panda hat recht!

ich wünschte, ich hätte "deine probleme "nidganzbache hat geschrieben:Ist das die Panda-Elle, mit der da gemessen wird?
Wenn ich bedenke, dass fuer Mailand, Rom, Bremen, Schalke etc. 1 Ferientag reichte, und ich dafür eine Kultfahrt geboten bekam, sei dies im Partyzug oder im Car, und ich nun fuer ein Spiel, welches keine 2 Autostunden entfernt stattfindet wieder 'nen halben abgeben soll... "Aufwand" und Etrag stimmen mE nicht ganz überein
Mir persönlich reichts auch nicht ohne Ferientag, werde diesen halben auch nicht beziehen - ist mir schlicht zu dumm, ständig nach der Pfeiffe der UEFA oder der Fernsehanstalten zu tanzen...
Dafuer dann am 10. Mai in Eindhoven![]()
Was argumentirre man, ich han schdolz, ich han ehr, willsch fettlinidganzbache hat geschrieben:@gevatter
argumentieren oder bleiben lassen, merci
Naja wurds Gigi prozentual soviel in FCB stegge wie gwüssi vo uns, dr FCB wär glaub ein vo der riichschte ClübStarmaster hat geschrieben:i gang überall ane zum mi verein unterstüze, ob ferie oder nit oder ob schuel oder nit, scheiss egal! i hätt nit emol gäld für dä match am dunschtig aber i pump hlat eifach mini eltere a, das läuft scho!
panda hat recht!![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
I ha nid gseit dass i s nid verstand, wenn me halt würklich nid chan frei neh... s goht mer jo au so, ha au e Job woni nid eifach e halbe oder ganze Tag eifach so chan frei neh wenn i verplant bi.Riquelme hat geschrieben:Es gönn jo gnueg lüt uf stroosburg! die wo do bliibe, sölle doch do bliibe! worum söttme jetzt druff ummehacke? verstands nit ganz!!![]()
sgit sicher lüt wo bis jetzt in turin, mailand, manchstr und suscht neume gse sin und jetzt eifach nit chönne am donnstig,
Du musst Dich nicht verteidigen. Es ist OK, dass Du nicht gehst.nidganzbache hat geschrieben:Klar,
jeder kann Ueberzeit einziehen und denn Mittag durcharbeiten![]()
@gevatter
argumentieren oder bleiben lassen, merci
Tja Prioritäte hii oder här...ich ka zum Bispil au nit goh will d Aspielzyt so frieh isch. Bi z Manchester, Newcastle, Mailand, Gelsenkirchen, Monaco, etc. gsi und sunscht an jedem Match (wenn möglich au Fründschaftsspiel) awäsend.Blauderi hat geschrieben:Du musst Dich nicht verteidigen. Es ist OK, dass Du nicht gehst.
Nur hat Panda wirklich recht: Jeder setzt sich seine Prioritäten selbst.