Cedric Itten

Diskussionen rund um den FCB.
Lorenzo von Matterhon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lorenzo von Matterhon »

Quo hat geschrieben:Ich sage ja: Du hast ein Problem mit der Optik!
[video=youtube;jzQY_M8Bhk4]https://www.youtube.com/watch?v=jzQY_M8Bhk4[/video]
Wenn du dich mit dir selbst anfreundest, wirst du niemals allein sein. - Maxwell Maltz

Platypus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platypus »

BloodMagic hat geschrieben:Es stöhnd alli in dr Pflicht wo ufem Platz stöhnd und sicher nid nur d Routiniers. Wenn nid jede 100% gitt denn gitts au kei Turnaround.
Das stimmt zwar. Aber wenn man schon das Bedürfnis hat, Einzelspieler für die aktuelle Lage verantwortlich zu machen bzw. heftig zu kritisieren, wäre es angebrachter, hierfür die Routiniers und nominellen Leistungsträger auszuwählen und nicht Nachwuchs- und Ergänzungsspieler.

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Lägg du mir, was isch das füre geili Ballanahm und au Abschluss gsi.

Mag si, dass mer villicht kei Doumbia odr Janko me hän, abr defür 2 Basler Sturmhoffnige, wo zwar noni an ihrem Leischtigszenit sin, abr beidi mit enorm viel Potenzial.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

EffCeeBee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von EffCeeBee »

Bin gespannt, wie oft er zum spielen kommt, wenn Ricky wieder fit ist. Den hätte man besser in Luzern gelassen

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

EffCeeBee hat geschrieben:Bin gespannt, wie oft er zum spielen kommt, wenn Ricky wieder fit ist. Den hätte man besser in Luzern gelassen
Man würde eine ausleihe wieder ins auge fassen, gemäss BaZ vom samstag

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schambbediss »

Was söll das "i juble nid gege dr fcl"?
Würds jo vrstoh wenner 10 johr dödd gschutted hätt und das si härzensverein isch aber eso...?!
MSNK - Die Bewegung des löblichen Mannes!

MSNK Member Präsi

rhybrugg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rhybrugg »

tanner hat geschrieben:Man würde eine ausleihe wieder ins auge fassen, gemäss BaZ vom samstag
Aber nur mit Ricky-Klausel.
Muss zurück sobald RvW nur schon einen Schnupfen hat.

Steini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Steini »

Schambbediss hat geschrieben:Was söll das "i juble nid gege dr fcl"?
Würds jo vrstoh wenner 10 johr dödd gschutted hätt und das si härzensverein isch aber eso...?!
Finde ich aber sehr respektvoll gegenüber seiner Mannschaft wo er bis vor kurzem noch spielte. Zeigt einen guten Charakter und eine gewisse Reife für sein Alter.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Schambbediss hat geschrieben:Was söll das "i juble nid gege dr fcl"?
Anstand? Respekt?
Oder einfach normales verhalten bei einem sportler

Maverick
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maverick »

tanner hat geschrieben:Anstand? Respekt?
Also Roman Buess hat gestern nach dem Tor gegen seinen Ex-Club gejubelt.
"You don't need a licence to drive a sandwich!" (SpongeBob SqarePants)

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

tanner hat geschrieben:Anstand? Respekt?
find so e verhalte lächerlich und e neue furz wo uffko isch. in zitte wo spieler gfühlt jedes johr nrume anders spiele isch das lächerlich. me ka jo dezänt juble und sich freue, das het nüt mit respäktlos z tue. respäktlos findis eher wenn me nit jublet für dr jetzig club, s seht eifach us als wär me lieber no bim andere verein. wenn me sich nit ka freue gege si ex-club e goal z schiesse sell me lieber gar nit spiele.
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

basler hat geschrieben:find so e verhalte lächerlich und e neue furz wo uffko isch. in zitte wo spieler gfühlt jedes johr nrume anders spiele isch das lächerlich. me ka jo dezänt juble und sich freue, das het nüt mit respäktlos z tue. respäktlos findis eher wenn me nit jublet für dr jetzig club, s seht eifach us als wär me lieber no bim andere verein. wenn me sich nit ka freue gege si ex-club e goal z schiesse sell me lieber gar nit spiele.
Das isch dis problem

