Normal, wenn's din 1. GTA isch.Luigi hat geschrieben:Paar Missione han ich öpe 10 mol wiederholt.
Eifach Geduld nid verliere...
Viel Spass!
fand die mission nicht so schwer, musst halt mit dem auto nacher in einen stray dings da fahren, damit die 3 sterne loskommstunit_bs hat geschrieben:sodeli. bi au bi de erschte knacknuss aglangt.
mission: the snow storm
muess me im alte spital go schnee abhole und denn kömme uf eimol bulle ohni ändi. jetzt scho paarmol probiert, aber immer ohni happy end.
het öbber die scho gmacht und e paar tipps? would be nice!
das ist schon klar...ScHaTt hat geschrieben:fand die mission nicht so schwer, musst halt mit dem auto nacher in einen stray dings da fahren, damit die 3 sterne loskommst![]()
Dä "Cheat" stot im Ahleitigsbiechli, wo bim Game drbi isch.Luigi hat geschrieben:Das mitm Interpret abfroge han ich nit gwüsst. Bi all dene Cheats wo ich im Internet gfunde ha isch das nit mol drby. Ha dänk ich heig scho alli.
Ah das han ich nonig duregläse. Die Cheats wo ich ebe gfunde ha sind au alles Tel Nr. aber zum spiele bruchts die nit. Nur zum bitz Zyt vertriibe.Pibe d'oro hat geschrieben:Dä "Cheat" stot im Ahleitigsbiechli, wo bim Game drbi isch.
S Game isch scho geil, aber zum Glück hani momentan so vil um d Ohre, so chumi sälte zum spiele...
Versuechs doch emol miteme Maa abzmache vielicht klappts jo denn miteme DateLuigi hat geschrieben:Wieso will keini vo dene Internetschlampene abmache? D Michelle will au nümm vögle.
Das mitm Interpret abfroge han ich nit gwüsst. Bi all dene Cheats wo ich im Internet gfunde ha isch das nit mol drby. Ha dänk ich heig scho alli.
Jo das mit de Tube stimmt, me muess e gwüssi azahl abeschiesse denn bechunnt me irgendöppis. Bis jetzt ha ich no nie e sone Tube gsehDeXt3r hat geschrieben:oder so ne taube... fliegenderatte.... einfach abknallen. musst insgesammt 200 abknallen in der ganzen stadt
Zahnpastatube?Rooney hat geschrieben:Jo das mit de Tube stimmt, me muess e gwüssi azahl abeschiesse denn bechunnt me irgendöppis. Bis jetzt ha ich no nie e sone Tube gsehaber ich muess glaub öffters nach uffe luege.
Letschmol ha ich mis brennende Auto inere Autokolonne inegstellt ei Auto nochem andere isch denn in Luft gange Insasse händ denn alle für gfangePro Pyros!!!
Thomymaradoo hat geschrieben:Zahnpastatube?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen