Entäuschendster Film ever....

Der Rest...
baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Schwalbenkönig hat geschrieben:nei hani nid gseh. dr erschti teil isch geil gsi....uuhh salma hayek :D dr zweit teil isch dämfall scheisse? wie isch dört d'fortsetzig cha mir das gar nid richtig vorstelle...??!
fdtd2??? isch fdtd nit so öbbis wie d'fortsetzig vo desperado gsi?

ghört uff jede fall au in die lischte. bis zer pause isch no alles ok gsi. woni dr erscht dämon gseh ha, wär i am liebschte uss em kino gloffe - absolutte haafekääs!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Pinkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pinkel »

Das isch so e untergrund schlächte Film wo ich gseh ha;

Bild

überhaupt alli Remake's sind meischt nur schrott:
- Planet der Affen
- Die Zeitmaschine
- Gozilla
- King Kong usw.
.

Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)

coolio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von coolio »

Schwalbenkönig hat geschrieben:nei hani nid gseh. dr erschti teil isch geil gsi....uuhh salma hayek :D dr zweit teil isch dämfall scheisse? wie isch dört d'fortsetzig cha mir das gar nid richtig vorstelle...??!
ich ha dr erschti teil au vollgeil gfunde, dorum jo so entüscht vom zwei! mir hän dä in dr videothek usglehnt und nid mol chöne fertig luege (das machi sunsch praktisch nie, au wenn e film no so mies isch)

Antworten