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

basler hat geschrieben:find so e verhalte lächerlich und e neue furz wo uffko isch. in zitte wo spieler gfühlt jedes johr nrume anders spiele isch das lächerlich. me ka jo dezänt juble und sich freue, das het nüt mit respäktlos z tue. respäktlos findis eher wenn me nit jublet für dr jetzig club, s seht eifach us als wär me lieber no bim andere verein. wenn me sich nit ka freue gege si ex-club e goal z schiesse sell me lieber gar nit spiele.
Mein Beileid.

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Ich fand die Aktion stark.
Heusler.

Alla sätt är bra utom de dåliga.

"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Ich fand sein Tor stark. Ob er danach jubeln will oder nicht ist mir relativ egal.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

badandugly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badandugly »

Wir haben schon existentielle Probleme hier drin..... :rolleyes:
Fussball ist ein Spiel, das uns erfreuen sollte! Es darf nie als Vorwand missbraucht werden, um, Straftaten zu begehen oder Mitmenschen schlecht zu behandeln.

harry99
Erfahrener Benutzer

Beitrag von harry99 »

Master hat geschrieben:Ich fand sein Tor stark. Ob er danach jubeln will oder nicht ist mir relativ egal.
Dito sein tor war weltklasse!!!!
:):)FC BASEL FOREVER:):)

Intihuasi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intihuasi »

Ist nichts anderes als gute Kinderstube. Hauptsache er schiesst seine Tore. Wie und ob er danach jubelt ist seine Sache. Man kann ja wirklich jeden Scheiss zum Problem machen.
Mätzli hat geschrieben:Singen im Sitzen ist wie Scheissen im Stehen.

Baaassseeel
Neuer Benutzer

Beitrag von Baaassseeel »

I has au komisch gfunde, nocheme Gool nid z'juble aber hey! Hauptsach er trifft gäg sii Ex-Verein...!! :D
Öb er den jubled oder nid isch doch ganz ellai ihm überloh. :rolleyes:
Freuet euch doch über's Gool anstatt ihn wäg sonere Kliinigkeit z'kritisiere. ;)
E schöne Wuuchestart wünschi. :cool:
FOOTBÂLE
Erfolg isch nid alles im Lääbe
Au wenns schlächt goht sin mir mit drbii
FCB-Fan kasch nid wärde
FCB-Fan das muesch sii
Rotblau für immer und e Daag! :cool:

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

Zubi hat bei Toren gegen den FCB als Xamax-Goalie auch nicht gejubelt.
Heusler.

Alla sätt är bra utom de dåliga.

"Zürich ist doppelt so gross wie der Wiener Zentralfriedhof - aber nur halb so lustig."

MichaelMason
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MichaelMason »

Super Tor von ihm, mag ich ihm total gönnen.

Dass er nicht jubelt zeugt von seiner Reife und Weitsichtigkeit.

Erstens waren dies vor 2 Monaten noch seine Teamkollegen und die Fans dort haben ihn - soviel ich weiss - anständig aufgenommen.

Zweitens stehen die Chancen gut, dass die Liebe eher einseitig ist, sprich er den Anforderungen auf Dauer nicht genügt und bald wieder bei Luzern (oder einem anderem SL-Klub) landet.

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Me merggt, dass du wohrschins no nie e Mannschaftssport betribe hesch,und e guets Verhältnis zu dine Sportkollege isch immer Vorussetzig fürs Teamspirit.

Dass me denne bi eme Goal sini Ex-Kollege nid demüetigt, zügt vo Sportsgeischt.
Mir gfallt dä Itten sowieso als Stürmer, gross beidfüssig guet, offe bar au neu mit Scorerqualitäte. Us däm wird no ebbis. Pippi isch au uf Umwege grift und denne zum Fuessballgott worde ;-)
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Falcão hat geschrieben:Me merggt, dass du wohrschins no nie e Mannschaftssport betribe hesch,und e guets Verhältnis zu dine Sportkollege isch immer Vorussetzig fürs Teamspirit.

