stippe hat geschrieben:stimmt, mit em buckley wärde alli unseri sorge verschwinde
nur wäge däm chasch doch nid plötzlich die ganzi transferpolitik vo de gisela guet heisse. de buckley isch leider mittlerwile genau sone chancetod wies de hervé gsi isch unds de eduardo jetzt isch. vor e paar joor bi bielefeld ischer ganz ok gsi, aber jetzt...ich weiss nid obs dä wirklich bringt bim fcb
nid alles guetheisse, aber wenigschtens d' ysicht, dass es qualität bruucht und dass au d' buli durchuus e intressante märt isch.
mir bruuche e degen ersatz, und das wär genau dr richtig maa. mol überleggt, worum all die konter entschtande sin ? will dr fcb berächebar und langsam worde isch, dorum isch das genau dr maa wo mr bruuche könnte.
mit em ergic isch eifach kei speed do, au dr kuzma isch nid grad dr schnällsch und dr chippy völlig usser form. numme isch dö siech momentan vrletzt (2 wuche), hoff nid, dass deswäge dr transfer schyyteret.
und ps: dr ba ka nid fuessball schpiile, aber ohni ihn gheit d' mannschaft in sich zämme, kei kuzma, kei ergic, nur är ka die position usfülle und wyycht denn halt au mol uff d' syyte use, wenn unseri beide superhelde wiider im schilf schtöhn. nid das är als dm d' problem vo de av's ka löse, aber är git dr mannschaft schtabilität.
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler.
die schwerste tugend ist die objektivität
wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb