Urs Fischer Trainer

Diskussionen rund um den FCB.
Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

MistahG hat geschrieben:aber bei fischer wusstest du das schon nach null spielen?
Keine Ahnung, wie Du auf diese absurde Idee kommst. :rolleyes:

Aber irgendwelche Behauptungen in den Raum zu stellen, um diese dann als Fakt zu verkaufen, war schon immer eine Spezialität von Dir.

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

zigg-zaggg hat geschrieben:... plus auf der trainerposition sind wir mit UF gegenüber tami und hütter geradezu unterirdisch besetzt.
Wir haben es langsam verstanden, dass Du nichts von Fischer hältst. :rolleyes:

Dein Problem ist, dass im Moment so ziemlich alles gegen Deine Behauptung spricht und diese deshalb ziemlich lächerlich wirkt.

Bolzblatzholzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bolzblatzholzer »

nobilissa hat geschrieben:Herr Fischer geniesst - und das ist jetzt vielleicht eine schräge Ansicht - hier eine hohe Wertschätzung, weil er kein komplizierter Mensch ist und nicht intellektuell daherkommt, so dass man sich vorstellt, ihm auf Augenhöhe begegnen zu können. So jemandem werden Mängel leichter nachgesehen.
Halt scho besser als dr Sousa wo "intellektuell drhär koh" isch - aber wenn me ihm zuegloost het, het me denn scho gmerkt was für quirligi Sch… är amme usegloh het.

Fischer isch vom Ufträte här gar nid so wit wäg vom Fink, findi. Zimli volksnoch, äfach halt nid dütsch sondern zürcherisch. Und s dütsche isch halt do in Basel doch no chli besser ahkoh.

rhybrugg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rhybrugg »

zigg-zaggg hat geschrieben:mit grösster wahrscheinlichkeit wird UF (hoffentlich) trotz gravierenden taktischen mängeln meister werden und nach diesem wirklich sensationellen start in florenz auch zumindest die EL-gruppenphase überstehen.

alleine dies wird aber nicht genug sein, um unsere führung zu überzeugen. mehr als 1 jahr wird er nur hierbleiben dürfen wenn er auch den cup holt.

für genügend druck ist also schonmal gesorgt...

ich persönlich denke dass auch die meisterschaft kein selbstläufer wird, yb hat einen glücksgriff getätigt mit hütter und auch in ziru haben sie mit kallström plus dem ganzen offensivpotential zur zeit bei gayce eine anständige truppe zusammen. unser kader hingegen wird masslos überschätzt. in tat und wahrheit ist es nur in der breite sehr gut für süperdüperleaugeverhältnisse, in der spitze aber momentan schlechter als als auch schon. plus auf der trainerposition sind wir mit UF gegenüber tami und hütter geradezu unterirdisch besetzt.
scheiss kader und scheiss trainer und scheiss liga und scheisse sowieso. trotzdem erster. scheisse.

rhybrugg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rhybrugg »

nobilissa hat geschrieben:Herr Fischer geniesst - und das ist jetzt vielleicht eine schräge Ansicht - hier eine hohe Wertschätzung, weil er kein komplizierter Mensch ist und nicht intellektuell daherkommt, so dass man sich vorstellt, ihm auf Augenhöhe begegnen zu können. So jemandem werden Mängel leichter nachgesehen.
das ist mir dann aber lieber wie jemand (wie PS) der etwas riesenkompliziertes aus Fussball macht. Soviel brimborium und tamtam, dass die Spieler selber nicht mehr drauskommen.

mir fehlt noch etwas energie vom trainer selbst und etwas mehr druck vom team auf dem platz. dann bin ich sehr zufrieden. mir ist die CL komplett egal, es nervt nur, dass wir gegen diese kack-mannschaft ausgeschieden sind.

