footbâle hat geschrieben:...den zum Gegner

Hab mich auch schon gefragt, was er damit wohl meint...
Gemäss der letzten Infos vor ein par Tagen aus einer bekannten Regionalzeitung bleiben die beiden Spieler Caicedo und Maister höchstwahrscheinlich zumindest bis ende dieser Saison, also bis im Mai/Juni, beim FCB.zBasel Fondue hat geschrieben:Das würde mich auch sehr interessieren. Ob der Transfer von Caicedo zu Man. City schon vom Tisch ist. Und wer statt Caicedo dann kommen würde.
Dr Ruedi het doch mol gseit, für jede Spieler wo got, wäri e Pipeline und e langi Schlange für mögliche Nochfolger....maradoo hat geschrieben:lut blick wird dr caicedo hüt bi ManCity zue medizinische teschts erwartet... nix mit bliebt bis zem summer... wenn dr fcb den nur nit z spot isch für e ersatzma zhole...
jo scho....maradoo hat geschrieben:glaub i ihm au, nur hüt isch dr 30igsti...
beruhigend....maradoo hat geschrieben:glaub erst morn...![]()
Retooo Zanni schiess e Goooool, Retooo Zanni schiess e Goooool, Retooo Zanni schiess e Goooool, schiesss ...quasimodo hat geschrieben:Ja sehr ... Caicedo scheint momentan der einzige zu sein, der offensiv etwas reissen kann. Bin gespannt, ob Ruedi einen Ersatz aus dem Hut zaubern kann, falls er morgen um 5 vor 12 abspringt ...![]()
felipe isch hüt in manchester, medizinischi teschts...rotoloso hat geschrieben:Wenns keini Abgäng gitt denn bruchts bis im Summer nid unbedingt Verstärkig aber falls irgend eine für die, mittlerwiile übliche 700'000 CHF, goh wird (vorallem Felpe und Maestro) gitt's e riise Problem. So guet isch dr FCB au wieder nid dass sich e Spieler mit einigermasse e bitz Niveau, sich bis 1 Tag vor Transferschluss losst in standby setzte.
maradoo hat geschrieben:felipe isch hüt in manchester, medizinischi teschts...
I frog mi immerno wo's Gäld vo de ville Tranfers bliibe isch (MP, Delgado, usw.)rotoloso hat geschrieben:Wenns keini Abgäng gitt...
Has jetzt nümm genau in Erinnerig aber hettme bi dene au 1 Tag vor Transferschluss no nie nid emol dr Name in Verbindig mitm FCB ghört ka? Glaubs nid oder?eKo hat geschrieben:was nüt schlächts heisse will, wenn me an costanzo & majstorovic transfer dänkt......
Genau weiss ich es auch nicht mehr. Ging aber glaube ich schon sehr schnell, Müller haute sehr kurzfristig ab und der FCB reagierte mit Mastorovic sofort. Hier ein Artikel dazu Ende Januar im BLÖK (übrigens auch Nakata kam damals auf den letzten Drücker..siehe Text unterster Absatz):rotoloso hat geschrieben:Has jetzt nümm genau in Erinnerig aber hettme bi dene au 1 Tag vor Transferschluss no nie nid emol dr Name in Verbindig mitm FCB ghört ka? Glaubs nid oder?