Delron Buckley zum FCB?

Diskussionen rund um den FCB.
stippe
Erfahrener Benutzer
Beitrag von stippe »

[quote="majster"]FCB will Buckley in Dortmund loseisen

yesssss, holed dä und ich nimm alli kritik in sache transferpolitik zrugg ]

stimmt, mit em buckley wärde alli unseri sorge verschwinde :rolleyes: :confused:
nur wäge däm chasch doch nid plötzlich die ganzi transferpolitik vo de gisela guet heisse. de buckley isch leider mittlerwile genau sone chancetod wies de hervé gsi isch unds de eduardo jetzt isch. vor e paar joor bi bielefeld ischer ganz ok gsi, aber jetzt...ich weiss nid obs dä wirklich bringt bim fcb

Elleni

Beitrag von Elleni »

Gar kein Problem, wenn die Glatze getreu seiner üblichen Vorgehensweise erst mal schaut, wo der Spieler am wenigsten spielen mag. Vielleicht wird einer der neuen Transfers Zanni rechts aussen verdrängen :eek:

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

stippe hat geschrieben:stimmt, mit em buckley wärde alli unseri sorge verschwinde :rolleyes: :confused:
nur wäge däm chasch doch nid plötzlich die ganzi transferpolitik vo de gisela guet heisse. de buckley isch leider mittlerwile genau sone chancetod wies de hervé gsi isch unds de eduardo jetzt isch. vor e paar joor bi bielefeld ischer ganz ok gsi, aber jetzt...ich weiss nid obs dä wirklich bringt bim fcb
nid alles guetheisse, aber wenigschtens d' ysicht, dass es qualität bruucht und dass au d' buli durchuus e intressante märt isch.
mir bruuche e degen ersatz, und das wär genau dr richtig maa. mol überleggt, worum all die konter entschtande sin ? will dr fcb berächebar und langsam worde isch, dorum isch das genau dr maa wo mr bruuche könnte.

mit em ergic isch eifach kei speed do, au dr kuzma isch nid grad dr schnällsch und dr chippy völlig usser form. numme isch dö siech momentan vrletzt (2 wuche), hoff nid, dass deswäge dr transfer schyyteret.

und ps: dr ba ka nid fuessball schpiile, aber ohni ihn gheit d' mannschaft in sich zämme, kei kuzma, kei ergic, nur är ka die position usfülle und wyycht denn halt au mol uff d' syyte use, wenn unseri beide superhelde wiider im schilf schtöhn. nid das är als dm d' problem vo de av's ka löse, aber är git dr mannschaft schtabilität.
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

stippe
Erfahrener Benutzer
Beitrag von stippe »

ich glaub eifach nid, dass dr buckley so guet isch wie do die ganzi zit verzellt wird. dä het e grausam schlächti saison gspiilt bi dortmund. i has gfühl bi däm isch d'luft dusse. und wieni de gross kenn wird är de buckley nid uff em rächte flügel lo spiil, wo är m.M. sött spiile wenn är wirklich kunnt. är wird en in sturm setzte und dört wird är vergäbens uff irgendwelchi bäll uss em mittelfäld warte.

wenn doch nur de majschter e bitzeli gfühl im fuess hätt, denn könnt är de buckley wenigschtens ammigs à la muri schicke.

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

majster hat geschrieben:FCB will Buckley in Dortmund loseisen

...Nach ergebnislosen Probetrainings in Everton und bei Premier-League-Aufsteiger Sheffield United galt Buckley fast schon als unvermittelbar. Jetzt rechnen die Dortmunder mit einer raschen Einigung mit dem FCBasel. «Für Buckley ist es die beste Lösung, sich über einen anderen Club wieder ins Gespräch zu bringen», sagte Sportdirektor Roland Zorc gestern der baz.
...
owee - söttigi unseriösheite vo dr baz spreche wohl wieder mol für sich.... :rolleyes:

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

stippe hat geschrieben:ich glaub eifach nid, dass dr buckley so guet isch wie do die ganzi zit verzellt wird. dä het e grausam schlächti saison gspiilt bi dortmund. i has gfühl bi däm isch d'luft dusse..
vergiss nit...suppe liig isch nit bundesliga, do in dr schwiz traut sich so eine wo ussere schtärggere liga kunnt automatisch meh zue als in dütschland oder sunscht neume..

negativ b.s.p hämr zwar au aber das isch e anders thema bim stereo, wo sit sinere aakunft efang e handvoll mätsch uf sinere schtammposition gmacht het

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

eine, wo 15 gool macht in dr buli, ka nur e vrschtärkig si ;)
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

