PES 5 - war hat schon?

Der Rest...
scheff
Erfahrener Benutzer

Beitrag von scheff »

wenn chunts jetzt uuse und wo??? ha gmeint morn??? gits es scho hüt???

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

Corpsegrinder hat geschrieben:ab morn erhältlig.
do... morn, mittwuch.

alter sack
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alter sack »

scheff hat geschrieben:wenn chunts jetzt uuse und wo??? ha gmeint morn??? gits es scho hüt???
ich bin der meinung, offiziell kommts am 20.10. raus, wobei WOG es ab 18.10. draufhat... naja, ich kann noch ein, zwei tage warten, bin aber schwer spitz auf das teil....

der alte sack
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

[quote="Corpsegrinder"]i schaff grad in dr stadt, drum holis au dört.

so wie ichs in mim stamm-ps2-mag gläse ha, sölls schins zum teil e radikali umstellig si, wenn me vorhär pes4 gspielt het. aber das hani scho bi pes3 -> pes4 gfunde.

was schins wirklig scheisse isch: s spiel söll relativ übertribe oft unterbroche wärde wäge kleine rerangel. so wies bi pes3 mit de hands gsi isch. und wasi vo däne witschüss halte söll, weissi au noni. ha bewegti bilder gseh und do ka me eifach mol vo 30 meter druf knalle und är goht ine.

jänu, anderersits hets au wider geili neuerige, z.b. neus und v.a. realistischers kopfballsystem (me muess im richtige momänt gumpe), neui position (hängendi spitze: stürmer, wo aber au vil nach hinde schafft und sich dört d bäll holt. stell mr das so vor wie dr ronaldinho in ächt, also hängende stürmer oder sehr offensive mittelfäldspieler ]

Was mi bim 4 wahnsinnig gnärvt het, isch das mä sich mit guete Schpieler viel z'eifach het könne duuredribble, zämme mit dä unglaublich effektive Päss in d'Tiefi het das z.T. zu unglaublich schnälle, fascht scho fifa-mässige Schpiel gfiehrt...

Konter-chröne
Benutzer

Beitrag von Konter-chröne »

alter sack hat geschrieben:ich bin der meinung, offiziell kommts am 20.10. raus, wobei WOG es ab 18.10. draufhat... naja, ich kann noch ein, zwei tage warten, bin aber schwer spitz auf das teil....

der alte sack
also die meischte läde wärdes morn scho ha!
zumindest hän die das so mitteilt!
stimmt's für di???

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

skraggy hat geschrieben:Was mi bim 4 wahnsinnig gnärvt het, isch das mä sich mit guete Schpieler viel z'eifach het könne duuredribble, zämme mit dä unglaublich effektive Päss in d'Tiefi het das z.T. zu unglaublich schnälle, fascht scho fifa-mässige Schpiel gfiehrt...
jo okay, aber au für das hets üebig brucht. nach eim johr pes4 spiele bini mit nürnberg dütsche meischter worde ohni e goal z bekoh und ohni e punkt abzäh (mit automatischer speicherig!). wird au bim 5 nach ere zyt eso si, dänki emol.

s game ka me übrigens morn in de meischte läde hole. s eigentlige release-datum wär am 17.10. gsi.

Konter-chröne
Benutzer

skraggy hat geschrieben:Was mi bim 4 wahnsinnig gnärvt het, isch das mä sich mit guete Schpieler viel z'eifach het könne duuredribble, zämme mit dä unglaublich effektive Päss in d'Tiefi het das z.T. zu unglaublich schnälle, fascht scho fifa-mässige Schpiel gfiehrt...
für das chasch jo eh 2te verteidiger anezieh oder eifach chli am trikotzupfe. guet verteidige muess indäm game halt au glernt si...
vorallem dörfsch em stürmer jo nid mit em verteidiger entgäge laufe oder sogar renne... sunsch wirds für ihn wirklig eifach.

wäg de päss. taktik, lininie-verteidung und bi strategy d'verteidigungs line uff stärggi "A" stelle und scho renne die meischte stürmer in d'absiitsfalle

aber guet... chunnt halt oft au uff eh gegner druff ah und was für verteidiger me het. aber die beschte teams muesch dr eeh im master-league modus züchte.
stimmt's für di???

