Gta 4

Der Rest...
Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Luigi hat geschrieben:Paar Missione han ich öpe 10 mol wiederholt.
Normal, wenn's din 1. GTA isch.

Eifach Geduld nid verliere...

Viel Spass!

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

sodeli. bi au bi de erschte knacknuss aglangt.

mission: the snow storm

muess me im alte spital go schnee abhole und denn kömme uf eimol bulle ohni ändi. jetzt scho paarmol probiert, aber immer ohni happy end.

het öbber die scho gmacht und e paar tipps? would be nice!

ScHaTt
Erfahrener Benutzer
Beitrag von ScHaTt »

unit_bs hat geschrieben:sodeli. bi au bi de erschte knacknuss aglangt.

mission: the snow storm

muess me im alte spital go schnee abhole und denn kömme uf eimol bulle ohni ändi. jetzt scho paarmol probiert, aber immer ohni happy end.

het öbber die scho gmacht und e paar tipps? would be nice!
fand die mission nicht so schwer, musst halt mit dem auto nacher in einen stray dings da fahren, damit die 3 sterne loskommst :rolleyes:

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

ScHaTt hat geschrieben:fand die mission nicht so schwer, musst halt mit dem auto nacher in einen stray dings da fahren, damit die 3 sterne loskommst :rolleyes:
das ist schon klar...

aber habs jetzt auch geschafft. mein fehler war wohl, dass ich mich immer im haus verschanzt hab. jetzt mal einfach augen zu und durch und schon hats geklappt :D loswerden der bullen bis zu 4 sterne kein problem. ein parmal um die ecke abbiegen und weg sind die bullenschweine :D

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

No e Frögli vo mir:

Bi plötzlich zu somene rote Liecht cho und denn hets "düm" gmacht. Was isch dört gsi? Wenn Gäld am Bode liggt gits jo e griens Liecht. Und dört isch ebe rot gsi. Isch so untere Brugg gsi.

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Waffe... ;)

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Yazid hat geschrieben:Waffe... ;)
Oh cool. Han ich gar nit gmerkt. Isch au am Morge frieh gsi. :)

gundelianer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gundelianer »

Ein Multiplayer game, Basler gegen Zürcher wäre mal geil! :D

DeXt3r
Benutzer

Beitrag von DeXt3r »

Yazid hat geschrieben:Waffe... ;)
oder so ne taube... fliegenderatte.... einfach abknallen. musst insgesammt 200 abknallen in der ganzen stadt

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

DeXt3r hat geschrieben:oder so ne taube... fliegenderatte.... einfach abknallen. musst insgesammt 200 abknallen in der ganzen stadt
What? Willsch mi verarsche? Ha no nie so öpis gseh bis jetzt. :eek:

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

da musste ich doch gestern dieser schlampe mein extrem schwerstens erarbeitetes kokain abgeben. gyts jo nid!

einfach geil, noch kein gta titel hat mich so in bann gezogen. die story ist genial und niko eine coole sau.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Latteknaller hat geschrieben:einfach geil, noch kein gta titel hat mich so in bann gezogen.
Absolut!

gundelianer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gundelianer »

http://video.google.de/videoplay?docid= ... 2AKB6YTdCQ

jaja Gta4 ist schon ein super game :D

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

herrlich :D

ach ja:

playboy: hey dwayne, you're out. great
niko: wehre did you get out from?
dwayne: preschool

:D :D
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

getestet hab ichs noch nicht, aber anscheinend kann man mit dem ingame handy mit der nummer 9485550100 den titel und interpreten des gerade im autoradio laufenden songs erfragen.

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Latteknaller hat geschrieben:getestet hab ichs noch nicht, aber anscheinend kann man mit dem ingame handy mit der nummer 9485550100 den titel und interpreten des gerade im autoradio laufenden songs erfragen.
Hammer!!!
Es funzt... :cool:

stuessy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stuessy »

das game isch eifach dr oberhammer!

gescht bini mit ere handgranate in dr hand durch gegend gloffe, denn het mi uf em trottoir (!!!) e taxi gstreift und ohni dasis ha welle, het dr nico sini granate verlore. jä nu, dr taxifahrer het d quittig bikoo... alles isch in d luft gfloge und ich ha bitzli weniger läbensenergie gha.

wenni mol wieder durch d frontschiebe usstieg denn bekummi au nach 15h game immer no e lachahfall... wunderbar!
...::: SektZioN sPIckScHnur oHne puLVEr :::...

