Rauchen aufhören?

Der Rest...
kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Taratonga hat geschrieben:na na na!!! nur nicht tiefstapeln mei Junge!
hesch du uffghört oder han ych?

und ha erscht no mee bier mööge dringge nochaane ..... mit vyyl de gringere nochwirggigen am nägscht morge ...... ha denn hald e baar kilöli zueglegt ..... aber die han y mittlerwyylen au wiider im griff ...... :D :D :D

O.Hitzfeld
Erfahrener Benutzer

Beitrag von O.Hitzfeld »

blubb hat geschrieben:jo ich weiss haargenau was du meinsch!

das sött me spötischtens merke wenn me am elfi znacht bi wind und räge dusse uf dr kurier wartet und sich wie e junkie druff freut wenner denn nach 20 minute verspötig ändlig kunnt...

aber ebbe au wennis mir vornimm zum aaständig sii zu dr fründin oder so es goht eifach nit, dr kleinscht schissdrägg bringt mi uf 2000 uffe ...

es isch e verdammti scheiss droge, dass weissi sälber guet gnueg, aber s ganze drumherum zum ufhöre isch mr zviel wärt... klar bini drvo überzügt d fründin würd zue mir halte und au mit mir zämme ufhöre aber wenni sie denn die ganz zyt fertig mach und immer ummejommere dasi eins rauche muess isches au zum kotze...

ich hoff eifach dasi eines tages mol so rächt jääs drunter kumm vo däm scheiss dasi eifach ka ufhöre und kei bedürfniss mehr ha drnoch (so wie damals mitm zigi rauche, ufs mol hanni bi jedem zug fascht miesse kotze und sithär hanni kei zigi me aaglängt)

thx für di post! guet z wüsse das es au lüt git wo us dere kacke use cho sin... wohrschiinlich wirds denn bi mir erscht dr fall sii wenni mol e sohn oder e tochter ha..
es isch machbar, mer muess es nur wölle! Ich rauch syt öppe 16 Joor mehr oder weniger täglich und es het mi letschtes Joor scho agschisse, au wäge dr Gsundheit und ich bi immer meh am Morge schlächt usem Bett ko. Ich ha den bis zem Friehlig Pause gmacht und ha dr Summer über widder gsugt und war gli widder im alte Raschter dinne. Jetzt rauch i nur no am Wucheänd oder wenn emol e Match under dr Wuche isch. Es goht mer besser und vorallem han ich soviel Zyt wie no nie drvor! Ich schloof guet und bi am Morge topfit! Am Zobe drüllt sich nid allesums suge, sondern ich bi widder richtig aktiv und gang unter dr Wuche in Usgang und erläb öppis.
Ich gha Dich aber au verstoh, mer muess es wölle, suscht hesch kai Chance. E Problem isch au wenn alli dini Kollege suge und du den immer drmit konfrontiert wirsch.
Wenn de ufhöre willsch, dann machs, oder reduziers! Mach dir aber e Programm, was de am Zobe mache wodsch, mach ab, gang go ässe und lueg, dass de spot Hei kunnsch und den grad go schloofe gohsch, ohni no aine z`baue.....jedi freii Sekunde ghs dr zem Verhängnis wärde.....

Ich gha dr aber au sage, es isch herrlich am Morge mit nem klare Kopf ufzwache und nid erscht drey Kaffi suffe miesse, bis de asprechbar bisch!
======================
dem Blau der Treue der Liebe Rot
sind wir ergeben bis in den Tod

Fight the Power - A.C.A.B - F.T.P.

snatch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von snatch »

c.o.p.d shalalalala-lalalalalalala-shalalala-la c.o.p.d

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

I rauch eigentlich erscht ca. 1 Joor. Us langwile wo ich 3 Mönet arbeitslos gsi bi, plötzlich immer wie mehr und jetzt 1 Päckli am Tag.
Aber in letschter Zyt hani immer wie mehr Atemproblem und es isch unregelmässig, aber es isch nachere Zigi dr Fall amigs.
Usserdäm hani au oft Problem bim schlofe und ufstoh und eifach dr Stutz au.. 2 Tonne im Joor für Zigis.. unglaublich! ;)
Merks au bi Sport oder nur scho bim Träppelaufe (Dachwohnig..).
Wasi au merk.. i mag nüme so suffe an de Mätch, wenni eins rauch und das goht wirklich nit!!! :D
Wie gseit: Mol e Zigi ab und zue alli paar Dääg, überhaupt kei Thema und Problem. Mol kucken, mini letschte paar rauchi hüte no und den wird gekämpft.

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

also ich ha jetzte hütte graucht... aber bis jetzte 2.. und am Obe bini e bi dr Fründin, also bruchi keini Zigis..

Guet, ich ha keini wölle rauche.. aber 2 sind jo nid so viel.. aber für hüt gits keini meh..

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

[quote="O-Bolle"]also ich ha jetzte hütte graucht... aber bis jetzte 2.. und am Obe bini e bi dr Fründin, also bruchi keini Zigis..QUOTE]

Logik wo? :confused:

frisch verknallt und nonstop am poppen?

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

O-Bolle hat geschrieben:.. aber für hüt gits keini meh..
So setzisch Du Di sälber schonemol unter Drugg, vo wäge wytteri Ziggi's sinn 'verbote'.

und scho wirdsch wölle eini rauche.
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

O-Bolle hat geschrieben:also ich ha jetzte hütte graucht... aber bis jetzte 2.. und am Obe bini e bi dr Fründin, also bruchi keini Zigis..
Logik wo? :confused: frisch verknallt und nonstop am pimpern? :D

Trunkenbold
Benutzer

Beitrag von Trunkenbold »

blubb hat geschrieben:jo ich weiss haargenau was du meinsch!

das sött me spötischtens merke wenn me am elfi znacht bi wind und räge dusse uf dr kurier wartet und sich wie e junkie druff freut wenner denn nach 20 minute verspötig ändlig kunnt...

aber ebbe au wennis mir vornimm zum aaständig sii zu dr fründin oder so es goht eifach nit, dr kleinscht schissdrägg bringt mi uf 2000 uffe ...

es isch e verdammti scheiss droge, dass weissi sälber guet gnueg, aber s ganze drumherum zum ufhöre isch mr zviel wärt... klar bini drvo überzügt d fründin würd zue mir halte und au mit mir zämme ufhöre aber wenni sie denn die ganz zyt fertig mach und immer ummejommere dasi eins rauche muess isches au zum kotze...

ich hoff eifach dasi eines tages mol so rächt jääs drunter kumm vo däm scheiss dasi eifach ka ufhöre und kei bedürfniss mehr ha drnoch (so wie damals mitm zigi rauche, ufs mol hanni bi jedem zug fascht miesse kotze und sithär hanni kei zigi me aaglängt)

thx für di post! guet z wüsse das es au lüt git wo us dere kacke use cho sin... wohrschiinlich wirds denn bi mir erscht dr fall sii wenni mol e sohn oder e tochter ha..
Eine weitere Erfahrung ist diejenige, dass dir durchs kiffen extrem viel anderes, wichtigeres im Leben nebensächlich erscheint. Gerade wenn du in jugendlichem Alter (um 16 Jahre, heute ists ja wohl eher um 13...) damit beginnst und relativ regelmässig dem Rauschgift frönst, verpasst du verdammt viel.

In meiner damaligen Clique drehte sich fast alles nur ums kiffen und um kiffverwandte Themen. Man traf sich an Orten wo man kiffen konnte und das war meistens auch schon das ganze Wochenend-programm. Heute bereue ich das!