Nii
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nii »

Mundharmonika hat geschrieben:Wir haben es langsam verstanden, dass Du nichts von Fischer hältst. :rolleyes:

Dein Problem ist, dass im Moment so ziemlich alles gegen Deine Behauptung spricht und diese deshalb ziemlich lächerlich wirkt.
Sind die desolaten, peinlichen Auftritte gegen Maccabi und damit das CL-Aus trotz bester Ausganslage schon vergessen? Bisher hat Fischer mit dem FCB noch nichts erreicht, die hochgelobte Ungeschlagenheit is jetzt auch Geschichte. Fakt ist, dass er eines von drei Saisonzielen bereits vergeben hat.

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

Nii hat geschrieben:Sind die desolaten, peinlichen Auftritte gegen Maccabi und damit das CL-Aus trotz bester Ausganslage schon vergessen? Bisher hat Fischer mit dem FCB noch nichts erreicht, die hochgelobte Ungeschlagenheit is jetzt auch Geschichte. Fakt ist, dass er eines von drei Saisonzielen bereits vergeben hat.
Was meinsch du mit "bester Ausgangslage"? Isch dr FCB mitme 3:0 Polschter zum Hispiel ahträtte?

"Bisher hat Fischer mit dem FCB noch nichts erreicht" - Wow, was will är, abgseh vo dr CL-Quali, bis jetzt scho erreiche? Was het dr Sousa letscht Johr um die Zyt erreicht? Nüt. Glück heter ka, dass mr nid ind Quali hän miesse, well ich bi mir ziemli sicher, dass mir mit dr Verfassig vo letschtem Auguscht d Quali nid gschafft hätte.

Was dr Fischer gschafft het, und das rächne ich ihm sehr hoch ah, isch, dass ich mi uf jedes Spiel freu. Dä Fuessball weckt Emotione. Do kanni ufd CL verzichte.
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

Quo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quo »

Bierathlet hat geschrieben:Was dr Fischer gschafft het, und das rächne ich ihm sehr hoch ah, isch, dass ich mi uf jedes Spiel freu. Dä Fuessball weckt Emotione. Do kanni ufd CL verzichte.
Das war ja damals das Hauptargument der Yakin-Gegner: man freute sich nicht mehr auf das nächste Spiel! Jetzt, wo diese Freude offensichtlich wieder da ist, wird plötzlich fehlender Erfolg (Nicht-Quali für die CL) kritisiert. Ja, was wollen diese Nörgeler denn eigentlich? Den Fünfer und s'Weggli? Das gab's während einer gewissen Zeit unter CG und auch zu Beginn unter TF, doch solch hohe Ansprüche immer zu stellen, scheint mir schon etwas realitätsfremd (Oder kann mir jemand eine europäische Mannschaft nennen, die 6 mal in Serie Meister wurde und gleichzeitig immer attraktiven Fussball zeigte?)!

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Nii hat geschrieben:Sind die desolaten, peinlichen Auftritte gegen Maccabi und damit das CL-Aus trotz bester Ausganslage schon vergessen? Bisher hat Fischer mit dem FCB noch nichts erreicht, die hochgelobte Ungeschlagenheit is jetzt auch Geschichte. Fakt ist, dass er eines von drei Saisonzielen bereits vergeben hat.
Nasdiechli welle?
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Frau Ti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Frau Ti »

Du wiederholsch di immer wieder. Au dr hinterletscht do inne weiss du magsch dr Fischer nit und er het kei Kredit bi dir!
Uuuuh siegesserie isch ferbi, Fischer het alles versaut.. Mümümü
Der Ball ist rund!