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Konter-chröne hat geschrieben:für das chasch jo eh 2te verteidiger anezieh oder eifach chli am trikotzupfe. guet verteidige muess indäm game halt au glernt si...
vorallem dörfsch em stürmer jo nid mit em verteidiger entgäge laufe oder sogar renne... sunsch wirds für ihn wirklig eifach.

wäg de päss. taktik, lininie-verteidung und bi strategy d'verteidigungs line uff stärggi "A" stelle und scho renne die meischte stürmer in d'absiitsfalle

aber guet... chunnt halt oft au uff eh gegner druff ah und was für verteidiger me het. aber die beschte teams muesch dr eeh im master-league modus züchte.
da lob ich mir doch die schürmannsche blutgrätsche
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

scheff
Erfahrener Benutzer

Beitrag von scheff »

cha me PES5 aigentlich online game... fcbforum turnierli !!! jä jä !!!

Max_1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Max_1893 »

scheff hat geschrieben:cha me PES5 aigentlich online game... fcbforum turnierli !!! jä jä !!!
jo, kamme. Oder zumindest stoht bi mir im Menü XBOX-Live, witer hani nonig gluegt.

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

scheff hat geschrieben:cha me PES5 aigentlich online game... fcbforum turnierli !!! jä jä !!!
Cha mä bi allne Versione. Entscheidend wird aber si, öpp dr Netzcode dasmol öppis taugt, online zogge isch bim PES4 uffem PC ä Zuemuetig gsi...

Pioneer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pioneer »

Corpsegrinder hat geschrieben:jo okay, aber au für das hets üebig brucht. nach eim johr pes4 spiele bini mit nürnberg dütsche meischter worde ohni e goal z bekoh und ohni e punkt abzäh (mit automatischer speicherig!). wird au bim 5 nach ere zyt eso si, dänki emol.

s game ka me übrigens morn in de meischte läde hole. s eigentlige release-datum wär am 17.10. gsi.
uf wellem level hesch die meischterleischtig mit nürnberg gschafft? doch wohl chum im höchschte, oder???
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]

Konter-chröne
Benutzer

baslerstab hat geschrieben:da lob ich mir doch die schürmannsche blutgrätsche
als ob du die z'stand bringsch! :D
bisch sicher so ne klassische fruscht-fouler!

git denn allwäh eeh bald eh mini turnierli...
stimmt's für di???

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Pioneer hat geschrieben:uf wellem level hesch die meischterleischtig mit nürnberg gschafft? doch wohl chum im höchschte, oder???
6 Stern. Spielte nach dem ersten Monat nur noch auf 6*

Konter-chröne
Benutzer

Corpsegrinder hat geschrieben:6 Stern. Spielte nach dem ersten Monat nur noch auf 6*
neume hani mol gläse, dass 5 stärn schwieriger sig...

aber hoff schwer, dass es im 5te teil einiges schwerer wird. bi mol meischter worde (au 6*) mit alles 17 bis 18-jährige jungtalänt (näi... keini altstars). ha zwar paar goal kassiert, aber g'längt hets glich!
stimmt's für di???

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

Kriegs mehs Game scho hütte?

Fairplay?

Ich brüchti e Xbox Version!

Ha morn frei! Das chönt e langi nacht wärde :cool:

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Konter-chröne hat geschrieben:neume hani mol gläse, dass 5 stärn schwieriger sig...
glaub ich nicht. was mir aufgefallen ist, dass der "aufstieg" von 4 auf 5 schwerer ist als von 5 auf 6
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Konter-chröne hat geschrieben:neume hani mol gläse, dass 5 stärn schwieriger sig...
jojo, das heissts aber bi jedem Teil. Bi PES3 hets gheisse, 4* sig schwärer als 5*... villicht stimmts jo sogar, aber ich spiel jedefalls uf däm Level, wo d Entwickler als härtischte Schwierigkeitsgrad agäh hän.

So, in 2.5 Stunde gangi mol d Stadt go abchecke, obs scho do isch.

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

Corpsegrinder hat geschrieben: So, in 2.5 Stunde gangi mol d Stadt go abchecke, obs scho do isch.
gisch denne bitte bscheid!!

Gruess

Konter-chröne
Benutzer

Corpsegrinder hat geschrieben:jojo, das heissts aber bi jedem Teil. Bi PES3 hets gheisse, 4* sig schwärer als 5*... villicht stimmts jo sogar, aber ich spiel jedefalls uf däm Level, wo d Entwickler als härtischte Schwierigkeitsgrad agäh hän.

So, in 2.5 Stunde gangi mol d Stadt go abchecke, obs scho do isch.
6* isch jo au nur eh bonus. schiins wirdsch dört schnäller vo 2 verteidiger attackiert was dr mehr freirüüm git... naja... egal. ha uff jedefall au kei grosse unterschied feschtgstellt.
vom gameboxx sötti bis 11i eh mail becho, falls es dört scho ihtroffe wär.
sunsch het dr playtower d'games amme no frieh
stimmt's für di???