Ab und zu eins kiffen ist für mich nach wie vor OK aber einfach nicht mehr in dem Ausmass wie früher. Ich kenne auch niemanden persönlich, der durchs kiffen auf die "harten Sachen" gekommen ist. Ich kenne aber andere persönlich, für die ist das grüne Kraut beinahe der einzige Lebensinhalt, sie sind quasi "besessen" von dem Zeug und das ist definitiv Scheisse!!
per aspera ad astra

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

[quote="blubb"]wie sehts us mit ufhöre kiffe? het do ein bruchbari tipps?

ich bi so aggro wenni nüt z rauche ha ich motz alles und jede permanänt aa... sogar d fründin (und das machi sunsch sehr sehr sälte)

au nach 3 täg iisernem durehebe und ere fründin wo wohl bald drvo gloffe wär hannis denn aber wieder bliibe loh...

kömmed nit mit sport, bi e fuuli sau und ha kei bock eifach neume in e fitness studio z hocke woni kei sau kenn und mi zum aff mach :p

bi also dankbar wenn ein das problem kennt und paar bruchbari tipps het ]

am beschte ischs glaub wenn vo afang a nid so vill duesch kiffe. jede weiss, wenn mol dinne bisch chunnsch schwer wieder use...
ich rauch unter dr wuche meischtens nid mehr als 1 jay/tag. am wucheend ischs bitz mehr. will aber jetzt au probiere vom mäntig bis am donnschtig nüm z'kiffe.

mit iischlofe hani nonie problem gha (ehner mit uffstoh am morge, aber das hani scho immer gha) und mit aggro wärde weni nüt zkiffe ha au nid. viellicht liggts an minere iischtellig, aber so sache mache mir nid vill us.

wieme vom höche konsum wäg chunnt isch schwierig z'säge. isch glaub eifacher grad ganz uffzhöre...
ich weiss nid öb irgendwelchi tropfe, pille oder anderi droge hälfe. ich dänk eifach muesch di sälber überwinde ame keins z'rauche. eifach nei säge!

peace
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Wie gseit, mi Motto : "alles im masse" . Ha gar nit graucht, den nur eini nach em ässe und den immer wie mehr. Aber das het jede für sich sälber z verantworte, aber ha eifach gmerkt, schlussändlich machts di hi.
Egal was für droge (und ja, i zähl alk do dezue). Fahrsch eifach besser nach dere Methode und huet ab, vo allne dene wo gar nüt bruche!
Jäjä me wird älter und weiser.. aber die Erfahrige muess jede für sich mache.

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

Pascilicious hat geschrieben:Wie gseit, mi Motto : "alles im masse" . Ha gar nit graucht, den nur eini nach em ässe und den immer wie mehr. Aber das het jede für sich sälber z verantworte, aber ha eifach gmerkt, schlussändlich machts di hi.
Egal was für droge (und ja, i zähl alk do dezue). Fahrsch eifach besser nach dere Methode und huet ab, vo allne dene wo gar nüt bruche!
Jäjä me wird älter und weiser.. aber die Erfahrige muess jede für sich mache.
schoscho. im mass goht fascht alles! aber ame dörf mes au überschritte... wie du seisch, jede isch sälber verantwortlich für sini tate...

die wo nüt bruuche hän trotzdäm irgendöbbis anders. glaub nid dra, dass me ohni sini eigeni droge cha sii. ich glaub dra, dass es lüüt git wo ohni alk, kiffe, zigis, koks, LSD etc etc läbe, aber drfür hän die irgend e anderi sucht; sie figge ihre hund, frässe tonnewiis süesses, frässe nur fettigs etc. etc. jede mensch het sini persönlichi droge...
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

ha au uffghört vor ca 2 monet...bis jetzt gohts guet...mieh ha ich vor allem die erschte 3-4 dääg ka...nochär eigentlich gar nüm...

ha zwar ab und zue mol luscht uff e ziggi, halt so die situatione wo friehner immer eini azunde hesch (ha doch 10 joor graucht)...vor allem so nach eme feine esse gluschtets mi scho amme no....aber bis jetzt isch es nur e gluscht gsi und kei gier nach ere ziggi...