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Frau Ti hat geschrieben:Du wiederholsch di immer wieder. Au dr hinterletscht do inne weiss du magsch dr Fischer nit und er het kei Kredit bi dir!
Uuuuh siegesserie isch ferbi, Fischer het alles versaut.. Mümümü
fakt isch, bi allne wichtige priefige ischs resultat nid so überzügend, wie einigi do inne meinne. gc knapp glücklich usgange, nid souverän. lech isch guet gsi, aber erscht nach dr rote karte. maccabi ungnüegemd wäge dummme defensive fähler nid gschafft (und mir sin notabbene ihre angschtgegner...). fiorentina isch guet gsi (allerdings dumms gegegool, denn glück, dass si nüm gschuttet hän und die roti... trotzdäm, das isch vollgeil gsi). jetzt YB wider mit dumme defensive fähler verlore. und die andere spiil sin teilwiis nid so überzügend gwunne worde, wie me könnt meine mit dere euphorie wo do inne herrscht. also, wirklig besser als letscht joor isches, nüchtern betrachtet, eifach nid... und jo, ich weiss, jetzt kunnt wider s obligate "du hesch em urs fischer nid unigschränkt zuegjublet, du bisch gar kei fcb fan" leerlaufargumänt... ah jo. viili verletzti mit muskuläre problem hämmer au. aber das het jo nur mit glück ztue gha bim sousa :rolleyes:

mi fazit bis jetzt, nacheme viertel vo dr saison, isch trotzdäm positiver, als ich dänkt ha. aber e so unbeschriiblich wie einigi do alles gsehn, isches leider nid. für e definitivi beurteilig isches au no zfrüeh. mol luege nachere halbe saison, jetzt isches jo erscht richtig am losgoh. positiv stimmt mi, dass dr fcb eigentlig nachem erschte viertel immer besser worde isch. negativ stimmt mi, dass me quasi kritiklos alles wasser für wyy haltet, das könnti no verhängnisvoll wärde. allerdings glaubi nid, dass mir nid maischter wärde. gc wird wie immer ibräche, sion isch nonig sowit und yb isch halt trotz allem yb... fiorentina isch wichtig gsi fürs witerkoh, do sött me also öbbis könne risse, falls dr UF dr richtigi isch... und natürlig muess är dr cup gwünne, damit me ka sage, es isch e gliich erfolgrichi saison wie letscht joor... (oder in final drhaim koh...) aber das isch zuekunftsmuusig...

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

MistahG hat geschrieben:fakt isch, bi allne wichtige priefige ischs resultat nid so überzügend, wie einigi do inne meinne. gc knapp glücklich usgange, nid souverän. lech isch guet gsi, aber erscht nach dr rote karte. maccabi ungnüegemd wäge dummme defensive fähler nid gschafft (und mir sin notabbene ihre angschtgegner...). fiorentina isch guet gsi (allerdings dumms gegegool, denn glück, dass si nüm gschuttet hän und die roti... trotzdäm, das isch vollgeil gsi). jetzt YB wider mit dumme defensive fähler verlore. und die andere spiil sin teilwiis nid so überzügend gwunne worde, wie me könnt meine mit dere euphorie wo do inne herrscht. also, wirklig besser als letscht joor isches, nüchtern betrachtet, eifach nid... und jo, ich weiss, jetzt kunnt wider s obligate "du hesch em urs fischer nid unigschränkt zuegjublet, du bisch gar kei fcb fan" leerlaufargumänt... ah jo. viili verletzti mit muskuläre problem hämmer au. aber das het jo nur mit glück ztue gha bim sousa :rolleyes:

mi fazit bis jetzt, nacheme viertel vo dr saison, isch trotzdäm positiver, als ich dänkt ha. aber e so unbeschriiblich wie einigi do alles gsehn, isches leider nid. für e definitivi beurteilig isches au no zfrüeh. mol luege nachere halbe saison, jetzt isches jo erscht richtig am losgoh. positiv stimmt mi, dass dr fcb eigentlig nachem erschte viertel immer besser worde isch. negativ stimmt mi, dass me quasi kritiklos alles wasser für wyy haltet, das könnti no verhängnisvoll wärde. allerdings glaubi nid, dass mir nid maischter wärde. gc wird wie immer ibräche, sion isch nonig sowit und yb isch halt trotz allem yb... fiorentina isch wichtig gsi fürs witerkoh, do sött me also öbbis könne risse, falls dr UF dr richtigi isch... und natürlig muess är dr cup gwünne, damit me ka sage, es isch e gliich erfolgrichi saison wie letscht joor... (oder in final drhaim koh...) aber das isch zuekunftsmuusig...
Ich bi jo was dr Muri agange isch immer uff dinere Syyte gsy aber du und dr Quo verzettlet eych langsam in deere miehsame Trainerdiskussion!
Klar, es isch nit alles Gold was glänzt aber jetzt kha me doch aifach emool gniesse! D Saison isch nach eme 1/4 so guet wie gloffe,in Dr EL sind mir guet gestartet und au ich freu mi wieder ins Joggeli zgoh.
Um zum Punggt zkoh, es gyt immer no vyylmool z verbessere (aber das Gyts immer) aber das jommere momentan isch aifach nur gsuecht!
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