Konter-chröne
Benutzer

also... s'isch in de läde!
im gameboxx hän sie's sicher! würd aber ahlüte, wills viel reserviert hän!
und im playtower wärde sie's allwäh au ha!

miessti nur no kei wyterbildig z'obe ha... verdammt! :(
stimmt's für di???

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

dr playtower-chef het vorgescht gfunde, me müessts nid vorreserviere, will si gnueg ha wärde.

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

Jä rotet mol was ich grad in mim Briefkaschte gfunde ha! :D
Grad mol ahchegge...

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

has grad kauft, im playtower hets wirklig gnueg.

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Verdammt närvig mit dene Foul... erschti erfahrig zeigt, dass fascht am beschte fahrsch mitem Grätsch-Zweikampf... nichtsdestotrotz 2:0 gesiegt unter 3* :)
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Bellach SO hat geschrieben:Verdammt närvig mit dene Foul... erschti erfahrig zeigt, dass fascht am beschte fahrsch mitem Grätsch-Zweikampf... nichtsdestotrotz 2:0 gesiegt unter 3* :)
sunscht no erschti erfahrige? teams, stadien, spieleindruck generell, specials usw.

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

meine ersten eindrücke nach den ersten zwei kurzen spielen über mittag:

+ keine slowdowns mehr
+ KI verbessert
+ flankensystem besser und sieht realistischer aus
+ ballphysik besser
+ leicht verbesserte graphik

- Schiri :mad: pfeifft kleinlich, beim kleinsten rempler gibts penalty
- keine zuschauer mehr ersichtlich während dem spielen (nur noch bei wiederholungen)
- keine veränderungen bei den statistiken, menueführung kaum verbessert
- freistösse zu einfach
- sidestep macht er jetzt automatisch (für was braucht man die r2 taste noch???)

ich denke aber, dass nach einigen spielen die spielfreude wieder zurückkehrt... am anfang fallen halt die fehler eher auf als die verbesserungen, welche sich erst beim langzeitgebrauch bemerkbar machen... wie bei allen pes :)

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Basic hat geschrieben:sunscht no erschti erfahrige? teams, stadien, spieleindruck generell, specials usw.
Stadie glich wie im 4... sowit i gseh ha...

Teams neu original, u.a.: Arsenal, Chelsea, Rosenborg, Djurgarden, FC Kopenhagen, Galatasaray, Rangers, Celtic... das was mir gerade in den Sinn gekommen ist.

Spieleindruck. Alles ein bisschen schneller. Schüsse wie jedes Jahr zu Beginn schwer. Einige male aus bester Lage voll verzogen!
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Patzer hat geschrieben:meine ersten eindrücke nach den ersten zwei kurzen spielen über mittag:

+ keine slowdowns mehr
+ KI verbessert
+ flankensystem besser und sieht realistischer aus
+ ballphysik besser
+ leicht verbesserte graphik

- Schiri :mad: pfeifft kleinlich, beim kleinsten rempler gibts penalty
- keine zuschauer mehr ersichtlich während dem spielen (nur noch bei wiederholungen)
- keine veränderungen bei den statistiken, menueführung kaum verbessert- freistösse zu einfach- sidestep macht er jetzt automatisch (für was braucht man die r2 taste noch???)

ich denke aber, dass nach einigen spielen die spielfreude wieder zurückkehrt... am anfang fallen halt die fehler eher auf als die verbesserungen, welche sich erst beim langzeitgebrauch bemerkbar machen... wie bei allen pes :)
warst du mit dem pes4 menü nicht zufrieden? ich fands i.o. es geht ja ums spielen nicht ums menü

freistösse waren auch im pes4 relativ einfach wenn man den richtigen spieler hatte... jetzt noch einfacher?

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

@ basic

okay, die menuführung ist schon ok, aber es wirkt auf mich ein bisschen billig, wenn es fast gleich dem vorgänger aussieht. von der statistik bin ich enttäuscht. würde mich noch für einsatzminuten, anzahl spiele, ein/auswechslungen usw. interessieren. ausserdem zählte er bei pes 4 die assist nur, wenn der ball direkt abgenommen wurde. ob sich das geändert hat, habe ich aber noch nicht rausgefunden...

also die corner und die freistösse von der mitte kommen relativ einfach gefährlich in den strafraum. hab gleich beim ersten freistoss von der seite ein fifa-mässiges kopftor geschossen.... ;)

Antworten