Frau Ti hat geschrieben:Du wiederholsch di immer wieder. Au dr hinterletscht do inne weiss du magsch dr Fischer nit und er het kei Kredit bi dir!
Uuuuh siegesserie isch ferbi, Fischer het alles versaut.. Mümümü
fakt isch, bi allne wichtige priefige ischs resultat nid so überzügend, wie einigi do inne meinne. gc knapp glücklich usgange, nid souverän. lech isch guet gsi, aber erscht nach dr rote karte. maccabi ungnüegemd wäge dummme defensive fähler nid gschafft (und mir sin notabbene ihre angschtgegner...). fiorentina isch guet gsi (allerdings dumms gegegool, denn glück, dass si nüm gschuttet hän und die roti... trotzdäm, das isch vollgeil gsi). jetzt YB wider mit dumme defensive fähler verlore. und die andere spiil sin teilwiis nid so überzügend gwunne worde, wie me könnt meine mit dere euphorie wo do inne herrscht. also, wirklig besser als letscht joor isches, nüchtern betrachtet, eifach nid... und jo, ich weiss, jetzt kunnt wider s obligate "du hesch em urs fischer nid unigschränkt zuegjublet, du bisch gar kei fcb fan" leerlaufargumänt... ah jo. viili verletzti mit muskuläre problem hämmer au. aber das het jo nur mit glück ztue gha bim sousa
mi fazit bis jetzt, nacheme viertel vo dr saison, isch trotzdäm positiver, als ich dänkt ha. aber e so unbeschriiblich wie einigi do alles gsehn, isches leider nid. für e definitivi beurteilig isches au no zfrüeh. mol luege nachere halbe saison, jetzt isches jo erscht richtig am losgoh. positiv stimmt mi, dass dr fcb eigentlig nachem erschte viertel immer besser worde isch. negativ stimmt mi, dass me quasi kritiklos alles wasser für wyy haltet, das könnti no verhängnisvoll wärde. allerdings glaubi nid, dass mir nid maischter wärde. gc wird wie immer ibräche, sion isch nonig sowit und yb isch halt trotz allem yb... fiorentina isch wichtig gsi fürs witerkoh, do sött me also öbbis könne risse, falls dr UF dr richtigi isch... und natürlig muess är dr cup gwünne, damit me ka sage, es isch e gliich erfolgrichi saison wie letscht joor... (oder in final drhaim koh...) aber das isch zuekunftsmuusig...