black/white hat geschrieben:Wenn är di kenne würd, denn könntschs erkläre oder wie muess me das verstoh? Dass es dir nüt nützt di als Couch-Potato z oute isch allne klar. Grundsätzlich isch es kei verbräche nit/nie ins Stadion z goh, jedoch muess me sich denn imene Forum drmit abfinde, dass me weniger ärnscht gnoh wird. S macht sich s Gfühl breit, dass do e gfruschtete Siech ein abloht.
ich erklärs dir gärn...
1. ufgrund vom ene witzli über de Steini tuet er über mich urteile... aber ignoriert all die motz posts über de zoua zur gliche zit.. vo däm här ka ich ihn scho mol nit als objektiv agseh.. sunsch hätt er jede einzelne mehr oder weniger müsse zitiere... oder e post inesetze ohni öpper z'zitiere...
und hätt er mol minni posts chli genauer aglueggt wüsst er das die sich zu 99% hinter d'Spieler und de FCB stelle... aber ich erwart nit das er die goht go läse.. irgendwo brucht er jo zit für sinni traum-beitrags-quote do im forum...
2. het er eifach behauptet ich würd nit ins stadion goh oder so ähnlich.. ich fühl mich debi nit agsproche also tue ich mi au nit rächtfertige.. oder was hesch dänkt? ich tue do irgendwelchi screens vo saisonkartene poste mit abdecktem name und so... und falls jo, würdsch mir denn glaube?? falls ja... dis problem..
3. wenn ihr devo usgönd.. das lüt wo mol während em match öppis poste im forum, automatisch nit im stadion sind... denn händ ihr e gwüssi technischi entwicklig verpasst in de letschte paar johr..
ob und wie oft ich ins stadion gang... wirsch du hoffentlich nie usefinde...
Wenn är di kenne würd, denn könntschs erkläre oder wie muess me das verstoh?
Antwort: logisch... alli lüt wo mich chli besser kenne chönne dir zu 99% sage ob ich oft im Stadion bin oder nit... do ka ich schriebe und behaupte was ich will.. du chönntsch es nie uf richtigkeit überprüefe... aber allei scho die frog vo dir seit mir scho chli öppis über dich us..

ich hoff eifach für dich das dich das nit gross kratzt was e anonyme forum-user über dich dänkt.. sunscht würdi mir langsam echt sorge mache..