Rhyyläx hat geschrieben:Und är hett tatsächlich chuum umgschtellt. Und prompt gewinne mir das Spiel. Dr Sousa wär guet beroote, wenn är dä Stamm jetzt wurdi bhalte.
Klar muess är dr Strelli wieder bringe, wenn er wieder fit sich. Aber s`Grüscht stoht für mich jetzt. Und mit Grüscht mein ich mindeschtens 8 Spieler.
Das mittem Grüscht stimmt scho, aber ebbe, do mir soviel Spieler hän wo eigentlich au ins Grüscht khöre würde, ischs nit so eifach.
- Die
- Streller
- Kakitani
- Degen
- Diaz
Die 5 sind sicher auch awärter uffe Stamm. Kakitani wohl noni grad jetzt, aber sZiel isch sicher, ihn auch als Stammspieler anezbecho. Derzue no dr Delgado, aber das wird schwer, dr Zuffi wird immer besser und somit für mi klar vorem Delgado. Und scho vot sRotiere wieder ah. Aber es isch möglich, wenn me nit grad alli zämme glichzitig ufstellt, d.h. je noch Match uf max. 2 Positione wägsle, denn chunnt das scho guet. Emol spielt dr Die füre Frei oder El-Neny, emol dr Diaz, emol dr Kakitani füre Gashi oder Gonzalez. Streller und Emobolo wird schwierig. Wenn dr Embolo so wiedermacht, denn wirds sogar schwer füre Strelli. Am liebschte beidi ufstelle, aber denn fehlt wieder eine im MF. Do isch Fingerspitzegfühl agseit, je noch Gegner und Fitness oder dr Streller noch ca. 65 Min. uswägsle und e früsche Embolo bringe.
Xhaka und Degen....persönlich lieber dr Dege, aber ok.