THOR29 hat geschrieben:Ich bi jo was dr Muri agange isch immer uff dinere Syyte gsy aber du und dr Quo verzettlet eych langsam in deere miehsame Trainerdiskussion!
Klar, es isch nit alles Gold was glänzt aber jetzt kha me doch aifach emool gniesse! D Saison isch nach eme 1/4 so guet wie gloffe,in Dr EL sind mir guet gestartet und au ich freu mi wieder ins Joggeli zgoh.
Um zum Punggt zkoh, es gyt immer no vyylmool z verbessere (aber das Gyts immer) aber das jommere momentan isch aifach nur gsuecht!
niemerts jommeret. aber me ka au analysiere, wenn vieles positiv lauft... dodrzue ischs forum jo do... wenn fuessball nur schwarz und wyss wär, denn wärer nid so spannend... aber jo, bis jetzt ischs nid schlächt (ich blib drby, maccabi isch nid eifach schad, es isch viil falsch gmacht worde in dene zwei spiil...). aber ich hoff hütt gege lugano, kames numme gniesse...

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

MistahG hat mMn beileibe nicht so unrecht, wie viele hier glauben möchten.

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

U
MistahG hat geschrieben:niemerts jommeret. aber me ka au analysiere, wenn vieles positiv lauft... dodrzue ischs forum jo do... wenn fuessball nur schwarz und wyss wär, denn wärer nid so spannend... aber jo, bis jetzt ischs nid schlächt (ich blib drby, maccabi isch nid eifach schad, es isch viil falsch gmacht worde in dene zwei spiil...). aber ich hoff hütt gege lugano, kames numme gniesse...
Zum Glygg isch Fuessball mit numme Schwarz/Wyss! Schad isch halt, das es Lyt gyt wo numme Schwarz/Wyss gesehen!
R. I. P. TILIKUM

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

Konter hat geschrieben:Nasdiechli welle?
:D Dä isch scheen gsy.
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

Also ich find, dass der UF e super Job macht. Gege MTA isch meh sehr unglügglich usgschiede (dr TA-Stürmer trifft bi jedem Schuss, dr Schiri hett Basel dr Sieg im Hispiel gschtohle, verletzti Spyler bim FCB) und gege YB hett me die erschti Niederlaag nach 8 Spyyl kassiert, wo unter em Strich nid unverdient gsi isch. Hätte, wäre usw. Klar hätt me auch chönnte gwinne, aber gege GC hätt me au chööne verliere.
D`Mannschaft hett schnäller zämegfunde, als me hett chönne erwarte, und spielt e offensive Fuesball, wo Spass macht zum zueluege. Im Joohr eins nachem Streller, Frei und Schär isch dr FCB in dr Maischterschaft bereits uff und drvoo und numme GC, wo momentan über sini Verhältnis läbt, cha einigermasse mithalte. Die wärde im Winter no "Transfer-Fädere" loo. YB isch sicher dr gföhrligschti Konkurränt. Ich bi aber überzügt, dass die au wieder wärde Pünggt liggelooh, wenns ind Ändphase vo dr Maischterschaft goht.
Ich dängg, dass dr UF die Saison Maischter wird, womit emoll s`primäri Ziel erreicht isch. Was in dr EL uuseluegt, muess me abwarte. Dr Ufftaggt gege d`Fiorentina isch jo scho emoll glunge.
"Hab`ich `ne Wolldecke im Mund?"

