Anliegen Strasbourg

Diskussionen rund um den FCB.
Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

i gang überall ane zum mi verein unterstüze, ob ferie oder nit oder ob schuel oder nit, scheiss egal! i hätt nit emol gäld für dä match am dunschtig aber i pump hlat eifach mini eltere a, das läuft scho!

panda hat recht! :D
PETRIC RAUS

Sad Mo S.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sad Mo S. »

nidganzbache hat geschrieben:Ist das die Panda-Elle, mit der da gemessen wird?

Wenn ich bedenke, dass fuer Mailand, Rom, Bremen, Schalke etc. 1 Ferientag reichte, und ich dafür eine Kultfahrt geboten bekam, sei dies im Partyzug oder im Car, und ich nun fuer ein Spiel, welches keine 2 Autostunden entfernt stattfindet wieder 'nen halben abgeben soll... "Aufwand" und Etrag stimmen mE nicht ganz überein

Mir persönlich reichts auch nicht ohne Ferientag, werde diesen halben auch nicht beziehen - ist mir schlicht zu dumm, ständig nach der Pfeiffe der UEFA oder der Fernsehanstalten zu tanzen...

Dafuer dann am 10. Mai in Eindhoven :)
ich wünschte, ich hätte "deine probleme " :(

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

nidganzbache hat geschrieben:@gevatter
argumentieren oder bleiben lassen, merci
Was argumentirre man, ich han schdolz, ich han ehr, willsch fettli :mad:
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Riquelme
Benutzer

Beitrag von Riquelme »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Was argumentirre man, ich han schdolz, ich han ehr, willsch fettli :mad:
*tränengelacht*

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Starmaster hat geschrieben:i gang überall ane zum mi verein unterstüze, ob ferie oder nit oder ob schuel oder nit, scheiss egal! i hätt nit emol gäld für dä match am dunschtig aber i pump hlat eifach mini eltere a, das läuft scho!

panda hat recht! :D
Naja wurds Gigi prozentual soviel in FCB stegge wie gwüssi vo uns, dr FCB wär glaub ein vo der riichschte Clüb :D
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Riquelme hat geschrieben:Es gönn jo gnueg lüt uf stroosburg! die wo do bliibe, sölle doch do bliibe! worum söttme jetzt druff ummehacke? verstands nit ganz!! :(

sgit sicher lüt wo bis jetzt in turin, mailand, manchstr und suscht neume gse sin und jetzt eifach nit chönne am donnstig,
I ha nid gseit dass i s nid verstand, wenn me halt würklich nid chan frei neh... s goht mer jo au so, ha au e Job woni nid eifach e halbe oder ganze Tag eifach so chan frei neh wenn i verplant bi.
Aber i mach kei Unterschied zwüsche neme CL-Spiel (woni praktisch immer gfehlt ha wills nie passt het uswärts) und eme scho fascht entschidene Spiel z Strossburg.

Ich verstand eifach nid wies tausigi gschafft hei ame Mittwuch für e Spiel in Italie frei z neh, aber s jetz nur e paar hundert schaffe e halbe Tag uf Strossburg z fahre... Begründige wie "Turin/Mailand/Ängland si Kult-Fahrte gsi, was isch scho Strossburg", das isch das wo mer echli z dänke git (mol abgseh drvo, dass d Kult-Fahrte wohl ehnder an die abglägenere Orte stattgfunde hei...)

Aber schlussändlich mues es jede sälber wüsse ;)

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

nidganzbache hat geschrieben:Klar,
jeder kann Ueberzeit einziehen und denn Mittag durcharbeiten :rolleyes:

@gevatter
argumentieren oder bleiben lassen, merci
Du musst Dich nicht verteidigen. Es ist OK, dass Du nicht gehst.

Nur hat Panda wirklich recht: Jeder setzt sich seine Prioritäten selbst.
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe

Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Mir Mien Uns Nid Gegesitig Fix Mache Well Me Nid Mitkunnt. I Begriffs Au Nid, Worum Me Nid 2,3 Stund Frei Ne Kann, Aber Lieber 2000 Assis Dert Als 8000 Inkl.dsek Kuehglocke Etc.

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Blauderi hat geschrieben:Du musst Dich nicht verteidigen. Es ist OK, dass Du nicht gehst.

Nur hat Panda wirklich recht: Jeder setzt sich seine Prioritäten selbst.
Tja Prioritäte hii oder här...ich ka zum Bispil au nit goh will d Aspielzyt so frieh isch. Bi z Manchester, Newcastle, Mailand, Gelsenkirchen, Monaco, etc. gsi und sunscht an jedem Match (wenn möglich au Fründschaftsspiel) awäsend.

Das het aber nütt mit Prioritäte setze zTue...wenn me d Arbet nit eifach vorverschiebe ka (jä das gits au) und d Persone wo Stellverträtig würde übernäh au nit awäsend sin wäge Ferie, denn kasch sälber au nit eifach verschwinde... Wär wirklig geil gsi Mol e UEFA-Cup Match in dr Nöchi zseh. Aber ebe...denn fahre mer halt nach Bukarest...DAS wird derfür richtig kultig! ;)
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

[quote="Fire of Basle"]Tja Prioritäte hii oder här...ich ka zum Bispil au nit goh will d Aspielzyt so frieh isch. Bi z Manchester, Newcastle, Mailand, Gelsenkirchen, Monaco, etc. gsi und sunscht an jedem Match (wenn möglich au Fründschaftsspiel) awäsend.

Das het aber nütt mit Prioritäte setze zTue...wenn me d Arbet nit eifach vorverschiebe ka (jä das gits au) und d Persone wo Stellverträtig würde übernäh au nit awäsend sin wäge Ferie, denn kasch sälber au nit eifach verschwinde... Wär wirklig geil gsi Mol e UEFA-Cup Match in dr Nöchi zseh. Aber ebe...denn fahre mer halt nach Bukarest...DAS wird derfür richtig kultig! ]

Scho klar; das mit de Prioritäte han y aifach so gmaint, ass wenn de Morn zoobe am säggsi Vater wurdisch, denn hättsch vermuetlig noon e baar Heebel mehr in Bewegig gsetzt, zum könne goo. Y mergg das jo an mir: Y bi nit z Monaco gsi, will y mer die zweiehalb Dääg nit ha welle frei nää. Mööglig wärs irgendwie dängg scho gsi...
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe

Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

und goht jetzt öbber am 16:20 uff e zug???
ich würd au cho...

Antworten