JAAA, DER DACHHans vom Hübel hat geschrieben:Endlich.....
Der Dach wird montiert![]()

JAAA, DER DACHHans vom Hübel hat geschrieben:Endlich.....
Der Dach wird montiert![]()
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
Also s het emol Plän gä, dass es zwei "Brugge" zu dr St. Jakobshalle gäbti. Die sin aber (leider) wider verworfe worde. Nötig wärs scho, denn s git wohl nur wenigi Ample wo soooo ewigs hän bis si de Fuessgänger uf grien schalte (notüerlich nid an Matchdääg, denn isch d Stross jo eh gsperrt).Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Wird meines Wissens aber so bleiben, da es eine Plattform auf höhe des Eingangs geben wird.... Die Plattform geht doch auch über die Strasse? Oder habe ich das alles falsch aufgefasst?!
was chunnt in die neuii teil ine? ha niene chönne use finde, hoff uff beathe use, hanf tempel, etc....Schooffseggel hat geschrieben:schiinbaar sin die uff dr baustell enorm im zytdrugg, well dr neii dail vom shopping-center am donnschtig sött ereffnet wäärde - won i geschter znacht um die ains dra verby gfaare bi, hän si immer no liecht gha!![]()
Und nicht zu vergessen ein grösserer Wasserschaden im unteren Teil, der die Arbeiten ebenfalls um mehrere Tage verzögerte ...Lupinin hat geschrieben:Kai Wunder d`Baulüt händ jo au e paar Täg gstreikt gha...
Oh, das ist aber super, Interdiscount und C&A gibts also noch, Tipptop... Ich hoffe mal man kommt vom alten Teil direkt in den neuen? Unterirdisch? Naja, muss ja fast, sonst wäre es eine üble Fehlplanung^^FCB Forever hat geschrieben:
Das wäre wirklich nicht schlecht gewesen... Dann könne man sich vor dem Spiel auch wieder ein wenig vor dem Stadion aufhalten, man muss sich nicht um die Strasse kümmern und die Autos nicht um die Spiele....toaster hat geschrieben:Also s het emol Plän gä, dass es zwei "Brugge" zu dr St. Jakobshalle gäbti. Die sin aber (leider) wider verworfe worde. Nötig wärs scho, denn s git wohl nur wenigi Ample wo soooo ewigs hän bis si de Fuessgänger uf grien schalte (notüerlich nid an Matchdääg, denn isch d Stross jo eh gsperrt).
Ja, natürlich, sonst wäre es ja keine Erweiterung.Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:... Ich hoffe mal man kommt vom alten Teil direkt in den neuen? Unterirdisch? Naja, muss ja fast, sonst wäre es eine üble Fehlplanung....
sergipe hat geschrieben:Der Dach hat eine Tannenbaum.
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Chunt wohl druf a, wie Belüchtet. Dos wohnige au no dinne het, chan ich mir das nid würklich vorstelle, dass d Nacht dr ganzi Turm eifach mol Rot belüchtet wird, wie eigentlich in dr Projektstudie immer abbildet gsi isch.Master Chief hat geschrieben:Bi gescht zoobe vo Muttenz nach Basel gfahre und denn gseht das Türmli no rächt schigg us. Me gsehts au vo witt ewäg und wenns belüchtet isch seht das sicher no geil us. Vo dr andere richtig här hanis bis jetzt nit so atemberaubend gfunde.
vielleicht sinds rotlicht wohnungen...Delgado hat geschrieben:Chunt wohl druf a, wie Belüchtet. Dos wohnige au no dinne het, chan ich mir das nid würklich vorstelle, dass d Nacht dr ganzi Turm eifach mol Rot belüchtet wird, wie eigentlich in dr Projektstudie immer abbildet gsi isch.