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

MistahG hat geschrieben:für e definitivi beurteilig isches au no zfrüeh.
Genau! Umso unverständlicher ist es, wenn einige bei Fischer bisher hauptsächlich Negatives sehen wollen, obwohl die Saison bis jetzt mehr als ansehnlich ist.
MistahG hat geschrieben:aber e so unbeschriiblich wie einigi do alles gsehn, isches leider nid.
Ich sehe da eigentlich kaum welche, die übertrieben euphorisch unseren Trainer hochjubeln lassen. Andererseits einige, die von Anfang an gegen ihn waren und jetzt irgendwelche zum Teil an den Haaren herbeigezogene Argumente bringen, um Fischer in ein schlechtes Licht zu rücken. Das wiederum ruft dann andere User auf den Plan, die den Trainer verteidigen, was aber noch lange heisst, dass diese dann Fischer-Fans sind.

Ich glaube, dass man zusammengefasst sagen kann, dass wir bisher einen sehr guten Saisonbeginn erleben mit meist unterhaltsamen Fussball durften. Ein bitterer Beigeschmack lässt lediglich die Tatsache, dass der erneute Sprung in die CL verpasst wurde. Dies allerdings auch in erster Linie aus finanzieller Sicht. Ansonsten finde ich, dass der FCB sportlich gesehen ohnehin besser in der Europa League aufgehoben ist, obwohl natürlich auch ich mich freue, wenn der FCB jeweils mit der CL-Hymne einlaufen kann.

Trotz der guten Resultate gibt es beim FCB noch Luft nach oben. Defensiv unterlaufen zu viele fatale Konzentrationsfehler und der eine oder andere Spieler - ich denke da z.B. an Kuzmanovic - konnte bisher noch nicht beweisen, dass er für unsere Mannschaft wirklich eine Verstärkung ist.

Pusher
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pusher »

Mundharmonika hat geschrieben: Trotz der guten Resultate gibt es beim FCB noch Luft nach oben. Defensiv unterlaufen zu viele fatale Konzentrationsfehler und der eine oder andere Spieler - ich denke da z.B. an Kuzmanovic - konnte bisher noch nicht beweisen, dass er für unsere Mannschaft wirklich eine Verstärkung ist.
Genau so ist es! Das liegt in erster Linie nicht an der Taktik oder Aufstellung des Trainers. Da müssen sich einzelne Spieler konkret verbessern. Wir haben schon letzte Saison einige defensive Aussetzer erlebt, aber ingesamt bleibt der Eindruck dass es mittlerweile mehr sind. Das liegt vielleicht daran dass Urs Fischer offensiver spielen lässt als noch Murat Yakin oder Paulo Sousa. Insbesondere Sousa hat - auch wenn er Hurra-Fussball versprochen hat - extrem auf Kompaktheit und Kontrolle spielen lassen. Unter Fischer greift der FCB schneller an, die Aussenverteidiger sind viel offensiver (unter Sousa hat der FCB bei Ballbesitz des Gegeners oft auf 5 Verteidiger umgestellt). Klar erhalten wir so mehr Tore - aber es gibt auch mehr Spektakel. Wenn ich mich richtig erinnere war dies der einzige Grund weshalb Yakin gehen musste, und viele dann auch mit Sousa nicht zufrieden waren.

