Heisst's nid DAS Sicht von der Dach aus?Bier hat geschrieben:sieht ganz geil aus, die sicht von der dach aus!

....von DAS Turm...Shurrican hat geschrieben:krass, isch das wirkli vom turm, wenn jo denn logeplatz... (wobi me de wichtigsch teil vom stadion nid würd gseh...)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
Wieso? Noch mehr leere Plätze?walter sobchak hat geschrieben:Weiss jemand wann damit begonnen wird die Provisorien zu errichten, die im B und D Parkett die Zuschaerkapazität erhöhen sollen für die EM? Die bauen ja die
Ränge näher ans Spielfeld ran, schade dass man das wieder abreisst..Wäre sonst
der ultimative Hexenkessel..
Ich nehm an ein paar Wochen vor der Euro nehm ich an, die Dinger sind schnell aufgestellt...walter sobchak hat geschrieben:Weiss jemand wann damit begonnen wird die Provisorien zu errichten, die im B und D Parkett die Zuschaerkapazität erhöhen sollen für die EM? Die bauen ja die
Ränge näher ans Spielfeld ran, schade dass man das wieder abreisst..Wäre sonst
der ultimative Hexenkessel..
im Communiqué von Herzog und De Meuron steht ja geplante Fertigstellung Ende 07..Hier den Link dazu:
http://www.baselunited.ch/images/mm%20hdm.pdf
hm je noch däm wennd kunnsch ischs scho miehsam. bi abr immr gnueg frie dötte gsi.Bellach SO hat geschrieben:für was au... bi in de letschte 1,5 johr nie me länger als 3 minute agstande...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Bellach wieviel Stunde vorem Matsch goht's Joggeli uf ? Kei wunder stohsch den nid a wen de eine vo de Erste bisch........Bellach SO hat geschrieben:für was au... bi in de letschte 1,5 johr nie me länger als 3 minute agstande...
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Also ich dänk mol nid, dass bis zur EM d'Stiehl use chömme.. Blibe dinne bis nach dr EM..hanfueli hat geschrieben:Isch s stadion an dr EM au so edel rotblaubelüchtet oder rot miteme langwiilige krüz
?
wird echtsch wider mol s ganze D zu Stehplätz? dä Bereich isch in de letsche Joohre immer kleiner worde, am schluss nur no e Streife in dr Mitti....warum nid grad obe au no ohni Stiel
? drfüür d karte billiger gä. Denn wärs wider e rotblaui Wand wo richtig heizt und nid nur e Gruppe in dr Mitti vom D
Na und? Denn miesst halt BU none paar Lüt zuesätzlich aastelle drfiir und dr UEFA dene ihre Lohn in Rächnig stelle.... Problem wo?Muggel hat geschrieben:Also ich dänk mol nid, dass bis zur EM d'Stiehl use chömme.. Blibe dinne bis nach dr EM..
BU und ihri Lüt mien jo d'Plätz wieder go verdichte nach dr Maischterschaft.
Und sie hän so scho fascht z'wenig Zyt für das. Wenn sie denn au no in dr MK miesste wieder d'Stiehl iine mache, wäre sie wohl erscht so mitte EM fertig drmit.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
S problem isch dass d UEFA 1. nüt zahlt, 2. nüt macht wo nid 0% Risiko mit garantiertem 100%ige Gwünn verbunde isch. Usserdem sins verdammti Arschlöcher wo dr Fuessball am Arsch verbii goht und d Hauptsach isch dass me gnueg ka abzockeGoofy hat geschrieben:Na und? Denn miesst halt BU none paar Lüt zuesätzlich aastelle drfiir und dr UEFA dene ihre Lohn in Rächnig stelle.... Problem wo?
Jetzt isch mir alles klar....dä Turm het genau dä Zwäck, und zwar, dass es bi Sunneuntergang nit nur dr Goali im MK-Goal blendet, sondern au dä wo im B-Goal stoht....sabato_04 hat geschrieben:De Hässlich Turm hett am Sa im B zimlich blendet...![]()