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Wieso will keini vo dene Internetschlampene abmache? D Michelle will au nümm vögle. :(

Das mitm Interpret abfroge han ich nit gwüsst. Bi all dene Cheats wo ich im Internet gfunde ha isch das nit mol drby. Ha dänk ich heig scho alli.

Pibe d'oro
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pibe d'oro »

Luigi hat geschrieben:Das mitm Interpret abfroge han ich nit gwüsst. Bi all dene Cheats wo ich im Internet gfunde ha isch das nit mol drby. Ha dänk ich heig scho alli.
Dä "Cheat" stot im Ahleitigsbiechli, wo bim Game drbi isch.

S Game isch scho geil, aber zum Glück hani momentan so vil um d Ohre, so chumi sälte zum spiele...
Mir sin mitem Velo doo :cool:

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher :eek:

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Pibe d'oro hat geschrieben:Dä "Cheat" stot im Ahleitigsbiechli, wo bim Game drbi isch.

S Game isch scho geil, aber zum Glück hani momentan so vil um d Ohre, so chumi sälte zum spiele...
Ah das han ich nonig duregläse. Die Cheats wo ich ebe gfunde ha sind au alles Tel Nr. aber zum spiele bruchts die nit. Nur zum bitz Zyt vertriibe.

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

Luigi hat geschrieben:Wieso will keini vo dene Internetschlampene abmache? D Michelle will au nümm vögle. :(

Das mitm Interpret abfroge han ich nit gwüsst. Bi all dene Cheats wo ich im Internet gfunde ha isch das nit mol drby. Ha dänk ich heig scho alli.
Versuechs doch emol miteme Maa abzmache vielicht klappts jo denn miteme Date :D Nico rulez!!

taktak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von taktak »

Frage:

Visavis vom ersten Versteck gibt es einen Hotdogstand.
Weiter links davon ist auf der Hausfassade eine Werbetafel für Phisio... dort liegt eine kugelsichere Weste.

Problem isch nur, wenn ich auf dem Dach bin und auf den Metalbalkon springen will, falle ich immer vom Dach ganz ab......

Wie kann man runterspringen?
«Ich kehre lieber nach Afrika zurück, als dass ich in Zürich bleibe»:D
CUPSIEGER
Schweizer Meister

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Rooney hat geschrieben:Versuechs doch emol miteme Maa abzmache vielicht klappts jo denn miteme Date :D Nico rulez!!
Ich steck grad inere Mission wo ich e Maa Date muess... French Tom

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

DeXt3r hat geschrieben:oder so ne taube... fliegenderatte.... einfach abknallen. musst insgesammt 200 abknallen in der ganzen stadt
Jo das mit de Tube stimmt, me muess e gwüssi azahl abeschiesse denn bechunnt me irgendöppis. Bis jetzt ha ich no nie e sone Tube gseh :mad: aber ich muess glaub öffters nach uffe luege.

Letschmol ha ich mis brennende Auto inere Autokolonne inegstellt ei Auto nochem andere isch denn in Luft gange Insasse händ denn alle für gfange :) Pro Pyros!!!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Rooney hat geschrieben:Jo das mit de Tube stimmt, me muess e gwüssi azahl abeschiesse denn bechunnt me irgendöppis. Bis jetzt ha ich no nie e sone Tube gseh :mad: aber ich muess glaub öffters nach uffe luege.

Letschmol ha ich mis brennende Auto inere Autokolonne inegstellt ei Auto nochem andere isch denn in Luft gange Insasse händ denn alle für gfange :) Pro Pyros!!!
Zahnpastatube?
Basel ai Liebi!!!

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

maradoo hat geschrieben:Zahnpastatube?
Thomy ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Spucknapf
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spucknapf »

Es sin 200 Tubene übnerall au am Bode versteckt. Es git e Kampfhellikopter wemme alli het... ;)

Im netz findet me maps mit dr komplete azeichnig wo si überall zfibnde sin!

stuessy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stuessy »

wie bekomme ich 4 und mehr fahndungssterne weg ohne in meinem versteck zu übernachten?

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

stuessy hat geschrieben:wie bekomme ich 4 und mehr fahndungssterne weg ohne in meinem versteck zu übernachten?
Lüttisch ufs 267 555 0100 ah :)

stuessy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stuessy »

nix cheate und so...

;)

gits e gueti strecki zem flüchte - bikum die helikopter eifach nid wäg... je länger mini flucht ghot um so me stärn bikumi (do mol wieder e bull ybere huffe gfahre, dert wieder e explosion...). irgendwenn gangi denn im kugelhagel under.

:mad:

Antworten