Sehe ich nicht ganz so mit Akanji und Steffen. Ein guter IV der auch einen spielauslösenden Pass spielen kann ist bestimmt wertvoll. Lacroix kann das nicht und auch ein Suchy nicht. Mit Frei und Balanta hat man aber 2 die das können.Konter hat geschrieben:Hauptverantwortlig isch für mi immerno dr Akanji-Transfer. Sämtligi Transfers wo im Summer tätigt worde sin und jetzt vo User reklamiert wärde händ wohl die abartig geil 2. Hälfti vo dr Rüggrundi vergässe. Im Summer speziell mit Oberlin und Ajeti het me zwei gueti Zuezüg tätigt, bim Wolfi möchti no abwarte dä als Fähler zdeklariere. Sone Verletzig wirft die eifach zrugg.
Au dr Steffe-Transfer isch jetzt nid das gsi wo uns komplett usenander grisse het.
Abr dr Akanji-Transfer gopferdammi dä hani scho ind Pause null verstande und macht mi als wie hässiger. Dr Lacroix isch zwar au nid sone Pflogg wiener do inne vo vielne dargstellt wird, abr dr Akanji isch so guet und sone wichtigs Element gsi, dass dä eifach nid hätt dörfte im Winter go 30 Mille hi oder här. Ich weiss nid wär Schuld isch. Und als wie mehr dänki abr, dass dr Akanji sälber dr Hauptschuldig für dr Transfer isch. Är und wohl dr Burgener/Brigger.
Abr hey hauptsach me schisst uffem Pipi si Kopf, isch viel populärer momentan..Jasse und so...
Ein MF Spieler der auch Tore geschossen hat, fällt zumindest gleich wenn nicht mehr ins Gewicht da er auch noch einer war der pushen konnte.
Zum Akanji Transfer, ein Präsident und CEO sollen verantwortlich sein aber der Sportchef nicht?

Ich wage zu behaupten das ein Burgener mit diesem Wechsel wenig bis sehr wenig zu tun hat, da er auf seine „Experten“ vertraut.