Hehe jetzt ha miess zweimol luege ob das Liquid XTC stäbli oder Lüchtstäbli sind.SCAR hat geschrieben:Hejo und no e passendi Choreo drzue.....![]()

Übrigens has nid sehr ernscht gmeint mit dr Musik händ d Smileys nid greicht?
naja während dem basler lied einlaufen ist eine gut idee, aber wenn nichtmal die MK koordiniert singttanner hat geschrieben:hat es gestern keine gegeben
nur unsere stimme und eure choreo wurde akzeptiert![]()
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
GANZ GEIL, I HAS DOCH GSEIT KA!!!!rotoloso hat geschrieben:Iilaufsmusig isch piinlich (egal welli)
No piinlicher isch d'goalmusig (die aktuelli sowieso aber au jedi anderi) mir könne wohl au ohni Nochhilf stimmig mache oder simmer Amerikaner?
ou, jetzt hesch mi glaub missvrschtande. mit abschtand mi lieblingsfuessballied, aber nid unsers. ich ha eigentlich gmeint, dass es geil isch, wenn d schpieler inechömme, unser lied lauft, und s publikum duet mitsinge, isch doch unseri heimatThe Bacras hat geschrieben:Wäre wirklich schön. Nun ist es jedoch ganz aus dem Stadion verschwunden. Warum eigendlich?
LOL d Musik us em C&C teil Red Allert. Das chunt irgendwie scho geil.BadBlueBoy hat geschrieben:Der ultimative Einlaufsound (inkl Schritt)![]()
http://www.youtube.com/watch?v=f6PxkeOIMA8
von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration
Unerreichbar!Greengo hat geschrieben:Ich fänds au cool, wenn meh bim ilauf s "basler lied" ohni musik würd singe.
Luegt euch mol dä film ah, (ab 1.03 min) das macht stimmig... ]http://www.youtube.com/watch?v=A8cffEaZGh0[/url]
" hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
" hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.
das wär no e glatti Idee, die baide Mannschafte samt Rössli dur d'Sämpftuube zwänge!eglifish_reloaded hat geschrieben:War mal in NZ Rugby schauen, alle Lichter gingen aus und dann lief das Heimteam tatsächlich auf Pferden zum Lied "Conquest Of Paradise" ein.
Gänsehaut garantiert !