Auch wenn Urs Fischer in Interviews nicht als hyper-intelligenter Einstein-Fussballtrainer rüberkommt, so darf man ihn auch nicht unterschätzen. Klar trägt er keine Skinny-Jeans, redet nur ein paar Brocken Englisch, wirkt eher als Arbeiter denn als Künstler oder Philosoph. Aber genauso passt er zum FC Basel - ein Klub der eigentlich seit immer nahe bei den Leuten ist und kein Elite-Verein à la GC in den 90er Jahren. Klar, die Fans des FCB Basel haben sich auch weiterentwickelt - die neue Champions-League-ist-selbstverständlich Generation sieht lieber Klopp oder einen berühmten Ex-Spieler an der Seite. Aber der Versuch mit Paulo Sousa, einem Möchte-Gern Mourinho, ging nicht so rund, und deshalb ist Fischer genau der richtige Mann. Die Resutate sprechen für sich, und viel wichtiger, auch die Spieler scheinen voll begeistert von Fischer zu sein (siehe Delgado bei seiner Auswechslung). Delgado hat Fischer als "honest man" bezeichnet - für mich einer der zur Klubphilosophie passt.

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Pusher hat geschrieben:Genau so ist es! Das liegt in erster Linie nicht an der Taktik oder Aufstellung des Trainers. Da müssen sich einzelne Spieler konkret verbessern. Wir haben schon letzte Saison einige defensive Aussetzer erlebt, aber ingesamt bleibt der Eindruck dass es mittlerweile mehr sind. Das liegt vielleicht daran dass Urs Fischer offensiver spielen lässt als noch Murat Yakin oder Paulo Sousa. Insbesondere Sousa hat - auch wenn er Hurra-Fussball versprochen hat - extrem auf Kompaktheit und Kontrolle spielen lassen. Unter Fischer greift der FCB schneller an, die Aussenverteidiger sind viel offensiver (unter Sousa hat der FCB bei Ballbesitz des Gegeners oft auf 5 Verteidiger umgestellt). Klar erhalten wir so mehr Tore - aber es gibt auch mehr Spektakel. Wenn ich mich richtig erinnere war dies der einzige Grund weshalb Yakin gehen musste, und viele dann auch mit Sousa nicht zufrieden waren.

Auch wenn Urs Fischer in Interviews nicht als hyper-intelligenter Einstein-Fussballtrainer rüberkommt, so darf man ihn auch nicht unterschätzen. Klar trägt er keine Skinny-Jeans, redet nur ein paar Brocken Englisch, wirkt eher als Arbeiter denn als Künstler oder Philosoph. Aber genauso passt er zum FC Basel - ein Klub der eigentlich seit immer nahe bei den Leuten ist und kein Elite-Verein à la GC in den 90er Jahren. Klar, die Fans des FCB Basel haben sich auch weiterentwickelt - die neue Champions-League-ist-selbstverständlich Generation sieht lieber Klopp oder einen berühmten Ex-Spieler an der Seite. Aber der Versuch mit Paulo Sousa, einem Möchte-Gern Mourinho, ging nicht so rund, und deshalb ist Fischer genau der richtige Mann. Die Resutate sprechen für sich, und viel wichtiger, auch die Spieler scheinen voll begeistert von Fischer zu sein (siehe Delgado bei seiner Auswechslung). Delgado hat Fischer als "honest man" bezeichnet - für mich einer der zur Klubphilosophie passt.
Dodrmit isch alles gsait und dä Fred kha me bis zur Winterpause uff d Syyte lege und denn kha me e zwyschefazit zieh!
R. I. P. TILIKUM

tineri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tineri »

Tolles Interview mit Urs Fischer in der TaWo. Wir können stolz sein, einen solchen Trainer zu haben.

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Tatsächlich eines der besten Trainer Interviews die ich je gelesen habe. Ein sehr vernünftiger Mensch, dieser Fischer.

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

footbâle hat geschrieben:Tatsächlich eines der besten Trainer Interviews die ich je gelesen habe. Ein sehr vernünftiger Mensch, dieser Fischer.
Tatsächlich einer der besten Posts von einem Nicht-Fischer-Befürworter, die ich je gelesen habe. Ein sehr vernünftiger Mensch, dieser footbâle.

:)

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

footbâle hat geschrieben:Tatsächlich eines der besten Trainer Interviews die ich je gelesen habe. Ein sehr vernünftiger Mensch, dieser Fischer.
Chapeau!

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

Danke Freunde für die Blumen. Man muss immer versuchen objektiv zu bleiben und sollte hier keine "Interessenpolitik" machen.
Ich sagte schon mal sinngemäss an anderer Stelle: Sollte sich herausstellen, dass Fischer ein Genie ist und ich ein Depp, dann ist das für den FCB wesentlich besser als wenn es umgekehrt wäre.

Gruss vootbâle

Asmodeus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asmodeus »

footbâle hat geschrieben:Ich sagte schon mal sinngemäss an anderer Stelle: Sollte sich herausstellen, dass Fischer ein Genie ist und ich ein Depp, dann ist das für den FCB wesentlich besser als wenn es umgekehrt wäre.
Von mir aus kann der grösste Depp (Loddar?) am Rand stehen solange die Spieler kämpfen und wir überzeugend auftreten und (fast) jedes Spiel gewinnen ;)
Naja... ok... ned der grösste Depp.
Asmodeus hat geschrieben:Ich bin ehrlich. Ich hatte ein schlechtes Gefühl mit der neuen Führung. Ich habe befürchtet, dass der Ruf von Streller, Frei und Wicky noch schlimmer ruiniert würde als es damals bei Yakin geschehen ist.

Beliebte Spieler ohne Ahnung in den Vorstand hiefen und gleichzeitig das komplette Prinzip des Vereins umkrempeln? Da kann ja nur der goldene Lack abblättern und Rost zum Vorschein kommen.
Q.E.D

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Asmodeus hat geschrieben:Von mir aus kann der grösste Depp (Loddar?) am Rand stehen solange die Spieler kämpfen und wir überzeugend auftreten und (fast) jedes Spiel gewinnen ;)
Naja... ok... ned der grösste Depp.
Selbst mit Erfolg könnte ich Forte sehr schwer ertragen. Da ist mir der jetzige UF doch um einiges lieber.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Bolzblatzholzer
Erfahrener Benutzer

Sooo, zit für mini erschti kritik an trainer: Dr calla vo ahfang ah zbringe isch mmn nid ahbrocht. Ich weis, är gniessd do bi vielne meh kredit als bi mir - aber moll ehrlig, wenn är vo ahfang ah gspielt het, het är zu sälte öbbis brocht. Är isch e guete back up spieler! Denn lieber dr gashi bringe, wo zwar im formloch isch, aber me weis wenigschtens, dass ärs eigentlig könnt. Odr kakitani/bjarnason ufem flügel zb. Aber sicher au nüm dr bjarnason im zentrum. S goal am donnschtig het do über vieles hinwägtüscht..

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Bolzblatzholzer hat geschrieben:Sooo, zit für mini erschti kritik an trainer: Dr calla vo ahfang ah zbringe isch mmn nid ahbrocht. Ich weis, är gniessd do bi vielne meh kredit als bi mir - aber moll ehrlig, wenn är vo ahfang ah gspielt het, het är zu sälte öbbis brocht. Är isch e guete back up spieler! Denn lieber dr gashi bringe, wo zwar im formloch isch, aber me weis wenigschtens, dass ärs eigentlig könnt. Odr kakitani/bjarnason ufem flügel zb. Aber sicher au nüm dr bjarnason im zentrum. S goal am donnschtig het do über vieles hinwägtüscht..
Genau! Calla use und Kakitani inne. Also e Spyyler wo d schwach fyr dr FCB isch uswäggsle gege ain wo d schwach fyr d Liga isch?
R. I. P. TILIKUM

Bolzblatzholzer
Erfahrener Benutzer

THOR29 hat geschrieben:Genau! Calla use und Kakitani inne. Also e Spyyler wo d schwach fyr dr FCB isch uswäggsle gege ain wo d schwach fyr d Liga isch?
Hesch mi post nid richtig gläse. Das wär denn d alternative vodr alternative gsi.
Aber dr urs hets drfür gläb richtig verstande...

Gesperrt