[video=youtube;jzQY_M8Bhk4]https://www.youtube.com/watch?v=jzQY_M8Bhk4[/video]Quo hat geschrieben:Ich sage ja: Du hast ein Problem mit der Optik!
Cedric Itten
-
- Erfahrener Benutzer
Das stimmt zwar. Aber wenn man schon das Bedürfnis hat, Einzelspieler für die aktuelle Lage verantwortlich zu machen bzw. heftig zu kritisieren, wäre es angebrachter, hierfür die Routiniers und nominellen Leistungsträger auszuwählen und nicht Nachwuchs- und Ergänzungsspieler.BloodMagic hat geschrieben:Es stöhnd alli in dr Pflicht wo ufem Platz stöhnd und sicher nid nur d Routiniers. Wenn nid jede 100% gitt denn gitts au kei Turnaround.
Lägg du mir, was isch das füre geili Ballanahm und au Abschluss gsi.
Mag si, dass mer villicht kei Doumbia odr Janko me hän, abr defür 2 Basler Sturmhoffnige, wo zwar noni an ihrem Leischtigszenit sin, abr beidi mit enorm viel Potenzial.
Mag si, dass mer villicht kei Doumbia odr Janko me hän, abr defür 2 Basler Sturmhoffnige, wo zwar noni an ihrem Leischtigszenit sin, abr beidi mit enorm viel Potenzial.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
Finde ich aber sehr respektvoll gegenüber seiner Mannschaft wo er bis vor kurzem noch spielte. Zeigt einen guten Charakter und eine gewisse Reife für sein Alter.Schambbediss hat geschrieben:Was söll das "i juble nid gege dr fcl"?
Würds jo vrstoh wenner 10 johr dödd gschutted hätt und das si härzensverein isch aber eso...?!
find so e verhalte lächerlich und e neue furz wo uffko isch. in zitte wo spieler gfühlt jedes johr nrume anders spiele isch das lächerlich. me ka jo dezänt juble und sich freue, das het nüt mit respäktlos z tue. respäktlos findis eher wenn me nit jublet für dr jetzig club, s seht eifach us als wär me lieber no bim andere verein. wenn me sich nit ka freue gege si ex-club e goal z schiesse sell me lieber gar nit spiele.tanner hat geschrieben:Anstand? Respekt?
Oder einfach normales verhalten bei einem sportler
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
Das isch dis problembasler hat geschrieben:find so e verhalte lächerlich und e neue furz wo uffko isch. in zitte wo spieler gfühlt jedes johr nrume anders spiele isch das lächerlich. me ka jo dezänt juble und sich freue, das het nüt mit respäktlos z tue. respäktlos findis eher wenn me nit jublet für dr jetzig club, s seht eifach us als wär me lieber no bim andere verein. wenn me sich nit ka freue gege si ex-club e goal z schiesse sell me lieber gar nit spiele.
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Mein Beileid.basler hat geschrieben:find so e verhalte lächerlich und e neue furz wo uffko isch. in zitte wo spieler gfühlt jedes johr nrume anders spiele isch das lächerlich. me ka jo dezänt juble und sich freue, das het nüt mit respäktlos z tue. respäktlos findis eher wenn me nit jublet für dr jetzig club, s seht eifach us als wär me lieber no bim andere verein. wenn me sich nit ka freue gege si ex-club e goal z schiesse sell me lieber gar nit spiele.
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Wir haben schon existentielle Probleme hier drin.....basler hat geschrieben:find so e verhalte lächerlich und e neue furz wo uffko isch. in zitte wo spieler gfühlt jedes johr nrume anders spiele isch das lächerlich. me ka jo dezänt juble und sich freue, das het nüt mit respäktlos z tue. respäktlos findis eher wenn me nit jublet für dr jetzig club, s seht eifach us als wär me lieber no bim andere verein. wenn me sich nit ka freue gege si ex-club e goal z schiesse sell me lieber gar nit spiele.

Fussball ist ein Spiel, das uns erfreuen sollte! Es darf nie als Vorwand missbraucht werden, um, Straftaten zu begehen oder Mitmenschen schlecht zu behandeln.
-
- Neuer Benutzer
I has au komisch gfunde, nocheme Gool nid z'juble aber hey! Hauptsach er trifft gäg sii Ex-Verein...!!
Öb er den jubled oder nid isch doch ganz ellai ihm überloh.
Freuet euch doch über's Gool anstatt ihn wäg sonere Kliinigkeit z'kritisiere.
E schöne Wuuchestart wünschi.

Öb er den jubled oder nid isch doch ganz ellai ihm überloh.

Freuet euch doch über's Gool anstatt ihn wäg sonere Kliinigkeit z'kritisiere.

E schöne Wuuchestart wünschi.

FOOTBÂLE
Erfolg isch nid alles im Lääbe
Au wenns schlächt goht sin mir mit drbii
FCB-Fan kasch nid wärde
FCB-Fan das muesch sii
Rotblau für immer und e Daag!
Erfolg isch nid alles im Lääbe
Au wenns schlächt goht sin mir mit drbii
FCB-Fan kasch nid wärde
FCB-Fan das muesch sii
Rotblau für immer und e Daag!

- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
- MichaelMason
- Erfahrener Benutzer
Super Tor von ihm, mag ich ihm total gönnen.
Dass er nicht jubelt zeugt von seiner Reife und Weitsichtigkeit.
Erstens waren dies vor 2 Monaten noch seine Teamkollegen und die Fans dort haben ihn - soviel ich weiss - anständig aufgenommen.
Zweitens stehen die Chancen gut, dass die Liebe eher einseitig ist, sprich er den Anforderungen auf Dauer nicht genügt und bald wieder bei Luzern (oder einem anderem SL-Klub) landet.
Dass er nicht jubelt zeugt von seiner Reife und Weitsichtigkeit.
Erstens waren dies vor 2 Monaten noch seine Teamkollegen und die Fans dort haben ihn - soviel ich weiss - anständig aufgenommen.
Zweitens stehen die Chancen gut, dass die Liebe eher einseitig ist, sprich er den Anforderungen auf Dauer nicht genügt und bald wieder bei Luzern (oder einem anderem SL-Klub) landet.
Me merggt, dass du wohrschins no nie e Mannschaftssport betribe hesch,und e guets Verhältnis zu dine Sportkollege isch immer Vorussetzig fürs Teamspirit.basler hat geschrieben:find so e verhalte lächerlich und e neue furz wo uffko isch. in zitte wo spieler gfühlt jedes johr nrume anders spiele isch das lächerlich. me ka jo dezänt juble und sich freue, das het nüt mit respäktlos z tue. respäktlos findis eher wenn me nit jublet für dr jetzig club, s seht eifach us als wär me lieber no bim andere verein. wenn me sich nit ka freue gege si ex-club e goal z schiesse sell me lieber gar nit spiele.
Dass me denne bi eme Goal sini Ex-Kollege nid demüetigt, zügt vo Sportsgeischt.
Mir gfallt dä Itten sowieso als Stürmer, gross beidfüssig guet, offe bar au neu mit Scorerqualitäte. Us däm wird no ebbis. Pippi isch au uf Umwege grift und denne zum Fuessballgott worde ;-)
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
ohje jetzt kunnt dr hobbyhooligan noFalcão hat geschrieben:Me merggt, dass du wohrschins no nie e Mannschaftssport betribe hesch,und e guets Verhältnis zu dine Sportkollege isch immer Vorussetzig fürs Teamspirit.
Mir gfallt dä Itten sowieso als Stürmer, gross beidfüssig guet, offe bar au neu mit Scorerqualitäte. Us däm wird no ebbis. Pippi isch au uf Umwege grift und denne zum Fuessballgott worde ;-)

wieso ka me gege ex kollege nit eifach dezänt juble? isch das so respäktlos oder demietigend? me muess jo nit schreiend umeseggle sondern ka sich eifach dezänt mit sine neue kollege freue.
komischerwies seit jede spieler voreme spiel gege d ex kollege dass me d fründschaft für 90min vergisst. ha jo nüt drgäge wenn me nit jublet, was mi mängisch eifach närvt isch wenn e spieler wie dr götze zum biespiel gege dortmund mol nachem goal aprubt si lauf stoppt und d händ so demonstrativ in d luft streggt damits au jo jede seht dass er nit jublet

Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
stets zu Diensten, deine Stimmung zu verbessern.basler hat geschrieben:ohje jetzt kunnt dr hobbyhooligan no
wieso ka me gege ex kollege nit eifach dezänt juble? isch das so respäktlos oder demietigend? me muess jo nit schreiend umeseggle sondern ka sich eifach dezänt mit sine neue kollege freue.
komischerwies seit jede spieler voreme spiel gege d ex kollege dass me d fründschaft für 90min vergisst. ha jo nüt drgäge wenn me nit jublet, was mi mängisch eifach närvt isch wenn e spieler wie dr götze zum biespiel gege dortmund mol nachem goal aprubt si lauf stoppt und d händ so demonstrativ in d luft streggt damits au jo jede seht dass er nit jubletdas isch denn für mi eifach so unnatürlich gstellt damit me guet do stoht...
Sportlicher Gruss, gezeichnet Hobbyhooligan
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
- Mutter Theresa
- Erfahrener Benutzer
Ych find dini Biidräg hüffig e Schissdrägg. Do aber drifsch dr Nagel uff dr Kopf.Falcão hat geschrieben:Me merggt, dass du wohrschins no nie e Mannschaftssport betribe hesch,und e guets Verhältnis zu dine Sportkollege isch immer Vorussetzig fürs Teamspirit.
- Mutter Theresa
- Erfahrener Benutzer
Sehr guet... Es isch immer eifach, sini Meinig/These mit-ere Extremsituation z'unterstriche. Aber s'Final-Goal in dr 92 Minute trifft numme in de wenigschte Fäll y. - Ych red do vom Normalfall. Denn find ychs aständig, dass die ehemolige Kollege (wo no immer Kumpels sind) nidd demoralisiert wärde. - Isch villicht aber e Charakterfroog.D-Balkon hat geschrieben:Würd mi jo wunder nää öb all die spieler imene final, wenn sies entscheidende gool in dr 92. min mache, denn au nit juble....
So, uff an Match jetzt.
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer