoys dr dini Kunde wägnämme und wenn de scho wie e Frau anehebsch und sugsch, denn kasch du grad so guet lo umbaue...
Alte, ich ha sicher nie Virtua Soccer 2000 zoggt.
Virtua Soccer hesch sicher zockt. D' Zahlekombination dehinter isch sekundär.

Und zudäm... Y stand uf fiechti Muschis, geili Vaginas und rasierti Fützli! Do du das au weisch, frog ich mi wieso du die ganz Zyt schriibsch, ich sig schwul. Wünschisch dr das ächt? :cool:

Antworten