michPioneer hat geschrieben:

Komm, du witterste schon hinter jeder Ecke Rassimus, wenn nur andere Ethnien beim Namen genannt werden. Vorsicht und Differenzierung ist ja gut und recht (in dem Thread finde ich auch einiges daneben aber die Bemerkung findest du jetzt eh wieder scheinheilig) aber ewig Kritische, die aus jeder Bemerkung Rassismus machen und Andersdenkende jeweils sofort als Nazi stempeln sollten IMHO mal an ihren hypersensiblen Reflexen arbeiten... Das nervt beinahe so fest wie die rechte Brühe. Deine Kommentare zum Thema 'Rechts' kann ich beim besten Willen nicht Ernst nehmen, auch wenn ich sonst ja gerne mal was von dir gelesen habe. (Oh, ich schleime schon wieder scheinheiligkann doch nicht möglich sein, dass rotblau und ich die einzigen sind, die hier stirnrunzeln, verdammt!
rächt hesch!!! in keim bitrag im CHer färnseh isch vo rassismus d red gsi und wär das ganze in dr CH passiert wär e ufschrei durch d medie gange vo wäge d CHer wäre alles rassischte und unseri linke politiker hätte scho morn wieder irgend e motion gschtartet gege rassismus.....und wenns die andere sind, seit me eifach si sige heissblüetig....wached uf, ihr sind doch alli nid ganz bache......Heavy hat geschrieben:Aha die Türken sind "heissblütig", die Schweizer sind "Rassisten"! Wenn man will kann man alles drehen, so dass es einem passt!![]()
Vollidiot....dirtyG hat geschrieben:die wahrheit lässt sich auch nicht verleugnen...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
ich mein das irgendwelchi fuessballfans uf d idee chömme das z mache goht jo no (asichtssach), die verdammti sauerei isch doch die, dass me nid alles unternimmt um d spieler ane dene vorbi z schleuse....das isch doch voll drnäbe...das dörte dä ganzi staat so lüt voll unterstützt und ihne no d hand git. das fuessball fans voll duure sind ich nüt neus...aber das me dene no hilft isch eifach e riese sauerei!!!Mendez hat geschrieben:Ich ha d'bilder jetzt uf dr sfrds-syte agluegt.
Es isch reschpeggtlos, dass d'nationalmannschaft so lang bi dr passkontrolle muess warte, isch sicher e schikane, für irgendöppis gits jo vip-durchgang.
Alles andere isch sicher ungwohnt, zum byspiel dass ei paar mongos mit fahne bis zur gepäckusgob chönne cho. Aber übertriebe muess me das ganze au nid.
Die 2-3 mit de A4-blätter sind primitiv und pienlich, die döff me nid allzu ernscht näh.
Und usserdem isch dr Frei au scho vo fcb-fans als hueresohn bezeichnet worde. So öppis spricht sich halt umme ...
Sin halt Türke... bi uns in dr Schwiz benämme sie sich genau glyych drnääbe.eulenspiegel hat geschrieben:ich mein das irgendwelchi fuessballfans uf d idee chömme das z mache goht jo no (asichtssach), die verdammti sauerei isch doch die, dass me nid alles unternimmt um d spieler ane dene vorbi z schleuse....das isch doch voll drnäbe...das dörte dä ganzi staat so lüt voll unterstützt und ihne no d hand git. das fuessball fans voll duure sind ich nüt neus...aber das me dene no hilft isch eifach e riese sauerei!!!
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Jo, das isch zum teil sicher so gewollt, d'nati söll e chli schiss kriege. Es isch uf jede fall möglich, die sicher inezschleuse.eulenspiegel hat geschrieben:ich mein das irgendwelchi fuessballfans uf d idee chömme das z mache goht jo no (asichtssach), die verdammti sauerei isch doch die, dass me nid alles unternimmt um d spieler ane dene vorbi z schleuse....das isch doch voll drnäbe...das dörte dä ganzi staat so lüt voll unterstützt und ihne no d hand git. das fuessball fans voll duure sind ich nüt neus...aber das me dene no hilft isch eifach e riese sauerei!!!
danke, http://fcbforum.magnet.ch/showthread.php?t=10147Fenta hat geschrieben:In deinem Satz stimmt so ziemlich alles nicht, Fehler in der Grammatik, im Satzaufbau und auch im Inhalt....
Du meinst er kennt Freis Mutter schon? Oder er wird sie nie kennenlernen? Kumm nid druss...Fenta hat geschrieben:In deinem Satz stimmt so ziemlich alles nicht, Fehler in der Grammatik, im Satzaufbau und auch im Inhalt....
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Na ja, wenn die Gay-Cee-Fans nach dem Match in Basel in ihre Busse steigen, dann geht's ja teilweise nicht viel anders ab...dirtyG hat geschrieben:also ich finds geil! die sind eben heissblütige und fanatische fussballfan! hätte beispielsweise die mannschaft von gc einen solchen empfang in basel, würden hier alle lobeshymnen schreiben und wie geil es doch wäre......
an diesem thread sieht man wieder die kleinkariertheit des dummen, kuh-melkenden und äusserst fremdenfeindlichen schweizers!!
Ohne Grund??Pioneer hat geschrieben:Als ich gestern Abend mit meiner Freundin über den Kasernenplatz gebummelt bin, haben mich 2, ca. 16 Jahre alte Türken, ohne irgendwelchen Grund als "dräckige Hueresohn Schwizer wo verrecke söll" bezeichnet...