wie ha ich uffghört? inneri istellig het mol sicher gstumme..ich ha eifach welle uffhöre, uss gsundheitlicher sicht wie au finanzieller....
ohni pfläschterli und so züggs...ha mr au kei ander "hobby" zuegleggt wo ich uffghört ha...also kei ersatz gsuecht...bi eifach überzüggt dass es mir guet goht ohni rauche...so kli a la "tschakkaaaa, du schaffst es"....naja, hoffe es blibt au drbi....ha scho es paar versüech hinter mir....dä gseht bis jetzt am erfolgrichschte uss....vor allem weiss ich ganz genau, es git kei einzigi ziggi mehr..ich bild mr nüm ih, eini würds no vertrage...das hets nämlig immer wieder zum schittere verurteilt...die bekannti "ach kum, jetzt ha ich so lang ohni ziggi könne si, eini vertreihts scho no"...

good luck uff jedefall au dir...und well done
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

[quote="eleven"]schoscho. im mass goht fascht alles! aber ame dörf mes au überschritte... wie du seisch, jede isch sälber verantwortlich für sini tate...

die wo nüt bruuche hän trotzdäm irgendöbbis anders. glaub nid dra, dass me ohni sini eigeni droge cha sii. ich glaub dra, dass es lüüt git wo ohni alk, kiffe, zigis, koks, LSD etc etc läbe, aber drfür hän die irgend e anderi sucht]
Jo guet, das het scho öbis, dass me sunscht irgende usglich het oder e usläbig brucht. Klar, me darf au mol "abstürze"...hehe. Aber eifach nit zur gwohnheit cho loh.. bruchs eifach nüme.

Griech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Griech »

'S Päggli wo de grad hesch eifach wägwärfe. Nümm fertigrauche, kei letschti Ziggy meh..., eifach wäg demit. Und wenn de entschlosse bisch ufz'höre machsch das au.

Und wenn denn keini Zigarette meh hesch keini meh Kaufe, in Arbetspausene, während Mätsch, im Usgang, nachem Ficke, nachem Ässe, während em Suffe und au zum Musik loose nie meh e Zigarette aalänge. Am beschte tuesch näbe Raucher sitze und ziehsch dä Rauch immer und immer wieder iine, bis es richtig hässlig findsch (Passiv-Rauche find au ich als Raucher sehr hässlig).

So han ich nach einige Joor mol vo eim Tag uf en andere mit Rauche ufg'hört...

...und nach 9 Mönet wieder demit aag'fange. Well y dänggt ha ich könn doch ab und zue im Usgang wieder ei, zwei Schlööt rauche. So bin y jetz' wieder bimene halbe Päckli pro Tag.

4053
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4053 »

snatch hat geschrieben:rede dir immer ein, dass du eine verdammte flasche bist, ein waschlappen ein versager etc. wenn du es nicht schaffst!

.....eine frage des stolzes seinen inneren schweinehund zu überwinden!
danke für den arschtritt :D wxr
FREYSTAATBASEL 2003

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

s' einzige wo hilft, isch e inneri überzügig. und die übezügig kunnt z' schtand , wenn me eifach emol si verschtand benutzt, uns sich rational knallhart mit de fakte befasst. d' läbenserwartig singgt, wenn me nid sich nid scho vorhär lungekräbs oder copd ifangt, s' koschtet gäld und ohni s' rauche fühlt me sich eifach besser. denn halt öfters e täfeli oder kaugummi in dr schnuure, und denn kunnt dasch scho guet.
aber jo nid unter drugg setzte, denn drugg heisst immer, dass dr widerschtand no immens gross isch, also keini ziilsetzige, verbot, eignigs abwärte und andere grümpel, denn das bringt nüt, denn zerscht mues wirklig d' überzügig do si, ufzhöre. au keini hochphilosophische frooge, denn irgendwenn het eifach jede mol agfänge, ohni dass me nach öbbis tiefgründigem suecht, denn das isch völlig unnötig.
und noch was: was "the kaiser" kann, könnt ihr schon lange :p
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Respect an all jene, die aufzuhören probieren :)
Am einfachsten ist, wenn man gar nicht damit beginnt :cool: Keine gesundheitlichen Probleme, eine Menge Geld für gescheitere Sachen...

Hier noch ein kleiner Beitrag von mir euch beim aufhören zu helfen (wenn ich rauchen würde, würde mich so etwas wahrscheinlich zum aufhören bewegen:

Bild

Bild

Sind beides Fotos von Raucherlungen...

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

tonton hat geschrieben:Hier noch ein kleiner Beitrag von mir euch beim aufhören zu helfen (wenn ich rauchen würde, würde mich so etwas wahrscheinlich zum aufhören bewegen:
Sind beides Fotos von Raucherlungen...
glaubs mr, so ebbis bewirkt eher s gegeteil....wenn ich so sache gseh ha oder mr drvo gredet het..ha ich automatisch zur ziggi glänggt...es het mi nid wirklich drvo abghalte...

gruess vo eme sit 2 monet (und hoffentlig für immer) ex-raucher
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

O-Bolle hat geschrieben:Also ich bin dran...

wie habt ihr es geschafft? Eure Tricks? Habt ihr es überhaupt geschafft? :o

Vielen Dank für nützliche Tipps :)
der rauch ist ein böser dämon!
er will dich besiegen und lullt dich ein.
lass es dir nicht gefallen, sei klug und bekämpfe ihn!
es ist ganz einfach: entweder du oder er!
denk dran: du bist der klügere!
achtung! nie wieder & zu keiner zeit einen lungenzug!
dann bist du verloren!

du bist der held!

und wirst noch viel spass haben.

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Scott hat geschrieben:glaubs mr, so ebbis bewirkt eher s gegeteil....wenn ich so sache gseh ha oder mr drvo gredet het..ha ich automatisch zur ziggi glänggt...es het mi nid wirklich drvo abghalte...

gruess vo eme sit 2 monet (und hoffentlig für immer) ex-raucher
hmmm... i dem Fall hoffi, dass es das nöd wieder bewirkt hät..
Wennds scho 2 Mönet gschafft häsch, chasch es glaub scho schaffe :) Ussert du hetsch no e Militärdienstleistig ide nöchste Ziit ;)

I'll keep my fingers crossed :p

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

tonton hat geschrieben: Bild
hehe, sieht lustig aus. :p

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

[quote="tonton"]Ussert du hetsch no e Militärdienstleistig ide nöchste Ziit ]

neeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn!!!! :D

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

ha mol sone absturz kha das i 2-3 dääg kotzt ha, die dääg nit graucht, den grad gar nümm agfange...

öbe 6mönet spöter widr agfange.... :rolleyes:
Basel ai Liebi!!!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Bis zue 2 Päckli pro Daag graucht. Nach dr Lektüre isch mer's vrlaidet.

Bild
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

übrigens es gibt doch so ein "berühmt berüchtigtes" Buch das einem hilft Nichtraucher zu werden. Weiss jemand noch wie es hiess und von wem es war?
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Träxli hat geschrieben:übrigens es gibt doch so ein "berühmt berüchtigtes" Buch das einem hilft Nichtraucher zu werden. Weiss jemand noch wie es hiess und von wem es war?
Schätzli, das isch jetzt abr nid di ärnscht?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Diggi_Eier hat geschrieben:Schätzli, das isch jetzt abr nid di ärnscht?
villicht het si klini brüscht???

Träxli
Neuer Benutzer

Beitrag von Träxli »

Diggi_Eier hat geschrieben:Schätzli, das isch jetzt abr nid di ärnscht?
Doch doch :D

(Gute Vorsätze fürs neue Jahr)
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!

Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!

pernod
Neuer Benutzer

Beitrag von pernod »

Zähl die Zigarretten die Du NICHT rauchst! Bei mir sind's heute 16280 (740 Tage x 22 Stk.) Mich hat das extrem motiviert!

Ich hab mir auch nicht gesagt "Jetzt hör ich damit auf" sondern "ich schau mal wie es ist wenn ich einen Tag lang nicht rauche". Aus diesem Tag wurden dann zwei, dann drei und so weiter. Nach einer Woche ist es dann schon fast zu schade wieder anzufangen, da man ja sonst eine Woche "umsonst" nicht geraucht hat...

Ich hab 13 Jahre lang geraucht, etwas mehr als ein Paket/Tag

Viel Erfolg!

Antworten