[quote="majster"]eine, wo 15 gool macht in dr buli, ka nur e vrschtärkig si ]

im momänt ganz beschtimmt....bis ändi joohr mindeschtens

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Rony hat geschrieben:im momänt ganz beschtimmt....bis ändi joohr mindeschtens
also hopp ;) (me kanen jo denn immer no zrugggä)

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

[quote="majster"]also hopp ]

gohsch'en du in dortmund go abhoole, ich sag am schischi bscheid,
si soll s'konto eröffne *g

stippe
Erfahrener Benutzer
Beitrag von stippe »

ich hoff stark, dass i mi tüsch unds de buckley wirklich bringt. schlächter als de eduardo chaner jo nid si.

fortaleza03
Benutzer

Beitrag von fortaleza03 »

johnny-13 hat geschrieben: unsere sogenannte "scout" söll emol bi uns in europa umeluege und nit immer in südamerika umefurze...
Wenn niemand merkt das man vielleicht auch mal einem Torschützenkönig der Chalange Leage eine Chance geben könnte ( Paulo Vogt ) so holt man Ihn halt ins Ausland.Der Zbinden schaut sich wohl in Brasilien alles andere an als Fussballspieler. Vielleicht sollte man halt auch mal die Serie B besuchen ( z. Bsp. Rafael FCZ ) Es gibt hier hunderte von super Talenten oder super Skorern ( Tevez )

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Ausrufezeichen des FCB auf dem Transfermarkt, wenn es denn klappt.
Der Leistungsausweis spricht teilweise für ein Leihgeschäft Buckleys, und etwas anderes als ein leistungsbezogener Vertrag steht auch hier nicht zur Debatte.
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

leroidebale

Beitrag von leroidebale »

Ruedi Zbinden: «Normalerweise ist es enorm schwer, einen Spieler aus einer solchen Liga in die Schweiz zu holen», sagt Ruedi Zbinden.
Höret emol uff ummezhüüle!!!
Dr FCB het uf dr Schütze e Murat Yakin vo Kaiserslautern könne hole und e Hakan Yakin e bitz spöter. Das sind viel grösseri Kaliber als dr Buckley. Au dOeri wo öffentlich seid, dass sie keini Spieler kha halte. Das isch e absoluti Bankrotterklärig!

Es bruucht wieder Lüüt wie dr Jäggi wo uf e Tisch haue. Und wenn eine goh will mit no 3 joor Vertrag, denn wird däjenig für 6 mönet ufd Tribüni gschiggt. Schliesslich isch das do e Prestige-trächtige Club und nit irgende Ufbau Club vo gschlissene Spieler.

Harti Hand das bruuchts.

Phebus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Phebus »

Es bruucht wieder Lüüt wie dr Jäggi wo uf e Tisch haue. Und wenn eine goh will mit no 3 joor Vertrag, denn wird däjenig für 6 mönet ufd Tribüni gschiggt. Schliesslich isch das do e Prestige-trächtige Club und nit irgende Ufbau Club vo gschlissene Spieler.

Harti Hand das bruuchts.[/QUOTE]

genau so isch es. Die solli alli zem Hoeness uf Muenche in d'schuel. Dä seit de schpieler wo gott hockt (Hargreaves) wänn sie no e vertrag hänn und abwandere wänn. Bym FCB isch ebe no jede verreist wo hett welle. Niemerts hett die glainschti aschträngig unternoh zum e schpieler zruggzhalte.

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

maradoo hat geschrieben:unnötige transfer wens sowiet kunnt...

lieber neui AV und e nr.10!!!
WORD ! :)

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

leroidebale hat geschrieben:Höret emol uff ummezhüüle!!!
Dr FCB het uf dr Schütze e Murat Yakin vo Kaiserslautern könne hole und e Hakan Yakin e bitz spöter. Das sind viel grösseri Kaliber als dr Buckley. Au dOeri wo öffentlich seid, dass sie keini Spieler kha halte. Das isch e absoluti Bankrotterklärig!

Harti Hand das bruuchts.
tönt guet, isch aber nit realistisch ! E Murat isch bi Kaiserslautern nümme gwünscht gsi und freigstellt worde. Und dr Hakan isch eifach sim Brueder zum FCB gfolgt, vor allem wie er am alte Ort nümm glücklig gsi sich.

