FCB - Servette am Muttertag 12.05.2013, 13:45

Diskussionen rund um den FCB.
PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

Fätze hat geschrieben:Zer Korrägtuur. Es haisst LegasteNiker. ;) Ansunschte di Bytraag härzig und ok. :D
Apropos Wälthauptstadt. Mr Basler sin nun mol Wälthauptstadt!!! ;)
Nid ganz Digge. Zer Korrägtuur. Es haisst Legastheniker ;)

aguero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von aguero »

black/white hat geschrieben:Wenn är di kenne würd, denn könntschs erkläre oder wie muess me das verstoh? Dass es dir nüt nützt di als Couch-Potato z oute isch allne klar. Grundsätzlich isch es kei verbräche nit/nie ins Stadion z goh, jedoch muess me sich denn imene Forum drmit abfinde, dass me weniger ärnscht gnoh wird. S macht sich s Gfühl breit, dass do e gfruschtete Siech ein abloht.
ich erklärs dir gärn...

1. ufgrund vom ene witzli über de Steini tuet er über mich urteile... aber ignoriert all die motz posts über de zoua zur gliche zit.. vo däm här ka ich ihn scho mol nit als objektiv agseh.. sunsch hätt er jede einzelne mehr oder weniger müsse zitiere... oder e post inesetze ohni öpper z'zitiere...
und hätt er mol minni posts chli genauer aglueggt wüsst er das die sich zu 99% hinter d'Spieler und de FCB stelle... aber ich erwart nit das er die goht go läse.. irgendwo brucht er jo zit für sinni traum-beitrags-quote do im forum...

2. het er eifach behauptet ich würd nit ins stadion goh oder so ähnlich.. ich fühl mich debi nit agsproche also tue ich mi au nit rächtfertige.. oder was hesch dänkt? ich tue do irgendwelchi screens vo saisonkartene poste mit abdecktem name und so... und falls jo, würdsch mir denn glaube?? falls ja... dis problem.. :cool:

3. wenn ihr devo usgönd.. das lüt wo mol während em match öppis poste im forum, automatisch nit im stadion sind... denn händ ihr e gwüssi technischi entwicklig verpasst in de letschte paar johr..

ob und wie oft ich ins stadion gang... wirsch du hoffentlich nie usefinde...

Wenn är di kenne würd, denn könntschs erkläre oder wie muess me das verstoh?
Antwort: logisch... alli lüt wo mich chli besser kenne chönne dir zu 99% sage ob ich oft im Stadion bin oder nit... do ka ich schriebe und behaupte was ich will.. du chönntsch es nie uf richtigkeit überprüefe... aber allei scho die frog vo dir seit mir scho chli öppis über dich us.. :rolleyes: ich hoff eifach für dich das dich das nit gross kratzt was e anonyme forum-user über dich dänkt.. sunscht würdi mir langsam echt sorge mache..

Fätze
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fätze »

@ Gaischlige :p ...slide off hands. Klar, hami verschryybe... ha mi nur uffs N konzendriert...är het abr au uff Baaseldyysch gschryybe, drum isch mer weniger uffgfalle wägem 'h'... :D :D ;)

Skyline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skyline »

Ich frage mich echt ob gewisse Leute hier drin keine andern Probleme haben. Ist doch scheiss egal ob jemand 18 Liga Heimspiele besucht oder 5!
Ich gehe auch "nur" an 3-5 Heimspiele in der Saison und die andern schau ich mir ALLE Live oder im Replay an. Bevor ich 2 Kinder hatte, war ich auch viel mehr vor Ort oder halt auswärts. Bin ich deshalb weniger Fan???? Oder betrachte ich die Spiele weniger Objektiv an?
Dieses Geld gebe ich jetzt halt für meine Familie aus! Es sind nicht alle Spitzenverdiener!

Wenn für euch das bedeutet, dass ich ein Modefan, dann bin ich ein sogenannter Modefan. Trotzdem halte ich für immer zum FCB. Egal ob wir in der letzten Spielminute den Pokal verlieren, gewinnen oder wir 0-3 auf den Sack bekommen. Wenn der Erfolg ausbleibt soll jeder für sich entscheiden ob er sich noch interessiert für den Klub oder nicht. Ich werde für immer ein Treuer Fan bleiben! Und 99% der Leute hier auch!!! :)

Pisst euch nicht immer gleich gegenseitig an. Wir haben doch alle den gleichen Spass an UNSEREM FCB! :)
GRAS [SUP]FRÄSSE[/SUP] / [SUB] by Skyline[/SUB]

Admiral von Schneider
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Admiral von Schneider »

Biz e Bacheli-Fred worde das.

DzI.
&quot hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
&quot hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

lpforlive hat geschrieben:bevor du solchen scheiss behauptest, hirn einschalten und etwas sinnvolleres kommentieren!!

erstens kennst du mich nicht und zweitens habe ich kein spiel seit 3 jahren verpasst ( inkl. el und cl) und weiss wovon ich rede.
wenn du dein hirn eingeschaltet hättest, hättest du gemerkt, dass da am ende ein fragezeichen steht. behauptungen enden selten mit einem solchen. aber ich werde deinen rat befolgen und das nächste mal etwas sinvolleres als einen eintrag von dir kommentieren. dieses eine mal musste es aber noch sein.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

eglifish_reloaded hat geschrieben:Biz e Bacheli-Fred worde das.
ist er quasi seit spätestens Spielschluss schon. Ich glaub wir geben die 3 Punkte zurück, verdient haben wir sie ja offenbar nicht.

Antworten