Mir gfallt dä Itten sowieso als Stürmer, gross beidfüssig guet, offe bar au neu mit Scorerqualitäte. Us däm wird no ebbis. Pippi isch au uf Umwege grift und denne zum Fuessballgott worde ;-)
ohje jetzt kunnt dr hobbyhooligan no :rolleyes:

wieso ka me gege ex kollege nit eifach dezänt juble? isch das so respäktlos oder demietigend? me muess jo nit schreiend umeseggle sondern ka sich eifach dezänt mit sine neue kollege freue.

komischerwies seit jede spieler voreme spiel gege d ex kollege dass me d fründschaft für 90min vergisst. ha jo nüt drgäge wenn me nit jublet, was mi mängisch eifach närvt isch wenn e spieler wie dr götze zum biespiel gege dortmund mol nachem goal aprubt si lauf stoppt und d händ so demonstrativ in d luft streggt damits au jo jede seht dass er nit jublet :o das isch denn für mi eifach so unnatürlich gstellt damit me guet do stoht...
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

basler hat geschrieben:ohje jetzt kunnt dr hobbyhooligan no :rolleyes:

wieso ka me gege ex kollege nit eifach dezänt juble? isch das so respäktlos oder demietigend? me muess jo nit schreiend umeseggle sondern ka sich eifach dezänt mit sine neue kollege freue.

komischerwies seit jede spieler voreme spiel gege d ex kollege dass me d fründschaft für 90min vergisst. ha jo nüt drgäge wenn me nit jublet, was mi mängisch eifach närvt isch wenn e spieler wie dr götze zum biespiel gege dortmund mol nachem goal aprubt si lauf stoppt und d händ so demonstrativ in d luft streggt damits au jo jede seht dass er nit jublet :o das isch denn für mi eifach so unnatürlich gstellt damit me guet do stoht...
stets zu Diensten, deine Stimmung zu verbessern.

Sportlicher Gruss, gezeichnet Hobbyhooligan
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

Mutter Theresa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mutter Theresa »

Falcão hat geschrieben:Me merggt, dass du wohrschins no nie e Mannschaftssport betribe hesch,und e guets Verhältnis zu dine Sportkollege isch immer Vorussetzig fürs Teamspirit.

Ych find dini Biidräg hüffig e Schissdrägg. Do aber drifsch dr Nagel uff dr Kopf.

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Würd mi jo wunder nää öb all die spieler imene final, wenn sies entscheidende gool in dr 92. min mache, denn au nit juble....

Mutter Theresa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mutter Theresa »

D-Balkon hat geschrieben:Würd mi jo wunder nää öb all die spieler imene final, wenn sies entscheidende gool in dr 92. min mache, denn au nit juble....
Sehr guet... Es isch immer eifach, sini Meinig/These mit-ere Extremsituation z'unterstriche. Aber s'Final-Goal in dr 92 Minute trifft numme in de wenigschte Fäll y. - Ych red do vom Normalfall. Denn find ychs aständig, dass die ehemolige Kollege (wo no immer Kumpels sind) nidd demoralisiert wärde. - Isch villicht aber e Charakterfroog.

So, uff an Match jetzt.

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Zu Gülle usglehnt - hin und här und hin und här und hi und här

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

BloodMagic hat geschrieben:Zu Gülle usglehnt - hin und här und hin und här und hi und här
Jetzt dörf de armi Siech scho gäge zwai Mannschafte nid juble, falls är e Gol schiesst. :eek: :p

lattemacchiato
Erfahrener Benutzer

Beitrag von lattemacchiato »

War vielleicht doch eine Panikaktion damals und jetzt muss man auf beiden Seiten einsehen, dass es halt doch keinen Sinn macht?

Antworten