Me ka defintiv kai Spieler halte, wenn er wäg will. Was nützt das, wenn dr Spieler 6 Monet ufd Tribüni verbannsch ! Au e FCZ het dr Keita nit halte könne. E Vertrag het hüt leider kei Bedütig meh ! Bi Kaiserslautern het dr Jäggi einigi Spieler müesse goh lo, wo er gärn bhalte hätti.. Dr HSV het grad zwei vo sine Inneverteidiger muesse zieh loh, obwohl si laufendi Verträg ka hätte..

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Delron Buckley in 110 Spielen mit Bochum 10 Tore gemacht....

Mir wärs lieber man hätte sich auf die Aussenverteidiger konzentriert. Dort liegt das wahre Problem. Einen neuen Stürmer haben wir doch schon verpflichet :confused:

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

Pattayabebbi hat geschrieben:Erinnert mich ein bisschen an Rivaldo...kei Seich!
Meine Katze erinnert mich auch an Rivaldo. 2 Ohren, ballverliebt, spielt gerne...

Alles liegt im Winkel des Betrachters...

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Phebus hat geschrieben: genau so isch es. Die solli alli zem Hoeness uf Muenche in d'schuel. Dä seit de schpieler wo gott hockt (Hargreaves) wänn sie no e vertrag hänn und abwandere wänn. Bym FCB isch ebe no jede verreist wo hett welle. Niemerts hett die glainschti aschträngig unternoh zum e schpieler zruggzhalte.
Jetzt weisst du, weshalb es Gross und Gigi dem Kreuzer nicht erlaubt haben, bei den Bayern in die Lehre zu gehen.

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Meine Katze erinnert mich auch an Rivaldo. 2 Ohren, ballverliebt, spielt gerne...

Alles liegt im Winkel des Betrachters...
lol...besser als ein ohr und zwei bälle, mit denen sie gerne spielt

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

delron buckley bim fcb...boooooooooooommm

findi e gueti sach...
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

MIT DEM SÜDAFRIKANER IST EIN AUSLEIHGESCHÄFT FÜR EIN JAHR IM GESPRÄCH
Die Schweiz im Blick. Thimothee Atouba (Hamburger SV, links), der einst in Basel spielte, und Delron Buckley (rechts), den der FCB ausleihen will. Foto Imago

FCB-Trainer Christian Gross und Zbinden sehen sowohl Cristiano als auch Buckley als Stürmer, «die in die Tiefe gehen», ein Offensivtypus, der dem FCB zurzeit schmerzlich fehlt. Buckley könnte - sobald auf Eduardo oder wieder einmal Carignano zurückgegriffen werden kann - zudem hängend, über links oder rechts eingesetzt werden. Dass der Südafrikaner alles andere als ein Torjäger ist, scheint bei diesen Überlegungen untergeordnet zu sein. > Seite 34

Was isch mitem Atouba?

Wieder ä Stürmer wo me d'Priorität nid uff's Goalschiesse legt... hett me den immer no nütt glehrt us dä Fehler..... das erinneret mi sehr an dr etwas andere Stürmer us Toulouse...

Bruche mir dä wirklich? Wenigstens isch me so gschied und lehnt ihn zerscht mol us... und stattet ihn nid grad miteme 3 Johresvertrag us...

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

cigán hat geschrieben:delron buckley bim fcb...boooooooooooommm

findi e gueti sach...
isch das jetzt scho offiziell?

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

majster hat geschrieben:wär vom fcb hätti d' alaage um bi dortmund schtammschpiiler zwärde ? ]majstorovic [/B]und em chipperfield kunnt me do keine in sinn.
Beim besten Willen nicht....Metzelder schafft das ja nicht mal

Blaue Tomate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blaue Tomate »

Isch doch super. Jetzt hämmer zwei geniali Goalvorbereiter. Dr Buckley legt im Eduardo pfannefertig vor und umgekehrt. Ziel isch nid, wär me Goal schiesst, sondern wär mehr Vorlage schafft. Um's nid langwylig z'mache, döff zwyscheduure au no dr Mladen dr Ball an Pfoschte knalle. Resultat: nid d'Schlacht sondern s'Speggtaggel vom Joggeli! ;)

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

Rony hat geschrieben:isch das jetzt scho offiziell?
nee...glaub nid...aber wenn, denn scho!!
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

Mr. Blonde
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mr. Blonde »

hän die jetzt voll eine an dr waffle!!!!

e stürmer verpflichte wos gool nie trifft und bis vo kurzem no als "unvermittelbar" golte het!

i kapiers nid, hoffentlich fliege dr deftig ufd schnauze!
PRO STRELLER

Kimfalee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimfalee »

...einer geht noch; einer geht noch rein..

fettige Schwachsinn alles

Antworten