[quote="blubb"]wie sehts us mit ufhöre kiffe? het do ein bruchbari tipps?
ich bi so aggro wenni nüt z rauche ha ich motz alles und jede permanänt aa... sogar d fründin (und das machi sunsch sehr sehr sälte)
au nach 3 täg iisernem durehebe und ere fründin wo wohl bald drvo gloffe wär hannis denn aber wieder bliibe loh...
kömmed nit mit sport, bi e fuuli sau und ha kei bock eifach neume in e fitness studio z hocke woni kei sau kenn und mi zum aff mach
bi also dankbar wenn ein das problem kennt und paar bruchbari tipps het ]
am beschte ischs glaub wenn vo afang a nid so vill duesch kiffe. jede weiss, wenn mol dinne bisch chunnsch schwer wieder use...
ich rauch unter dr wuche meischtens nid mehr als 1 jay/tag. am wucheend ischs bitz mehr. will aber jetzt au probiere vom mäntig bis am donnschtig nüm z'kiffe.
mit iischlofe hani nonie problem gha (ehner mit uffstoh am morge, aber das hani scho immer gha) und mit aggro wärde weni nüt zkiffe ha au nid. viellicht liggts an minere iischtellig, aber so sache mache mir nid vill us.
wieme vom höche konsum wäg chunnt isch schwierig z'säge. isch glaub eifacher grad ganz uffzhöre...
ich weiss nid öb irgendwelchi tropfe, pille oder anderi droge hälfe. ich dänk eifach muesch di sälber überwinde ame keins z'rauche. eifach nei säge!
peace